כמה עולה ניקוי שטיח

כמה עולה ניקוי שטיח

רבים מאתנו מודעים לעבדה, כי בכל שנה עלינו להזמין חברת ניקוי שטיחים, אשר תנקה באופן יסודי את השטיח שלנו. השאלה היא האם ניתן לנקות בכוחות עצמנו את השטיח? התשובה היא שבהחלט לא, היות ולחברת ניקוי שטיחים יש את המכונות, הניסיון וחומרי הניקוי המותאמים לכל שטיח על פי סיביו. לבטח שאלתם את עצמכם כמה עולה ניקוי שטיח. התשובה היא שעל פי הנתונים של השטיח וכן, על פי גודלו.  ניקוי שטיח נמדד על פי מ"ר, כאשר המחיר יהיה ע פי כמות המ"ר של כל שטיח. אם אתם חושבים על ההוצאה כמו כמה עולה ניקוי שטיח, יש לקחת בחשבון כי ניקוי עצמי יעלה לכם הרבה יותר יקר, מאשר ניקוי מקצועי של שטיחים ע"י חברה מקצועית וותיקה.

 

במקום להתחבט בשאלה, כמה עולה ניקוי שטיח, מוטב כי תבינו כי המחיר אינו גבוה וכן, אינכם רוכשים בכל שנה שטיח חדש כי אם עדיפים להשוות מחירים של כמה עולה ניקוי שטיח ומוצאים את המחיר האידיאלי והזול ביותר אך, אצל חברה וותיקה ומומלצת של ניקוי שטיחים. יש לדעת כי חברות של ניקוי שטיחים מנקות גם ריפודים כגון ספות, כסאות של פינות אוכל שיש בהם ריפוד וכן, מזרונים. אם כבר הזמנתם חברת ניקוי שטיחים לאחר שביררתם וקיבלתם הצעת מחיר של כמה עולה ניקוי שטיח, תוכלו לשאול כמה עולה ניקוי ספות, ניקוי מזרונים וניקוי ריפוד כסאות של פינת אוכל. אם תנקו כמה פריטים, תקבלו הנחה משמעותית ואטרקטיבית.  

 

שטיחים שקלים לניקוי ושטיחים שקשה יותר לנקות

זהו מוטיב בהחלט חשוב בתמחור של כמה עולה ניקוי שטיח.  למשל שטי סינטטי יעלה זול יותר מאשר שטיח העשוי מסיבים טבעיים כגון צמר או משי. הסיבה לכך היא שקל בהרבה יותר, לנקות שטיח סינטטי שהניקוי יהיה מהיר יותר, מאשר ניקוי שטיחים מסיבים טבעיים שהכתמים חודרים עמוק לסיבים ובגלל הסיבים טבעיים, אשר נוטים לספוג מהר כתמים, הניקוי יארך זמן רב יותר יד לציין כי השאלה של כמה עולה ניקוי שטיח בעבודת יד כגון שטיח סיני, פרסי או אפגאני, לבטח כבר תבינו, כי שטיחים אלה, יצטרכו להישלח למפעל ניקוי שטיחים, על מנת שיקבלו את הטיפול הטוב ביותר. שטיחים עדינים חייבים בטיפוח, תחזוק וניקוי במפעל, היות ומדובר על שטיחים עדינים יותר ובעלי ערך רב.

 

טיפול וניקוי מיוחד של שטיחים בתוספת חיטוי

יש לציין כי ניקוי שטיחים בבית הלקוח, כולל גם חיטוי השטיח שהוא חשוב לא פחות. קרדית האבק נמצאת בשטיחים רבים, כך שחיטוי שטיח, תהיה פעולה נוספת שיש לבצע מיד לאחר הניקוי עצמו האומדן של כמה עולה ניקוי שטיח לעומת התמורה שתקבלו משתלם ביותר, היות ולא יהיו יותר ריחות רעים, השטיח יראה רענן וחדש ולכם יהיה נעים לשבת בסלון שבו השטיח נקי. יש לשאול כמה חברות של ניקוי שטיחים, כמה עולה ניקוי שטיח, כך שתקבלו כמה הצעות מחיר ואז תוכלו להחליט טוב יותר. זכרו, כי התחרות של חברות ניקוי שטיחים היא גדולה ויש לנצל תחרות זו שהיא רק לטובתכם. תוכלו הראות הצעות זולות יותר לחברה וותיקה ששאלתם את נציג החברה, כמה עולה ניקוי שטיח, מה שלבטח יגרום לכם להנחה נוספת בהצעת המחיר שתקבלו.

 

רבים מכם יטענו, כי הפרישה של שטיחים בחללים שונים בבית גורמת לחמימות, עיצוב ואווירה נעימה, במיוחד בחורף אבל כמה עולה ניקוי שטיח גם ינקר בראשכם לכן, אם לא תשאלו כמה עולה ניקוי שטיח לא תדעו.. יש לציין, כי שטיח שאינו נקי יגרום לאלרגיות ובעיות בדרכי הנשימה בקרב בני בית. אם אתם מעוניינים לשמור גם על אסטטיקה של השטיח וגם על בריאתכם מומלץ להזמין צוות  ניקוי שטיחים מיומן אשר יוכל לחדש לכם את מראה  השטיח. אם יש לכם כמה שטיחים, יש לשאול לא רק כמה עלה ניקוי שטיח, כי אם למדוד את שאר השטיחים לקבל הצעת מחיר אשר תכלול את שאר השטיחים בבית. יש לדעת כי השאלה כמה עולה ניקוי שטיח אינה מספיקה, כי ניקוי לא ישנה הרבה כי אם יחזיק זמן קצר בלבד, אם לא תשמרו על תחזוקה נכונה ואורח חיים נכון בבית.

 

ניקוי שטיחים גם במגזר העסקי והמוסדי

יש לציין כי לא רק שטיחים ביתיים חברות ניקוי שטיחים מנקות, כי אם שטיחים הנמצאים במוסדות שונים ובבתי עסק ומשרדים רבים. למשל ניקוי שטיחים מקיר לקיר הינו ניקוי מאסיבי ותכוף יותר בחברות. לפני שתשאלו כמה עולה ניקוי שטיח מקיר לקיר, יש לציין בפני החברה שאתם  מעוניינים בניקוי קבוע בכל תקופה קצרה, כי שטיחים מקיר לקיר ושטיחים ניידים הנמצאים בחברות ומשרדים שונים, זקוקים לניקוי תכוף יותר, בגלל כמות האנשים הנמצאת בכל יום במשרדים אלה, מה שיגרום לשטיחים להתלכלך ולהתבלות מהר יותר. יש למצוא מחיר השווה לכל נפש וכן לגבי בירור של כמה עולה ניקוי שטיח, תוכלו למצוא ברשת הרבה חברות, פורומים ואתרי השוואות מחירים, אשר עשויים בהחלט לפתור לכם את הסוגיה לגבי כמה עולה ניקוי שטיח.

 

משפחות רבות מחליטות ובצדק, כי יש לבצע ניקוי שטיחים לפני האחסנה שלהם ופרישתם מחדש בימי החורף.  ניתן לתחזק בקלות שטיחים בחללי בית, באמצעות שאיבה טובה אחת לשבוע. פעולה זו שומרת על השטיח וכן לגבי ההתלבטות כמה עולה ניקוי שטיח , המחיר יהיה תלוי גם בתחזוקה וניקוי כתמים נקודתיים בזמן. ככל שהעבודה תתארך יותר בגלל המצב של השטיח, כך תבינו כי שאלה כגון כמה עולה ניקוי שטיח, תהיה מיותרת במררה זה, היות וישנם מחירים שונים התלויים הן בגודלו של השטיח ונתוניו. יש לשים לב שלא לפרוש שטיח שהוא מלוכלך כי אם לדאוג כי השטיח יתנקה באמצעות חברת ניקוי שיחים מקצועית שהיא בעלת וותק רב שנים והרבה המלצות.

 

האלופים בניקוי של כל סוגי השטיחים

כאמור בחירה נכונה של חברת ניקוי שטיחים עשויה להיות מכרעת. אם תיפנו לפי המלצות של אנשים שאתם מכירים, תקבלו המלצות טובות רק על חברה וותיקה כמו חברת א.א.אלופי ניקיון, אשר תוכל לתת לכם מענה לגבי כמה עולה ניקוי שטיח. נציג מטעם החברה יגיע אליכם, יאמוד את  השטיח וייתן גם הצעת מחיר כתובה, אשר אותה תוכלו להשוות בין כמה חברות. לחברת א.א. אלופי ניקיון, קיים וותק רב של 19 שנה, השירות הינו אדיב, המחירים סבירים והחברה מציעה מגוון רב של שירותי ניקיון אשר כוללים:  ניקוי ספות, ניקוי  ריפודי רכב, ניקוי מזרונים, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, דירות ומשרדים. לחברה מחלקה מיוחדת של  תיקון ספות בבית הלקוח וריפוד ספות בבית הלקוח. 

 

הלקוחות של החברה, מקבלים שירות אדיב ומקצועי ואחריות מלאה על כל סוגי עבודות הניקיון לקוחות החבר יקבלו טיפים מקצועיים, בדבר תחזוקה נכונה של השטיחים, הספות והווילונות, מה שיקל עליהם את התחזוקה וכן, יגרום לחיסכון רב, כשאר לא יהיה הרבה מה לנקות. לחברה פעולה נוספת של חיטוי השטיחים והספות, מה שימנע מפטריות, בקטריות וקרדית האבק, להיות דייריו הקבועים של השטיח או הספות.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×