ניקוי ספות בבית הלקוח

ניקוי ספות בבית הלקוח

לפעמים אתם חשים כי הגיע הזמן לפנות לחברת ניקוי ספות בבית הלקוח, היות וכבר לא נין לסבול את מראה הספות, הריח ואתם מרגישים שצריך לרענן ולחדש אותן. ישנן חברות ניקוי ספות בבית הלקוח, אשר אף מתקנות את הספות. יש למצוא את החברה אשר תספק לכם את השירות הרצוי לכם ולקבל עליה המלצות מאנשים שאתם מכירים. במידה ואין לכם המלצות, פשוט חפשו באזור מגוריכם חברה אשר יש לה שנות וותק רבות וחוות דעת טובות של גולשים, אם בפורומים ואם באתר.על נציג מטעם החברה להגיע לבית שבו מעוניינים לבצע ניקוי ספות בבית ולבחון את סוג הספה, יראה איזו שיטה יש לנקוט על מנת שתהיה נקייה ולהתאים את חומרי הניקוי המתאימים.

 

המחיר של ניקוי ספות בבית הלקוח, נקבע לפי סוג הספה, גודלה וקושי הניקוי שלה לפי הכתמים המצויים בה. חברות וותיקות יקבעו תאריך ויגיעו בזמן הנקבע עם מכונות משוכללות לניקוי מקצועי. השיטות של ניקוי ספות בבית הלקוח   הינן 2, הראשונה היא ניקוי הספות באמצעות מכונת הזרקה ויניקה. החברה שואבת היטב את הספות, מזריקה את חומר הניקוי הייעודי, מקרצפת את הספות באמצעות מברשות רכות אשר אינן פוגעות במרקם הספות, הפעולה השלישי הינה היניקה. למכשיר יש שני מכלים, אשר האחד מלא בחומר ניקוי ומים והשני הינו מכל לשאיבת המים המלוכלכים שיצאו מהספה. פעולה זו יש לבצע כמה פעמים עד שהמים יהיו נקיים לחלוטין. השיטה השנייה היא ניקוי ספות בבית הלקוח באמצעות קיטור. שיטה זו מתבצעת על ספה שיש עליה כתמים קשים במיוחד. שיטת ניקוי זו הינה יקרה יותר, אך כאשר אין ברירה והספות מלוכלכות זו הדרך הטובה ביותר להיפטר מכל הכתמים.

 

ניקוי ספות מקצועי יציל את הספות האהובות שלכם

יש לדעת, כי ניקוי ספות בבית הלקוח, יציל את הספות האהובות שלכם. בדרך זו, הספות תיראינה כחדשות , תוכלו לחסוך כסף על רכישת ספות חדשות שתעלינה כמה אלפי שקלים, תלוי בסוג הריפוד. תמורת כמה מאות שקלים, תוכלו לנקות את ספות הסלון ולגרום להן להיראות כחדשות לחלוטין עד כדי כך, שאפילו אתם לא תזהו שאלה היו הספות המלוכלכות שלכם. ספו פינתיות למשל, מכילות יותר מושבים ולכן הניקוי שלהן יעלה יותר מאשר ספת 3 , 2 ואחד. תוכלו לברר באתרי השוואות מחירים מה המחיר של ניקוי ספות בבית הלקוח לפי עלות של מ"ר אחד. תוכלו למדוד את הספות ולהגיע לאומדן הנכון של המחיר שתצטרכו לשלם על ניקוי ספות בבית הלקוח.

 

יש לדעת, כי המחיר של ניקוי ספות בבית הלקוח בגלל סוג הספות והכוונה היא לספות שיש בהן כריות נשלפות או כריות קבועות. כריות נשלפות קל יותר לנקות מאשר כריות קבועות.  יש לציין, כי ניקוי ספות בד, שונה לחלוטין מאשר ניקוי ספות עור. בניקוי ספות עור, משתמשים עם קרמים מיוחדים והניקוי אינו מתבצע עם מים ומכונות ניקוי מקצועיות או ניקוי בקיטור, אשר מתאים רק לספות בד, כי אם באמצעות קרם ניקוי מקצועי וקרם הברקה. אין זה אומר שאם הזמנתם חברת ניקוי ספות בבית הלקוח, הספות שלכם תישארנה נקיות. יש לשמור שלא ישתו או יאכלו בסמוך לספות. בנוסף יש לקבל הוראות מפורשות  מהצוות המקצועי של ניקוי ספות בבית הלקוח, לגבי תחזוקה נכונה כגון שאיבה וניקוי כתמים נקודתיים יש לשים לב בבחירה של חומרי ניקוי לספות, אם יש לכם שאלה, מומלץ לפני לשאול את חברת ניקוי ספות בבית הלקוח, אם חומר ניקוי זה או אחר, יתאים לספות שלכם ולא יהרוס אותו..

 

כיצד ניתן לשמור על ספות נקיות?

תוכלו לתפור כיסוי מיוחד לסלון שלכם. בדרך זו, הספות תהיינה מוגנות ורק אחת לשנה, תוכלו להזמין שירות ניקוי ספות בבית הלקוח. יש לציין כי קיימים בקטריות וטפילים כגון קרדית האבק שאוהבת להתחפר בתוך בד הסלון. יש להוציא את הספה לשמש אחת לחודש היות וקרדית האבק רגיש לחום והיאה אוהבת חושך, לחות ואבק. טפיל זעיר  זה הינו מסוכן לבריאות, היות והוא פוגע בדרכי הנשימה ועשוי לגרום לאלרגיות ובעיות בריאות נוספות. אם יש לכם ילדים קטנים בבית, הקפידו שלא יעלו עם נעליים על הספה, מה שיגרום לכלוך רב בספות . גם מי שיש לו חית מחמד, יש לשים לב שלא תעלה על הספות, אם ז כלב או חתול, היות ולפרוות בעל החיים, קיים ריח לא נעים ומיותר לציין לגבי הנשירה, כאשר שיער נושר מהכלב או החתול ונדבק לבד הספות.  שימו לב כי חברת ניקוי ספות בבית הלקוח, יכולה לנקות באותה ההזדמנות גם מזרונים, כיסאות מרופדים בחדר האוכל, אשר קרוב לוודאי צברו לכלוך. זוהי הזדמנות נהדרת גם לנקות את המוצרים החשובים בבית בכדי לחטא, לנקות ולשמור על בריאותם של כל בני הבית.  תוכלו לקבל הנחה של כל הפריטים שברצונכם לנקות ולחטא מחברת ניקוי ספות בבית הלקוח. חברה אשר מבצעת ניקוי ספות בבית הלקוח, אף מנקה שטיחים ולכן, אם יש לכם שטיחים זו גם הזדמנות שהחברה תנקה אותם. עשו סיבוב בבית וחשבו אילו פריטים שחברת ניקוי ספות בבית הלקוח, יכולה לנקות ולחטא. החיטוי הינו שלב חשוב והוא חלק בלתי נפרד מניקוי הספות. חיטוי זה מונע מחדירה של בקטריות וחיידקים ושומר על בריאותכם ובריאות בני הבית עד ניקוי ספות בבית הלקוח הבא.

 

מדוע מומלץ למצוא חברת ניקוי ספות בבית הלקוח המשרתת את תושבי האזור שלכם?

על מנת לחסוך במחיר ניקוי ספות בבית הלקוח, מומלץ להזמין חברה אשר מציעה את שירותיה בסביבתכם. הסיבה היא הנסיעה הארוכה, הדלק ועוד. מצאו חברה וותיקה המציעה ניקוי ספות בית הלקוח וכן, תוכלו לקבל גם המלצות ממכרים, שכנים או חברים שכבר השתמשו בשירותיה של חברה זו או אחרת. אין כמו הניסיון של אחרים, כאשר אתם מעוניינים ללכת על בטוח. אם הייתם מרוצים מהשירות של צוות ניקוי ספות בבית הלקוח, לבטח תזמינו אותו גם בניקוי הבא שלכם. חשוב לציין כי עדיף להזמין חברת ניקוי ספות בבית הלקוח, לא רק משום שהחברה אחראית על עבודת הניקוי של הספות, כי אם הסכנה שאתם תהרסו את הספות שלכם, כאשר השתמשתם בחומר ניקוי שאינו מתאים.

 

אין צורך לוותר על הספות שלכם, מעתה תוכלו להזמין צוות ניקוי ספות עד הבית. אנשים רבים מגלים סנטימנטים לספות הנוחות שלהם אשר הפכו לחלק מהנוף הטבעי של הבית. יש להזמין חברה מוכרת כמו א.א אלופי ניקיון, אשר עוסקת בניקוי כל סוגי הספות כבר למעלה מ-19 שנה. לחברה צוותים הפרוסים באזורים רבים בארץ וכן, לחברה שירותי ניקיון נוספים רבים שתוכלו להשתמש בהם כגון: ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים,ניקוי ריפוי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, תיקון ריפודי הספות אם מעור או מבד בבית הלקוח, ריפוד ספות בבית הלקוח וכן, ניקוי בתים, דירות, משרדים, אולמות ומוסדות. לחברה אחריות על כל סוגי הניקיון וכן, היא תשמח תמיד להעניק לכם טיפים לגבי התחזוקה הנכונה של הספות  והשטיחים בביתכם.

א.א אלופי ניקיון

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×