ניקוי ספות באום אל פחם

ניקוי ספות באום אל פחם

 

 

 

אום אל פחם, הינה עיר בנפת חדרה של מחוז חיפה בישראל. העיר  הוכרזה בשנת 1984 והיא שוכנת על רכס אמיר ומזרחית לוואדי ערה. העיר נמצאת ליד עין איברהים, ערערה ומוצמוץ. כ-61,000 תושבים גרים באום אל פחם. מה שמשותף לכולם הוא הצורך בשירות של ניקוי ספות באום אל פחם. המודעות בישראל לניקיון והיגיינה, רק גוברת בשנים האחרונות בכל הקשור להיגיינה ובריאות. היום אנשים אינם מעוניינים לעסוק בניקוי ספות, כאשר הם עשויים לגרום לנזק לריפוד, כי  אם להזמין חברה מקצועית שתבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

לרוב, חברות אשר מתמחות בניקוי ספות, מתמחו גם בתחום של ניקוי שטיחים וניקוי מזרונים, כך שנין לבצע ניקיון וחיטוי כולל למוצרים הנוספים שהם בעלי שימוש יום, יומי בבית. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת לחברות המבצעות שירותי ניקוי ספות באום אל פחם ובשאר הערים בארץ, כאשר הספות מאובחנות, כך שכאשר החברה יודעת מה סוג בד הריפוד, היא תדע באיזו שיטה לנקו ובאילו חומרי ניקוי ייעודיים ניתן יהיה להשתמש.

 

בבדי ריפוד  ישנה תגית המראה על הוראות ניקוי

 

אם אתם מעוניינים להסיר כתם טרי, תמיד מומלץ כי תחפשו בתגית הריפוד של הספה, הוראות ניקוי מפורטות. כך תוכלו לדעת אם ניתן להשתמש בחומרי ניקוי שמיועדים לספות או חומרי ניקוי ביתיים בשל הרגישות של הבד. לרוב, כאשר אתם רוכשים את הספות, מומלץ כי תדברו עם בעל החנות או המוכר, אשר יאמר לכם באילו חומרי ניקוי ניתן יהיה לנקות את הספות שברשותכם. יש לנקות באופן מקצועי ויסודי את הספות שלכם, באמצעות חברת ניקוי ספות מוכרת. יש לשים לב ולהזמין את החברה באזור שבו אתם גרים, למשל אם אתם מאזור אום אל פחם, הזמינו שירות ניקוי ספות באום אל פחם, מה שיוזיל את העלות בשל המרחק.

 

יש לבחור חברה וותיקה לניקוי ספות וכל סוגי הריפודים, היות וחברה מומלצת, גורמת ללקוחות להיות רגועים יותר, כאשר הניסיון של מי שהמליץ על החברה מראה כי היא אמינה ומקצועית והם אהבו את השירות והיו שבעי רצון גם מהיחס, המחיר והעמידה בזמנים. יש לציין, כי קיים הבדל מהותי בין ניקוי ספות בד, לבין ניקוי ספות עור. ולכן, לפני שתזמינו חברת ניקוי ספות באום אל פחם, יש לומר לנציג החברה, כי מדובר בספות עור או בד, כך שנציג מטעם החברה יגיע אליכם, יבחן את סוג הריפוד ורק אז, ייתן הצעת מחיר.

מתי מומלץ להזמין חברת ניקוי ספות לביתכם?

 

לרוב, למרות שקיימת תחזוקה שוטפת בספות הבית, כגון שאיבה יסודית לפחות אחת לשבוע, יש להגיב מהר, כאשר אנו מבחינים בכתם טרי. כל דקה עשויה להיות קריטית, אך בנוסף יש להזמין חברת ניקוי ספות באום אל פחם, אחת לשנה , במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים שמלכלכים או בעלי חיים שהחליטו כי הספה הפכה לשירותים הפרטיים שלהם.  זה הזמן להזמין חברת ניקוי ספות, אשר תסיר ביסודיות את הכתמים והריחות הרעים, תחטא את הספות , מה שיתרום גם לבריאתכם ובריאות בני משפחתכם.

 

על מנת שהספות שלנו תיראינה  חדשות, רעננות ונעימות לשהייה, יש לדאוג כי תהיה בהם תחזוקה קבועה וניקיון מופתי, כך שניתן יהיה לארח בכבוד אנשים בביתכם ולשהות בסלון עם בני המשפחה. יש לציין, כי מראה של ספות מוזנחות אינו תורם לא לבית ולא לכם. גם הרושם לגביכם יכול לא להיות טוב וזאת בלשון המעטה..

 

 

 

מדוע משתלם להזמין חברת ניקוי ספות?

 

כאשר אתם רוכשים סלון חדש, ההוצאה היא מאוד גדולה של אלפי ועשרות אלפי שקלים, גם ריפוד חדש הוא לא עסק זול הרפד ייקח את הספות ויחזיר לכם אותן לאחר שבוע או יותר. חברה אשר ממציעה שירות כמו ניקוי ספות באום אל פחם ובשאר האזורים בארץ, תגיע אל ביתכם ותסיים את הניקוי יסודי של הספות בביתכם, תוך שעה וחצי והספות שלכם, תיראינה כאילו זה עתה נרכשו בחנות הרהיטים. העלות של ניקוי ספות הינה של כמה מאות שקלים בודדים, כאשר המחיר נקבע על פי מ"ר.

 

ניקוי ספות המותאם לסוג הריפוד שלכם

 

חברות וותיקות ומקצועיות אשר מעניקות שירות של ניקוי ספות באום אל פחם, מנקות את כל סוגי הריפוד, כאשר הניקוי של ספות מבד סינטטי או בדים טבעיים, יהיה שונה  מאופן הניקוי של ספות עור. לכן, יש לציין מראש באילו סוג של ספות מדובר. יש לשאוב ספות מעור, אחת לשבוע לפחות. ניקוי זה, יתבצע באופן ידני, באמצעות חומרים ייעודיים המנקים את העור משכבות של לכלוך ושומן, ולאחר מכן, יש להזין את ספות העור באמצעות חומר מגן מיוחד וכן, יש לשמור שהספות לא יהיו במגע ישיר עם השמש, כל מנת שריפוד העור לא ייפגע או ידהה.

 

המחיר של ניקוי ספות באום אל פחם, משתנה בהתאם למצב הספות, סוג הבד, שעות הניקוי, היות וישנן ספות שיידרש בהן יותר זמן עבודה  יש לדעת, כי חברות ניקוי ספות, מבצעות עבודות נוספות כגון ניקוי מזרונים, כך שתוכלו לנצל את ההזדמנות ולנקות ולחטא את המזרונים בביתכם בנוסף לניקוי הספות ואפילו תוכלו לבקש הנחה, היות ומדובר על עוד שירות שעל החברה לבצע עבורכם, כך שתיתכן הנחה.

 

 

ניקוי ספות – שירות יעיל ונפוץ שהגיע לישראל מארה"ב ואירופה

 

שירות של ניקוי ספות וכן ניקוי ריפודי רכב ניקיון שטיחים ועוד, הגיע לישראל מארה"ב ואירופה והפך לפופולארי בקרב הישראלים. הביקוש רק גובר עם הזמן וכן, המודעות לניקוי וחיטוי מקצועי של הספות, המזרונים והשטיחים. למרות כל זה, ישנם אנשים שמעוניינים לחסוך בשירות של ניקוי ספות והם רוכשים מוצרי ניקוי ספות או שטיחים במרכולים, כשאר הם מבחינים בכתמים שאינם יורדים בקלות. לעיתים שימוש עם חומר ניקוי שאינו מתאים לסוג הריפוד בספה, יכול לגרום רק לנזק ולכתמים נספים שיתפשטו, עקב שימוש בחומר ניקוי שאינו מתאים.  אם גם אתם ניסיתם להסיר כתמים באמצעות חומרי ניקוי שרכשתם מהמרכול והכתם אינו יורד, זה הזמן להזמין חברת ניקוי ספות מקצועית אשר תשאיר את הספות לאחר הניקוי, חדשות ורעננות.

 

הבעיה עם הספות, מלבד שהיתרון בהן שהן נוחות, היא שהרבה אבק ולכלוך מצטבר בהן וקשה לנקותן באמצעות חומרי ניקוי ביתיים רגילים, אשר נרכשים במרכולים. על מנת להשיג מראה מושלם ולגרום לספות להיראות טוב יותר, יש להזמין חברת ניקוי ספות באום אל פחם, במידה ואתם גרים באזור זה.

הזמינו חברת ניקוי ספות וותיקה שהיא אלופה בתחום

 

כאשר אתם מרגישים כי זה הזמן להזמין חברת ניקוי ספות באום אל פחם או בעיר אחרת בה אתם גרים כמובן אנו מנקים גם ניקוי שטיחים , כדאי כי תזכרו את המותג א.א. אלופים בניקיון, החברה הינה אחת מהוותיקות בתחום בארץ וקיימת כמעט שני עשורים. לחברה צוות מיומן של מומחים בניקוי כל סוגי הריפודים, כאשר העבודה נעשית באחריות מלאה, במכשור משוכלל ועדכני. החברה עומדת בזמנים ומעניקה שירות אדיב, מקצועי ויעיל..נציג מטעם החברה יגיע אל ביתכם יבחן את סוג הריפוד וייתן הצעת מחיר. תוכלו להשוות אותה מול שלוש חברות ניקוי ספות ואז להזמין את החברה אל ביתכם. חברת א.א. אלופים בניקיון, תשמח לייעץ ולתת לכם הוראות בדבר תחזוקה נכונה של הספות, עד לניקוי היסודי הבא.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×