ניקוי ספות ביהוד מונסון

ניקוי ספות ביהוד מונסון

כאשר אנו מנקים את ביתנו, קשה להתעלם מניקוי הספות והכוונה היא לתחזוקה הקבועה שלהן השאיבה הינה פעולה קבועה אבל מה קורה כאשר כתמים נקודתיים מצטברים בספות ביתנו? אם הצלחתם להסיר את הכתמים באמצעות חומר ניקוי שמתאים לספות מה טוב אבל אם לא יש לפנות לחברת ניקוי ספות בנווה מונסון במידה ואתם גרים בעיר זו. כאשר מדובר על כתמי שמן עקשניים יש להמיס את הכתמים באמצעות חומר ממיס שומנים שחברות ניקוי ספות ביהוד מונסון יודעות באיזה חומר להשתמש על פי סוג הריפוד. אם מדובר בכתמים שעשויים מנוזלים, יש לטפל בהם באמצעות מגבונים לחים. ניתן גם לנקות את הכתמים הנוזלים באמצעות סבון כלים ומים.

 

גם חומר ניקוי טבעי ניתן להכין באמצעות חומץ לבן ומים ולערבב אותו בבקבוק ספריי. הספיגו את הכתם באמצעות מטלית יבשה. לאחר ששפשפתם אותו בעזרת מברשת רכה. הניחו לאזור להתייבש. יש לשים לב לפני ניקוי ספות ביהוד מונסון לשאוב היטב את הספות כי במידה וישנו לכלוך מוצק כמו שבבי צבע או שבבי עיפרון הוא עשוי להימרח על הספה ולגרום לכתמים קשים יותר. יש לנגב את הספה בעזרת מגבונים לחים מבלי למרוח פנימה את הכתם. במידה ונשפך נוזל על הספה יש מיד לספוג אותו עם מטלית יבשה או נייר סופג ולהימנע משפשוף. כאשר תשתמשו עם נייר מטבח סופג תמנו מהתפשטות רחבה של הכתם.

כמה כללים חשובים בניקוי ספות עור

לפני שמבצעים ניקוי ספות ביהוד מונסון,  העשויות עור יש לברר מה סוג העור. למשל אם הספה עשויה מעור מסוג "נובוק" או בייקסט יש להתייעץ עם חברת ניקוי ספות ביהוד נווה מונסון בכדי לא לעשות טעות מרה ולהרוס את הריפוד. ספות עור הינן הספות היקרות ביותר וכל טעות עשויה לעלות בכסף רב. ראשית שאבו היטב את הריפוד והוציאו א הלכלוך והאבק. אסר לנסות ולנקות עם חומרי ניקוי ביתיים משום שאלה עשויים לגרום לדהייה של גוון העור. ישנם חומרי ניקוי ייעודיים בצורות קרם כאשר יש למרוח את החומר על מטלית יבשה ורכה. עברו על הפות גם באמצעות מטלית רכה. יש לסיים את פעולת ניקוי ספות ביהוד נווה מונסון עם מריחה יסודית של קרם מקצועי אשר מתאים לסוג העור אשר ממנו עשויה הספה. הספיגו את הקרם עם מטלית יבשה והבריקו את הספה.

 

אם עדיין קיימת שכבה של לכלוך, הזמינו שירותי ניקוי ספות ביהוד נווה מונסון. יש לדעת כי סוגי ריפוד שונים של הספות עשויים מחומרים שונים ומגיבים אחרת. כאשר תכירו את הריפודים השונים תוכלו לדעת את השיטה הטובה ביותר לתחזוקה וניקוי של כתמים נקודתיים. יש להשיג חומר ניקוי שיתאים לספות שלכם. את חומר הניקוי הללו יש לשמור בהישג יד. לפני שתתחילו עם עולת ניקוי ספות ביהוד נווה מונסון יש לנסות את חומר הניקוי באזורים נסתרים בספה כך שתהיו בטוחים כי חומר הניקוי אינו מזיק לריפוד הספות. יש להתחיל את פעולת ניקוי ספות ביהוד מונסון באמצעות מטלית לחה. אם מדובר בריפוד עור הישמרו מאלכוהול או חומר ניקוי המכיל אלכוהול היות וחומר זה גורם  לסדקים בספה ולקילוף העור.

ניקוי ספות בד עם חומרי ניקוי ייעודיים

במידה ויש לכם ספות בד והחלטתם לנקות אותן באמצעות חומרי ניקוי ספות יהוד נווה מונסון ייחודיים שימו לב כי חומר הניקי אינו חודר פנימה לספות והנוזל או קצף הניקוי יוצא החוצה. הסיבה היא שחומר ניקוי אשר חודר לספה יישאר עליה וימשוך לכלוך, שומן וזיעה כך שיוצר כתם בגוון אפור. ישנם כיסויים לספות שהם למעשה הריפוד אשר ניתן לכבס במכונת כביסה. אפ יש לכם כריות של הספה שניתן לשלוף ולכבס שימו לב להוראות הכביסה של יצרנית הספות. ישנה שיטה נוספת של הסרת כתמים באמצעות חומרי ניקוי טבעיים בטוחים כמו סודה והכוונה היא למים מוגזים כתם עקשן כמו דם או יין אפשר הסיר באמצעות סודה לשייה יש לשפוך מעט סודה על הכתם לשפשף בעדינות באמצעות מטלית נקייה ויש לזכור ולייבש את האזור באמצעות מטלית יבשה.

 

ניתן יהיה לייבש את המקום של הכתם באמצעות מייבש שיער ולא על חום גבוה. היתרון של ניקוי באמצעות סודה הוא שרמת החומציות והכוונה היא אל PH שהיא נייטרלית כאשר אתם מבצעים תחזוקה שספות הבית יש לשאוב באופן יסודי את הספות ולהשתמש בפיה צרה על מנת להגיע לחריצים שבהם מתאסף כל הלכלוך. יש להשתמש בפיית המברשת של שואב האבק על מנת להסיר את פרוות חיית המחמד או שיער בני אדם. יש לפרק את הכריות בספה ולשאוב כל כרית. תתפלאו למצוא כתמים רבים בכל פעם שאתם מנקים והופכים את הכריות. אם לספות יש ידיות יש לנקות אותן. במידה והספות שלכם עשויות מעור, יש לשמור על לחות אחרת יופיעו סדקים על הספה. אם יש לכם חיות מחמד הן לא צריכות לרבוץ על הספות. יש להימנע מכך על מנת שהספות לא תישחקנה והמראה יהיה שחוק ולא נעים. מלבד זאת, חיות מחמד עשויות לשרוט  באמצעות הציפורניים וכן פרעושים עשויים להתרבות בספות בר שבטח אינו רצוי.

הסרת ריחות רעים מהספות

אם אתם חשים בריח רע מהספות זה הזמן להזמין חברת ניקוי ספות ביהוד מונסון. החברה לא  רק שמנקה ביסודיות את הספות כי אם גם מחטאה אותן באמצעות חומר חיטוי מיוחד שגם מונע מחיידקים להצטבר בספות וגם מותיר ריח נעים. אם אתם מעוניינים בתחזוקה נכונה של ספות  תוכלו להשפריץ חומר בעל ריח נעים אשר יכול להתאים לספות בד כמו תרסיס למייבש כביסה אשר יעניק ריח נעים לספות. שימו לב שכאשר אתם מנסים לנקו כתם אל תנסו לנקות כמה כתמים יחד היות וניקיון כזה שהוא מוטעה יגרום להפרשי צבעים בי האזור שניקיתם לבין אזורים נוספים בריפוד שלא עברו ניקוי כלל. יש לטפל בכתם אחד בכל פעם ולא לעבור את הגבולות שלו. אם הסתבכתם עם ניקוי כתמים, יש להזמין חברה המתמחה עם ניקוי ספות ביהוד מונסון אם אתם גרים באזור זה.

 

יש לשים לב שכאשר אתם מנקים את הספה באמצעות חומר ניקוי, יש לקרוא היטב את תרכובת החומר ולהיזהר שהוא אינו מכיל סודיום סולפאט. שיטת הניגוב של הכתמים היא באמצעות ניגוב קל. אל תלחצו חזק מדי על הכתם היות והוא יחדור פנימה ועמוק בין הסיבים. יש להקפיד ולהזמין חברה מקצועית של ניקוי ספות ביהוד מונסון. קבלו פרטים והמלצות על החברה כך שתוכלו להשתמש בשירותיה על בסיס קבוע. אחת מהחברות המוכרות והוותיקות בתחום של ניקוי ספות ביהוד נווה מונסון היא א.א. אלופים בניקיון אשר קיימת כבר 19 שנה והיא מציעה ללקוחותיה מגוו רב של שירותי ניקיון אשר כוללים : ניקוי דירות ובתים, ניקוי שטיחים ניקוי מזרונים ניקוי ווילונות בקיטור וניקוי ריפודי רכב. החברה מציעה שירות בפריסה רחבה באזורים רבים ברץ ומציעה שירות מקצועי ואדיב ומחירים סבירים. העבודה עשית באחריות מלאה ולשביעות רצונם של הלקוחות שממליצים על החברה בחום.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×