ניקוי ספות באור יהודה

ניקוי ספות באור יהודה

אור יהודה, היא עיר בישראל הנמצאת כ 7 ק"מ מת"א וקרובה לשדה התעופה ע"ש בן גוריון. באור יהודה ישנם כ- 40 אלף תושבים, אשר זקוקים לשירותים יעילים וחיוניים כגון: ניקוי ספות באור יהודה. המודעות לניקיון חדרה עמוק יותר לתודעת האנשים במיוחד כאשר שירות של ניקוי ספות אשר הגיע מארצות הברית ואירופה הפך לנפוץ יותר בשנים האחרונות. כמה שנשמור על הספות הן סופגות ריחות ולכלוך במשך השנים ולכן משימה של ניקוי ספות מקצועי מאפשרת לנו לנטרל ריחות לא נעימים, להפטר מעובש ולהעניק מראה רענן וחדש של הספות. זה נכון שאנו משקעים מחשבות רבות על דגם הסלון, סוג המרקם ואיך הספות תשתלבנה בעיצוב הבית, אבל עלינו לשים לב לאופן התחזוקה שלהן על מנת שנוכל ליהנות מהספות לאורך זמן.

 

כאשר מדובר על כתמים נקודתיים הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא להסיר מיד את הכתם בעודו טרי. לפני הסרת הכתם עלינו להבין מה מקורו היות ולכלוך מוצק אינו מתפרק במים והוא מהווה את רוב הלכלוך בספות כגון: חול, אבק, שיער של בני האדם ובעלי החיים וכל סוג לכלוך אחר מוצק כגון: שומן גוף, שומן של מזון וכו'… מומלץ לא להזניח את הספות היות והן המרכז בסלון, וגם לנו ובטח לאורחים לא יהיה נעים לשהות בספות מוזנחות ומלוכלכות. זו הסיבה שיש להזמין חברת ניקוי ספות באור יהודה אם הספות שלכם ראו ימים טובים יותר…

 

ניקוי וחיטוי הספות באופן מקצועי שומר על בריאותכם ועל בריאות בני משפחתכם

 

אנשים רבים, סובלים מאלרגיות בדרכי הנשימה כגון: אלרגיה לאבק, בקטריות, וחיידקים אשר יכולים להתפתח למחלה זיהומית. לא רק המראה האסטטי של ניקוי ספות באור יהודה, חשוב כי אם חיטוי הספות באופן מקצועי באמצעות חומרי חיטוי מיוחדים שרק החברות ניקיון כל סוג הריפודים יש. אם מדובר רק על כתם יחיד, יש להצטייד בחומר ניקוי לספות בד במידה והספות שלכם מיוצרות מריפודי בד. ישנן כתמים זניחים אשר ניתן להסיר , אבל כתמים שמקורם בלכלוך שומני כגון: זיעה, שומן גוף, דבק, כתמי שתן, כתמי דם, קיא וכו'… רק באמצעות חברה המתמחה בניקוי ספות תוכל להסיר. אם הספה שלכם מלאה בכתמים אל תאמרו נואש, כי אם הזמינו חברה מקצועית וותיקה ששמה הולך לפניה, ובכך תמורת כמה מאות שקלים בודדים תחסכו  אלפי שקלים ברכישת סלון חדש.

 

מחיר של ניקוי ספות באור יהודה ובשאר אזורי הארץ, תלוי בכמה גורמים: גודל הספה שכן מחיר ניקוי ספות הוא ע"פ מטר מרובע . ככל שהספות תהיינה גדולות יותר מחיר ניקוין יהיה גבוה יותר. גם מצב הספה מכריע מבחינת המחיר. ככל שיהיו כתמים עמוקים יותר אשר קשים להסרה, כך זמן הניקוי יהיה ארוך יותר ולכן המחיר יהיה בהתאם.  תחזוקה נכונה של הספות כגון: שאיבה  יסודית תמנע מהצטברות לכלוך וכן מניעה מאכילה ושתייה בסלון עצמו. לפני שאתם ניגשים להסיר כתם, יש לדעת בוודאות  מאיזה סוג בד עשויה הספה מה שימנע הרס ונזק בלתי הפיך. מומלץ בכלל, כאשר אתם רוכשים את הספות מחנות הרהיטים לשאול לגבי תחזוקה וחומרי ניקוי המתאימים לבד מהמוכר בחנות.

ניקוי ספות עצמאי- עשה ואל תעשה

 

ישנם כללים שעליכם לדעת עליהם כאשר אתם מעוניינים לנקות בעצמכם כתם עקשן או לתחזק את הספות על בסיס קבוע. ראשית, אל תנקו עם חומרי ניקוי בניגוד להנחיית היצרן והיבואן של הספות, אל תשפשפו את הספה  עם מברשת קשה, אסור לכבס את הריפוד במכונת הכביסה ללא הנחיות היצרן. למרות התחזוקה השוטפת, הקפידו להזמין חברת ניקוי ספות באור יהודה במידה ואתם גרים בעיר זו, לפחות אחת לשנה. בדרך זו תשמרו על אורך חיי הספה ותמנעו מהוצאות מיותרות כגון: רכישת מערכת ישבה חדשה בכל תקופה קצרה. לפני שתזמינו חברת ניקוי ריפודים, ודעו לגבי המחיר באמצעות השוואת מחירים בין לפחות 3 חברות. המחיר יחושב על פי גודל הספות שלכם ולכן מומלץ כי תמדדו אותן, כך שיהי לכם אומדן נכון לגבי המחיר הנדרש. ודעו כי לחברה שאתם מזמינים יש את הציוד המשוכלל והעדכני ביותר כגון: מכשיר אשר מחדיר חומר ניקוי המתאים לספות שלכם ולאחר מכן יונק את הלכלוך כאשר פעולה זו מתבצעת כמה פעמים עד שהספות תראינה  חדשות לחלוטין. יש לשים לב, ולקחת קבלה היו והקבלה מהווה את האחריות לעבודה של  ניקוי ספות באור יהודה , או כל עיר אחרת שבה אתם מתגוררים.

ניקוי ספות בד זול יותר מאשר ספות עור

הריפוד אשר ממנו מיוצרות הספות שלכם הינו מרכיב קריטי בקביעת מחיר של ניקוי ספות באור יהודה. לא בכל סוג ריפוד ניתן להשתמש בחומר ניקוי זהה או בשיטת ניקויי זהה. למשל, ניקוי ספות בד יהיה זול משמעותית מאשר ניקוי ספות מעור. גם שיטת הניקוי משפיעה על המחיר כאשר ניקוי יבש יהיה זול יותר מניקוי ספות באמצעות קיטור.  למעשה, קיימות שיטות רבות של ניקוי ספות וכל שיטה מתאימה לסוג הריפוד שממנו עשויות הספות, כמובן שעוד אלמנט הוא גודלה של הספה. למשל ניקוי ספה קטנה יהיה זול יותר מנאשר ניקוי ספה גדולה. מומלץ להיעזר באתרי השוואת מחירים על מנת שתהיה לכם אינדיקציה כללית ותהיו מוכנים לגבי המחיר הסביר שתצטרכו לשלם עבור שירות זה.

 

אם ברצונכם, לרענן את הספות ולהסיר כתמים בעצמכם, חשוב שתדעו כיצד אסור לנקות ספות בד, באילו חומרים ניתן להשתמש ובאילו חומרים אסור להשתמש בשום פנים ואופן. אל תשתמשו בחומרי ניקוי פשוטים אשר אתם רואים על המדף במרכולים השונים. חומרי ניקוי הללו אינם מתאימים לכל סוגי ספות הבד.  שימו לב, כי על הבקבוק של חומר הניקוי לא מופיעים חומרים כגון: חמצן פעיל, כלור או שאר חומרים כימיים פעילים מה שעשוי לגרום לדהייה של בד הספה שלא ניתן יהיה להחזירה לקדמותה. זה ידוע כי קשה יותר להסיר לכלוך וכתמים מספות העשויות מריפוד בד טבעי כגון כותנה ותשפן וניקוי של ריפוד סינטטי הוא הרבה יותר קל.

ניקוי עצמי בטוח של ספות הינו באמצעות חומרי ניקוי ביתיים

 

כאשר אנו מנקים ספות העשויות מריפוד סינטטי מומלץ לערבב קערה עם חצי כוס חומץ וחצי כוס מים ואפילו להוסיף נוזל כלים לתערובת זו. יש להשתמש עם מברשת רכה ולבול אותה בתערובת כאשר אתם משפשפים את הכתם עד שהוא יעלם לחלוטין. במידה והכתב עיקש יש לחזור על הפעולה כמה פעמים. הפעולה הסופית היא ייבוש המקום שבו היה הכתם באמצעות מטלית יבשה ונקייה, כך שלא תהיה אף טיפת מים. פעולה זו של ניקוי ספות באור יהודה מונעת היווצרות של עובש כתוצאה מרטיבות ולכן חשוב לייבש היטב את אזור הכתם שאותו ניקיתם.

 

לא תמיד אנו מצליחים להסיר את הכתמים מהספות שלנו ולכן כדאי שבשלב זה תזמינו חברת ניקוי ספות באור יהודה, היות וכל פעולה אחרת מצידכם עשויה לפגום במרקם הריפוד ולהרוס אותו קליל. מומלץ להזמין חברה ותיקה ומכרת אשר יש עליה הרבה המלצות כמו חברת א.א. אלופים בניקיון ששמה הולך לפניה כבר 19 שנה החברה מציעה סל שירותי ניקיון נרחב כגון: ניקיון בתים ומשרדים, ניקוי שטיחים, ניקוי וילונות וכן ניקוי ריפודי רכב,  וכן ניקוי מזרונים. החברה מעניקה אחריות על כל סוגי הניקיון, והשירות הינו מקצועי ואדיב.

 

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. המלצה חמה מכל הלב על השירות של אלופי הניקיון. כבר פעם רביעית שאני מזמינה אותם לנקות לי את הספות בשנים האחרונות.
    תמיד מגיעים בזמן, אמינים, משאירים בית נקי, ומחיר הוגן לחלוטין.
    ממליצה בחום, צריכים ניקיון – תפנו אליהם!

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×