ניקוי ספות בבאר יעקב

ניקוי ספות בבאר יעקב

באר יעקב, הינה מועצה מקומית באזור השפלה הדרומית בישראל והיא ממוקמת בין הערים: נס ציונה, רמלה וראשון לציון. כיום, מתגוררים ביישוב זה כ 27,00 תושבים. גם בבאר יעקוב, ישנה דרישה עבור ניקוי ספות בבאר יעקב, היות ועם השנים, הספות סופחות לכלוך ומבדות את מרן החדש והזוהר. לרוב, מדובר בכתמי מזון ושתייה, גרגרי חול, או הפרשות של זיעה. לפני ביצוע ניקוי ספות בבאר יעקב, יש לבחון היטב את סוג הריפוד, על מנת להתאים נכון את חומרי הניקוי ושיטת הניקוי. יש ליין, כי עלות ניקוי ספות, נקבעת על פי סוג הריפוד, מצב הספה וגודלה. החברה תקבע מועד שיתאים ללקוחות עבור ניקוי ספות בבאר יעקב. הניקוי ייערך  כשעתיים והספות תיראנה כחדשות.

 

חברות ניקוי ספות בבאר יעקב, מצוידות במכשור המשוכלל ביותר והן מציעות טיפולים נוספים כגון: ריכוך אריגי הריפוד, טיפול בהצהבה של ריפוד בגוונים בהירים, הלבנה, טיפול טפלון כאשר מדובר על הוספת מעטה אשר מגן על הבד מחדירת נוזלים והיווצרותם של כתמים מסוגים שונים. כאשר מדובר על ספות עתיקות, במידה והן עשויות גם מעץ מלא מדובר על ניקיון מקצועי וזהיר במיוחד.  למעשה, ניקוי ספו בבאר יעקב ובשאר אזורי הארץ, הינו  תהליך די מורכב, אשר הולך על הקו הדק שבין ניקיון מקצועי ויסודי עמוק מצד אחד, לבן שמירה על הריפוד מצד שני. כאשר תדעו מה טכניקות הניקוי של חברה מקצועית, תוכלו לדעת אם מדובר  בחברה שמנוסה וכן, האחריות על העבודה וההמלצות על החברה, יקנו לכם את הביטחון המלא בתוצאות ניקוי הספות בביתכם.

 הכלים העומדים בפנינו בניקוי עצמאי של כתמים מהריפודים

ריפודי ספות, מזרונים, שטיחים וריפודי רכב, צריכים ניקוי יסודי. לפעמים נעדיף לרכז את הניקוי של כל הריפודים והבדים ואז אם למשל אנו גרים ביישוב באר יעקב, נזמין שירותי ניקוי ספות בבאר יעקב. יש למצוא חברה אמינה, וותיקה וכזאת, שיש עליה ביקורות וחוות דעת טובות. בין ניקוי יסודי של חברה מקצועית המתמחה ם ניקוי ספות בבאר יעקב, הספות עשויות לספוג כתמים וכן, יהיה צורך לנקות כתם פה וכתם שם, באמצעות חומרי ניקוי שייבחרו בקפידה על פי סוג בד הריפוד ועל פי סוג הכתם והכוונה היא מהתרכובת שלו, אם זה שמן, כתמי שתייה, שתן, מזון ועוד.

 

ריפודי ספות ומערכות ישיבה, מזרונים, שטיחים ואפילו ריפודי הרכב, נדרשים מידי פעם לניקוי יסודי. במרבית המקרים, אנחנו מעדיפים לרכז את ניקוי כלל הריפודים והבדים הנדרשים לניקוי – ומזמינים, אחת לשנה בערך, חברת ניקיון שדואגת לחדש את כלל הריפודים בבית. אבל בין לבין, אנחנו נדרשים מידי פעם להסיר כתם שגילינו או נוצר זה עתה, או להתמודד עם לכלוכים מעל הריפודים. ראשית לאחר שהתייעצתם, או חיפשתם מידע לגבי הסרת כתם מריפוד הספות שלכם ואתם יודעים באיזה סוג בד מדובר, יש  למצוא את רשימת חומרי הניקוי המתאימים ספציפית לניקוי בד הספות הספציפי שלכם. בדרך זו, תוכלו להסיר בביטחון מלא כתמים מהספות או  המזרונים שלכם.

ספות הסלון בעלות ריח רע? – איך ניתן להיפטר מתופעה מפריעה זו?

במידה ואתם חשים בריח רע, המגיע מספות הסלון שלכם, לפני שתזמינו שירותי ניקוי ספות בבאר יעקב, תוכלו להשתמש בטיפים יעילים הנמצאים בכל בית כגון סודה לשתייה. האבקה  של סודה לשתייה ,ידועה כמעלימה ריחות רעים כגון שתן, זיעה ושאריות מזון שחדרו לספות ומדיפים ממנה ריח רע. חומר זה, הינו בעל יתרונות יעילים ומוכחים, לכן מומלץ כי יהיה לכם ממנו בבית כאשר אתם סבורים כי זה הזמן לספוח את הריחות הרעים מריפוד סלון ביתכם. מומלץ לא להשתמש בחומרי ניקוי חזקים בעלי תרכובות כימיות קשות כמו כלור, מסיר שומנים וכל חומר ניקוי חזק אחר. הטיפ הבא הוא, לא לרכוש חומרי ניקוי כלליים לניקוי ריפודים, היות ולכל בד ריפוד יש את חומרי הניקוי הייעודיים שלו.

יש לקרוא את תרכיב חומר ניקוי לריפודים והוראות השימוש ולנסות אותו בפינה מוסתרת בספות. אסור להשהות א חומר הניקוי על הספות, מעל למצוין בהוראות השימוש, היות והשהיית יתר של חומר הניקוי, היות ועלול להיגרם נזק כגון דהיית הריפוד באזורים שבם השתמשתם בחומר הניקוי. כאשר אתם מבחינים בכתם, יש מיד להסירו, כאשר קל יהיה בהרבה יותר, להסיר את הכתם כשאר נוצר ולא לאחר זמן ממושך, כאשר הוא חדר לסיבי בד הריפוד.  יש לבצע פעולת ניקוי ספות בבאר יעקב, כאשר החברה המקצועית שהזמנתם, מבצעת בדיקות מקיפות לספות, כאשר החברה מנסה חומר ניקוי מקצועי המתאים לספה, כאשר היא מבצעת ניסוי זה, במקום מוסתר בספה, מה שמראה כי החברה אחראית על הניקוי ועושה ככל שביכולתה, לא לפגוע בריפוד.

כיצד מנקים ספות דמוי עור?

אם יש לכם ספות דמוי עור, ישנם כמה טיפים לתחזוקה השוטפת. ראשית, כמו בשאר סוגי הספות, יש לשאוב את הספות באופן יסודי אחת לשבוע וכן, יש להצטייד עם מגבונים  לחים לניקוי ללא בישום, כך שלא תיווצר שכבה דביקה. אם תנגבו את הספות דמוי העור שברשותכם עם מגבונים לחים ללא בישום, התוצאות תהיינה מידיות של ספות נקיות. אם ישנם כתמים על ספות דמוי העור, יש לדלל חמץ עם מים ולנקות את הכתם באופן נקודתי. בעזרת מטלית נקייה, יש למרוח מהחומר על הספה, יש לשפשף מעט ולהמתין עד לייבוש ורק לאחר מכן, ניתן יהיה לשבת על הספות.  במידה והבחנתם בכתם שומני, יש להשתמש עם נוזל כלים מהול במים. יש לשפשף את הכתם, לייבש עם מטלית יבשה לאחר שהוסר.

 

במידה והכתמים בספות דמוי העור, עדיין לא יורדים, יש לפנות אל חברת ניקוי ספות בבאר יעקב, במידה ואתם גרים ביישוב זה. חברת ניקוי ספות מקצועית, מתמחה בניקוי של כל סוגי הריפודים. אם אתם נלחמים בכתמים, זה אינו מומלץ, כך שלא ייגרם נזק או קרע בריפודד הספה. הזמנה של חברת ניקוי ספות בבאר יעקב, תמנע מהוצאות מיותרות, כגו תיקון הריפוד, או בלית ברירה רכישה של מערכת ישיבה חדשה לסלון וחבל.

במקום לקנות ספות – נקו אותן ע"י חברה מקצועית שהיא אלופה בניקיון ריפודים

אתם אוהבים את הספות שלכם? הן חזקות, נוחות, התרגלתם אליהן והן הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת יומכם? אז  למה לקנות ספות חדשות אם אפשר לנקות? אין זו סיבה שישנם כתמים קשים, או שהגוון של הריפוד כבר איבד את חיוניותו, פשוט הזמינו חברת ניקוי ספות בבאר יעקב. רענון סיבי הספה באמצעות שיטות ניקוי וחומרי ניקוי ייעודיים ומקצועיים, יעניקו לכם את אותה הספה במראה חדש, אז מה רע להוציא מאות שקלים על ניקוי, במקום אלפי שקלים רבים על רכישה של סלון חדש?  הזמנת חברת ניקוי ספות בבאר יעקב או בכל עיר אחרת שאתם גרים בה, דורשת המלצות על החברה, וותק, שירותים מקצועיים נוספים בתחום הניקיון שהחברה מציעה ללקוחותיה, אחריות , שימוש בציוד משוכלל ועוד.

 

חברת א.א אלופים בניקיון, קיימת 19 שנה והיא מציעה מכלול רב של שירותי ניקיון הכוללים: ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים, ניקוי ספות, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי בתים, דירות ומשרדים, ניקוי ווילונות ועוד.  לחברה צוותים מקצועיים, שירות אדיב ואמין ופריסה רחבה בערים רבות בארץ.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. עובדת איתכם כבר 4 שנים..שרות מקצועי, מהיר, אדיב

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×