ניקוי ספות בכפר סירקין

ניקוי ספות בכפר סירקין

כל כך נעים לשבת על ספות נקיות וריחניות ולכן תחזוקה ופעולה חשובה כגון ניקוי ספות בכפר סירקין הן פעולות חשובות שיש לבצע. יש לדעת אצל מי אתם מפקידים את ספות הסלון שלבטח עלו לא מעט וכן לדעת כיצד לתחזק נכון את הספות. יש לזהות את הכתם במידה והבחנתם בכתם זה או אחר היות וכתמים פשוטים ניתן להסיר מיד עם הופעתם. מצד שני ישנם בדי ריפוד שונים כגון: אימפלה פשתן כותנה משי גובלן וכדומה. זו הסיבה שיש לקבל הוראות מפורשות מחברת ניקוי ספות בכפר סירקין על מנת לא לגרום לנזק לספות וכן לא כל כתם שווה על מנת להזעיק את חברת ניקוי ספות בכפר סירקין במידה ואתם מאזור זה. ספות שמדיפות ריח רע יש לטפל בהן מיד ולכן זה הזמן באמת להזמין חברת ניקוי ספות בכפר סירקין כאשר הספות מדיפות ריח רע. אלה הן אחת מהתופעות הלא נעימות במיוחד כאשר אורחים מגיעים אליכם. גם אתם תרגישו לא נעים לארח במצב זה וגם הרושם עליכם לא יהיה חיובי. זו הסיבה כי רבים מתחזקים נכון ובאופן שוטף את ספות ביתם.

 

למשל כתמי שתן הינם תופעה מטרידה ביותר כאשר בעל החיים החליט להטיל את מימיו על הספות שלכם. האמת שאין דבר יותר מעצבן מזה. יש לציין כי כל כתם אשר נוצר ונספג בספות יהיה קשה להסרה הזמן. זו הסיבה שיש לטפל מיד בכתם. אם המקרה שלכם הוא כתם שתן טרי יש לנקות אותו באמצעות סודה לשתייה שידוע כי מסיר ריחות רעים. הפעולה הינה פשוטה יש לפזר אבקת סודה לשתייה על הספות להמתין כשעתיים ולשאוב אותה בעזרת שואב אבק. אם אתם מעוניינים בניקיון מופתי ושתהיו בטוחים כי הספות שלכן תהיינה כחדשות יש להזמין חברת ניקוי ספות בכפר סירקין או מכל מקום אחר שבו אתם גרים.

ריח רענן לספות – טיפים יעילים

אם אתם סובלים מריח רע הגיע מהספות יש  לנקות את הכתמים ולדלל מרכך כביסה בעל ריח דומיננטי ונעים ולעבור עם החומר בעזרת מטלית לחה. לאחר מכן הקפידו לעבור עם מטלית יבשה ותנו לספות להתייבש סופית באוויר הטבעי. אם אינכם יודעים מה סוג הספה ואינכם מעוניינים לקחת סיכון מיותר ולהרוס את הספות יש להשתמש עם חומץ טבעי מהול במים מה שמנקה כתמים ביעילות. את החומץ והמים יש לספוג באמצעות מטלית נקייה. ישנם חומרי ריפוד שונים כגון עור או זמש {עור הפוך}. חומר זה אמנם נראה יוקרתי אבל מצד שני הוא סופח אליו אבק ולכן יש לתחזק את הספות יותר ולשאוב אותן. את ריפוד הזמש לא מנקים באמצעים המוכרים לנו וניקוי אם מים הינו הרסני לעור הפוך.  יש לרסס חומר מיוחד לטיפול וניקוי בספות זמש מה שיסיר את כתמי השומן כאשר החומר מתקשה מעט יש לשייף את הזמש בתנועה סיבובית באמצעות נייר זכוכית עדין מס' 0. המתינו כיממה ואז ניתן יהיה לצבוע את העור ההפוך בחומר מיוחד וחסר צבע.

 

קיימות גם מברשות ייעודיו לניקוי זמש כאשר המברשת מסירה כתמי בוץ יבש. יש להסיר תחילה את הלכלוך הראשוני ולהבריש בעדינות בתנועות מהירות וקצרו לכוון אחיד. ישנה בנוסף קובייה מיוחדת שמסירה כתמים ממשטח זמש.  קובייה זו מזכירה מחק של בית ספר שבעזרתו אנו מוחקים את מה שכתוב בעיפרון. לאחר ששפשפתם עם הקובייה את הכתם יש להשאיר את השאריות מהקובייה באמצעות שואב אבק. לאחר כל פעולת ניקוי על ריפוד מזמש יש להבריש את הספות בעזרת מברשת זמש מיוחדת לקבלת מראה חלק של הספות. ההמלצה היא שבעת רכישת הספות בקשו הוראות מהמוכר לגבי תחזוקה נכונה וניקוי מתאים לפי סוג הריפוד. גם בעת רכישה של חומרי ניקוי מהמרכולים יש להיזהר ולבחור חומר לניקוי ספות רק שיתאים לפי סוג הריפוד של הספות בביתכם..

האם ניתן הסיר את כל הכתמים מהספות?

זוהי שאלה טובה האמת היא שניתן להסיר כתמים בקלות יתר מריפוד בד סינתטי אבל לא מבדי ריפו טבעיים כגון כותנה פשתן או משי. על מנת להסיר כתמים שכבר חדרו עמוק לסיבי הספה הזמינו חברת ניקוי ספות בכפר סירקין אם אתם מעיר זו. יש לברר תחילה מה אזורי השירות של חברות שהמליצו לכם עליהן ואז לדעת אם החברה מגיעה גם לכפר סירקין. ישנן חברות ניקוי ספות בכפר סירקין אשר מעסיקות צוותים רבים של מומחים בניקיון ספות והם מחזיקים מכשור משוכלל לניקוי ספות וכן חומרי ניקוי מקצועיים אשר הותאמו לסוג הספות. כתמים שאינם עמוקים והכוונה לכתמים טריים שזה עתה נותרו ניתן יהיה להסירם אם פועלים באופן מידי במיוחד אם הכתים הם על ספות העשויות מריפוד של בדים טבעיים. קיימים סוגים שונים של כתמים ולכלוך כמו כתמים חלבוניים אשר נוצרו משתייה שומן וזיעה של גוף. מה שיפרק את הכתמים הללו יהיה חומר אלקאלי בסיסי באחוזים מאוד נמוכים וזאת בהתאם לסוג הכתם ולגודלו. למשל נוזל ניקוי כלים עם מים בהחלט עשוי לפתור את הבעיה.

לא מומלץ לרכוש ספות מבדים טבעיים בבתים שיש בהם ילדים וחיות מחמד. כותנה ופשתן הינם בדי ריפוד נעימים למגע וישיבה אבל הם דוהים במהירות רבה יותר משאר סוגי ריפוד הספות.  אם הספה שלכם התלכלכה בכתמים עקשנים שאינם יורדים הזמינו שירותי ניקוי ספות בכפר סירקין על מנת שהספות תיראינה נקיות וחדשות ואף תהיינה מחוטאות. המחיר של ניקוי ספות בכפר סירקין ובכל אזור אחר בארץ יהיה על פי גודל הספה והמחיר על פי מ"ר. יש למדוד את הספות ואז ניתן יהיה לדעת לפי המחיר הממוצע מה יהיה המחיר הכולל של ניקוי ספות בכפר סירקין או כל עיר בארץ. מרכיב נוסף במחיר הוא זמן הניקוי וחומרי הניקוי היות וישנן ספות שהם מאוד מלוכלכות ומוזנחות שיש לחזור כמה וכמה פעמים על פעולת ניקוי ספות בכפר סירקין על מנת לקבל את התוצאות הרצויות. את עבודת ניקוי ספות בכפר סירקין יש להשאיר בידי המומחים אשר יש להם וותק רב והמלצות בניקוי של כל סוגי הריפודים.

אם לא תצליחו לנקות את הספה ביתכם אלופם בניקיון ספות יצליחו

אם ל הצלחתם לנקות כתמים בספות ביתכם א.א. אלופים בניקיון יצליחו. הסיבה היא שהמקצועיות והוותק הצוותים המיומנים והמכשור הנכון הא זה שיבצע את עבודת ניקוי ספות בכפר סירקין על הצד הטוב ביותר. לחברה מגוון שירותי ניקיון כגון: ניקוי כ סוגי השטיחים ניקוי ריפודי רכב ניקוי מזרונים ניקוי ווילונות ניקוי בתים דירות ומשרדים ועוד. תוכלו להזמין כמה שירותי ניקיון מראש והחברה תותיר אחריה ניקיון מושלם שיחזיק מעמד לזמן רב וכן באמצעות הוראות תחזוקה שוטפות תוכלו ליהנות מבית נעים שנוח לשהות בו.

 

החברה קיימת כבר 19 שנה והיא מציעה שירותים בפריסה רחבה באזורים רבים בארץ. צלצלו אלינו ואנו נשמח לתת לכם שירות אדיב מקצועי ואמין עם אחריות מלאה על כל סוגי הניקיון. נשמח לתת לכם טיפים מקצועיים ויעילים ולהמליץ לכם לגבי תקופה קבועה שיש לבצע ניקוי וחיטוי הספות בביתכם.

א.א. אלופים בניקיון

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×