ניקוי ספות באריאל

ניקוי ספות באריאל

הספות, מהוות מקום מרגוע עבורנו, זו הסיבה שלא נעים לשבת או לשכב על ספות מלוכלכות. בכל בית יש את הנוהל שלו, לגבי ניקיון ולכן, אנשים הגרים באריאל ומעוניינים לשמור על ספות נקיות ללא רבב, יזמינו ניקוי ספות באריאל. אין זה מספיק להזמין שירות ניקוי ספות מקצועי אחת לשנה בלבד, כי אם יש לשמור ממזון או שתייה בקרבת הספות וכן, לדאוג לתחזוקה שוטפת של הספות, באמצעות שאיבה אחת לשבוע, לנקות כתמים טריים באופן מידי ולהשתמש בחומרי ניקוי ביתיים, או מקצועיים, אשר מתאימים לסוג ריפוד הספה. יש לשים לב כי הספות לא תהיינה בלויות בשל הזנחה של זמן רב.  ישנם בתים שיש להזמין בהם ניקוי ספות באריאל בתדירות גבוהה יותר.

אם אתם באמת אוהבים את הספות בביתכם, מומלץ לנקות אותם ולתחזק אותם על בסיס קבוע, כך שיישמרו לאורך זמן. בתים שיש בהם ילדים, חייבים לשמור באופן קפדני יותר על ספות הבית. זו הסיבה כי ניקוי שטיחים וספות בבתים עם ילדים, יתבצע בקפידה ובאופן תדיר יותר. גם בתים עם בעלי חיים,הספות נוטות להתלכלך יותר בשל הריח, השומן גוף והפרווה, הספות יתבלו מהר יותר ולכן יש להימנע מרביצת בעלי החיים על הספות. כאשר אתם מבחינים בכתמים שכבר חדרו לבד הספות, השתדלו להשאיר את העבודה למקצועניים בתחום של ניקוי ספות באריאל או בכל עיר אחרת בארץ.

יש שמנסים להתמודד עם כתמים ויש שמזמינים מיד שירות ניקוי ספות

יש שסבורים שלא כל כתם, מצדיק הזמנת שירותי ניקוי ספות באריאל ולכן, הם ינסו לנקות את הכתמים בעצמם. יש להיזהר משימוש בחומרי ניקיון המכילים חומרים כימיים, אשר עשויים להרוס את הספות. התחילו לנקות בפינה נסתרת של ספה, על מנת לראות את השפעת החומר על הספות. ישנם אנשים שמעדיפים להשתמש בחומרי ניקוי ביתיים הנמצאים בכל מטבח, כגון חומץ, סודה לשתייה וסבון כלים מהול במים. יש לשים לב שלא למרוח את הכתם בעת הניקוי שלו ולכן, אסור להשתמש עם הרבה מים. כל חברות ניקוי ספות באריאל ובכל עיר אחרת בארץ, תדענה לנקות את כל סוגי הריפודים, היות וחברות וותיקות יודעות לאבחן ולנקות את כל סוגי הריפוד אם בד טבעי, סינטטי, דמוי עור ועור אמיתי.

 

ישנם כתמים שדורשים עבודה קשה יותר של ניקוי ספות באריאל, אך יש כתמים שקלים יותר להסרה. הכתמים הקשים ביותר להסרה, הינם אלה שכבר ניסו להסיר אותם והם גרמו לתוצאה הפוכה של כתם שחדר לסיבים ולא ניתן לנקותו באמצעים המקובלים. זה הזמן במקרה זה, להזמין חברת ניקוי ספות באלעד, במידה ואתם גרים באזור זה. שלבי ניקוי ספות באריאל, מתחיל כאשר  צוות חברת הניקיון, שואב את הספות היטב באמצעות שואב אבק תעשייתי, באמצעות מכשור משוכלל, מחדירים חומר ניקוי המותאם מראש עם מים ולאחר מכן משפשפים עם מברשת רכה את חומר הניקוי, המכשיר המשוכלל המיועד לניקוי ספות מקצועי, יונק את החומר והמים. החדרת חומר הניקוי והיניקה יתבצעו מס' פעמים, עד לקבלת מים נקיים, כך שהספה נקייה. יש להשאיר את הספה להתייבש באוויר הטבעי עד לייבושה המלא וכן, חל איסור לשבת עליה כל עוד היא עדיין לחה.

ניקוי כתמים באופן עצמאי – עשה ואל תעשה

ישנם כתמים שיותר קל להסיר מהספות, כמו למשל כתמי אוכל, משקה, שתן או זיעה, אך מצד שני ישנם כתמים שחודרים עמוק לסיבי הבד שקשה להסירם. הכתם משנה את אופי בד הריפוד וישנם אשים שמנסים להסיר את הכתמים מהספות, באמצעות חומרי ניקוי חזקים כגון אקונומיקה. חל איסור מוחלט להשתמש בחומר ניקוי זה שנחשב לחזקים ביותר, עשוי לגרום לנזק בלתי הפיך לספות ולהרוס אותן כליל. לרוב, לא כל כתם מחייב הזמנת חברת ניקוי ספות באריאל או ניקוי ספות באלעד וכל עיר אחרת שבה אתם מתגוררים. ניתן לנקות כתמים מסוימים באופן עצמאי אבל יש להקפיד שלא להפוך את הכתם אשר יישאר עמכם לשנים רבות ולא יהיה מנוס, כי אם להוציא סכום כספי נכבד, למטרת רכישת ספות חדשות. יש לחפש מידע לגבי ניקוי עצמי של כתמים מהריפוד, כאשר אתם כבר יודעים מראש מה סוג בד הריפוד. כאשר אתם רוכשים חומר ניקוי ספות אשר עשוי להתאים לבד הריפוד שלכם, יש לנסותו בפינת הספה במקום בלתי בולט, על מנת לראות כי השפעת חומר הניקוי אינה מזיקה. ראשית, אל תמהרו לרכוש חומרי ניקוי לריפוד, כאשר אתם למעשה יכולים לספוג מטלית נקייה עם מים ולנסות להסיר את הכתם. ניתן להשתמש בחומרי ניקוי ביתיים שאינם מזיקים כגון מים עם חומץ, או מים עם מעט אלכוהול, כאשר מדובר על ניקוי כתמים מספות בד.

האם ניתן להסיר ניקוי כתמי דיו מספות?

במידה והילדים היו אמנותיים מדי ונשפך דיו על הספות, צבעי גועש ועוד כתמים שחודרים בסיבי הריפוד, מומלץ כי תנסו את שיטת הניקיון הבאה: שפכו חלב ישר על כתמי הדיו או הצבע, השרו כרבע שעה וייבשו מיד. החלב מכיל רכיב מיוחד, אשר מצליח להסיר את כתמי הדיו ויחסוך לכם הרבה טרחה של חיפשו חומרי ניקוי לריפוד שלא בטוח שיעבדו כצפוי. יש לדעת כי רכישת חומרי ניקוי לריפוד,  אינה תמיד מליחה, היות ושימוש עם חומרים ביתיים פשוטים כגון חומץ מהול עם מים, יכול לעשות עבודה טובה ויעילה יותר. הדרך הנכונה ביותר הינה הזמנת חברת ניקוי ספות באריאל, אשר תבצע ניקוי מקצועי, יעיל ויסודי ובאחריות מלאה. יש לדעת, כי חברות ניקוי ספות, מבצעות גם ניקוי שטיחים ואם אתם מעוניינים לנקות גם את השטיחים בביתכם או בבית העסק, זה הזמן ליהנות משני העולמות ולגרום לבית להיות נקי ומזמין.

חשוב לציין, כי שימוש עם מסיר שומנים או חומרי ניקוי חזקים אחרים, עשויים לפגום במראה הספה וקשה יהיה להקנות לה את המראה המקורי שלה. יש להיזהר עם שימוש בחומרי ניקוי חזקים ולהתייעץ עם חברות וותיקות של ניקוי ספות באריאל או בשאר הערים בארץ, כמו ניקוי ספות בתל אביב, ניקוי ספות בחיפה או בשאר הערים שבהם קיים הצורך לניקוי מקצועי של ספות.

ניקוי ספות מקצועי ישמור על הריפוד לאורך זמן

כל בעל בית יודע, כי על מנת לשמור על תחזוקה נכונה של הספות, עליו יהיה להזמין בנוסף, שירותי ניקוי ספות באריאל, במידה והוא גר באזור זה. יש לנקות את הספות באופן יסודי ומקצועי, לפחות אחת לשנה ולפעמים יותר, תלוי כמה מהר הן מתלכלכות. פעולה זו, תשמור על הספות נקיות לאורך זמן רב, הריפוד יראה כחדש וכן, חברת ניקוי ספות, תבצע פעולה נוספת כגון חיטוי הספות, מה שירחיק חיידקים למיניהם לחדור לסיבי הריפוד.  ניתן למצוא כי קיימות כמה שיטות של ניקוי, כגון ניקוי בהזרקת מים וחומרי ניקוי שזה הניקוי הנפוץ ביותר, ניקוי יבש או ניקוי בקיטור.

 

ניקיון ספות באריאל, פשוט יחזיר את הזמן לאחור ולכן על מנת לשמור על ספות ביתכם, מומלץ להזמין חברה וותיקה ומומלצת כמו חברת א.א אלופים בניקיון, אשר קיימת למעלה מ-19 שנה ומספקת שירותים בפריסה רחבה ברחבי הארץ. החברה עוסקת בשירותי ניקיון רבים כמו: ניקוי דירות בתים ומשרדים, ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודים לרכב, ניקוי ווילונות, ניקוי מזרונים ועוד. החברה עובדת עם מכשור משוכלל, חומרי ניקוי מקצועיים וצוות מיומן העבד שני בחברה. תוכלו לקבל אחריות מלאה על כל סוגי הניקיון וליהנות משלמות ומראה אסטטי של הבית, החברה או בית העסק.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. ניקיון הרכב שלי יצא מעולה ברמות שאי אפשר לתאר ממליץ

  2. יעיל ביותר הרהיטים נקיים ביותר יחס אדיב

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×