ניקוי ספות בסביון

ניקוי ספות בסביון

הספות הן מרכז הבית והן מלוות אותנו למשך שנים רבות.. בכל יום אנו יושבים עליהן אם יחד עם בני המשפחה או אורחים אשר מגיעים אלינו. קשה מאוד לשמור על ספות נקיות היות ועם הזמן הכתמים יצוצו עליהן ואז אין לנו ברירה כי אם להזמין חברת ניקוי ספות בסביון. ככל שננסה לשמור על הספות בביתנו, הזמן הבלאי והלכלוך יופיע בה גם אם נשתדל לשאוב את הספות לפחות אחת לשבוע. על מנת לשמור על ספות נקיות יש לדאוג לתחזוקה שוטפת ומכונה ולשים לב שבני הבית ישמרו עליהן כאשר הם לא יאכלו יעשנו או ישתו בסמוך לספות הסלון. ברגע שאנו מבחינים בכתם אחד או שניים על הספה אין זו בעיה, אבל אם מדובר על כתמים שכבר נספגו עמוק בסיבי בד הספות אין מנוס מאשר להזמין שירות ניקוי ספות בסביון.

 

ישנן ספות שהן רגישות יותר לאבק ולכלוך. ספות אלה הן ספות העשויות בד כגון כותנה או פשתן והכוונה היא לבדים טבעיים. הם אמנם נוחים לישיבה וסופגים זיעה אך הזיעה יחד עם שומן ואבק נספגים בבדים הטבעיים וניקוי זה יהיה תכוף יותר ואף יארך זמן רב יותר מאשר ניקוי ספות העשויות מבדים סינתטיים. שמירה על ספות הבית תסייע לכם בשמירה על איכות הבד. הספה תישמר ותיראה כחדשה ולכן תחזוקת ספות חייבת להתבצע בתדירות גבוהה. כאשר יש חנקות כתם או שניים שנוצרו על הספות יש לעשות זאת במהירות וביעילות כאשר אתם כבר יודעים מה סוג הריפוד של הספות שלכם כך שתוכלו להתאים חומר ניקוי מתאים באם הוא נרכש מהמרכולים או שימוש בחומרים ביתיים כגון חומץ לבן מהול במים סבון כלים מהול במים ואבקת סודה לשתייה רבים משתמשים בחומרים טבעיים שבטוחים לניקוי כתמים כגון סודה לשתייה אשר מסייעת בהעלמת הכתמים.

למי יכול להתאים ניקוי ספות בסביון?

יש לדעת כי ניקוי ספות בסביון מתאים לאנשים שכבר מבחינים בכתמים על הספות ואינם מעוניינים לקחת על עצמם סיכון ולגרום יותר נזק מאשר תועלת. ישנם אנשים אשר מזמינים ניקוי ספות בסביון כאשר ה מעוניינים במרה רענן וריחני של הספות מבלי לרכוש סלון חדש או למי שקיבל ספות במתנה ומעוניין לנקות אותן לפני תחילת השימוש בהן. ישנם כאלה שמנקים כתמים מספות באמצעות מגבונים. יש לדעת כי מגבונים סטנדרטיים אינם מכילים חומר ניקוי ספות בסביון  ולכן מומלץ כמה שפחות לעשות בהם שימוש . לפעמים מגבונים עשויים לגרום יותר נזק מאשר תועלת לספות היות והם מכילים חומרי ניקוי חזקים אשר עשויים לגרום לדהייה של ריפוד הספות.

 

אם הזמנתם לביתכם חברת ניקוי ספות בסביון מומלץ כי תקבלו ייעוץ מצוות הניקיון של חברת ניקוי ספות בסביון לגבי ניקוי של כתמים על הספות. חברה אשר כבר ניקתה את ספות ביתכם כבר אבחנה את בד הריפוד ויודעת מאיזה בד הן עשויות כך שצוות הניקיון יוכל לתת לכם טיפים יעילים לניקוי הספות באופן יעיל.  אם יש בעלי חיים בדירה יש לנקות יותר את הספות. חברה יעילה אשר עוסקת שנים בתחום ניקוי ספות בסביון תוכל להציל כל ספה שספגה כתמי מזון שתייה או שתן. בעלי בתים רבים יודעים היטב על פי מראה הספות מתי יש להזמין ניקוי ספות בסביון כאשר הספה כבר מתחילה להיראות פחות רעננה ומוכתמת וריחות לא נעימים מתחילים לצאת ממנה. חברת ניקוי  ספות בסביון מגיעה עם מכונה משוכללת המזריקה מקרצפת ויונקת את הלכלוך עד שהמים בסוף הפעולה יוצאים נקיים לחלוטין. בסוף הפעולה הספות עוברות חיטוי נגד חיידקים ונגד ריחות לא נעימים והרי לכם ספו חדשות לחלוטין.

יש להישמע להוראות יצרן הספות ולהתאים את סוג חומר הניקוי לספות

זהו שלב ראשון הן של בעלי הבתים אשר מעוניינים להסיר כתמים מהספות והן של חברות ניקוי ספות בסביון. זו הסיבה שלפני שבכלל אתם משתמשים עם חומר ניקוי יש לקרוא לאיזה סוג של ריפוד יתאים חומר ניקוי זה. רבים  יעדיפו להשתמש בחומרי  ניקוי ביתיים על מנת למנוע עוגמת נפש וצער  שהם בכלל העזו לנקות בעצמם את הספות בעזר חומר ניקוי שאינו מתאים ואף גורם לנזק בלתי הפיך לריפוד הסלון. יש לציין כי מיותר לנסות להסיר כתמים שכבר נספגו עמוק בסיבי הריפוד של הספות וזו הסיבה שרבים אינם מעוניינים לא להרוס את הספות ולא לעבוד קשה בתחום שאינם מכירים. כאשר הספות ינוקו באמצעות מכונת הזרקה ויניקה המכונה למעשה שוטפת היטב ולעומק את סיבי הריפוד באמצעות מתז מיוחד אשר נמצא בקצה קנה השאיבה. המכונה שואבת מיד את המים אל מכל המים המלוכלכים הנמצא במכונה. יש לציין כי מכונת הזרקה ויניקה מיועדת לספות בד בלבד וניקוי של ספות עור או דמוי עור וכן זמש הניקוי יתבצע בשיטה שונה לחלוטין ללא מים וחומרי ניקוי אשר מתאימים לספות בד כי אם באמצעות שיטה שונה באמצעות קרם או חומרים מיוחדים אחרים אשר מתאימים לספות עור הפוך עור ודמוי עור.כאשר אתם מזמינים חברת ניקוי ספות בסביון תמיד כדאי לשאול באילו חומרי ניקוי החברה משתמשת על מנת לדעת כי חומרים אלה אינם מזיקים לבריאותכם ולבריאותם של בני הבית או חיות המחמד שברשותכם.

 

מדוע עדיף לבחור מלכתחילה ספות מבד סינתטי מאשר ספות מבד טבעי?

בתים שיש בהם חיות מחמד או ילדים קטנים עדיף לרכוש בהם ספות העשויות מבדים סינתטיים מאשר ספות העשויות מבדים טבעיים. ספות שנוטות להתלכלך בגלל אורח חיים מסוים או ההרכב של דיירי הבית קל יהיה לנקות כל כתם מריפוד בד סינתטי מאשר ריפוד בד טבעי.  יש לציין כי חיות מחמד אוהבות במיוחד ספות ולכן הן רובצות על הספות. דבר כזה  גורם לריחו רעים פרעושים וחיידקם וכן כתמים. ישנם בעלי חים שאפילו משתינים על הספות ואז המצב הינו בלתי נסבל וקשה ליהנות מישיבה נוחה על הספות כך שאין מנוס כי אם להזמין חברת ניקוי ספות בסביון במקרה ואתם גרים בעיר זו. יש שמחכים לחג הפסח ומנקים גם את הספות המזרונים וכיסאות מרופדים של פינת האוכל. תוכלו לנצל הזדמנות זו ולבקש הנחה משמעותית על ניקוי ריפודים ואפילו שטיחים היות ומכונת הזרקה ויניקה מבצעת את אותה פעולת ניקוי ספות בסביון גם בשטיחי הבית או בית העסק.

 

חברות רבות של ניקוי ספות בסביון מציעות את שירותיהן אך החוכמה הינה לבחור בחברה וותיקה שיש לה שם מוניטין וביקורות טובות של לקוחות שכבר התנסו בשירותיה. חברת  א.א.אלופים בניקיון הינה אחת מהחברות הידועות והוותיקות בארץ אשר פועלת בשוק ניקוי ספות בסביו ובהמון אזורים בארץ מזה 19 שנה. לחברה שירותי ניקיון מגוונים כגון: ניקוי בתים דירות ומשרדים ניקוי שטיחים ניקוי ריפודי רכב ניקוי מזרונים ניקוי ווילונות בקיטור ועוד. החברה מעניקה אחריות מלאה על כל סוגי עבודות הניקיון שהיא מציעה ללקוחותיה. תוכלו להתייעץ ע החברה לגבי תחזוקה שוטפת של הספות ועצות להסרת כתמים נקודתיים אשר נוצרו בספות. לחברה צוותים מיומנים אשר פזורים  באזורים רבים בארץ היות וחברת א.א אלופים בניקיון מחזיקה צוותים מיומנים המגיעים לערים

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×