ניקוי ספות באזור

ניקוי ספות באזור

אזור הינה מועצה מקומית במחוז תל אביב בין כביש רמלה לתל אביב.  ביישוב זה, גרים כ-13,000 תושבים שזקוקים לשירותי ניקיון שונים וחשובים כמו ניקוי ספות באזור. אנשים רבים מחזיקים בספות בד אשר הן נוחות לישיבה ומגען נעים יותר. מצד אחד המחיר של ספות  בד הינו נמוך בהרבה מאשר ספות העשויות עור, אבל הבעיה היא בתחזוקה השוטפת וכן בניקוי הספות עצמן, אשר מצריך ידע וטיפול נכון בכתמים. מי שיש לו ספות בד יזמין חברת ניקוי ספות באזור במידה והוא גר ביישוב זה. למשל ישנו קושי רב יותר לנקות בדים טבעיים כגון כותנה או פשתן. ריפוד זה אינו מתאים לבית שיש בו ילדים וחיות מחמד, כי אם בבית שגרים בו אנשים מבוגרים  שאינם מלכלכים את הריפוד ושומרים על מראה נקי ומטופח של הספות בביתם. בדים סינתטיים קלים יותר לניקוי של כתמים וכן ניקוי ספות באזור העשויים מבד זה גם החברה יהיה לה קל יותר לנקות.

בדי ריפוד הדוחים כתמים, כמו למשל בד אלקנטרה יהיה קל יותר לתחזק אבל פעם בתקופה הוא יהיה חייב בציפוי מיוחד של טפלון וניקוי בשיטה אחרת מאשר שאר סוגי הריפוד . בד זה, דווקא מתאים לבית שיש בו ילדים ויש לבצע בספות אלה תחזוקה שוטפת כגון שאיבה יסודית אחת לשבוע לפחות.  כאשר מדובר על ניקוי של ספות עור, פעולת הניקוי תתבצע באמצעות חמרי ניקוי כגון קרמים מיוחדים לניקוי ולחות היות וניקוי זה אינו מתבצע באמצעות מים אשר יכולים להרוס כליל את ספות העור.גם ספות דמויות עור ניתן לנקות ולתחזק בקלות באמצעות שאיבה וניקוי עם מטית לחה ולאחר מכן מטלית יבשה. בכל מקרה אם יש לכם ספות מבד מומלץ לא הרטיב אותן היות וחוסר ידע מצדכם עשוי לגרום לכתמי מים שיבלטו גם לאחר הניקוי.

אל תיקחו אחריות על ניקוי ספות                                                                             

אנשים רבים אינם מעוניינים ליטול על עצמם אחריות של ניקוי עצמי בשל חשש מהרס הריפוד. כאשר אתם מעוניינים לנקות את הספות בביתכם הדבר היחיד שניתן לעשות הוא לשאוב את הספות ולנגב אותן באמצעות מטלית לחה. מומלץ שלא להשתמש עם חומרי ניקוי שאינכם בטוחים כי הם מתאימים לספות שלכם היות וייתכן והספות תיהרסנה. הדבר הבטוח לעשות הוא לנקות את הספות באמצעות שמפו יבש. אם ישנו ריפוד שניתן לכבס במכונת כביסה יש לקרוא את ההוראות היטב על מנת שהכיסוי של הספות לא יתכווץ וקשה יהיה להחזיר אותו למקומו. יש לשים לב כאשר מעוניינים לרענן את הספות להשתמש במטליות לחות לניגוב שהן אינן מבושמות, כך שלא תיווצר שכבה דביקה על הספות מה שיגרום להן להיראות מלוכלכות במקום שהן תיראנה נקיות. גם בניקוי של כתמים יש להיזהר היות ועל מנת לנקות באופן נקודתי את הכתם שישנו על הספה יש לספוג אותו באמצעות מגבת נייר או מטלית יבשה ונקייה. אל תשפשפו את הכתם אלא רק לאחר שנספג היטב ורק באותו המקום על מנת לא לגרום לכתם להתפשט על שאר אזורי הספה

 

יש  להימנע מאוכל ושתייה ליד הספות וכן לא להניח לחיות המחמד לעלות על הספות בסלון. ניתן להשתמש בחומר ניקוי לספות רק לאחר שאתם בטוחים כי חומר הניקוי מתאים לריפוד שלכם. מוטב יהיה להשתמש עם חומרי ניקוי ביתיים כגון חומץ עם מים או סודה לשתייה  וכן סבון כלים מהול במים. חומרי ניקוי אלה הינם יעילים ובטוחים ונמצאים בכל בית. יש לדעת כי אין זה אומר שאם ניקיתם את הספה החיידקים לא ימשיכו להתרבות בה. יש להזמין שירותי ניקוי ספות באזור במידה ואתם גרים ביישוב זה כך שהחברה מבצעת פעולת ניקוי יסודית וכן פעולת חיטוי למניעה של חיידקים להצטבר בספות. אנו מיד נרגיש מתי זה הזמן הנכון להזמין ניקוי ספות באזור או בכל עיר ואזור אחר בארץ. אנו נוטים לחוש שלא בנוח כאשר אורחים מגיעים אלינו וספות לא נקיות מעיד על הזנחה. יש למצוא חברה אמינה וותיקה בעלת ניסיון ומוניטין. בדרך זו תהיו בטוחים כי בחרתם בחברה מקצועית של ניקוי ספות באזור

בכמה מאות שקלים יש לכם סלון במראה חדש                                                           

בכמה מאות שקלים תוכלו ליהנות ממראה של ספות נקיות במראה חדש באמצעות חברת ניקוי ספות באזור. החברה משתמשת במכשור מיוחד כגון מכונת ניקוי ספות משוכללת אשר מחדירה חומר ניקוי באמצעות הזרקה לספו לאחר שאיבה יסודית. השלב השני יהיה קרצוף הספה במברשת רכה ולאחר נכן תתבצע פעולת היניקה אשר שואבת את הלכלוך. פעולה זו תתבצע כמה פעמים על מנת שהמים יישארו נקיים בסופו דבר מה שיראה כי הספות נקיות לחלוטין. ישנם אנשים שאינם זוכרים מה היה הגוון של הספות לפני שהזמינו חברת ניקוי ספות באזור. אנשים אינם מצליחים להכיר את הספות שלהם לאחר שעברו פעולת ניקוי ספות באזור. המחיר של ניקוי ספות אזור יתומחר על פי כמות המושבים בספות או על פי מ"ר. ככל שהספות תהיינה גדולות יותר כך המחיר של הניקוי יהיה גבוה יותר. העניין הוא שאסור לכם להסכם עם מראה  מלוכלך של הספות ולהקפיד לנקות אותן כאשר כבר אתם מבינים כי הספות זקוקות לידיים מקצועיות.

                                                         

המושבים בספה הם לרוב בגודל של 60 ס"מ ולכן חברות של ניקוי ספות באזור מחשבות את מחיר הניקוי על פי המושבים בגודל הזה. ישנות ספות פינתיות המכילות 7-8 מושבים ואלה הן יקרות יותר מבחינת מחיר ניקוי ספות באזור. תוכלו לחסוך כסף רב כאשר תזמינו שירות ניקוי ספות באזור במקום לרכוש סט של ספות או ספה פינתית. כמה מאות שקלים ואתם מקבלים ספה נקייה באופן יסודי וכן מחוטאת באופן מקצועי באמצעות חומרים מקצועיים ומיוחדים שרק לחברת ניקוי ספות באזור ובערים אחרות ישנו חומר יעיל זה.

מדוע זה הרבה יותר בטוח לשמור על ספות ביתכם באמצעות ניקוי מקצועי?               

חברות ניקוי ספות רבות בכל הארץ מייבאות חומרי ניקוי. החברה בודקת היטב את בד הריפוד ואף מחפשת בתוויות המוסתרות מאחורי הספות כיצד ניתן לנקות את הספות מה סוג בד הריפוד ועוד. זו הסיבה שיש לנקות את הספות גם אם אתם מבחינים בכתמים שונים בספות חומר ניקוי שיתאים לסוג הבד. ניקוי מקצועי פשוט יעשה פלאים בספות ורבים כבר החליטו כי הם מזמינים שירותי ניקוי ספות באזור או בכל מקום אחר שהם גרים בו. שירות מקצועי וחיוני זה יגרום לספות הסלון שלכם לאורך חיים רב יותר והן תראינה רעננות לאורך שנים אך זאת בתנאי שהספות מתוחזקות על ידכם באופן שוטף וקבוע באמצעות שואב אבק ובדיקה של הספות למשל כתמים חדשים וכדומה שיש לנקות במידי

 

יש לבחור חברת ניקוי ספות באזור אשר עוסקת בניקוי כל סוגי הריפוד כבר שנים.  יש למצוא חברה וותיקה ואמינה כמו  א.א אלופים הניקיון אשר עוסקת 19 שנה בתחום וכן מציעה ללקוחותיה שירותי ניקיון רבים כמו: ניקוי בתים דירות ומשרדים ניקוי שטיחים ניקוי ווילונות ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב ועוד. החברה מעניקה אחריות על כל עבודות הניקיון שהיא מבצעת והיא מציע שירות בפריסה נרחבת בערים רבות בארץ.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×