ניקוי ספות באשדוד

ניקוי ספות באשדוד – ניקוי מקצועי שישמור על הסלון שלכם למשך שנים

 

רובנו אוהבים את סלון ביתנו ואיננו מעוניינים להחליף בכל שנתיים את הסלון, רק משום שהוא התלכלך. זו הסיבה, כי יש לנקות באופן מקצועי את ספות הבית, על מנת שהן תיראינה במיטבן, נקיות ורעננות ולא דהויות ובלויות.  יש לנקות את הספות באמצעות חברה מקצועית המעניקה שירות באזורכם. למשל אם אתם גרים באשדוד, יש לחפש "ניקוי ספות באשדוד". יש לציין בנוסף, כי חברות העוסקות בניקוי ספות שהן בעלות וותק וניסיון רב שנים, מבצעות אף ניקוי שטיחים וניקוי של כל סוגי הריפוד הכולל גם ניקוי מזרונים. זו ההזדמנות הטובה ביותר, להקנות מראה אסתטי וכן, לשמור על הבריאות שלכם ושל בני הבית, היות וקרדית האבק, נמצאת עמוק בשטיחים ובריפודים השונים כולל מזרונים וספות, מה שיגרום נזק לבריאות המשפחה כאשר הנזק הוא בעיות בדרכי הנשימה.

ישנן משפחות שמעוניינות להקדים תרופה למכה והן רוכשות ספות מבד הדוחה כתמים, מה שיסייע לספות להחזיק מעמד יותר שנים. במיוחד, כאשר ישנם ילדים קטנים בבית, אשר נוטים ללכלך את הסלון, יש לרכוש מבעוד מועד סלון המיוצר מבד זה כמו למשל בד פייבר או אימפלה. זה לא אומר שניקוי ספות אחת לשנה, עשוי לפתור את הבעיה, כי אם יש לבצע תחזוקה שוטפת בסלון , כמו שאיבה באמצעות שואב אבק חזק, פעם עד פעמיים בשבוע, מה שימנע מהפירורים לחדור בין הספות וליצור כר של חיידקים. כאשר אתם מבחינים בכתם שנוצר זה עתה, יש לספוג אותו מיד באמצעות נייר מגבת ולנקות את השאריות של הכתם באמצעות חומרים ביתיים כגון חומץ מהול במים ביחס של חצי לחצי. אין זה מומלץ להשתמש עם חומרי ניקוי שרוכשים במרכולים, כאשר אין אתם יודעים אם החומר מתאים לבד הסלון, היות ויכול להיגרם לסלון שלכם נזק בלתי הפיך וחבל.

 ריפוד הספות תחלק לכמה קבוצות

 

ישנם בדים טבעיים שמהם מיוצרות הספות בסלון ביתכם והבדים הם כותנה ופשתן. מצד שני מדובר על ספות נוחות שאין מזיעים בהן,  והן מתאימות במיוחד למדינה חמה כמו ישראל. מצד שני, אם תזמינו חברת ניקוי ספות באשדוד, הניקוי  ייערך זמן רב יותר, היות וכל כתם נספג היטב בספות מבד טבעי. הקבוצה השנייה ש ריפוד ספות, הינה בדי ריפוד סינטטיים כגון: טאפט, פוליאסטר,פייבר, אימפאלה ועוד בדים רבים אחרים. בדים אלה שמהן מיוצרות הספות, קל בהרבה יותר לנקות, היות והלכלוך לא חודר מבעד לסיבי הבד. הקבוצה השלישית הינה ריפוד עור, כאשר שיטת הניקוי של ספות אלה, אינה מורכבת ממים ומכשור משוכלל כגון מכונות שמחדירות מים עם חומרי ניקוי ושואבות את הלכלוך עד לקבלת מראה נקי. את ניקוי ספות מעור, מבצעים בשיטה שונה באמצעות קרם ניקוי מיוחד וחומרים אחרים שאינם מתאימים לניקוי ספות  העשויות בד.

אגב, את אותה פעולה עם מכונות משוכללות, מבצעים גם כאשר מנקים שטיחים וחברה מקצועית מגיעה עם המכשור לנקות את השטיחים בביתם של לקוחות. לפעמים ניתן לנקות כתם מקומי מהספות, אבל אם אתם גרים באשדוד ועל הספה היקרה שלכם, נוצר כתם העשוי משמן, יש להזמין חברה המתמחה עם ניקוי ספות באשדוד. חברות מקצועיות לניקוי ספות ושטיחים, מגיעות תחילה לבית הלקוח בטרם ינקו את הספות או השטיחים, על מנת לבחון את סוג הבד של הספות או סוג הסיבים של השטיח וזאת, במטרה לבחור נכון את חומרי הניקוי  המתאימים, אם לבד הספות או אם לסיבי השטיח.

אחת מפעולות הניקיון הכי נחוצות – ניקוי ספות

 

הבית שלנו או המשרד שלנו, חייב לשגר ניקיון ואסתטיות וכן, ניקיון נועד יותר גם לשמירה על הבריאות. אנשים רבים בישראל, הינם אנשים אכפתיים שמעוניינים לחיות בניקיון מופתי. שמירה על ניקיון יקנה מראה מכובד יותר. יש לשמור על ניקיון הספות באמצעות סדר חיים נכון כגון, אכילה בשטח המטבח ושתייה לא בשטח הסלון, מה שימנע מכתמים להיווצר וכן, מריחות רעים לחדור מבעד לריפוד הספות. יש להימנע מהנחת הרגליים על הספות, מה שיסכן שוב את הריפוד מהיווצרותם של כתמים. גם אם אתם שומרים על ניקוי ספות באשדוד באמצעות תחזוקה קבועה, יש להזמין אחת לשנה חברה המתמחה בניקוי ספות ושטיחים, על מנת שתבוצע פעולת חיטוי ונטרול ריחות מהספות. פעולה זו, רק חברת ניקיון מקצועית, אשר מתמחה בניקוי ספות ושטיחים, יכולה לבצע באמצעות המכשור המשוכלל שהיא מחזיקה, חומרי ניקוי מקצועיים וייעודיים לכל סוג של ריפוד לאחר שאובחן וכן, צוות מיומן אשר עבר הכשרות ויודע לטפל בכל סוגי הריפוד והשטיחים.

ראיתם כתם על הספה? התייעצו עם חברה מקצועית לניקוי ספות

 

ישנם מקרים שונים כאשר למשל אנו מבחינים בכתם על הספה ולכן, הפעולה הראשונה הי לזהות את סוג הכתם אם הכתם מימי כגון זיעה, רוק, שתייה וכדומה. יש להתחיל במריחה של מעט מים על הכתם, על מנת לאזן את החומציות הטבעית של החומר. אין לשפוך ישירות  הרבה מים על התם, היות ופעולה זו יכולה לגרום לעובש ולריקבון וכן, כתמי עובש יופיעו עם הזמן ולא ניתן יהיה להסירם אפילו באמצעות חברת ניקוי ספות באשדוד, במידה ואתם גרים בעיר זו. יש לנגב את הכתם בעדינות ולהקפיד על תנועות סיבוביות עם כוון השעון. המטרה הינה ליצור ריכוז של החומר המכתים למקום אחד ולמנוע מפיזור הכתם על שאר אזורי הספה.

כאשר הכתם מתפזר על הספה, יהיה קושי רב להסירו וכן, גם כאשר אתם סבורים כי הכתם הוסר, כאשר הספה תתייבש, הבדלי הגוונים של הבד ייראו והמראה לא יהיה אסתטי בכלל. אפילו אם אתם מנקים את הספות ודואגים לתחזוקה נכונה, תמיד פעולת ניקוי ספות באשדוד תהיה נחוצה לכם וזו הסיבה שיש להזמין חברה כמו א.א אלופי הניקיון , שהיא אחת מחברות ניקיון הספות והשטיחים הוותיקות בארץ. החברה מציעה שירותי ניקיון ריפודים, שטיחים, ריפודי רכב ניקיון ווילונות ברמה גבוהה ובאיכות ללא פשרות. החברה מציעה שירות מקצועי ואדיב, כאשר היא עומדת בזמנים.

 

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. ממליצה בחום. א.א. אלופי ניקיון באמת אלופים. הכל יצא אצלי חדש !!

  2. אני ממליצה בחום על עומר מ א.א. אלופי הנקיון. עומר ניקה לנו סלון מעור אחרי כמה שנים שרכשנו אותו וזה יצא מבריק. הוא השקיע עם הרבה סבלנות ומקצועיות והתוצאות היו בהתאם.
    אין ספק שניקרא לו שוב בפעם הבא
    תודה רבה עומר
    קרן ושמוליק

  3. עומר מנקה לנו את הספות באופן קבוע.
    בחור אמין, זריז ויסודי!
    כיף לראות אותו עובד…והספות נקיות כמו חדשות 🙂
    ממליצים באהבה רבה!!

  4. א.א אלופי הנקיון, נמצאים אצלי כבר בפעם השלישית.
    הספות נראות נהדר.
    יופי של מקצועיות וחריצות.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×