ניקוי ספות בראשון לציון

ניקוי ספות בראשון לציון

סלון הבית הוא הגאווה והנוחות שלנו כאשר אנו מזמינים אורחים או יושבים עם בני הבית יש לטפח את ספות הסלון ולתחזק אותם בכל שבוע באמצעות שאיבת אבק. לכל סלון יש את היתרונות והחסרונות שלו. זו הסיבה שכבר ברכישת הספות לסלון אתם יודעים מראש אם אתם רוכשים ספות מבד או מעור. הבעיה היא שהספות צוברות הרבה אבק ולכלוך ויש לשאול את המוכר בחנות כיצד ניתן יהיה לנקות את הכתמים לפי הוראות היצרן וסוג הבד. אם אתם גרים בראשון לציון יש להזמין אחת לשנה חברה אשר מתמחה בנושא של ניקוי ספות בראשון לציון. גם אם אתם מתחזקים היטב את הספות חיידקים וקרדית האבק עשויות להצטבר בהם ולכן ניקוי ספות בראשון לציון או כל עיר אחרת בה אתם מתגוררים יהיה הפתרון המושלם עבורכם.

 

יש לדעת כי לאחר פעולה מקצועית כמו ניקוי ספות בראשון לציון החברה תבצע גם חיטוי שישמור וימנע מחיידקים לחדור בספות. אכילה ושתייה בקרבת הספות, אפר סיגריות ועוד חודרים בספות  הניקוי של הספות נעשה באמצעות מכונת הזרקה ויניקה כאשר החברה שואבת היטב את הספות עם שואב אבק תעשייתי ולאחר מכן מזריקה חומר ניקוי מתאים לסוג הריפוד. החברה מקרצפת את הספות במברשות רכות על מנת לא לפגוע במרקם הריפוד. לאחר מכן תתבצע פעולת יניקה אשר תשאב את הלכלוך למכל שקוף. המים יתחילו להיות נקיים יותר ופעולה זו תתבצע כמה פעמים עד לקבלת מים נקיים לחלוטין.

ספות בד צוברות לכלוך

זה ידוע כי ספות בד צוברות לכלוך יותר מאשר ספות עור. זו הסיבה שיש לנקות היטב את הספות ולדאוג למראה אסתטי ונקי לבריאותם שלכם ושל בני הבית. ספות המיוצרות מכותנה או פשתן אלה הבדים שקשה לנקות היות והסיבים מושכים לכלוך וקשה לנקות כתמים של מזון, דם נוזלים שונים ועוד אם הבחנתם בכתם הטיפ הטב ביותר הוא לפעול על פי הוראות היצרן. הבעיה היא בבחירת חומרי ניקוי נגד כתמים לספות ואם החומר יהיה בעל פעילות כימית גבוהה  שאינה מתאימה לסוג בדד הספות הן תיהרסנה.. ניתן לשמור על הספות ולהימנע מכתמים עד שתזמינו חברת ניקוי ספות בראשון לציון. כאשר אתם מנקים את הספות מכתם יש להיזהר משימוש במים היות והמים חודרים לספות ולעץ הנמצא בהן וגורמים להרס עובש וחיידקים.

 

ישנן שיטות שונות של ניקוי ספות בראשון לציון ושאר האזורים בארץ כמו למשל ניקוי באמצעות מכונה המזריקה חומר ויונק אותו לאחר קרצוף הספות וישנה שיטה של ניקוי בקיטור. שיטת ניקוי בקיטור מתאימה במיוחד לאנשים הגרים בסמוך לים היות והמלח הורס אפילו מבנים אז תארו לעצמכם מה הוא עושה לספות ולריהוט בכלל. השיטה של ניקוי ספות בראשון לציון באמצעות קיטור תתאים במיוחד לאנשים הגרים ליד הים. מכונת ניקוי בקיטור הינה מכונה בעלת אדים חמים שנוצרים לאחר הרתחת מים. האדים ממיסים את השומנים והכתמים על הריפוד. זהו האמצעי היעיל ביותר גם כאשר אדי מלי נספגים בספות. חברות ניקוי ספות בראשון לציון מחזיקות במכונות קיטור גדולות ומשוכללות כשאר במקרים מסוימים יש לבצע את שיטת הניקוי באמצעות מכונה זו.

 

החוכמה היא לשמור על ספות נקיות ואת זה ניתן לעשות באמצעות שמירה על תחזוקה מתאימה. לאחר שתבצעו ניקוי ספות בראשון לציון ע"י חברה מקצועית תוכלו לקבל טיפים לשמירה נכונה על הספות על פי סוג הריפוד הספציפי שלהן. השתדלו שלא לאכול בקרבת הספות היו והסיכויים ליצירת כתמים בריפוד הספות רק יגברו. בקשו הוראות תחזוקה ייעודיות לריפוד שלכם מצוות חברת ניקוי שטיחים בראשון לציון לאחר הניקוי היסודי והחיטוי של ספות ביתכם.

הכירו את סוג הריפוד לפני שתחליטו להסיר כתם

זהו הטיפ הנכון בותר עבור אלה אשר מעוניינים לנקות כתם נקודתי. למשל ישנם סוגי ריפוד משולבים מה שהופך את ניקוי ספות בראשון לציון להיות מורכב יותר. יש לעיין בהוראות היצרן והתאימו את חומר הניקוי בהתאם לסוג הבד. ניקוי ספות בראשון לציון שנעשה באופן מקצועי ע"י חברה וותיקה המנוסה בניקוי כל סוגי הריפוד יכול לגרום לספות שלכם להיראות כחדשות ולכן מלבד שמירה על תחזוקה נכונה מומלץ להזמין חברת ניקוי ספות בראשון לציון אחת לשנה על מנת לשמור על מראה אסתטי נקי ובריא של ספות ביתכם. יש לזכור כי בני הבית רובצים שעו רבות על הספה וחיידקים או קרדית האבק גורמים לאלרגיה ולבעיות בדרכי הנשימה.  זו הסיבה כי ניקוי מקצועי יהווה את הפתרון המושלם וכן חברות ניקוי ספות בראשון לציון אף מבצעות חיטוי מקצועי לאחר הניקוי.

יש לדעת כי לכלוך של שומנים אשר מתערבב יחד עם אבק יוצר שכבה דביקה השוקעת בבד הספות. לאורך הזמן השומן והאבק יוצרים ריחות מאוד לא נעימים. בתנאי בית קשה לנקות באופן יסודי ומקצועי את הספות. אם ראיתם כתם תוכלו לנגב או לספוג אותו באמצעות מגבון לך. במידה וזה לא עוזר מצאו חומר ניקוי עדין המיועד לריפוד שלכם לאחר שאתם יודעים מה סוג הריפוד של ספות ביתכם. הדבר החשוב ביותר הוא לנקות את הספות לפי הוראות היצרן. יש לציין כי המחיר של ניקוי ספות בראשון לציון ובשאר האזורים בארץ משתנה בין הספות השונות אם בשל גודלן היות והמחיר מחושב על פי מ"ר וככל שהספה תהיה גדולה יותר כך המחיר יעלה. קריטריון נוסף הינו מצב הספות. אם הן מאוד מלוכלכות המחיר יעלה בהתאם משום שלוקח זמן רב יותר לנקות את הספות וכן שימוש רב יותר בחומרי ניקוי ייעודיים ומקצועיים.

עוברים דירה? למה לרכוש ספות חדשות אם ניתן לנקות אותן באופן מקצועי

אנשים רבים אשר רוכשים דירה חדשה או עוברים בשכירות לדירה אחרת מחליטים לרכוש ספות חדשות. במצב הכלכלי הלא וודאי של היום. קשה להאמין עד שתיווכחו במו עיניכם כיצד תיראנה הספות שלכם לאחר ניקוי מקצועי. הספות נראות כחדשות הצבעים שלהן זוהרים יותר ונעשה בהם חיטוי למניעת חיידקים וקרדית האבק. אותו הדבר גם לאחר שיפוץ דירה או בית. למרות שתכסו את הספות האבק והלכלוך יחדור אליהן זו הסיבה שלאחר סיום השיפוץ וניקיון יסודי לאחר שיפוץ של הדירה או הבית יש להזמין חברת ניקוי ספות בראשון לציון על מנת שהחברה תוכל להחזיר את הספות לקדמותן ויתרה מזאת לגרום להן להיראות כחדשות עד למצב שגם אתם לא תאמינו כי אלה הן הספות שלכם.

 

במחיר זניח תוכלו למעשה לזכות בספות הנוחות והאהובות שלכם במראה חדש לחלוטין. הכול תלוי גם בחברת ניקוי ספות בראשון לציון במידה ואתם גרים באזור זה. חברת א.א.אלופים בניקיון, עוסקת מזה 19 שנה בניקוי מקצועי של כל  סוגי הריפוד. החברה אף מציעה סל נרחב של שירותי ניקיון הכוללים:

 

לחברה שירות אמין ואדיב תוך עמידה בזמנים וכן החברה מעניקה אחריות מלאה על כל סוגי הניקיון. אם החלטתם לנקות את הספות והשטיחים תוכלו להזמין מראש את החברה אשר אף תציע לכם מחיר משתלם עבור הניקיון.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×