איך מנקים ריפוד של  רכב

איך מנקים ריפוד של  רכב

אנו משתמשים ברכב ונוהגים בו המון שעות בכל שבוע וכן, משתמשים בו יחד עם בני המשפחה. זו הסיבה כי הריפודים ברכב נוטים להתלכלך ולא משנה כמה נשמור או כמה פעמים בחודש נשלח את הרכב לרחיצה. לא נוכל בעצמנו גם למצוא זמן לשאוב אבק ולכלוך שהצטבר על מושבי הרכב. לכן, השאלה היא איך מנקים ריפוד רכב. קיים הבדל גדול בין איך מנקים ריפוד רכב העשוי בד, לבין, איך מנקים ריפוד רכב העשויים מבד סינטטי, עור וכדומה. כעיקרון, קל יותר לנקות בד סינטטי מאשר בד טבעי, היות וריפוד רכב העשוי בד סינטטי, מצופה בחומר הגנה מפני כתמים ולכן, ריפוד סינטטי ברכב, יהיה בהרבה יותר קל לניקוי.  יש לדעת כי בריפודי רכב העשויים בד סינטטי, עם השנים הציפוי שמגן מפני כתמים ירד ואז ניקוי הריפודים יהפוך לקשה יותר.

מחפשים בעלי מקצוע אמינים? בואו להכיר את האתר בוס בעלי מקצוע, שם תוכלו למצוא מגוון רחב של רפדים אמינים!

מחפשים רפדים?

יש לציין כי ריפוד רכב המיוצר מחומר סינטטי, יגיב נהדר למגבוני ניקוי. יש לנקות את הכתמים מוקדם ככל האפשר למשל ריפוד לח שנשפך עליו משקה או כל נוזל אחר, יתחיל לפתח עובש ולכן, ההמלצה היא לא להשאיר את הרכב סגור בגלל שהריפוד רטוב. גם כאשר אתם מקבלים הוראות, איך מנקם ריפוד רכב, יש להשאיר את הרכב מאוורר על מנת שלא יתפתח עובש בריפוד. גם ברכב שמעשנים בו, העשן חודר לריפודי הרכב ולכן על מנת להימנע מריחות רעים שנספגים לריפודי הרכב, מומלץ לא לעשן ברכב ואם כבר לא מתאפקים, השאירו חלונות פתוחים בזמן העישון. יש לשמור על ריפודי הרכב, נקיים ככל שניתן. הקפידו פשוט לשאוב את ריפודי הרכב, לפחות אחת לשבוע, ישנם שואבי ריפודי רכב קטנים ועוצמתי ים אשר באמצעותם ניתן יהיה לנקות את הריפודים.

 

שימו לב באילו מגבוני ניקוי תוכלו להשתמש בניקוי ריפודי הרכב

בגלל שישנם מגוון מוצרי ניקוי לריפודי הרכב שלכם, לפני שתשאלו איך מנקים ריפוד רכב, מומלץ כי תבררו לגבי חומרי ומוצרי ניקוי כגון מגבונים לחים שיותאמו לריפוד רכב העשוי בד או עור. אם החלטתם לנקות את ריפוד הרכב בעזרת מגבון לח, שימו לב שהמגבונים לא יהיו עם אלכוהול וחסרי בישום. בכל מקרה, יש לנסות באזור מוסתר את המגבון על הריפוד, להמתין ואם אין שינויים להמשיך ולנקות. תוכל להשתמש בנוסף, עם חומרי ניקוי ביתיים כגו ג'ל כביסה או אבקת כביסה. ערבבו כוס של מים חמימים עם שתי כפות של אבקת כביסה. אפשרות נוספת לשאלה איך מנקים ריפוד רכב, תוכל למשל לערבב שתי כפות חומץ לבן וחצי כוס מים חמים. גם סודה לשתייה הינו חומר טבעי ויעיל למי ששואל איך מנקים ריפוד רכב באופן עצמאי.

 

סודה לשתייה מסייע לספיחת ריחות רעים. תוכלו לפזר אבקת סודה לשתייה מבלי לערבב אותה במים, רק פזרו את האבקה על מושבי הרכב העשויים בד ושאבו אותה באמצעות שואב אבק ידני. גם כאשר אתם שואלים איך מנקים ריפוד רכב, כאשר הבחנתם בכתמים למשל, יש לשאוב היטב את ריפודי הרכב, כך שתוכלו לנקות על ריפוד הנקי. יש לבחור גם חומר לניקוי ריפוד רכב מבד, אך מומלץ לנסות אותו לפני על פינה מוסתרת של הריפוד. יש לפעול לפי ההוראות של היצרן. יש להישמר מהרטבת ריפודי הרכב יתר על המידה, מה שעשוי לגרום לעובש, היות ואין לכם את המכשור המקצועי להזרקת חומר ניקוי ויניקתו כפי שלחברות ניקוי ריפודים יש ולכן, הימנעו ככל שניתן ממגע של מים רבים על הריפוד של הרכב שלכם.

 

מה חשוב לדעת כאשר אתם מנקים ריפודי רכב באופן עצמאי?

בניגוד לניקוי העצמאי, שיכול להיות יעיל למי שמעוניין לדעת איך מנקים ריפוד רכב, יש לנקות ע"י חברה מקצועית את ריפודי  הרכב לפחות אחת לשנה. פעולה זו, תותיר את ריפודי הרכב במראה רענן וחדש. חברת ניקוי ריפודי רכב, משתמשת עם חומרים מקצועיים, כגו כאלה שמונעים מחיידקי ובקטריות  להתהוות. על מנת לשמור על רכב נעים לנהיגה ונסיעה, אתם ובני המשפחה או מי שנמצא אתכם ברכב, מומלץ כי גם תנקו את ריפודי הרכב בכל תקופה של חודשיים לפחות, אך גם מומלץ לנקות את ריפודי הרכב אחת לשנה לפחות בניקוי מקצועי. יש לשים לב כי החברה היא וותיקה ומקצועית ויש עליה המלצות וכן, היא עומדת בזמנים. וודאו באילו מכשור משתמשת החברה ובאילו חומרי ניקוי. מומלץ לוודא גם לגבי סוגי חומרי הניקוי, כך שתדעו בוודאות כי  חומרי הניקוי שחברת ניקוי ריפודי רכב משתמשת הם אכן איכותיים.ישנם כתמים עקשניים יש לברר איזה סוג ריפוד רכב יש לכם ואז תוכלו להשתמש עם חומרים בטוחים שאינם גורמים נזק. לא כל חומר ניקוי ריפודי רכב הנמצא על מדפי המרכולים, עשוי להיות יעיל וישנם חומרים שאינם מתאימים ואפילו יכולים לגרום לנזק. אם יש לכם ריפוד עור או דמוי עור ברכב. תשאלו איך מנקים ריפוד רכב. קל יתר לנקות ריפודי רכב מעור באמצעות חומרים מיוחדים כגון תרסיס ותחליב  ניקוי ריפודי עור. יש להקפיד ולהזין את ריפודי עור ברכב עם חומר שמעניק לחות, גמישות וברק לריפוד העור.

 

הסרת כתמים קשים מריפודי הרכב בשיטת עשה זאת בעצמך

אם למשל הבחנתם בכתמי דם, שהם הכתמים הקשים יותר להסרה מריפודי בד ברכב, יש לספוג את הכתם עם מטלית כאשר הכתם עוד טרי. יש לערבב  בקערה כוס מים חמים ושתי כפות חומץ לבן ושלוש כפות של נוזל לשטיפת כלים. ערבבו את החומרים יחד ונקו באמצעות מברשת עדינה את הכתם. גם כתמי קפה, ביצים, שוקולד וקטשופ ניתן יהיה להסיר באמצעות חומרי ניקוי ביתיים אלה. אם הכתמים עדיין נמצאים, יש להתחיל לנקות עם אמוניה לניקוי יסודי וחזק יותר. את האמוניה מומלץ לנסות באזור נסתר בריפוד. אם הילד או הכלב, ברח לו השתן על ריפודי הרכב, זה בהחלט לא נעים, אז איך מנקים ריפוד רכב שנספג בו השתן? ראשית יש לייבש את השתן. טפחו על הריפוד או הפעילו לחץ לספיגת הנוזלים באמצעות מטית יבשה. 

 

לאחר מכן, יש לערבב בכוס מים חמים חומץ לבן ונוזל ניקוי כלים או ניתן להשתמש עם אבקת כביסה. יש לשפשף בתנועות סיבוביות. השאירו מעט את החומר על הריפוד (כשתיים שלוש דקות) ונגבו את חומר הניקוי. תוכלו גם לפזר האבקת סודה לשתייה,שהיא ידועה כחומר סופג ריחות. המתינו כמה דקות ושאבו עם שואב אבק את האבקה. עוד טיפ חשוב הוא שאם מדובר על כתמי שתן, אך תנקו אותו  עם אמוניה, היות וריח זה דומה לשתן ובעל החיים יכול להריח את האזור ולהשתין  שוב על ריפוד הרכב.הזמנת חברת ניקוי ריפוד רכב, תפתור אתכם מהשאלה איך מנקים ריפוד רכב והריפודים ינוקו במקצועיות. אחת מהחברות הידועות הינה א.א.אלופי ניקיון, הקיימת כבר 19 שנה ומציעה שירותי ניקוי שטיחים, ניקוי ספות, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים דירות ומשרדים, תיקון ספות בבית הלקוח וריפוד ספות בבית הלקוח. החברה מציעה פריסה רחבה של שירותיה בערים רבות

בארץ וכן, מעניקה אחריות מלאה על כל עבודותיה.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×