לנקות ספות מבד

לנקות ספות מבד- כל הטיפים

בכל בית ישנן ספות שהן הגאווה שלנו בסלון ביתנו. זה אחד הרהיטים שאנו נוהגים להשתמש בהם הרבה. על מנת שיישמרו היטב, השאלה היא איך לנקות ספות מבד. תחילה עליכם לדעת בוודאות באיזה סוג ריפוד בד מדובר. למשל ישנם בדים טבעיים שהם קשים בהרבה לניקוי, מאשר ריפוד העשוי מבד סינטטי.אם כבר רכשתם ספות במיטב כספיכם, תהיו מעוניינים לתחזק  אותן נכון. ממש כמו שאנו מטפלים בכל מוצר שאנו משתמשים בו הרבה כך יש לדעת איך לנקו ספות מבד ולתחזק אותן על בסיס שבועי קבוע והכוונה היא לשאיבת האבק. כולנו נוהגים לשבת על הספות, לקרוא, לצפות בטלוויזיה לנשנש ולאכול ואף לשתות  מה שגורם לכתמים, פירורים, לכלוך והרבה,אבל הרבה חיידקים ובקטריות. יש להרחיק מזון ושתייה ולחנך את בני הבית להתרחק עם אוכל מהספות לשם כך יש פינת אוכל. אם בני הבית יקפידו על הוראות שמיר על ניקיון הספות שלכם, תישארנה נקיות יותר.

 

בכל מקרה אבק וקרדית האבק, אוהבות להתחפר בריפוד הספות יש לציין כי קרדית האבק, גורמת לבעיות בדרכי הנשימה ולאלרגיות נוספות. זו הסיבה כי יש לשאוב היטב את הספות ואפילו להוציא אותן לשמש למשך שעה. פעולה זו, תרחיק את קרדית האבק שמאוד לא אוהבת שמש ואפילו השמש פשוט קוטלת אותה. על מנת לנקות ספות בד מכתמים נקודתיים, יש להשתמש עם חומרי ניקוי בטוחים ורצוי אפילו חומרים ביתיים, כגון חומץ עם מים, סבון כלים, סודה לשתייה, קליפות פרי הדר מבושלות מעט ועוד. לפחות תהיו בטוחים כי על מנת לנקות ספות בד, זו הדרך שהן לא תיהרסנה.יש לדעת כי על מנת  לנקות ספות מבד ואפילו ספות עור, הפעולה הראשונה היא שאיבה יסודית ואז להתחיל עם מלאכת ניקוי הספות. ספות מלאות אבק, תתלעלענה יותר, כאשר תתחילו לנקות וקשה יהיה לצאת מניקוי ה, שיהיה מורכב בהרבה, לולא הייתם שואבים תחילה את הספות.

 

החשיבות של ניקוי כתמים טריים 

כל רוטב, משקה או כל כתם אחר שהתהווה על הספות שלכם, הדבר הראשון הוא לנקות אותו מיד. יש לספוג את הכתם היטב ואז, לנקות באמצעות מגבון לח, או מטלית רטובה המהלה בתערובת של מים חמים, חומץ לבן ונוזל כלים. אם הכתם לא נעלם, תוכלו להיעזר עם קצף לניקוי ריפודים. זהו סוג של ניקוי יבש. יש לשים לב, כי כאשר הקצף מתייבש ישנם סימנים ולכן אם זה המצב, מומלץ להסתייע בשירותי ניקוי ספות מקצועיים יש לנקות את הספה בהתאם להוראות היצרן. בכל ספה באזור מוסתר או בגב הספה, יש ת הוראות הניקיון וכן, את ההרכב של הבד, כך תוכלו להיות בטוחים  כיצד ניתן לנקות ספות מבד ישנן ספות שעשויות משילוב של שני בדים ופה יש להתייעץ עם חברת ניקוי ספות או שמוטב, כי תיתנו לחברה לעשות את העבודה.

 

באמצעות ניקיון עמוק של חברת ניקוי ספות מקצועית, תוכלו להיפרד ממזיקים כגון קרדית האבק, חיידקים ובקטריות וכן, לאחר הניקוי היסודי, אשר גם יותר ספות נקיות וחדשו בנרה, החברה תחטא את הספות עם חומר מיוחד שימנע מחיידקים להתרבות בהן. יש לציין, כי אחת לשנה לנקות ספות בד זה לא מספיק, יש לתחזק באופן שוטף את הספות ולשים לב במיוחד לכתמים שנוצרו בספה. הבעיה היא שכתמים שנשארים זמן רב ללא טיפול וניקוי, יכולים לחדור עמוק בספות ויהיה קשה להסירם. תמיד יש לשים לב כי הספות נועדו לישיבה ולא מומלץ לאכול בקרבתן, היות וזה מה שגורם לכתמים. למרות שבקיץ למשל, ספות נוטות 

לספוג זיעה ושומן של עור ממי שיושב עליהן ואף לצבור ריחות לא נעימים. לשם כך יש להזמין חברת ניקוי ספות אחת לשנה לפחות.

 

טיפים שמומלץ לאמץ בכל הקשור אל ניקוי ספות בד

אם אתם מעוניינים ליהנות זמן רב יותר מהספות בביתכם, קיימים מספר טיפים. למשל אם אתם מחזיקים בחיות מחמד, דעו כי הספות אינן מקום מרבץ לחיות מחמד. לא משנה כמה הן חמודות. בעלי חיים משאירים פרווה וריחות לא נעימים, נוטות לשרוט את הספות, מה שלבטח אינו מוסיף לה ואף גורם לבלאי מואץ. אם יש לכם ספות העשויות מבד כותנה, מומלץ לנקותן בעזרת מים חמימים עם נוזל כלים. מי שיש לו ספות העשויות מבד כגון קטיפה על כל סוגיו, מומלץ כי ינקה את הכתמים באמצעות מטליות לחות. ריפוד זה הוא נוח לתחזוקה וקל לניקוי. ישנם אנשים שאוהבים לנקות כל דבר עם הרבה מים, זהירות! היות ומים שחודרים לספות, כאשר אין לכם את הציוד המתאים לשאיבת המים, יגרמו לנזקים בלתי הפיכים בספות הסלון שלכם וחבל. זה לא פשוט לנקות ספות מבד ולכן, אם זו לכם הפעם הראשונה, מומלץ לקבל כמה שיותר מידע אמין לגבי איך לנקות ספת מבד. ישנן פעולות כמו לנקות ספות מבד שניתן בהחלט לבצע, היות ולפי סוג הכתם, ניתן יהיה למצוא את חומר הניקוי היעיל אשר יסיר לחלוטין את הכתמים. יש לציין כי ספות העשויות מריפוד סאטן או משי טבעי, הן ספות עדינות במיוחד ואפילו מים, יכול להיראות ככתם. יש לנקות ספות אלה, רק באמצעות ניקוי יבש ולשים לב לא לשפשף היות ושפשוף של בד ריפוד משי או סאטן, יפגע במרקם של הספה. כל חברת ניקוי ספות, תייעץ לכם איך לנקות ספות מבד וכן, טיפים לתחזוקה נכונה של הספה הספציפית שלכם.

 

כל בד ריפוד של ספות מצריך ניקוי שונה

יש לציין, כי כל ריפוד, מצריך ניקוי שונה ולכן, חברת ניקוי ספות, מאבחנת את סוג הבד של הריפוד וכן את סוג הכתמים, מה שמאפשר לה לפעול בבטחה, מבלי לפגוע בספות עצמן. רק חברות ניקוי ספות, יודעות איך לנקות ספות מבד ולכן, מומלץ להתייעץ עימן ולא ליטול סיכונים מיותרים, אשר בסופו של דבר יעלו ביוקר רב. אמנם לא כל כתם אשר מופיע  על הספה, מצריך הזמנת חברת ניקוי ספות בד מקצועית ולכן, תוכלו להתייעץ לגבי כתמים עם החברה שממנה אתם מזמינים שירות ניקוי מקצועי, כיצד ניתן יהיה לנקות ספות מבד כאשר הכוונה היא רק לכתמים הנקודתיים שהופיעו בה. במידה והצלחתם לענות על שאלה כמו איך לנקות ספות מבד, תחסכו הוצאות מיותרות ומלבד זאת, הספות שלכן תהיינה נקיות ומטופחות כל הזמן.

 

למרות כול, גם אם אתם מקפידים על ניקוי ותחזוקה נכונה של הספות, יש להזמין חברת ניקוי ספות בד אחת לשנה. יש להזמין חברה וותיק ומוכרת כמו חברת א.א.אלופי ניקיון. החברה קיימת 19 שנה והיא מציעה שירותים רבים כגון: ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, משרדים ודירות, תיקון ספות בבית הלקוח וריפוד ספות בבית הלקוח. השירות מתפרס על פני ערים רבות בארץ, כאשר צוותים מיומנים מגיעים לאזורים השונים בארץ, עם מכונות משוכללות וחומרי ניקוי איכותיים. לחברה אחריות על כל שירותיה והיא מציעה שירות אדיב וכן, טיפים לתחזוקה וניקוי כתמים נקודתיים  מהספות. לחברה מאות לקוחות מרוצים אשר ממליצים עליה בחום לאחרים ומלווים אותה כבר שנים רבות.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×