ניקוי ספות בלוד

ניקוי ספות בלוד

ניקוי ספות ביתי היא אינה כלל משימה קלה. מי שמעוניין לשמור על הספות בביתו יהיה  חייב להזמין שירותי ניקוי ספות בלוד במידה והוא גר באזור זה. ההמלצה היא בנוסף לבצע תחזוקה שחוטפת אשר כוללת שאיבת הספות  אחת לשבוע  לפחות וכן לשים לב שאין כתמים טריים שנותרו היות וכתמים אלה עשויים לחדור בסיבי הבד ויהיה קשה לנקותם אחר כך. ניתן לנקות כתם טרי על הספה עם מעט מים פושרים וסבון כלים או לערבב חמץ לבן עם מים, להרטיב מטלית ולשפשף בעדינות את הכתם אבל רק לאחר שספגתם אותו עם נייר מגבת או בעזרת מטלית נקייה ויבשה.  יש להרחיק אוכל ושתייה מהספות על מנת למזער את הסיכויים שייוצרו כתמים בספות.

 

המודעות של ניקוי ספות בלוד ובכל עיר אחרת בארץ גברה בשנים האחרונות וישנן חברות רבות אשר מציעות את שירותיהן. יש לבחור בחברה וותיקה ואמינה כזאת שיש עליה הרבה המלצות. חברות מקצועיות של ניקוי ספות בלוד מחזיקות בציוד משוכלל וחומרי ניקוי ייעודיים ואיכותיים אשר מותאמים מראש לסוג ריפודי הספה שלכם ישנן שתי שיטות עבודה של ניקוי ספות בלוד האחת היא באמצעות מכונות הזרקה ויניקה והשנייה היא באמצעות קיטור בכדי להסיר כתמים קשים במיוחד. ניקוי בקיטור עולה יקר יותר מאשר ניקוי במכונת הזרקה ויניקה. את שיטת הניקוי בקיטור, נעשית באמצעות אדים, קרצוף ושאיבה הנעשית כמה פעמים עד לניקוי המוחלט של הספות.

מדוע מומלץ להזמין שירות ניקוי ספות בביתכם?

כאשר אנו רוכשים מערכת ישיבה חדשה לסלון, עולה לא מעט כסף. זו הסיבה כי אין להזניח את הספות כי אם לתחזק אותן באופן שוטף כאשר תחזוקה זו כוללת גם ניקוי ספות בלוד אם אתם גרים בעיר זו. שמירה נכונה על הספות תאריך את חייהן בשנים רבות. בעבר אנשים היו שולחים את הספות למפעלים והיו ממתינים כשבוע עד שהספות היו מגיעות נקיות לביתם. שירות  זה היה כרוך בתשלום גבוה יותר, היות וההובלה וההחזרה של הספות היה עולה כסף נוסף ולא מעט. החיסרון הנוסף הוא שמשפחות היו נאלצות להיפרד מהספות בביתן לשבוע. היום שירות ניקוי ספות בלוד או בכ עיר אחרת בארץ נעשים בבתים ו בדירות הפרטיות. שירות זה אורך שעתיים בלבד והספות נקיות כאילו זה עתה נרכשו.

 

מחיר ניקוי ספות בלוד נקבע על פי גודלן של הספות, מצבן וזמן העבודה. ככל שהספות תהיינה יותר מוזנחות ומלוכלכות, המחיר יהיה גבוה יותר. לרוב ניתן למצוא באתרי השוואות מחירים את המחיר עבור מ"ר של ניקוי ספות בלוד או בכל עיר בארץ. בדרך ו, תוכלו פחו א יותר באמצעות מדידת הספות שלכם לדעת מה בערך יהיה המחיר של ניקוי הספות בביתכם. יש לציין כי שירות של ניקוי ספות בלוד ניתן גם במשרדים וחברות אשר יש ברשותם ספות המתנה בלובי של המשרד או החברה ושירות זה של ניקוי ספות בלוד נעשה בתדירות גבוהה יותר על מנת ליצור רושם של משרד מבריק ונקי שכייף לבקר ולשהות בו.

תהליך ניקוי ספות עור שונה בתכלית מניקוי ספות בד

יש לדעת כי הליל ניקוי ספות בד הינו שונה בתכלית נאשר ניקוי ספות עור. את ספות הבד חברות ניקוי ספות בלוד מנקות בעזרת חומרי ניקוי ומים ואילו ניקו ספות העשויות עור נעשה באמצעות קרמים מיוחדים לעור אשר חלקם מנקים את הספות וחלקם מבריקים את הספות עור עד לקבלת מראה חדש. חברות מקצועיות המתמחות עם ניקוי ספות בלוד ישלחו נציג אל ביתכם על מנת לאבחן את סוג הריפוד וכן הנציג ייתן הצעת מחיר ואתם תחליטו באיזה תאריך ניתן יהיה להזמין את חברת ניקוי ספות בלוד. יש לציין כי חברת ניקוי ספות בלוד תדע לנקו את כל סוגי הריפודים של הספות למשל אם מדובר על ספות העשויות מבד אימפלה בד אלקנטרה  בד פשתן כותנה בדים סינתטיים עור הפוך עור אמיתי וספות דמויות עור.  כאשר אתם מנקים כתמים מהספות מומלץ שלא להשתמש עם הרבה מים וכמה שפחות היו והמים חודרים לספות וכאשר הן אינן מתייבשות טוב הן גורמות לעובש.

 

גם אם הספות שלכם לכאורה אינן מראות מוזנחות בכל זאת, תתפלאו לראות כמה מים שחורים יוצאים מהספות בזמן יניקת חומר היניקה לאחר הקרצוף. בכל יום ישנה כמות של אבק אשר חודרת לספות הבית ובמיוחד אם מדובר בספות בד. ספות אלה הן אמנם נוות, אך הן צוברות אבק ולכלוך רב ויש לבצע בהן תחזוקה נכונה ושוטפת אשר כוללת גם ניקוי ספות בלוד לפחות אחת לשנה.חברות ניקוי ספות בלוד מודעות לעובדה כי בבדי אימפלה למשל יש להשתמש עם חומרי ניקוי מיוחדים והניקיון של ספות אלה הינו יסודי יותר וכן המחיר של ניקוי ספות אימפלה יעלה בהתאם.   ניקוי ספות בלוד מתאים גם למי שסובל מכתמי שתן וריחות רעים מהספות בשל בעל חיים הנמצא בית או ילדים קטנים שלפעמים בורח להם השתן מהטיטול.

 

במידה ואתם מעוניינים לנקות יותר מספות עליכם לומר זאת מראש לחברת ניקוי ספות בלוד ותינתן לכם הצעת מחיר משתלמת עם הנחה והריפודים ייראו חדשים ונקיים וכן יעברו חיטוי מיוחד. החומרים לחיטוי אשר בהם משתמשות חברות ניקוי ספות בלוד הינם חומרים יעילים אשר מונעים מחיידקים לחדור לספות וכן הריח שנשאר הינו נעים ולאורך זמן. ניתן יהיה לצלם את הספות ולשלוח בוואטס אפ את התמונה אל חברת ניקוי ספות בלוד כאשר אתם מציינים את סוג הבד וגודל הספה מה שיקנה לכם הצעת מחיר מדויקת. מה שנותר הוא לקבוע תור עבור ניקוי ספות בלוד ותוך שעתיים גם אתם לא תוכלו להכיר את ספות ביתכם. מומלץ לדווח לחברת ניקוי ספות בלוד לגבי סוג הרצפה שלכם אם עץ שיש או קרמיקה על מנת שחברת ניקוי ספות בלוד תדע להיערך בהתאם.

 

מעוניינים להקות את הכתמים באופן עצמאי? – הרי כמה טיפים מקצועיים לניקוי ספות

מי שמחפש פתרון של ניקוי ספות עצמאי חברות ניקוי ספות בלוד שהן בעלות ניסיון רב יעניקו לכם כמה טיפים כגון: שאיבה של הספות אחת לשבוע אם נשפך נוזל כלשהו ניתן יהיה לערבב בקערה מים חמימים וסבון כלים ובאמצעות מטית נקייה לטבול בתערובת ולשפשף בעדינות מבלי למשוך ולפזר הלאה את הכתם. כשאר אתם מזמינים חברת ניקוי ספות בלוד יש לשים לב לוותק החברה ולהמלצות עליה. אחת מחברות ניקוי הספות הוותיקות בארץ הינה חברת  א.א. אלופים בניקיון, הקיימת כמעט 20 שנה בשוק. החברה חרטה על דגלה מקצועיות ואמנות השירות. לחברה מכשור משוכלל לניקוי ספות וצוות ניקיון המתמחים בניקוי כל סוגי הספות. לחברה שירותי ניקיון נוספים ומגוונים כגון: ניקוי שטיחים ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות בקיטור ניקוי מזרונים ניקוי בתים דירות ומשרדים ועוד.

 

החברה מעניקה אחריות מלאה על כל עבודות הניקיון שהיא מבצעת ולחברה מאות לקוחות  מרוצים אשר מלווים אותה מזה שנים. כמו כן חברת א.א אלופים בניקיון,  מציעה פריסה רחבה של השירות בערים רבות בארץ.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×