ניקוי ספות באופקים

ניקוי ספות באופקים

אופקים, הינה עיר בדרום הארץ השוכנת 24 ק"מ צפונית מערבית לעיר באר שבע. באופקים מתגוררים כ-35,000 תושבים. המודעות של תושבי אופקים לניקיון הינה גבוהה ולכן, שירות כגון ניקוי ספות באופקים. קיימת חשיבות רבה לא רק לניקיון הבית, כי אם גם לניקיון הריפודים, כאשר רובנו רובצים עליהם שעות לא מבוטלות ביום. הריהוט כגון הסלון, צובר לכלוך רב, הכולל פירורים, אבק, כתמי זיעה ועוד, כך שאפילו כאשר אתם שואבים את הסלון, אין זה מספיק, היות וריח רע מצטבר בריפוד והפעולה הדרושה לרענון וחידוש הספות היא ניקוי יסודי של חברה מקצועית וותיקה לניקוי ריפודים.

 

גם כל הקשור באלמנט החזותי קיים בעת האירוח ואף חשוב לנו ולכן שלימות הסלון, המראה האסתטי שלו, יכול להתקיים רק כאשר אנו מבצעים תחזוקה שוטפת, אשר כוללת אחת לשנה ניקוי ספות באופקים. יש לדעת, כי ביתנו מלא בחיידקי מזון, קרדיט האבק ומקקים אשר בוחנים את מערכת הישיבה שלנו בסלון ומהווה עבורם מקלט, מחסה ומקום נהדר לאיסוף מזון.

אם אתם אוהבים את ספות הסלון שלכם – פשוט טפלו בהן נכון

כולנו אוהבים את מערכת הישיבה שלנו בסלון. הספות שאנו בוחרים הן נוחות ומעוצבת ואנו אפילו נקשרים אליהן במידה מסוימת  זו הסיבה כי רבים מאתנו, מטפלים בהן נכון באמצעות שאיבה, ניקוי כתמים באופן מידי, על מנת שהכתמים לא ייספגו בסיבים ויגרמו לכתם שיישאר בספות וקשה יהיה להסירו, מה שיפגע במראה ויקנה לספות שלנו מראה מוזנח ובטח לא רצוי. הרבה יותר זול ומשתלם להשקיע בשירות כמו ניקוי ספות באופקים מאשר לרכוש בכל שנתיים שלוש, מערכת ישיבה חדשה אשר תעלה אלפי שקלים.

 

גם ספות המיוצרות מריפוד עור, חייבות בתחזוקה ולכן, חברות ניקוי ספות באופקים ובשאר הערים בארץ, מתמחו בכל סוגי הריפודים. יש לציין כי יש למצוא חברת ניקוי ספות שהיא ותיקה ויש עליה המלצות רבות.  כאשר אתם מעוניינים לרענן בעצמכם ספות עור, היזהרו לנקות את הספות עזרת מים, היות ומים פוגעים בספות עור ולכן, יש למצוא קרמים לניקוי מיוחדים אשר חלק מהם ינקו את הספה וחלק יחדירו בעור לחות, על מנת למנוע סדקים בעור.

 

אינכם מעוניינים ליטול סיכון בניקיון הספות? – הזמיני חברת ניקוי ספות מקצועית

אם אתם חוששים לפגוע במערכת הישיבה שלכם שעלתה לכם לא מעט כסף, זה הזמן להזמין חברת ניקוי ספות באופקים, במידה ואתם גרים באזור זה. את הספות יש לשאוב באמצעות שואב איכותי, אחת לשבוע. אם יש לכם ילדים קטנים, הימנעו ממצב של אכילה בסלון, ציור וכדומה. אם יש לכם  בעלי חיים, הימנעו שהם יעלו על הספות, היות וספות אינן מקום מרבץ לבעלי חיים.  ישנן חברות ניקוי כל סוגי הריפודים, אשר מעניקות סל שירותים נוספים שיהיה נוח לכם מבחינת השירות והכוונה היא אל ניקוי שטיחים שהם גם חלק בלתי נפרד מהסלון, כאשר גם השטיחים, סופגים קרדיט אבק, שאריות אבק ופירורי מזון ויש לרענן אותם לפחות אחת לשנה.

 

אם החלטתם לנקות כתם עקשן מספות הבד או משטיח שכן, יש לזכור כי לא כל חומר ניקוי שניתן לרכוש במרכולים או בחנות לחומרי בניין, יכול להתאים ולכן, יש לקרוא היטב את סוג הבד או אפילו מומלץ להתייעץ עם חברת ניקוי ספות באופקים, אשר תאמר לכם באילו חומרי ניקוי נתן להשתמש במידה ואתם יודעים מה סוג בד הריפוד. יש כאלה שאינם מעוניינים ליטול סיכון והם מנקים כתם מקומי בעזרת חומרי ניקוי ביתיים כגון חומץ מהול במים, אבקת סודה לשתייה וכדומה.

כיצד מנקים ריפוד דמוי עור?

ישנן הרבה ספות שעשויות מריפוד שהוא דמוי עור. ישנם כללים לניקוי ספות אלה. ראשית, יש להיעזר במגבונים נטולי בישום. הסיבה היא שמגבונים ללא בישום אינם מייצרים שכבה דביקה כמו כזאת שמייצרים מגבונים עם בישום. השתמשו עם חמץ לבן מדולל במים לניקוי הספות . יש לציין, כי חומץ לבן מדולל במים, מנקה היטב כתמים על הריפוד דמוי העור, ומצד שני הוא אף מרכך את הספות. לאחר שימוש עם מטלית לחה הטבולה עם תערובת של מים וחומץ, יש להמתין עד לייבוש ורק אז, ניתן יהיה לשבת על הספות. במדדה ונוצר כתם שומני על הספות, ניתן יהיה להשתמש בסבון כלים מהול במים ולשפשף את הכתם השומני באמצעות מטלית או ספוגית רכה. יש לספוד את שארית החומר באמצעות מטלית נקייה ויבשה ולייבש בעזרת מאוורר.

 

יש לשים לב לניקיון של הספה ולהשתדל להקפיד לגבי כתמים שנוצרים שיש לנקותם מיד, מה שישמור על אורך חיי ספה ארוכים יותר, אסתטיות ושמירה על בריאות בני הבית ובריאותכם. במידה ואתם מתגוררים באופקים, מומלץ כי תזמינו ניקוי ספות באופקים אם הבחנתם בכתם שאינו יורד ולכן, רבים מעדיפים להזמין חברה מקצועית, על מנת שלא יבצעו ניקוי בחומר ניקוי חזק או לא נכון מה שיהרוס את הספות. בדרך כלל, בעת רכישת הספות, יש לשאול את המוכר בדבר תחזוקת הספות וסוג הבד, כך שתוכלו להתאים את חומר הניקוי המתאים, כאשר עליכם יהיה להסיר כתמים מהספות

העלמת ריחות רעים מספות הסלון

אם הריפוד בספות הסלון שלכם, סובל מריחות רעים, בשל חשיפה לזיעה, ריחות גוף, שתן וכדומה, ניתן יהיה להשתמש באבקת סודה לשתייה, מה שיספוג היטב את הריחות הרעים. אין צורך אפילו להשתמש בנוזלים, אלא רק לפזר אבקת סודה בכמות גדולה על הריפוד ובתוך שעתיים, יש לשאוב את שאריות אבקת הסודה לשתייה, לאחר שהיא כבר ספגה את הריחות הרעים. מומלץ לא להתפתות ולנקות את ספות הסלון באמצעות חומרי ניקוי שנמצאים בביתכם, טעות זו, עשויה להרוס קליל את הספות. אם אתם בספק, לגבי ניקוי הספות, התקשרו לחברת ניקוי ספות באופקים אם אתם גרים באזור זה.

 

אם בכל זאת רכשתם חומר ניקוי לריפוד הסלון, יש לקרוא היטב את הוראות השימוש, כאשר הנכם בטוחים, כי חומר ניקוי זה, מתאים לריפוד הסלון שלכם.אם הריפוד בסלון מלא בכתמים ישנים שאינכם מצליחים להסיר, או שאינכם מצליחים היפטר מריחות רעים, אשר כבר חדרו עמוק בסיבי בד הריפוד, יש לפנות לחברה אשר מציעה שירותי ניקוי ספות באופקים. חברה מקצועית וותיקה, כזאת שקיבלתם עליה המלצות, תגיע אל ביתכם ותבצע את הניקוי באחריות מלאה, תוך התאמה לסוג הבד או הריפוד בסלון ביתכם.

 

בחרו את מי שאלוף בניקיון ספות

 

האמת היא שישנן חברות רבות לניקוי ספות, ניקוי שטיחים או ניקוי מזרונים. אחת החברות הבולטות הינה חברת א.א. אלופים בניקיון, הקיימת כבר 19 שנה. החברה מציעה סל נרחב של שירותי ניקיון, הכוללים: ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ניקוי ריפוד רכב ניקוי בתים, משרדים, ווילונות ועוד. השירות הינו אדיב ומקצועי, כאשר החברה משתמשת במכשור משוכלל, חומרי ניקוי מקצועיים וצוות מיומן. נציג מטעם החברה, יגיע אליכם, יבחן את סוג הריפוד ויעניק הצעת מחיר מפורטת שתוכלו להשוות עם עוד שלוש חברות ניקיון ספות. פעולה זו, תהווה עבורכם את האינדיקציה הנכונה, לבחירה מושכלת של חברת ניקוי ספות איכותית ומקצועית, אשר מציע  את שירתיה במחירים סבירים בהחלט.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×