ניקוי ספות באלפי מנשה

ניקוי ספות באלפי מנשה

כאשר אתם רוכשים ספות לסלון, מומלץ לשמור את העלון, אשר בו מצויים כללים שעל פי הם יש לנקות את הספות. ראשית, יש לנקות את הספות על פי סוג הבד או הריפוד, הכוונה היא לסוגי בדים שונים, אשר מהם מורכב הריפוד, או ריפוד עור או דמוי עור, כאשר ניקוי ספות באלפי מנשה  או בשאר הערים בארץ יהיה שונה. יש להימנע בכך מצב מהרטבה. הריפוד אינו אוהב מים, אלא אם כן, אתם מזמינים חברה מקצועית לניקוי ספות אשר מגיעה עם מכשור משוכלל אשר מחדיר חומר ניקוי עם מים, שלב שני הוא קרצוף הספה עם מברשות עדינות שלא יפגעו בריפוד והשלב האחרון הוא יניקת הנוזלים עם חומר הניקוי. פעולה זו תתבצע כמה פעמים עד שרואים כי המים שיוצאים מהספות נקיים לחלוטין – משמע שהספות נקיות.

 

גם אם מצאתם כתם על הספות בביתכם, השתדלו שלא להרטיב את הספות. אם אתם רואים כי הספות שלכם די מלוכלכות ומן הסתם, לא תוכלו לנקות אותן באופן מקצועי,ואתם גרים באזור אלפי מנשה, הזמינו שירות ניקוי ספות באלפי מנשה, כך שהספות יראו רעננות ונקיות, בדיוק כמו ביום שרכשתם אותן. אם אין ברשותכם עלון של הספות, תוכלו לקרוא בתגית שנמצאת מאחורי הספה, מה מרכיבי בד הריפוד שלה ואז לקרוא באינטרנט, את ההמלצות של ניקוי כתמים בסוג הריפוד הספציפי של הספות שלכם.

ריפוד נשלף של הספות – האם ניתן לכבס במכונת כביסה?

ישנם ריפודים נשלפים שרבים ישמחו להכניס למכונת הכביסה ולכבס אותם. אמנם זו דרך קלה, אך לפעמים הריפודים עשויים להתכווץ בכביסה או שהכביסה במכונה אינה מתאימה לריפוד ואז אתם בבעיה. תמיד מומלץ להתייעץ לפני עם חברת ניקוי ספות באלפי מנשה או בכל עיר שבה אתם מתגוררים, למען הסר ספק ולהיות בטוחים כי הניקוי של הכתם שנוצר, או ניקוי הספות בכלל, יתבצע על הצד הטוב ביותר. גם כאשר אתם מעוניינים לסיר כתם עקשן מהספות שלכם, שימו לב שלא לשפשף את הספות בעזרת מברשת קשה, היות והנזק יהיה גדול יותר מאשר התועלת שבניקוי. כביסה או ניקוי של הריפוד באמצעות חומר ניקוי שהוא אגרסיבי, עשוי לגרום לגווניי הספה לדהות אין להשתמש בחומרי ניקוי ספות, כאשר ומרי ניקוי אלה, ישאירו שכבה דקה ודביקה על הספות.

 

כתמים שנוצרו על הספה, מומלץ לנקות באמצעות מגבון לח או נייר סופג. אין צורך להיות אגרסיביים על מנת לנקות את הספות. כאשר אתם מבחינים בכתם על הספה, יש לנקות באמצעות מטלית לחה ללא בישום, או מטלית נקייה הספוגה במים, עד שהכתם ייעלם לגמרי. ייבשו את הספות בעדינות בעזרת מייבש שיער המופעל בעוצמה נמוכה. אנו נוטים לשכב על הספות ונשים שעדיין יש על פניהן איפור כגון מייק אפ, מסקרה או פודרה, עשויות להכתים את הספות והאיפור, הינו האויב הקשה ביותר של ריפוד הספות. האויב השני של הספות הינם בעלי חים, כאשר מצד אחד, נעים להתכרבל עם חיות המחמד שלנו בחורף בספות, אך הם משאירים גושי פרווה, ריחות לא נעימים ואפילו שתן. ברגע שהספה מריחה לא נעים, יש להזמין חברת ניקוי ספות באלפי מנשה, כך שהספות ינוקו  באופן מקצועי ומושלם, תוך שימוש בחומרי ניקוי מתאימים וכן, אמצעים משוכללים אשר יחזירו את הברק והגוון לריפוד, תוך שעה  אחת. יש לציין בנוסף, שכאשר אתם מנקים את הספות בחומרי ניקוי ביתים, אינכם נפטרים מהחיידקים, אשר פוגעים בבריאותכם. צוות מקצועי של חברת ניקוי ספות באלפי מנשה, ידאג לחטא את הספות בחומרים מיוחדים.

ספה מוזנחת משפיעה לא טוב על מראה הבית

ספות מוזנחות, משפיעות לרעה על מראה הבית, ממש כמו ניקוי שטיחים,תהליך של ניקוי ספות באלפי מנשה, דורש אבחון ראשוני, היות וישנם ריפודים הזקוקים לטיפול שונה. צוות ניקיון יגיע אל ביתכם עם חומרי הניקוי המתאימים ויחזירו לספות ביתכם, את המראה הנקי והמבריק, עד כדי כך, שלא תוכלו להאמין כי המתנתם זמן רב להחזיר את הספות לקדמותן, כאשר הן היו נקיות וחדשות. ההבדל לאחר פעולת ניקוי ספות מקצועי הינו עצום. גם לכם יהיה נוח לשבת על הספות עם בני המשפחה וכן, לארח בגאווה אורחים בסלון ביתכם הנקי ללא דופי.  ממש כשם שכל מוצר דורש תחזוקה שוטפת, גם ניקוי ספות באלפי מנשה אן בכל עיר שבה אתם גרים, דורש טיפול יסודי ותקופתי על בסיס קבוע. הספות תישמרנה כחדשות ולמשך שנים. אם תדעו לשרת נכון את הספות שלכן, הן תשרתנה אתכם בחזרה..

יש לדעת, כי ניקוי ספות באלפי מנשה זה עניין של מקצוענים והסיבה היא כי ישנם כתמים אשר מורכבים מהרבבים כימיים ולא כל חומר ניקוי, מתאים לכל סוג של כתם. חברה המתמחה עם ניקוי שטיחים וריפודים. למעשה, אף אחד לא היה מעוניין ליטול סיכון בניקוי הספה עם חומרים שעשויים להרוס אותה. זו הסיבה שיש לפנות למקצוענים בניקוי כל סוגי הריפודים והכוונה היא לחברות שיש להן וותק, ניסיון רב והמלצות מלקוחות. חברות ניקוי ספות באלפי מנשה ובשאר הערים בארץ, מאבחנים לא רק את סוג הריפוד המדויק, כי אם גם את סוג הכתם. למשל כתמי שמן, אשר דורשים ניקוי בממיסי שומן ייעודיים, כתמי צבע, שאריות של כתמי שתייה וכדומה. ישנו ניקוי ספות שיהיה מאסיבי יותר, על מנת להסיר כתמים עקשניים שכבר חדרו לסיבי ריפוד הספות ואת זה, יכולה לבצע באחריות מלאה רק חברה מקצועית וותיקה המתמחה בניקוי של כל סוגי הריפודים.

כיצד למצוא את מי שנחשבים כאלופים בניקוי ספות?

 

חברות ניקוי ספות באלפי מנשה ובערים שונות בארץ, מוצאים על סמך המלצות של לקוחות מרוצים, וותק ומידע עדכני על החברה. ישנן חברות רבות ברחבי הארץ המעידות על עצמן ככאלה שמתמחות  בניקיון מקצועי של כל סוגי הריפוד. יש לציין, כי קיימים שלל סוגים של ריפוד כגון: בד סינטטי, כותנה, משי וכדומה. רוב החברות מפרסמות שהן מעניקות שירות מקצועי, אך מוטב לשמוע המלצות מקרובים או חברים וכן, קיימים פורומים שבהם הגולשים ממליצים בחום, על חברת ניקוי ספות. חברות מקצועיות קיימות שנים רבות ומחזיקות בצוותי ניקיון מיומנים וחרוצים, אשר עברו הכשרות מתאימות. יש לדעת, כי ישנן ספות שמצבן  מוזנח וישנם צבים שעל צוות הניקיון להפעיל מעט כוח ולכן, חברה מקצועית המתמחה עם ניקוי ספות באלפי מנשה,מוודאת כי לא ייגרם נזק לספות כגון הרחבת קרע, תפר שנפתח וכדומה.

 

חברה שנזהרת ומקפידה על ניקיון מושלם ומדויק כאשר היא מעניקה אחריות מלאה על עבודותיה הינה חברת א.א. אלופים בניקיון, אשר עוסקת 19 שנה בניקוי ספות, ניקוי שטיחים, ניקיון בתים, דירות, משרדים, ניקוי ווילונות, ניקוי מזרונים  ניקוי ספות ועוד. הרבה יותר קל ובטוח, לפנות אל חברה מומלצת אשר מציע את כל שירותי הניקיון תחת קורת גג אחת, כשאר השירות ניתן בפריסה רחבה, כך שכל מי שמעוניין לקבל שירות ניקיון מקצועי, יוכל לפנות לחבר עם מוניטין , כזאת שיש לה קבלות.  תוכלו להתקשר לחברה ונציג ישלח אליכם לתת לכם הצעת מחיר שאותה, תוכלו להשוות מול חברות ניקוי ספות באלפי מנשה, או כל עיר אחרת אשר בה אתם גרים.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. ממליצה

  2. ממליצה! זה כבר כמה פעמים שהחברה באה אלי אני ממש מרוצה

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×