חומר ניקוי לספות בד

חומר ניקוי לספות בד

כאשר אנו מעצבים את ביתנו, לפני נושא העיצוב, מה שחשוב הוא האסטטיקה של הסלון. גם הספות הכי יוקרתיות כאשר הן אינן נקיות גורמות למצב של הזנחה. זו הסיבה שכאשר ישנם כתמים על הספות, יש למצוא חומר ניקוי לספות בד אשר יתאים לסוג הריפוד ולהיזהר שהוא לא יכיל חומרים כימיים. דבר זה, כגון בחירה שגויה של חומר ניקוי לספות בד יכול להרוס את הריפוד או לשחוק אותו. גם ספות חדשות לחלוטין, לא תיראינה נקיות לנצח, היות ושימוש תכוף בספות יכול ליצור כתמים כאלה שייספגו בסיבי הסלון ויהיה קשה להסירם. ספות הופכות להיות בית גידול לחיידקים ויש לדאוג כי בעת הניקוי לא יהיה עובש אשר קשה יהיה להסירו. התחזוקה היא חשובה ולכן יש לנקות היטב את האבק מהספות, כך שלא יהיה מצב של אבק שחדר עמו בסיבים והפך כבר לכתמים אפורים.

 

גם לפני ניקוי של כל כתם, יש למצוא חומר ניקוי לספות בד ולהקפיד לשאוב היטב את הספות לפני הניקוי על מנת שהכתמים לא יתעצמו. גם  חומרי ניקוי ביתיים, יכולים להוות חומר ניקוי לספות בד ואפילו יעיל במיוחד. למשל חומץ מהול במים, סבון כלים מהול במים,  סודה לשתייה נוזל כביסה, אבקת כביסה ועוד. יש להתמקד בניקוי נקודתי של הכתמים בעזרת חומר לניקוי ספות בד. יש לשים לב כי אבק וחיידקים, עשויים לפגוע בדרכי הנשימה של הילדים בבית ולגרום לאלרגיות נוספות ולכן, שאיבה וניקוי של כתמים וכן שאיבת פירורים היא פעולה חשובה שיש לבצע. ישנם מיקרואורגניזמים שלא ניתן לראות בעין וכן קרדית האבק שעשויה לפגוע חזק בבריאותם של כל בני הבית ולכן, יש לשים לב לניקוי יסודי והזמנת חברת ניקוי ספות מקצועית וותיקה אשר תדע כיצד ובאיזה חומר ניקוי לספות בד עליה להשתמש בניקוי הספות שלכם.

 

נקו מיד את ספות הבד שלכם עם היווצרות הכתם

מומלץ כי מיד כאשר נוצר הכתם, תתחילו בביצוע ניקוי הכתם באופן נקודתי. ראשית לפני שמתחילים לעבוד עם חומר ניקוי לספות, עליכם לספוג את הכתם באמצעות נייר מגבת או מטלית נקייה בתנועות טפיחה, על מנת שהכתם לא יתפזר לכיוונים הוספים על ריפוד הספה. לפני שמתחילים לעבוד עם חומר ניקוי לספות , מומלץ כי תנסו את חומר ניקוי לספות בד באיזו פינה מוסתרת של הספות. גם כאשר אתם מחפשים חומר ניקוי לספות בד גם במרכולים, עליכם לדעת ממה עשוי בד הספות על מנת לבחור נכון את חומר ניקוי לספות בד.אל תשפשפו נמרצות את הכתם היות והשפשוף כאמור, נוטה להרחבת אזור הכתם וזה הדבר האחרון שתהיו מעוניינים בו.

 

למשל כאשר אתם בוחרים חומר ניקוי לספות בד מהסוג הביתי, מומלץ להשתמש בחומץ מעורבב במים ביחס שווה. חומץ לבן הוא עדין ואין לו ריח דומיננטי. חומץ לבן, מטפל ביעילות רבה בכתמים נקודתיים מכיל חומר אשר מבודד אשר אינו גורם לספה לספוג שוב להתלכלך כמו אבק למשל. ישנם כתמים שומניים שקשה להסירם, כמו כתמים של חמאה, איפור, קרם ידיים, מייק אפ ועוד. במקרה של כתמים שומניים, מומלץ להשתמש עם מים חמימים יחד עם נוזל לניקוי כלים. עם מטלית נקייה יש לטבול את החומר ולשפשף את האזור המוכתם בעדינות רבה. יש להשתמש עם מטלית נקייה ויבשה לספיגת הנוזלים. השאירו את הספה להתייבש באוויר הטבעי של הבית והימנעו עם שימוש במפזר חום.

 

ניקוי כתמים קשים במיוחד בעזרת חומר ניקוי ספות בד

כתמים קשים במיוחד על הספות שלנו הם כתמי דם. גם במקרה זה, יש למצוא חומר ניקוי ספות בד כאשר אתם גם במקרה זה, משתמשים עם מים חמימים וחומץ וכן, שתי כפות של נוזל כלים. תערובת ביתית זו, תנקה היטב את כתם הדם. במקרים קשים שכתם הדם כבר חדר עמוק לסיבי הבד של הספות, יש להשתמש באמוניה. יש לטבול מטלית נקייה באמוניה ולהרטיב את האזור המוכתם בדם. יש להמתין 5 דקות ולנקות את הכתם עם מגבון לח. גם רטבים למיניהם וכתמי שוקולד, עשויים להיות קשים להסרה. יש לספוג את הכתם ולנסות לנקות אותו באמצעות חומר ניקוי ספות בד שיירה לכם מוזר. הכוונה הוא לקצף גילוח אשר נמצא יעיל במיוחד להסרת כתמים ישנים או קשים כגון קטשופ, שוקולד, ביצים, בוץ ועוד.

יש לדעת, כי קצף גילוח יעיל בפירוק שומן וחלבונים. מי שמעוניין יכול לנסות עוד חומר ניקוי לספות בד שהוא ביתי, כמו למשל שמפו לשיער שמן. יש למרוח מהשמפו על הכתם ולשפשף בעדינות רק באזור הכתם. השאירו את החומר למשך 3 דקות ונקו עם מגבון לח או מטלית יבשה ונקייה. יש לייבש היטב את האזור שניקיתם ואם יש צורך, חזרו שוב על התהליך  ישנם מקרים, אשר בהם לא ניתן להסיר כתמים עקשניים וישנים שכבר חדרו עמוק לסיבי הספה. במקרים אלה, יש להזמין חברת ניקוי ספות, אשר תדע באיזה חומר לניקוי ספות עליה להשתמש על מנת להסיר באופן מוחלט את הכתם. תוכלו לזכות במראה חדש של ספות נקיות וזוהרות, כאשר תזמינו לביתכם חברת ניקוי ספות מקצועית.

 

גם כלי ניקוי ספות חשובים לא פחות מאשר חומר לניקוי ספות

ישנם בנוסף אביזרי ניקיון שיש לבחור בקפידה, לפני שמתחילים לנקות את הספות בעזרת חומר לניקוי ספות. למשל מברשת קשה לניקוי הכתם, עשויה לפגום במרקם הבד של הריפוד. יש להשתמש עם מברשת בעלת סיבים עדינים, או ספוג מיוחד לניקוי, אשר לא יזיק למרקם של ריפוד הספות.  גם אם הזמנתם חברת ניקוי ספות, לבטח תוכלו לשאול אם החברה יכולה למכור לכם חומר לניקוי ספות, אשר יתאים במדויק לחומר הגלם אשר ממנו עשוי ריפוד הספה, מה שיהיה יעיל במיוחד עבורכם.

 

תחזוקה שוטפת וניקוי של כתמים נקודתיים אינה מספיקה – הזמינו את האלופים בניקיון

יש לציין, כי חומר ניקוי לספות בד אינו מספיק, היות ואחת לשנה, יש להזמין חברת ניקוי ספות אשר תנקה ותחטא את הספות ותקנה להן מראה חדש. על מנת לבחור חברת ניקוי ספות, יש להזמין חברה וותיקה שיש לה שם ומוניטין של שנים וחוות דעת של לקוחות שמרוצים שנים מעבודתה. חברה ידועה וותיקה אשר מעניקה שירות בפריסה רחבה ומחזיקה בצוות מיומן, היא חברת א.א.אלופי ניקיון. החברה מעניקה שירות של ניקוי וחיטוי מקצועי של הספות וכן מציעה שירותי ניקוי רבים כגון: ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי מזרונים, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, דירות ומשרדים ועוד. לחברה שירות בפריסה רחבה וצוותיה מיומנים ומקצועיים. תוכלו לקבל טיפים מקצועיים לגבי ניקוי נכון של כתמים ותחזוקה אשר תתאים לסוג הספות שלכם.

 

נציג של החברה יגיע עד אליכם, ייקח מידות ויחליט באיזה חומר ניקוי ושיטת ניקוי, יש לנקות את הספות בביתכם. אתם תקבלו הצעת מחיר ותוכלו להשוות אותה מול עוד כמה חברות אחרות ולהיווכח, כי המחיר בהחלט סביר. החברה תשמח לעמוד לשירותכם בכל עת ולשלוח נציג עד לביתכם ותוכלו ליהנות משירות אדיב ומקצועי וספות ביתכם תיראינה כחדשות.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×