איך מנקים ספת עור

איך מנקים ספת עור

ישנם סוגים שונים של ספות המתחלקים לספות בד וספות עור, כאשר ספות עור הניקוי יהיה שונה מאשר ניקוי ספות בד. רבים שואלים איך מנקים ספות עור. התשובה היא שבאמצעות שואב אבק, יש לשאוב תחילה את האבק ולמרוח קרם מיוחד שמנקה את שכבת הלכלוך שדבקה לספות. לאחר מכן יש להחדיר לחות לעור באמצעו קרם מיוחד  שמקנה לו ברק. יש להימנע ממגע של מים או סבון בעור, מה שעשוי לסדוק אותו ולהרוס  כליל את הספות. יש לנגב את הספה לאחר מריחת הקרם הייעודי באמצעות מטלית רכה ויבשה. ניתן למצוא חומר לניקוי עור, אך יש לדעת באיזה סוג  עור מדובר היות וקיימים כמה סוגים למי שאינו יודע איך מנקים ספת עור.

 

את חומר הניקוי לספות עור, יש למרוח במעגלים. יש למרוח את החומר על כל שטח ספה ולהמתין כרבע שעה עד לניגוב. פעולה זו למי שאינו יודע איך לנקות ספת עור, יש לבצע אחת לכמה חודשים. ישנן ספות  עור מאוד מלוכלכות ועל מנת להבהיר  אותן, למי שאינו יודע איך לנקות ספת עור מלוכלכת, ניתן יהיה להשתמש עם סודה לשתייה. יש לערבב כוס של מים עם רבע כוס של מלח ושלושה רבעים של מים. יש לערבב קלות את התערובת ולהוסיף שתי כפות של סודה לשתייה וכפית אחת של קמח. יש לערבב שוב את התערובת ולהרטיב בה מטלית. יש לנגב את ספת העור עם מטלית יבשה ולהוריד את שאריות החומר. באמצעות פעולה זו, הברק של הספה יחזור והיא תבהיק יותר מי פעם.

 

כיצד מנקים דיו מספות עור?

 אם שאלתם איך לנקות ספו עור  שיש עליה כתמי דיו, יש לטבול מקלון אוזניים עם מעט חומץ ולשפשף בעדינות את הכתם. יש לייבש באמצעות מייבש שיער בחום נמוך. יש לציין למי ששואל איך מנקים ספת עור, כי תמיד קיים סיכון כאשר אתם מנקים כתמים קשים מספות מעור ועל מנת לא להתחבט בשאלה איך מנקים ספות מעור מומלץ להזמין חברת ניקוי ספות, אשר מתמחה בניקוי ספות עור, כך שאתם תוכלו להיות שקטים, כי העבודה מתבצעת בידיים מיומנות ועם התאמת חומרי ניקוי שיתאימו לספות העור שלכם. נציג מהחברה יבחן את סוג הספות וסוג העור ואז יתחיל בשלב הניקוי.

 

אם החלטתם לנקות כתם מספת העור, מומלץ כי תנסו לנקות באמצעות חומר ניקוי ייעודי באזור נסתר של הספה, כך שתהיו בטוחים כי לא ייגרם נזק לספת העור. מי שמתלבט איך מנקים ספת עור, עליו לדעת, כי ניקוי ספות העשויות עור, אינו פשוט ויש לדעת כיצד לנקות. גם במרכולים, ישנם חומרי ניקוי ייעודיים לניקוי ספות עור וכן יש הוראות על כל תכשיר ניקוי למי שאינו יודע  איך מנקים ספת עור. אם הזמנתם חברת ניקוי ספות עור, הנציג של החברה לבטח יסביר לכם איך מנקים ספת עור ואף יעניק לכם טיפים בנושא לתחזוקה שוטפת וניקוי של כתמים. יש לציין כי ספת עור היא בעל נקבוביות כך שהלכלוך חודר בספות. זו הסיבה שקיימים חומרי ניקוי מיוחדים לניקוי ספות עור.

 

 מדוע מומלץ להזמין חברת ניקוי ספות עור?

הסיבה היא כי נציג החברה, יזהה תחילה את סוג הכתמים על מנת לדעת בדיוק איך לנקות ספת עור ויתאים חומרי ניקוי מתאימם. ספות עור, הינן ספות יקרות ועדינותכן עדיף, כי במקום תתלבטו איך מנקים ספת עור, מומלץ כי תשאירו את הספות שלכם בידיהם של המקצוענים שהם לבטח יודעים איך לנקות ספות עור.  עקרונית, מי ששואל איך מנקים ספת עור, הניקוי עצמו מתבצע עם חומרי ניקוי הדומים לחלב גוף או חלב פנים. חומרים אלה יוצרו במיוחד לניקוי רק של ספות עור. בגלל שעור זקוק ללחות, יש להיזהר משימוש בחומרי ניקוי אחרים. למעשה, לכלוך בספות העור, מצטבר מישיבה, משומן וזיעת הגוף, פיח שנמצא באוויר. ישנם אנזימים אשר מפרקים את הלכלוך והם נמצאים בחומרי ניקוי מקצועיים לספות עור.

 

ישנם כתמים נוספים אשר  נוצרים בספות העור כגון: קפה, שתייה קלה, שתן, כתמי לורדים ועוד. ניתן להשתמש עם מסירי כתמים. לפני שתתחילו לשאול איך מנקים ספת עור, כדאי כי תתייעצו עם חברת ניקוי ספות עור, אשר  תוכל לייעץ או אפילו לנקות עבורכם את הספות, כך שאתם תהיו בביטחון מלא ולא תתעניינו בכל מיני מקומות או תשאלו אנשים שונים איך מנקים ספת עור. לפני ששואלים איך מנקים ספת עור, יש לדעת כי קיימים סוגים שונים של  עור, אך עדיין ניתן יהיה לתת את הניקיון הראשוני להסרה של כתמים נקודתיים. יש להיזהר משימוש עם חומרי ניקוי שאינם מתאימים לספות העור שלכם, משום שאלה עשויים לגרום לספו העור היוקרתיות שלכם לנזק בלתי הפיך.

כתמים קשים בספות העור – מה עושים?

בגלל שייתכן כי ייווצרו כתמים קשים על ספות העור, לא כדאי לברר איך לנקות ספת עור בכוחות עצמכם, היות והתשובה הנכונה במקרים אה, טמונה במקצועיות והניסיון של חברות ניקוי ספות. בגלל שספות העור הן עדינות במיוחד ומשתמשים בהן הרבה, יש להיזהר בניקיון ואפילו לאחר שהזמנתם חברת ניקוי ספות עור, לקבל הוראות מדויקות לגבי התחזוקה ושימוש עם חומרי הניקוי הנכונים שלא יגרמו נזק כך שבזמן שנוצרים כתמים נקודתיים בספות העור שלכם, תדעו איך מנקים ספת עור על הצד הטוב ביותר. אחת לשנה לפחות, מומלץ כי חברת ניקוי ספות, תבצע ניקוי יסודי של ספות העור שלכם.  חברת ניקוי ספות מחזיקה בכמות גדולה של חומרי ניקוי מקצועיים כך שהיא זו שמכירה היטב איך לנקות ספת עור.

 

ישנן חברות המתמחות עם ניקוי ספות עור וכן, מציעות שירות תיקון ספות עור, כך שאם יש לכם ספת עור שמתחילה להראות סדקים באזורים שונים או קרע קטן, זה הזמן לשאול את החברה לא רק איך מנקים ספת עור, כי אם היא אף מתקנת פגמים שונים שנוצרו בספת העור. שירות זה, הינו יעיל במיוחד. תיקון זה נעשה גם בבית הלקוח וזאת לאחר שהספה נוקתה באופן מקצועי ויחד עם התיקון, היא תקבל מראה חדש יותר. בגלל שלא באופן תכוף אנו רוכשים ספות עור ומחירן הוא יקר מאוד, מומלץ להיזהר איך מנקים ספת עור ולא רק זו בלבד, כי אם מי החברה שתנקה עבורכם את ספות העור. אחת מחברות הניקוי הוותיקות היא חברת א.א. אלופי ניקיון, הקיימת כמעט שני עשורים. לחברה צוותים רבים ומקצועיים העובדים ברחבי הארץ ומשתמשים עם מכונות משוכללות לניקוי ספות ושטיחים וכן, החברה משתמשת עם חומרי ניקוי איכותיים ומקצועיים, לאחר שהותאמו בדיוק רב לסוג הספות. חברת א.א. אלופי הניקיון, מציעה מגוון רחב  של שירותי ניקיון הכוללים: ניקוי שטיחים, ניקוי כל סוגי הספות, ניקוי ריפודי רכב, תיקון ספות, ריפוד ספות, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי מזרונים, ניקוי בתים, דירות , בתי עסק ומוסדות, ניקוי משרדים ועוד. לחברה אחריות מלאה על כל עבודותיה וכן, היא עומדת בזמנים שנקבעו מראש. השירות ניתן בפריסה רחבה בערים ואזורים רבים בכל הארץ.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×