ניקוי ספות באר שבע

ניקוי ספות באר שבע
ספות וכורסאות בסלון ביתנו, נוטים לצבור לכלוך, היות והשימוש היומי בהם, אשר כולל גם אכילה ושתייה בסמוך לספות, עשן ואפר סיגריות, כתמים וכל מיני סוגים של לכלוך ואבק, גורמים לספות להתבלות. זו הסיבה כי ככל שתנקו את הספות באמצעות שואב אבק ותעברו עליהן עם מטלית לחה, זה לא יספיק. אם אתם גרים בבאר שבע, ההמלצה היא אחת לשנה, להזמין שירות ניקוי ספות בבאר שבע, מחברה מקצועית, וותיקה ואמינה. יש לציין, כי ניקוי ספות מקצועי, יכול בקלות, להפוך ספה בלויה או דהויה לכמעט חדשה. ישנן שיטות של חידוש ספות העשויות בד, או עור שהן בהחלט יעילות והתוצאות כבר מדברות בפני עצמן. אם נשפך לכם מיץ על הספה או כתם של מזון, אין צורך להזמין חברת ניקוי ספות בבאר שבע, כי אם, ניתן לנקות כתם מקומי, בתנאי שהפעולה תתבצע באופן מידי.

הכלל הראשון והידוע, כאשר אתם מבחינים בכם על הספות, הינו לנקות מיד את הכתם והכוונה, לספוג אותו תחילה, בעזרת מטלית יבשה. כאשר תבצעו את הפעולה כאשר הכתם רק נוצר, הסיכוי שהוא יתנקה ולא יחדור לסיבי בד הספה יהיה גדול והניקוי יהיה קל ויסודי. יש לדעת, כי קיימים ריפודים שונים, הם בעלי יכולות ספיגה ואיכויות שונות. זו הסיבה שעלינו להקפיד לכל כתם בהתאם לסוג החומר שממנו מיוצר הריפוד וכן לגוון הריפוד. יש לדעת כי בכל מה שקשור אל חומרי ניקוי לריפודים, יש להתאים אותם על פי סוג הבד שממנו מיוצרת הספה שלכם. יש להחזיק בבית מלאי של חומרי ניקוי מתאימים לריפוד, כך שתוכלו לפעול מיד וכן, חומר הניקוי הדרוש לכם למטרת הניקוי, יהיה לכם תמיד בהישג יד.

תכננו את אופן ניקוי הכתם בספות ביתכם
לא רק הבד של הספות שלכם קובע בחירת חומרי ניקוי ספות בבאר שבע, כאשר מדובר על הסרת כתמים מקומיים בכוחות עצמכם, כי אם סוג הכתם. הסיבה היא שכל חומר ניקוי ספות וריפודים, מתפרק באמצעות חומרי ניקוי ספציפיים. יש לתכנן מראש, כיצד תוכלו להסיר באופן יעיל את הכתם. יש לבדוק אילו חומרי ניקוי יש בביתכם, כך שיש תחילה לעבוד על הכתם עם חומרי הניקוי הפשוטים יותר. כאשר אתם מתקשים באמצעות חומרי הניקוי להסיר את הכתם, ניתן יהיה לעבור לחומרי ניקוי חזקים יותר או מרוכזים. החוכמה בשימור ותחזוק נכונה של ספות הבית היא לשמור על ספות נקיות, באמצעות נקיטת אמצעי זהירות, כמו לא לאכול ולשתות בסמוך לספות וכן,, לבצע תחזוקה שוטפת אחת לשבוע, באמצעות שואב אבק. אחת לשנה, הזמינו ניקוי יסודי באמצעות שירותי ניקוי ספות בבאר שבע, ע"י חברה מקצועית ומומלצת.

חברות המתמחות עם ניקוי ספות בבאר שבע, מגיעות עד לביתכם ומנקות מולכם את הספות, כך שאין צורך בהובלת הספות למפעל שבו מנקים ספות ולהמתין ללא ספות בית עד שהן תהיינה נקיות ויבשות ולשלם על שירות ההובלה, מה שלבטח יעלה את מחיר ניקוי ספות בבאר שבע. אותה הפעולה בדיוק, מתבצעת בביתכם, כאשר חברה מקצועית מגיע עם מכשור משוכלל, כאשר צוות הניקיון כבר זיהה את סוג הריפוד והוא מחזיק בחומרי ניקוי מתאימים ובוחר בשיטת הניקוי המתאימה ביותר. תהליך של ניקוי ספות מקצועי מאפשר להיפטר מכך כתם יהיה, אם מזון ,שתן, או כל נוזל אחר.

גם ניקוי מקצועי וגם חיטוי הספות בסוף תהליך הניקוי
יש לציין כי מלבד הסרת הכתמים, חבר ניקוי ספות בבאר שבע, תבצע פעולת חיטוי, מה שיסיר ריחות רעים וימנע מחיידקים להיווצר בחריצי הספות ובריפוד עצמו. ניתן יהיה לשמר את הסלון שלכם, באמצעות ניקוי קבוע של אחת לחצי שנה-שנה, כך שהריפודים ייראו תמיד כחדשים וגם לכם יהיה נעים לשהות בסלון ביתכם ולארח בגאווה ובסלון נקי את האורחים המגיעים אליכם לביקור. תוכלו כמובן להיעזר בחברת ניקוי ספות בבאר שבע, בניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב , ניקוי ווילונות ואפילו ניקוי שטיחים. אותה שיטת ניקיון זו, הינה השיטה שבה מנקים את שאר המוצרים שזקוקים לניקוי בבית. כאשר תזמינו חברת ניקוי ספות בבאר שבע, תוכלו בהזדמנות זו, לנקות שאר פריטים חשובים בבית , ליהנות מהנחה במחיר וכן, מבריאות איתנה, חכם ולבני משפחתיכם, לאחר ניקוי וחיטוי מקצועי של ספות, מזרונים ווילונות ושטיחים. יש לציין, כי חברו ניקוי ספות בבאר שבע ובשאר הערים בארץ, גובות מחירים שונים ומציעות איכויות ניקוי שונות ושימוש בצוותים וחומרי ניקוי ברמות שונות. השאלה היא כיצד לבחור חברה מקצועית ואמינה?. ראשית, ההמלצה היא לא לבחור חברת ניקוי שטיחים בבאר שבע, אשר מציעה מחיר זול במיוחד וזאת, לאחר שביצעתם סקר שוק ומצאתם פחות או יותר, מה המחירים המקובלים לפי מ"ר. ראשית הפעלת צוותים, שימוש בטכנולוגיה חדשנית לניקוי הספות וכן, שימוש בחומרי ניקוי מקצועיים ואיכותיים, מעלה את המחיר אבל התוצאות הינן מרהיבות עד כדי כך שגם אתם לא תכירו את ספות ביתכם, לאחר שעברו ניקוי וחיטוי מקצועי.

מדוע מומלץ להזמין בכל תקופה קבועה שירות ניקוי ספות?
כאשר מזמינים חברה מקצועית אשר מתמחה עם ניקוי ספות בבאר שבע, תוכלו להיות בטוחים, כי יתבצע בספות הסלון שלכם, ניקוי יעיל ועמוק, מה שיגרום להסרת כל הכתמים והלכלוך. היתרון הנוסף הוא, שהחברה אחראית על עבודתה ותימנע מפגיעה בריפוד. הניקוי כולל גם ייבוש איכותי כאשר פעולות קודמות כגון ניקוי וחיטוי הספות, אף ימנע מחיידקים, פטריות להגיע לספות. יש לציין כי המקצועיות היא זו שעושה את ההבדל בין חברה לניקוי ספות, לבין חברה מקצועית וותיקה לניקוי ספות. אם כבר התעניינתם במחיר ניקוי ספות בבאר שבע וכן על ההבדל של המחיר בין ניקוי ספות בד לבין ניקוי ספות עור אז התשובה היא שקיים הבדל, היות וניקוי של ספות בד הינו מורכב יותר, מאשר ניקוי ספות עור.

הבעיה היא שהכתמים בספות העשויות בד, נספגים לעומק ולכן, ניקוי של ספות בד, דורש שימוש במכשור מיוחד. ישנן ספות העשויות מבדים סינתטיים, מה שמקל על פעולת ניקוי ספות בבאר שבע. כאשר מדובר על ספות העשויות מבדים טבעיים, כגון כותנה או פשתן, הכתמים נוטים להיספג עמוק בסיבים, מה שמקשה על הניקוי. כתמים כגון זיעה, שומן גוף, שתן, יין או מזון, יש לעבוד זמן רב יותר ולהשתמש בחומרי ניקיון ייעודיים על מנת שכל הכתמים יוסרו והספות יחזרו למראה החדש, ממש כמו ביום שנרכשו מחנות הרהיטים.

אלופים בהסרת כל סוגי הכתמים ובחידוש מראה הספות
בחירה של חברת ניקוי ספות בבאר שבע, היא מכרעת ולכן, יש למצוא את החברה שנחשבת לאחת הוותיקות והמומלצות בתחום. כזו היא חברת א.א אלופים בניקיון, אשר קיימת כמעט 20 שנה. החברה מעניקה שירות מקצועי לניקוי כל סוגי הריפודים והיא מציעה סל שירותי ניקיון רחב שתוכלו למצוא תחת קורת גג אחת. החברה מנקה מזרונים , עוסקת גם בתחום של ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, דירות ומשרדים. אתם תקבלו אחריות מלאה, מחירים סבירים ועמידה בזמנים. חברת א.א. אלופים בניקיון , תשמח לייעץ לכם גם בדבר תחזוקה שוטפת ונכונה של ספות ביתכם על פי סוג הריפודים.

 

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. תודה רבה. היה אצלי בבית בבאר שבע עשה לי את הספות ומזרון ונתתי לו גם את האוטו לעשות ממש מרוצה ממליץ בחום

  2. אחלה שירות – מקצועי מאד!

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×