ניקוי ספות בבאר טוביה

ניקוי ספות בבאר טוביה

באר טוביה, הינו מושב עובדים הממוקם במישור החוף הדרומי ממערב לעיר קריית מלאכי. במושב גרים 19,000 תושבים. המשותף לכולם הוא שהם מעוניינים לשמור על מראה של בית  נקי וכן הם מקפידים במיוחד על מראה של ספות נקיות כאשר הם דואגים לטפח אותן.קשה לשמור מפני לכלוך על ספות הבית, על אחת כמה וכמה שישנם ילדים או חיות מחמד. מצד שני, אם אתם גרים באזור באר טוביה, תוכלו להזמין חברת ניקוי ספות בבאר טוביה, כך שתוכלו לשמור על הספות באמצעות תחזוקה נכונה ושוטפת מצד אחד, אך מצד שני יש להזמין חברה המתמחה בניקוי של כל הספות אחת לשנה.

 

אף אחד אינו מעוניין לשבת על הספות בביתו ולגלות שהן מלאות בכתמי בוץ, כתמי שמן, או כתמים של נוזלים אחרים. כתמים שאינם מטופלים, יפיצו ריח רע ויחדרו עמוק בספות. על מנת לא להזמין באופן תכוף חברת ניקוי ספות בבאר טוביה, ניתן יהיה להישמר מלכלוך מיותר, באמצעות שמירה על היגיינה והימנעות מאכילה ושתייה בסמוך לספות. יש לשים לב ולשאוב את הספות באופן קבוע, לפחות אחת לשבוע, כשאר שואבים, יש לשים לב בחריצים הנמצאים בין הספות, בכדי שלא יישאר אף פירור או אפילו גרגר חול. יש לשים לב לכתמים טריים שנוצרים על הספה ולהסירם מיד. כתמים טריים, יהיו בהרבה יותר קלים להסרה, מאשר כתמים אשר חדרו לסיבי הספה.

שמירה מפני כל מה שיכול ללכלך את ספות הסלון

כאשר תיתנו הוראות מפורטות לבני הבית, בדבר שמירה נכונה על הספות מפני לכלוך, הפות תישמרנה טוב יותר. למשל: לא לעלות עם רגליים יחפות שכבר דרכו על רצפות ועשויות לגרום לכתמים ולכלוך שיחדור לריפוד הספות. מניעת רביצה של בעלי חיים כגון כלב או חתול, תשמור על הספות שלכם נקיות יותר. בכל פעם שמבצעים ניקיון בבית, יש לשים לב לספות לשאוב ולהבריש אותן באמצעות מברשת רכה.ניתן לעבור על הספות עם מטליות ייעודיות ולחות שאינן מבושמות, מה שירענן את הספה לאחר שאיבה יסודית. הבעיה באזור הדרום שקיים חום ברוב ימות השנה וכן אבק ואובך, מה שגורם לספות להתלכלך מהר יותר ולא משנה כמה תקפידו על תחזוקה שוטפת וקבועה. אם אתם משפצים את הדירה או הבית, הקפידו על כיסוי הספות ועל ניקוי יסודי בתום השיפוץ, היות ואבק שחדר מחומרי הבניה, עשוי לגרום לספות לנזק רב. את ניקוי ספות בבאר טוביה, לאחר השיפוץ, יש לבצע לאחר שניקיתם באופן יסודי את הבית באמצעות חברה מקצועית לניקיון, כאשר חומרי הבנייה יוסרו כליל והבית נקי ומצוחצח גם לאחר פוליש והברקת הרצפות.

 

זו הסיבה כי באזור הדרום, קיים צורך רב יותר בשירותי ניקוי ספות בבאר טוביה, יותר מאזור המרכז, כך שההמלצה היא להזמין שירות כגון ניקוי ספות וניקוי שטיחים אחת לחצי שנה. חברת הניקיון, מגיעה עם כלים עוצמתיים ומשוכללים וכן, חומרי ניקוי שמתאימים לבני אדם ולבעלי חיים {שהם ידידותיים לסביבה}.  למרות שתנסו לשמור ככל שניתן על תחזוקה בועה בספות ביתכם, עדיין יש להקפיד על ניקוי יסודי ומקצועי. באמצעות מכשור מקצועי, החברה תבצע שלבים חשובים, אשר יגרמו לספות הבית להיראות ממש כמו חדשות. החברה מתאימה את חומר הניקוי לריפוד וכאשר מדובר על ריפוד בד, מתבעת פעולת שאיבה, החדרת חומר ניקוי מתאים עם מים, קרצוף הספות עם מברשות מיוחדות ויניקת החומק. הפעולה מתבצעת כמה פעמים כאש בסוף הפעולה המים במכשיר הניקוי המקצועי יוצאים נקיים לחלוטין, מה שמראה כי הספות נקיות.

עוברים דירה?- מתי מומלץ לבצע ניקוי ספות מקצועי?

במידה ואתם עוברים דירה, יש לבצע ניקוי ספות לאחר ההובלה, כאשר ניקיתם את הדירה והתחלתם לסדר אותה. בתום פעולת ארגון הבית, זה הזמן הנכון להזמין חברת ניקוי ספות בבאר טוביה, על מנת לרענן את הספות ומראה נקי של הבית או הדירה. יש לבחור באופן מושכל, חברה המציעה שירותי ניקוי ספות בבאר טוביה, היות והבחירה הנכונה היא זו שתכריע, לגבי המאה של הספות לאחר הניקוי. כאשר  הספה תנוקה ע"י חברה מקצועית, תוכלו להיזכר, כיצד נראתה הספה שלכם כאשר רכשתם אותה מחנות הרהיטים. ישנם כאלה אשר מזניחים את ספות הסלון וכאשר הספות נראות כבר מוזנחות, הם מחליטים לרכוש ספות חדשות. מחשבה זו היא מוטעית וחבל לחיות בבזבזנות יתר, כאשר ניתן לשמר את מראה הספות באמצעות תחזוקה שוטפת ופשוטה, הישמרות מכתמים וכן ניקוי יסודי אחת לחצי שנה- שנה באמצעות חברה וותיקה ומקצועית אשר מתמחה בניקוי ספות מכל הסוגים אם מעור, דמוי עור, עור הפוך, בדים טבעיים, סינטטיים או בדים דוחים כתמים. כאשר אתם מעוניינים להסיר כתמים מהספות בביתכם, יש לדעת ממה מורכב הכתם, אם ממזון, מזיעה, משתייה וכדומה. יש להתחיל עם מעט מים, בכדי לאזן את החומציות הטבעית אסור לשפוך ישירות מים על הכתם, היות ומים בכמות גדולה, יגרמו לעובש והרס הספות כליל. ספגו את הנוזלים בעזרת מגבת יבשה. את הכתם יש להסיר עם מים וסבון כלים. יש לשפשף את הכתם בעדינות רבה, בכדי לא לקרוע את סיבי בד הריפוד וליצור בלאי במקום ניקוי הכתם.

נסו את חומר הניקוי של הספות באזור מוסתר

כאשר אתם משתמשים בחומר ניקוי להסרת כתמים מהספה ולא משנה אם זה חומר ניקוי ייעודי לספות או חומר ניקוי ביתי, יש להתחיל באזור מוסתר ואז להמשיך הלאה, כאשר אתם רואים כי לא נגרם נזק לבד הריפוד, כגון שינוי צבע או גרימת נזק לסיבי הספה. כאשר מנקים כתמים מהספות, יש להקפיד על תנועות סיבוביות לפי כוון השעון וכלפי פנים המעגל. המטרה היא לגרום לחומר הניקוי להתרכז רק בכתם ולא לפזר אותו על שאר האזורים בספה. בסיום הניקוי, יש להטפיח את האזור בטפיחות עדינות בעזרת מגבת יבשה או מאוורר לייבוש הספה. מומלץ להתייעץ לגבי חומרי הניקוי להסרת כתמים בספה, כאשר אתם מכירים או מסתייעים בחברה קבועה שמתמחה עם ניקוי ספות בבאר טוביה.

גם משרדים, זקוקים לשירות של ניקוי ספות בבאר טוביה, היות והרושם הראשוני של לקוחות המגיעים למשרד זה הניקיון והתחזוקה השוטפת שלו, מה שיקנה רושם חיובי או שלילי. בלובי של משרדים, ישנן ספות בחדר ההמתנה והן חייבות להיראות נקיות ואסטטיות. זו הסיבה, כי חברות רבות, מחזיקות בצוות ניקיון קבוע, אשר מתמחה עם ניקוי ספות בבאר טוביה. ניקיון זה, יתבצע ביעילות  וזריזות, כאשר עובדים הולכים לביתם והשטח פנוי לניקוי הספות או ניקוי השטיחים. יש למצוא חברת ניקוי שטיחים בבאר טוביה, אשר מספקת סל של שירותי ניקיון כגון ניקיון משרדים, בתים, דירות, ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות ועוד. כזאת היא חברת א.א אלופים בניקיון, אשר קיימת מזה 19 שנה ומספקת סל רחב של ניקיון באזורים רבים בארץ. החברה מעניקה אחריות מלאה על כל סוגי עבודות הניקיון שהיא מספקת ללקוחותיה. לחברה מכשור מקצועי ועדכני, צוות מסור ומוכשר, אשר מלווה אותה שנים. השירות הינו אדיב , תוך עמידה בזמנים.

 

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. עומר הגיע ועבד בצורה רצינית.אמנם הספות עוד רטובות מהטיפול שלו אבל עושה רושם טוב ואמין.

  2. בכל פעם שאני זקוקה לניקוי ספות אני פונה לא.א. אלופי הנקיון- ועוד לא התאכזבתי.
    יעילים אדיבים ויודעים מה שהם עושים.
    להתראות בפעם הבאה…
    טל שרת

  3. עומר עשה עבודה יסודית ומקצועית. לקח מחיר הוגן. ממליצה בחום

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×