ניקוי ספה מבד זמש

ניקוי ספה מבד זמש

 

זמש הוא למעשה עור הפוך והוא אחד מסוגי הריפוד המבוקשים ביותר בתחום עיצוב הבית.. בד זה, מתאים לייצור תיקים ונעליים, לריפוד של סלון, כאשר סלון מזמש, נחשב ליוקרתי וטרנדי. כאשר יש לבצע ניקוי ספה מבד זמש, יש לבצע בו ניקוי יבש עם חומרים מיוחדים ולא באמצעות מים, מה שיהרוס כליל את הספות. ישנן ספות מזמש אמיתי, אשר עולות עשרות אלפי שקלים וישנן כאלה שעשויות מדמוי זמש. ישנם כאלה המתבלבלים בין זמש שהוא למעשה עור אמיתי וישנם כאלה שנראים כמו זמש שספות אלה מיוצרות בעצם מבד אלקנטרה.

 

במידה והבחנתם בכתם על ספת הזמש שלכם, יש לשפשף את הכתם במטלית נקייה. הדבר הטוב ביותר שניתן להשתמש בו הוא פשוט מחק וזאת, כאשר מדובר בזמש אמיתי. שימו לב שלא למחוק בחוזקה את הלכלוך, היות והכתם עשוי להתפשט. גם חומץ לבן מעורב עם מים ביחס של חצי, חצי, ניתן לנקות בתערובת זו כתמים מספת זמש. קחו מטלית נקייה וערבבו אותה במים וחומץ. שפשפו בעדינות את הכתם והניחו לספה להתייבש. למרות שעשוי להיות ריח לוואי, הריח ייעלם, כאשר הספה תתייבש באופן טבעי.

ניקוי ספת זמש באמצעים יעילים נוספים

 

אם אתם מעוניינים לבצע ניקוי ספה מבד זמש, כאשר מדובר בזמש אמיתי, ניתן לשייף כתם באמצעות נייר שיוף מספר 0. נייר זה, הינו עדין ומנקים בו גם תיקים, חגורות ונעלי זמש. במידה והכתם הוא שומני, יש לנקות אותו בעזרת חומר ניקוי מיוחד שהוא ממיס שומנים לעור הפוך {זמש}. אם מדובר בספת זמש אמיתי, היא רגישה ללכלוך וייתכנו מקרים שהכתם יהיה קשה להסרה. יש לשים לב לניקוי ותחזוקה שוטפת של ספות מזמש אמיתי, במיוחד אם ישנן חיות מחמד בבית.

יש לציין, כי קיימות ספות העשויות מבד הנראה כמו זמש, כך שפעולת ניקוי ספה מבד זמש יהיה שונה מאשר ניקוי ספה מעור הפוך שהוא למעשה הזמש האמיתי. יש לשאוב עם שואב אבק עוצמתי את הספות ולנקות את הספות, באותה השיטה שמנקים ספות בד והכוונה היא לשיטת הזרקה ויניקה. באמצעות מכשור מקצועי ומשוכלל, ניתן לגרום לספות להיראות מבריקות, כאשר הניקוי הינו מעמיק וכן, הספות יחוטאו בחומר מיוחד אנטי בקטריאלי וכן, הספות תהיינה  ריחניות ונעים יהיה לשבת עליהן.

 

ממה מורכב בד זמש?

בד דמוי זמש, הינו בעצם בד אלקנטרה, אשר מורכב מ- 68% פוליאסטר ו-32% פוליאוריתן, כאשר בד זה, נחשב כבד הריפוד היוקרתי מבען בדי הריפוד. לעיתים בד זה, יהיה יקר יותר, מאשר ריפוד מעור. מצד שני, יש לתחזק את הספות מבד זמש באופן שוטף ועל פי הוראות היצרן. מראה ספות מבד זמש הינו אמנם יוקרתי, אך יש לשמר מראה זה, באמצעות ניקוי יסודי ומקצועי לפחות אחת לשנה ובתחזוקה קבועה המתאימה לספות מבד זמש. אם חשבתם להתחיל את ניקוי ספה מבד זמש בעצמכם, כאשר אתם מעוניינים לרכוש תרסיס או חומר ניקוי לספות שלכם, יש לראות את הוראות היצרן או את תרכובת הבד, מה שיקל עליכם בבחירה נכונה של חומר הניקוי וכן, לא ייגרם נזק לספות.

 

בד ספה דמוי זמש, נחשב לקבוצת הבדים הסינטטיים, כך שכל בד דורש התייחסות אחרת לתחזוקה וניקוי כתמים נקודתיים. ישנם חמרי ניקוי שיתאימו לבדים סינטטיים, אך יש לראות היטב ממה מורכב הבד וכך להתאים את חומר הניקוי. יש לבצע ניקיון מקצועי ויסודי לספות אחת לשנה, מה שישמור על אורך חיי הספות. ישנם חיידקים ובקטריות למיניהם, אשר שוכנים עמוק בסיבי הבד ושום ניקיון מצדכם, לא יוכל להשמידם אט לרענן את הספה ולגרום לה להיראות כחדשה.

ניקוי יסודי ומקצועי של ספות מבד זמש ישמור על בריאותכם

 

יש לציין, כי ניקוי ספה מבד זמש שיתבצע ע"י חברה מקצועית, ישמור על בריאותם של בני ביתכם ושלכם. אבק, בקטריות, פרווה של בעלי חיים, שאריות מזון, מהווים קן פורה של חיידקים. יש להיזהר מכתמים שלא מטופלים, היות וכתמים אלה, למרות שבד דמוי זמש דוחה כתמים, אך הוא בכל זאת, עשוי לחדור עמוק והספות תיראנה מוזנחות וחבל. אם הנכם מעוניינים לבלות זמן רב בספות והכוונה היא להשתמש במערכת הישיבה שלכם לשנים רבות, שמירה על הספות ותחזוקה נכונה הינה הכרחית. ראשית, הספה אינה מקום מרבץ לבעלי חיים ולכן אל תתנו לחתול או לכלב לעלות עליהן. חל איסור להרטיב את הספות במים, אך אם עברתם על הכתם באמצעות מטלית לחה, דאגו כי הספה תתייבש לחלוטין.

 

שאבו אחת לשבוע את הספות באמצעות שואב אבק עוצמתי ומברשת מתאימה. דאגו, כי אחת לשנה חברה מקצועית לניקוי ספות, תגיע אליכם ותבצע פעולת ניקוי מקצועית לספות. שימו לב לא להשתמש בחומרי ניקוי לריפוד ספות מתוצרת כללית, כאשר החברה שמייצרת את חומר הניקוי, אינה מתמחה בחומרי ניקוי לריפודים. לעולם אין להשתמש בחומרי ניקוי, כאשר טרם ניסיתם אותם בפינה מוסתרת של הספה שלכם. אין להשתמש עם חומרי ניקוי חומציים או בסיסיים מדי, כשאר חומרי ניקוי אלה, מכילים כלור או חמצן, כאשר חומרי אלה הינם אגרסיביים מדי. יש לשים לב במיוחד, כאשר מדובר על ניקוי ספה מבד זמש, היות ולריפוד זה, ישנן שיטות מיוחדות לניקוי, על מנת שהספות העשויות מבד יוקרתי זה, לא תיהרסנה.

 

תחזוקה שוטפת וקלה של ספות מבד זמש

 

למרות שספות מבד זמש הן יוקרתיות ונעימות למגע ולישיבה, הן נוטות לצבור אבק בשל תרכובת הבד. על מנת לתחזק נכון את ספות בד זמש, יש להקפיד ולבצע ניקוי ספה מבד זמש, ברמה השוטפת ורק באמצעות שואב אבק מקצועי ועוצמתי. יש להקפיד ולעבור עם מטלית לחה או מגבונים מיוחדים למטרת ניקוי ספות, רק כאשר אתם מבחינים בלכלוך יבש על הספה. ישנם אנשים אשר נוהגים להירדם על ספות הסלון שלהם, כך שיינה על ספה מלוכלכת לבטח שאינה תורמת לבריאות ולכן, מומלץ לנקות את הספות באופן יסודי ולרענן אותן, באמצעות חברה המתמחה בניקוי כל סוגי הריפודים..

 

אנשים רבים, כאשר הם מזמינים חברת ניקוי ספה מבד זמש, מתעניינים גם בשירותים נוספים, כגון ניקוי שטיחים ניקוי ווילונות, ניקוי מזרונים שהוא ניקוי חשוב אשר דרוש לבריאותנו, במיוחד כאשר הנשימה שלנו כבדה יותר בלילה. חברות רבות מציעות גם שירות של ניקוי ריפודי רכב, יש למצוא חברת ניקיון וותיקה , אשר יש עליה המלצות וכן שם ומוניטין המלווה אותה במשך שנים. אחת מחברות ניקוי כל סוגי הריפודים, שהיא מוכרת שנים הינה חברת א.א אלופים בניקיון, הקיימת מזה 19 שנה, כשאר החברה מציעה שירות מקצועי, אמין ואדיב, תוך עמידה בזמנים. החברה עושה שימוש במכשור משוכלל ובשימוש עם חומרי ניקוי ייעודיים לסוג בד הספות. לחברה סל שירותים מקיף הכולל ניקיון שטיחים, ווילונות, מזרונים, ריפודי רכב וכן, ניקיון בתים, דירות ומשרדים.

 

חברת א.א. אלופים בניקיון מעניקה אחריות מלאה על כל סוגי הניקיון שהיא מציעה ללקוחותיה, כאשר היא מעסיקה צוותים רבים ומיומנים. החברה תשלח אליכם נציג על מנת שתקבלו הצעת מחיר, לאחר שסוג הריפוד יאובחן.

 

 

 

א.א אלופים בניקיון, אשר קיימת כבר 19 שנה ומציעה שירות אמין, יעיל ומקצועי, תוך שימוש במכשור משוכלל כגון מכונות המחדירות חומר ניקוי מקצועי, כאשר בכל פעם הן יונקות את החומר לאחר שהספות קורצפו במברשות עדינות. את הפעולה החברה מבצעת כמה פעמים, עד שהמים נשאבים והם נקיים לחלוטין. יש לשמוע להוראות ולטיפים בדבר תחזוקה נכונה של הספות, מה שיאריך את חיי הסלון ויגרום לו למראה נעים ושהייה כייפית וכן, שמירה על הבריאות.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×