חומר ניקוי ספות עור

חומר ניקוי ספות עור

אם גם לכם יש בבית ספות עור אתם לבטח אתם מאוד נהנים מהן. זהו למעשה ריהוט יוקרתי בעל מראה איכותי אשר מספק עיצוב מרהיב לסלון הבית ולאלמנטים השונים הנמצאים בו. כאשר חושבים על תחזוקה וניקוי ספות עור, הבחירה של רבים במערכות ישיבה מעור, היא בשל נוחות התחזוקה המצריכה שאיבה וניקוי הספות עצמו, הרבה יותר קל למשל מאשר ניקוי ספות בד. ראשית אל לכם לחשוב לרגע, כי ניקוי ספות העור באמצעות טלית לחה, הינה שיטת הניקוי הטובה והנכונה כי אם להיפך. ניקוי ספות עור, חייב להתבצע עם חומר ניקוי ספות עור ייעודי ולא רק שהחומר מיועד לספות העור, כי אם לעור  שממנה עשויה הספה. אם תדעו איזה חומר ניקוי ספות יש לרכוש, התחזוקה והניקוי של ספת העור, תהיינה פעולות פשוטות.

 

יש לשים לב שלא להשתמש עם מים, היות והמים פוגעים בעור, מייבשים וגורמים לו לסדקים, במיוחד אם תערבבו אותם עם סבון או חומר ניקוי שאינו מתאים לספות העשויות עור. יש לשים לב ולנקות לא רק על המשטח של הסלון, כי אם בן החריצים, ליד התפרים ובכריות של הספות. כאשר שואבים ספת עור, יש לעשות זאת באמצעות מברשות רכות שלא תפגענה במרקם העור של הספות. יש לרכוש חומר ניקוי ספות עור שכולל חומר ניקוי ומרכך עור שגם יבריק את ספות העור. שימו לב, כי חומר ניקוי ספות עור, מגיע בצורת מרקם נוזלי, אשר דומה לחלב  פנים. מומלץ להשתמש עם מרכך עור, אחת לחצי שנה ולא יותר מזה. יש למרוח את מרכך העור בתנועות סיבוביות ולשים לב שכל משטח הספה יימרחו בחומר זה. יש להשהות את החומר על ספת העור כרבע שעה, לאחר מכן, יש לשפשף את הספה באמצעות מטלית רכה ויבשה.

 

תחזוקה  וניקוי ספות עור- עשה ואל תעשה

מי מאיתנו לא אוהב לשבת קצת בשמש עם ספר טוב או עיתון? אבל ספות העור, אינן אוהבות שמש.. האויב הגדול של ספות העור הינו מגע ישיר עם שמש או מקור חום. העור מתייבש עם מגע ישיר של השמש ולכן יש לשים לב כי אם ספות העור נמצאות סמוך לחלון הגיפו את התריסים על מנת שבשעות הצהריים הספות לא תספוגנה נזק. הספות חייבות להיות רכות ולשים לב שהן תהיינה מוזנות עם חומר לחות מיוחד המיועד לעור הספציפי אשר מהן הן מיוצרות. כאשר אתם מבחינים בכתמים עקשניים וקשים על ספות העור, כגון דיו הימנעו מהסרה עצמית של הכתמים באמצעות אלכוהול למשל שעשוי לגרום לצבע לדהות. הוראות אלה חשובות לספות עור שאינן מעובדות.

 

מלבד  חומר ניקוי ספו עור, ישנם בשוק חומרים המגנים על ספות העור, כגון חומרי הגנה אשר מונעים מהספה לספוג כתמים. מדובר על חומר המונע שחיקה וספיגת כתמים. ניתן יהיה לחדש את החומר אחת לשנה. ישנם אנשים שרגילים להזמין  שירותי ניקוי ספות עור  פעם או פעמיים בשנה, אך למעשה, ישנו חומר ניקוי ספות עור מקצועי שניתן בהחלט לנקות את ספות העור באופן עצמאי. ניקוי זה של ספות, יהיה חסכוני ויעניק לספות את הניקוי המקצועי, הלחות והברק של עור הספות ויותיר אותן במראה רענן. תוכלו לבצע בעצמכם את פעולת ניקוי העור, מבלי להשתמש במכשור משוכלל. בעלות של כמה עשרות שקלים, תוכלו לרכוש חומר ניקוי ספות עור, אשר יבצע את הפעולה הדרושה ואתם תתגאו בעבודתכם שלא הייתה קשה כלל והסיפוק הוא התוצאות של ספה נקייה, רעננה, רכה ונעימה למגע וישיבה.

 

ממה להישמר בעת ניקוי ספות עור?

ראשית יש לדעת כי אסור לפגום בשכבת ההגנה של העור ואת זה ניתן לעשות בעזרת ספוג הפלא שהוא אסור לשימוש, היות והוא יוריד את שכבת ההגנה, מה שיגרום לדהייה, איבוד ברק ונזק חמור לספות העור. זו הסיבה שרק חומר ניקוי ספות עור, הוא זה שניתן לעשות בו שימוש נכון ובטוח לשמירה מרבית על ספות העור שלכם. חומרים כימיים עשויים להיות הרסניים לספות העור. זו הסיבה כי יש לקרוא בקפידה , לפני שאתם רוכשים  חומר ניקוי ספות עור. יש לשים לב שלא להשתמש עם חומרי שאינם  נחשבים לחומר ניקוי ספות עור כמו למשל: קרם גוף, משחת נעליים, קרם פנים, חומץ, שמן תינוקות ועוד. כל דבר שאנו עושים בו  שימוש יום יומי, זקוק לטיפול תקופתי כמו תחזוקה וניקוי. כל עור שיוצא מהמפעל והכוונה היא לספות עור, מגיע עם 25% לחות, אך כאשר העור נחשף לאטמוספרה, הוא  מתחיל לאבד מהלחות ויאבד מהרכות והגמישות. זו הסיבה שיש לרכוש חומר ניקוי ספו  עור, אשר ישמור על הגמישות, הלחות והניקיון של ספות העור. ישנן חברות ניקוי ספות, אשר מתמחות עם ניקוי ספות עור והן יכולות להציע לכם לרכוש מהן חומר ניקוי ספות עור מקצועי. למעשה מדובר על חומר איכותי אשר מועשר בחמצן פעיל ומיועד להסרת כתמים קשים כגון כתמי יין, שוקולד וקפה, רטבים ועוד. יש להשאיר את חומר ניקוי ספות עור למספר דקות לפי הנחיות היצרן ולנגב את הספות בעזרת מטלית יבשה. מומלץ לקרוא בקפידה את הוראות השימוש על כל תכשיר שהוא חומר ניקוי ספות עור לפני השימוש.

 

לפני שאתם מתחייבים בפעולת ניקוי ספות עור זהו את הכתם

ישנם כאלה אשר חוששים לנקות בעמם ספות עור ובצדק. ראשית יש לאבחן את סוג הכתם. שימו לב כי על חומר ניקוי ספות עור, רשום כי חומר זה, מתאים לניקוי של עור ספציפי ועליכם לדעת מאיזה עור עשויה הספה שלכם, היות ושנם כמה סוגים של עור אמיתי אשר מהם מיוצרות הספות. יש לציין כי ישנם כתמים נפוצים על ספות העור אשר נגרמים כתוצאה של פיח, אבק שנדבק בספות, זיעה, שומן גוף ועוד. החוכמה היא לא רק לרכוש מערכת ישיבה מעור יוקרתית, כי אם לתחזק אותה נכון ולבצע בה גם ניקוי נכון שישאיר אותה רעננה תמיד. מומלץ כי תקבעו לכם יום מסוים בשבוע  שבו תוכלו להשקיע על תחזוקה ומשיחת קרמים מיוחדים שהם למעשה חומר ניקוי ספות עור.

 

בלאי של ספו עור, נוצר כתוצאה של הזנחה. זו הסיבה כי יש לקבל הוראות מפורשות מהחנות אשר ממנה רכשתם את ספות העור. בדרך זו, תוכלו לדעת מהמוכר בחנות שמבין היטב בכל הקשור לתחזוקה וניקוי נכון של ספות העור. גם חברות ניקוי ספות, אשר מתמחות בניקוי ספות עור כגון  א.א.אלופי ניקיון אשר קיימת כבר 19 שנה, יוכלו לנקות את ספות העור ואף להעניק להן מראה חדש לחלוטין. החברה מציעה מגוון של שירוי ניקיון הכוללים: ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, משרדים, דירות ואף תיקון כל סוגי הספות וריפודן מחדש בבית הלקוח. החברה מציעה את שירותיה באזורים רבים בארץ ומכילה צוותי ניקיון מיומנים. לחברה מכשור משוכלל וחומרי ניקוי איכותיים וכן, היא מעניקה אחריות על כל סוגי עבודת הניקיון שהיא מבצעת עבור לקוחותיה. השירות הינו אדיב ומקצועי, היות והלקוח בחברת א.א אלופי ניקיון הוא בראש מעייניה.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×