ניקוי מכונת כביסה

ניקוי מכונת כביסה

 

במידה והבגדים שהכנסתם לכבס במכונת הכביסה יצאו ממנה מלוכלכים, ריח הכביסה שאמורה להיות נקייה הינו ריח רע, או שאולי אתם חוששים שמכונת הכביסה שלכם בתפקוד ירוד, אל תמהרו לקרוא לטכנאי מכונות כביסה. ייתכן כי מדובר בפילטר סתום ואתם יכולים לבד לפתור את הבעיה במקום לשלם כסף מיותר לטכנאי מכונות הכביסה. ישנן שאריות של אבקה, שיער אדם, פרוות בעלי חיים, אבק ואבנית מה שמצריכים בכל תקופה של שבועיים לפחות, ניקוי מכונת כביסה. לרוב תוכלו לקרוא את ההוראות של ניקיון מכונת הכביסה הספציפית שלכם ולנקות בהתאם.

 

יש לשטוף את הפילטר לאחר שפתחתם אותו, תחת ברז של מים פושרים והחזירו למקום. את הפילטר מומלץ לנקות, אחת ל-3 חודשים, אפילו אם אין ריח רע לבגדים, היות ותחזוקה זו מונעת ממכונת הכביסה להתקלקל. האויב הגדול של מכונת הכביסה הוא העובש. העובש גורם לריחות לא נעימים ומה שקורה הוא שבמקום שלאחר כיבוס הבגדים במכונת הכביסה, במקום שהבגדים יריחו טוב ויהיו נקיים,לבגדים ריח של עובש לא נעים. זו הסיבה כי ניקוי מכונת כביסה באמצעות חומר טבעי יגרום לה להיות נקייה ויחטא אותה בנוסף.

מה מומלץ לעשות בנוסף לתחזוקה וניקוי נכון של מכונת הכביסה?

 

כאשר אתם מבחינים בכתמי עובש על הגומי שנמצא בדלת מכונת הכביסה, יש לקחת בקבוק ספריי, כאשר חציו מים וחציו חומץ לבן, מה שיסיר את הריח הרע. יש לרסס גם את פנים מכונת הכביסה יש להשרות את הנושל שיצרתם וריססתם בעזרת הספריי, כשעה ולאחר מכן, יש לנגב את החומר בעזרת מטלית נקייה ויבשה. כאשר מדובר על מכונת כביסה בעלת פתח תחתון, משתמשת בפחות מים בזמן הכביסה, כך שזו הסיבה אשר בגינה נוצרים משקעים של חומרי ניקוי ואבנית מהמים, מה שגורם ליצירת טחב ועובש.

 

יש להתמיד בתחזוקה וכן ניקוי מכונת כביסה. את כל הטיפים הללו, תוכלו לקבל גם מחברת ניקוי ספות, אשר מגיעה אליכם לבצע עבודת ניקוי ספות ושטיחים, כך שהיא מבינה היטב בכל הניקיון והתחזוקה השוטפת של מכשירי החשמל בבית, במיוחד של מכונת כביסה שהיא מכשיר החשמל העסוק ביותר בבית, מה שמצריך בתחזוקה וניקוי תכופים יותר מאשר שאר מכשירי הבית. יש לבצע את הניקוי, אחת לחודש, כך שתוכלו למנוע את ההיווצרות של עובש וטחב. גם באמצעות אבקת סודה לשתיה,מים וחומץ, ניתן ליצור תערובת חזקה שתנקה ותחטא את מכונת הכביסה והבגדים יצאו שוב נקיים ומריחים טוב.

 

במכונת כביסה נקייה לא יהיה לכם חשש גם לנקות שטיחונים ווילונות

 

אנו משתמשים עם מכונת הכביסה גם למטרה של ניקוי ווילונות וכן, ניקוי שטיחים קטנים שניתן לכבס במכונת הכביסה. פעולה זו, אמנם מקלה עלינו המון, אך יש לנער היטב את השטיחונים ולשאוב היטב את הוילונות, על מנת לא לסתום את הפילטרים במכונת הכביסה. ישנם כאלה, אשר גם מבצעים ניקוי ריפודי רכב במכונת הכביסה, כאשר ריפודים אלה ניתנים להסרה ולכביסה במכונה. יש להפעיל תוכנית קצרה במכונת הכביסה שניתן להפעיל בטמפרטורה של 60 מעלות. שימו בתוף של מכונת הכביסה 1 כוס של אבקת סודה לשתייה וכוס אחד של חומץ לבן בתא של מרכך הכביסה. יש ליטול מטלית נקייה, שתיכנס בקלות לגומי של תוף מכונת הכביסה ולנקות את הגומי בחלקו הפנימי והחיצוני כאחד, כמובן שתוכנית זו, חייבת להיות מופעלת כאשר מכונת הכביסה תהיה ריקה מבגדים.

 

לעיתים מקומות בתוף שהגישה אליהם קשה, תוכלו לנקות בעזרת קסמי אוזניים. גם דלת הזכוכית של מכונת הכביסה צריכה להיות נקייה ולכן, יש לעבור עליה ועל חלקי הפלסטיק המקיפים את הדלת של מכונת הכביסה.  את ניגוב הגומי של מכונת הכביסה, יש לבצע לפחות אחת לשבוע.

 הבעיה העיקרית במכונות הכביסה הינם המים הקשים בישראל

 

המים בישראל עשירים בסידן, אשר הופך לאבנית. יש להשתמש עם מים נקיים שלצערנו הם לא בנמצא בישראל. יש להשתמש במסירי אבנית ייעודיים, כגון טבליות למכונת הכביסה, אשר ייעודן הוא ניקוי האבנית, אשר גורמת עם הזמן להצטברות אבנית על גוף החימום של מכונת הכביסה ומשם לקלקול מכונת הכביסה, הדרך היא קצרה. ניתן להתקין מונע אבנית, בנוסף לתחזוקה וכן, ניקוי מכונת כביסה. את מונע האבנית, יש להתקין בין הברז לבין הצינור הנכנס למכונה על מנת לסנן את המים. מתקן זה, ניתן להשיג בחנויות לשיווק חומרי בניין.

 

ניקוי באמצעות חומצת לימון, עשוי לנקות היטב את מכונת הכביסה. מכונת כביסה בעלת קיבולת של 5 ק"ג יש לשים   גרם של חומצת לימון, ליצוק לתוך המתקן ולהפעיל את המכונה ריקה בטמפרטורה של 60 מעלות. אם מכונת הכביסה מוזנחת מאוד מבחינת התחזוקה שלה וישנם סימנים של פטרייה, יש להשתמש עם סולפט נחושת, מה שיחטא את שרוול מכונת הכביסה, כאשר העובש נוטה להתפתח יותר באזור זה.

 

התייעצו עם חברות ניקיון לגבי ניקיון מכונת הכביסה

 

מקרים מוזנחים מאוד, כאשר להיפטר הפטרייה במכונה המכונה לא עוזר חומץ או חומצת לימון, אתה יכול להשתמש סולפט נחושת. זה מאפשר איכותית לחטא את השרוול של מכונת הכביסה, שם עובש בדרך כלל גדל. זה מספיק כדי ליישם פתרון של נחושת גופרתית על הלהקה אלסטית ולהשאיר אותו ליום או קצת פחות. לאחר שטיפה יסודית עם ספוג עם חומר ניקוי, אשר יש גם להסיר. נגב את השרוול יבש. ישנן חברות ניקיון ידועות כמו א.א אלופי הניקיון אשר קימת שנים והיא בעלת שם ומוניטין רב שנים. החברה עוסקת עם ניקוי ספות, ניקוי שטיחים, ניקוי ווילונות וכן, ניקוי ריפודי רכב ומזרונים. החברה תשמח לתת לכם טיפים שימושיים לניקוי מכונת הכביסה וכן לתחזוקה שוטפת ונכונה של הספות, המזרונים, השטיחים ווילונות הבית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×