מכשיר לניקוי ספות בד

מכשיר לניקוי ספות בד

ישנם סוגי ריפוד מבד שאנו רואים בהרבה בתים. למל בד כותנה שהוא אחד מהבדים הסופגים ביותר וכן הם אף מתלכלכים מהר בדיוק מסיבה זו. מומלץ כי הספה תתנקה באמצעות מכשיר לניקוי ספות בד, המתבצע ע"י חברת ניקוי ספות העוסקת שנים בתחום. לפעמים אנשים מנסים לנקות את ספות ביתם בחומרים שונים והכתמים פשוט מתפשטים ולכן, אין מנוס כי אם לבצע את הניקוי באופן מקצועי, באמצעות מכשיר לניקוי ספות בד. ישנן ספות שעשויות מקטיפה או חומרים סינתטיים אחרים, אשר יש בהם חומר הדוחה כתמים, אלה הן הספות אשר ניתן יהיה להסיר מהן כתמים בקלות. ניתן יהיה להסיר כתמים נקודתיים באמצעות סבון כלים מהול במים ביחס שווה.

 

יש לשים לב, כי בדי ריפוד של ספות העשויים מחומרים טבעיים כגון כותנה ופשתן, כאמור קשה יהיה להסיר מהם כתמים, היות והכתמים נוטים להיספג עמוק בסיבי בדד הריפוד. יש לציין, כי בד ריפוד מסוג פשתן, נוטה לצבור אבק ולכן, יש לשים לב לתחזוקה נכונה כגון שריבת אבק תדירה לפחות אחת לשבוע. יש להזמין אחת לשנה חברה אשר מתמחה  בניקוי ספות, כאשר היא מבצעת  זאת באמצעות מכשיר לניקוי ספות בד. מכשיר זה, מבצע פעולת יניקה והזרקה, כאשר השלב הראשון הינו שאיבת אבק באמצעות שואב אבק תעשייתי ורב עוצמה, השלב השני הינו הזרקת חומר הניקוי שהותאם במיוחד לסוג הריפוד. לאחר מכן, מקרצפים את הספה בעזרת מברשות עדינות אשר אינן פוגעות במרקם הריפוד. השלב האחרון הינו יניקת המים והחומר ניקוי, עד לקבלת מים נקיים.

 

חברת ניקוי ספות מקצועית עובדת עם נכשיר איכותי לניקוי ספות בד

מיותר לציין, כי רק ספות בד יכולות להתנקות עם מכשיר לניקוי ספות בד. ספות העשויות מעור, חיבות להתנקות בשיטה ידנית ללא מכשיר לניקוי ספות בד, היות ואסור לעבוד עם מים וחומרי ניקוי לבד על סלון עור. ההזרקה של חומר לניקוי ספות בד באמצעות מכשיר לניקוי ספות בד, היא זו שתקבע את הקלות בניקוי הספות העשויות בד. הלחץ המומלץ של המכשיר חייב להיות 220 PSI. ככל שהמשאבה של מכשיר ניקוי ספות בד תהיה חזקה יותר, כך תהליך הייבוש יהיה קצר יותר. שימו לב, כי אם הריפוד יהיה לח או רטוב מעל ל-48 שעות, כל הסיכויים שיתפתח עובש בספות מה שלבטח אינו רצוי או מומלץ. חברות לניקוי ספות, משתמשות עם מכשיר ניקוי ספו בד שיש בו שני מנועי שאיבה ו ב-2 דרגות, למרות שמומלץ להשתמש במכשיר ניקוי ספות בד שיש בו 3 דרגות.

 

יש שמשתמשים עם מכשיר ניקוי ספות בד שיש בו יחידת חימום מובנית. מצד אחד זה יתרון, אך מצד שני זה הופך להיות קשה לנשיאה. בכל בית, ניתן למצוא מים חמים על מנת לנקות את הספות בעזרת מכשיר ניקוי ספות בד, כך שאין צורך לרכוש מכשיר זה עם יחידת חימום מובנית. יש לשים לב, כשאר חברה רוכשת מכשיר ניקוי פות בד השאלה היא איזה מכשיר לרכוש, כי אם האם קיים שירות למכשיר לאחר הרכישה? יש לדעת, כי רק באמצעות מכשיר לניקוי ספות בד, ניתן יהיה לחדש את מראה הספות בביתכם. מכשיר זה, מסוגל להסיר כתמים קשים, באמצעות הטכניקות של הניקוי וחומר הניקוי אשר מותאם לכל ספה בדיוק רב.

 

האם מומלץ לנקות ספות בד בעצמכם?

לרוב אם מדובר בכתמים נקודתיים, זה אפילו רצוי, אך יש לדעת באילו חומרי ניקוי יש להשתמש, אך אם מדובר על ניקוי כל הספות, זה יכול להות בעיה שאפילו תגרום נזק בלתי הפיך לספות שלכם. רק חברה מקצועית, אשר מחזיקה מכשיר ניקוי ספות בד, תוכל להסיר את כל הכתמים, תדע לינוק את כל חומר הניקוי והמים ותניח לספה להתייבש במשך יממה שלמה על מנת שתתייבש לחלוטין. עדיף תמיד לנקות ספות מוכתמות גם אם לרגע חשבתם שזהו אתם מרימים ידיים ופשוט משליכים את הספות האהובות שלכם ששימשו אתכם שנים. רבים היום מבינים לאחר שהתנסו עם מכשיר ניקוי ספות בד, כי מוטב לנקות באמצעות ניקוי מקצועי של חברה וותיקה, מאשר לרכוש ספות חדשות. תמורת כמה מאות שקלים, ניתן יהיה להחזיר את המראה של ספות חדשות עד כדי כך שתתקשו להאמין, כי זו הספה שלכם.

יש לציין, כי גם פעולת חיטוי נעשית בספות שלכם לאחר ניקוי הספות בעזרת מכשיר ניקוי ספות בד. הספות תהיינה מוגנות מחיידקים ובקטריות ואתם תוכלו להיות שקטים כי תמיד הבריאות של כל בני המשפחה היא במעלה הראשונה. ניקוי ספות בד, הינו הכרחי לפחות פעם בשנה בכל סלון. ניקוי יסודי ומקצועי זה, ינקה את כל הכתמים והאבק ושאר הבקטריות. אף אחד אינו חש בנוח לשבת על ספת בד מלוכלכת המלאה בכתמים וריח רע. אירוח בסלון מלוכלך לא זו בלבד שזו תחושה לא נעימה גם בעלי בית חשים לא בנוח וכן הרושם על המארחים לא יהיה טוב  וזו בלשון המעטה.  גם אם אתם שומרים היטב על ספות ביתכם, יש להבין כי אפילו אם הן אינן מלוכלכות, יש לבצע בהן ניקוי יסודי וחיטוי אחת לשנה על מנת לשמר אותן רעננות ובמראה חדש.

 

מדוע מומלץ לשכור את שירותה של חברת ניקוי ספות וותיקה ומקצועית?

התשובה היא, כי חברת ניקוי ספות מקצועית, שמה הטוב חשוב לה והיא תשתמש הן עם מכשיר ניקוי ספות בד איכותי וכן, עם חומרי ניקוי איכותיים. כאשר משתמשים עם חומרי ניקוי זולים, התוצאות נראות מיד לעין וזה אינה המטרה של חברת ניקוי ספות מקצועית. יש לדעת כי במשך השנה, ספות סופגות קרדית אבק, תאי עור מתים שנופלים מהיושבים על הספה וזה המזון שממנו  ניזונה קרדית האבק. תחזוקה שוטפת ונכונה של ספות הבד, רק תסייע במניעה של טפיל זה לחדור לספות. השאיבה הינה הכרחית לפחות פעם בשבוע, על מנת לשאוב לא רק את האבק, כי אם את הפירורים, חול וכל מה שיכול לחדור בין חריצי הספות.אם תזמינו שירות ניקוי ספות מקצועי, הניקוי יתבצע באמצעות נכשיר ניקוי ספות בד משוכלל ויחד עם חומר ניקוי איכותי ומתאים לבד הספה, הספות שלכם תיראינה מבריקות ואפילו הגוון החי יחזור אליהן.

 

יש להזמין חברת ניקוי ספות וותיקה מאוד כמו חברת א.א אלופי ניקיון, אשר קיימת כמעט שני עשורים ונחשבת לבין החברות הוותיקות. החברה הינה בעלת צוותים רבים ומציעה את שירותיה בפריסה רחבה בערים רבות בארץ. החברה מציעה שירותי ניקיון רבים אשר כוללים: ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים,ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, תיקון ריפוד בבית הלקוח, ריפוד סלון בבית הלקוח, ניקוי בתים, דירות, משרדים ,מוסדות ועוד . לחברה אחריות על כל עבודות הניקיון שהיא מבצעת. תוכלו לקבל טיפים חיוניים מהחברה לגבי תחזוקה וניקוי כתמים נקודתיים מבלי לגרום נזק לספות ולמרקם שלהן. לחברה, מכשיר לניקוי ספות בד מהמשוכללים ביותר וכן, חומרי ניקוי מקצועיים ואיכותיים.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×