ניקוי ספות בהוד השרון

ניקוי ספות בהוד השרון

בביתנו ישנם כמה מרכיבים אשר משפיעים על מרטה הבית. למשל הספות אם הן מלוכלכות המראה של הבית נראה מוזנח ומלולך והרושם וחוסר הנוחות כבר מורגשים. הספות הינן רהיט גדול ויש לטפל בהן באמצעות תחזוקה נכונה. הספות הנפוצות ביותר בשימוש ברוב הבתים בארץ הן דווקא ספות הבד. אלה הספות הנוחות ביותר מצד אחד אך מצד שני הן סופגות המון אבק ולכלוך. אם אתם גרים בהוד השרון יש להזמין אחת לשנה שירותי ניקוי ספות בהוד השרון. שירות זה הינו הכרחי היות ומדובר על ניקיון עמוק ויסודי של הספות באמצעות מכונות משוכללות וחומרי ניקוי ייעודיים. כמו כן ניעשה חיטוי בספה מה שמגן עליה מפני היווצרות בקטריות וחיידקים למיניהם וכן, החיטוי מסיר ריחות רעים שנוצרו בספה עם הזמן.

 

על מנת לו לתת לספות שלכם להגיע לרמה של הזנחה, יש לנקות באופן נקודתי כתמים שרק נוצרו באמצעות חומרי ניקוי עדינים הנמצאים בכל בית, כגון בסון כלים מהול במים, חומץ לבן מהול עם מים או אבקת סודה לשתייה. יש להימנע מפעולה של ניקוי ספות בהוד השרון עם חומרי ניקוי שיש להם מרכיבים כימיים אשר עשויים לפגום בריפוד הספה ולדהות. יש לנגב בעדינות את הכתם לאחר שניקיתם אותו עם חומרי ניקוי עדינים ולוודא כי הספה לא תירטב במים. אחד האויבים הגדולים של הספה בניקוי עצמי ולא באמצעות חברת ניקוי ספות בהוד השרון הינם המים שכאשר הם חודרים לעומק הספה ונשארים שם, זה עשוי לגרום לעובש ופטריות וכן ריח רע שינדוף מהספות. אם ניקוי ספות בהוד השרון, נעשה באמצעות חברת ניקוי מקצועית, לחברה ישנן מכונות משוכללות אשר יונקות את חומר הניקוי עם המים והספה נשארת כמעט יבשה לגמרי.

כיצד ניתן לנקות כתמים כגון שומן גוף וזיעה?

ניתן לנקות שומן גוף וזיעה שהם נחשבים לכתמים הבעייתיים ביותר באמצעות מטלית סחוטה ממים והכוונה אל מטלית לחה. פעולה זו, תפזר את החומציות של הכתם. אסור בתכלית לשפוך מים על הספות. יש לנסות את חומר הניקוי אפילו אם מדובר בחומר ניקוי עדין על פינה מוסתרת בספה ולהמתין כמה דקות וזאת על מנת שניתן יהיה לראות כיצד פועל חומר הניקוי. יש לציין כי חומץ לבן, הינו אחד מחומרי הניקוי הטבעיים המומלצים למטרת ניקוי כתמים קשים. יש להיעזר עם מברשת רכה לניקוי על מנת לשפשף בעדינות את הכתם עד שייעלם. יש לייבש היטב עם מגבת יבשה, על מנת שהספה לא תהיה רטובה וייגרם לה נזק כגון עובש.

 

אם הילדים החליטו לצבוע את ספות הבית, ניתן להסיר כתמי צבעי גואש, באמצעות חלב. יש להשרות את החלב כרבע שעה ולייבש מיד בחלב קיים מרכיב מיוחד אשר מצליח להסיר כתמי דדיו וצבע ויחסוך לכם הרבה עבודה או ניקוי שלא יהיה יעיל. ישנם בדי ריפוד שונים לכל ספה כאשר יש לנקות אותם באמצעות שיטת ניקוי וחומרי ניקוי המתאימים לבדים. כאשר מדובר על בד ריפוד סינטטי הרבה יותר קל לנקות היות ובדים סינתטיים קלים לניקוי מאשר  בדים טבעיים של ריפוד כגון: כותנה או פשתן. כאשר צבע או טוש חודר לבד ריפוד טבעי זו בעיה ויש להזמין שירותי ניקוי ספות בהוד השרון. אם יש לכם ילדים קטנים השתדלו לרכוש מלכתחילה ספות העשויות מריפוד של בד סינתטי. בדרך זו התחזוקה וניקוי ספות בהוד השרון יהיה בהרבה יותר קל.

כמה כללים שיש ליישם לפני הזמנת שירותי ניקוי ספות בהוד השרון

יש להכין את החלל שבו ינוקו הספות ובמקרה זה כמובן מדובר על הסלון. יש לפנות את הכבלים החשמליים להרים את הווילונות, להרחיק רהיטים שונים הנמצאים בסמוך לספה על מנת שלו יינזקו מהמים. הרחיקו ילדים ובעלי החיים מאזור הניקוי ורק אז תוכלו לתת לצוות הניקיון לעבוד. יש לשוחח בטלפון עם חברת ניקוי ספות בהוד השרון על מנת שתוכלו לתאר לחברה באיזה סוג ריפוד מדובר. ישנו טיפול שונה לספות בד ספות אלקנטרה או ספות אימפאלה וכן לספות עור דמוי עור או זמש הפוך. יש לוודא מראש כי חברת ניקוי ספו בהוד השרון יודעת לנקות את הריפוד הספציפי של הספות שלכם. למשל הרבה יותר קל לנקות ספות מעור אמיתי מאשר את שאר הספות היות והעור עצמו דוחה כתמים ואין צורך בשימוש עם מכונות הזרקה ויניקה חומרי ניקוי דטרגנטים על מנת לנקות ספות מעור. ספות אלה ניתן לנקות באמצעות קרם ניקוי וקרם הברקה אשר מעניק תוצאה של לחות וברק שספות העור זקוקות להם לאחר ניקוי עם קרם מיוחד המיועד לספות אלה העשויות מעור אמיתי. יש לציין כי ניקוי ספות בהוד השרון או בכל מקום אחר מחדש את הספות ומונע הוצאות גבוהות כגון רכישת ספות חדשות העולות אלפי שקלים. לפעמים קשה להאמין מה הייתה הספה קודם וכיצד היא נראית לאחר הניקוי. התוצאה היא ספה חדשה שנראית כאילו זה עתה נרכשה מחנות הרהיטים. אין ה אומר שעליכם לשבת על זרי דפנה לאחר ניקוי מקצועי של הספות יש לתחזק אותן באמצעות שאיבה טובה אחת לשבוע ולשים לב לכתמים שנוצרים וככל שהם טריים יש למהר ולנקותם. יש להימנע מלכלוך כשאר תשליטו סדר ולא תיתנו לבני הבית לאכול או לשתות בסמוך לספות. שימו לב שככל שתשמרו על תחזוקה נכונה של הספות כך גם בריאותכם תישמר היות ופירורים ואבק גורמים לבקטריות וחיידקים וכן לקרדית האבק להתרבות.

 

ניקוי ספות בד הוא די מאתגר

את זה יאמרו לכם הרבה חברות ניקוי ספות בהוד השרון, אשר יודעות כי הבד סופג אבק ולכלוך וכל נוזל או חומר מוצק. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על  ריפוד העשוי מבדים טבעיים. חברות ניקוי ספות בהוד השרון שהן מקצועיות וותיקות, יעשו כל דבר על מנת שהספות שלכם תהיינה נקיות ללא רבב וללא כתם אחד. לפני שאתם מנקים כתם שנור על הספה מומלץ כי תחפשו בתגית הנמצאת במקום מוסתר בספה ממה עשוי הבד וכיצד מנקים את הספות. מידע זה הינו חשוב מה שייתן לכם אינדיקציה באילו חומרי ניקוי או שיטות ניקוי ניתן יהיה לנקות את הכתם. כאשר אתם מזמינים דרך קבע אחת לשנה שירותי ניקוי ספות בהוד השרון מומלץ כי תקבלו טיפים והוראות כיצד ניתן לתחזק ולנקות כתמים שייווצרו בספות עם הזמן.

 

בגלל שקיימות חברות רבות המציעות שירותי ניקוי ספות בהוד השרון יש למצוא את ההמלצות נכונות ואף לחפש מידע על החברה. ככל שהחברה וותיקה יותר כך היא תהיה מקצועית יותר. אחת מהחברות הוותיקות והמומלצות בענף זה הינה חברת א.א.אלופים בניקיון, הקיימת מזה 19 שנה. לחברה צוותים מיומנים הפזורים באזורים רבים בארץ. לחברה מכונות משוכללות וחומרי ניקוי מקצועיים ואיכותיים.  החברה בוחנת את בד הריפוד ומחליטה על חומר ושיטת הניקוי המתאימה לספות שלכם. כמו כן א.א. אלופים בניקיון מציעה סל שירותים חיוני הכולל: ניקוי שטיחים ניקוי ריפודי רכב ניקוי מזרונים  ניקוי בתים דירות ומשרדים ניקוי ווילונות בקיטור ועוד. החברה הרחיבה את שירותיה באזורים רבים בארץ ותוכלו להזמין כבר שירותי ניקוי ספות בהוד השרון ובשאר ערים מרכזיות בארץ.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×