ניקוי ספות בראשל"צ

ניקוי ספות בראשל"צ

הסרת כתמים מספות העשויות אימפלה אלקנטרה פשתן כותנה גובלן ועד תחדש את מרטה הספות שלכם. במידה ותהיו מעוניינים להסיר כתמים שנותרו זה עתה בספות ביתכם ניתן יהיה לנקות באמצעות חומרי ניקוי או באמצעות חומרי ניקוי ביתיים שהם בטוחים יותר. אם אינכם מכירים את חומר הניקוי ולא התאמתם אותו  לסוג הריפוד הנזק יהיה חמור והריפוד ידהה. אי הסרה מקצועית של הכתמים יגרום לכך שהכתמים  יחזרו. פעלה של ניקוי ספות בראשל"צ באופן מקצועי תיתן לכם את המענה הטוב והנכון ביותר. לאחר הניקוי  יבוצע חיטוי של הספות מה שימנע נכרי חיידקים  וקרדית האבק להיווצר בהן. בגלל שסלון ביתנו אמור להיות מעוצב ונקי ואף נעים לשהייה לבטח תעשו ככל שביכולתכם לשמור עליו אסתטי.

 

השחיקה בספות הסלון הינה בלתי נמנעת ולכן ניקוי ספות בראשל"צ באמצעות חברה מקצועית יכולה לחולל פלאים. חברה מקצועית שמתמחה עם ניקוי ספות בראשל"צ תדע לאחר אבחון סוג הריפוד באילו חומרי ניקוי עליה להשתמש. אתם תהיו שקטים יותר שהספות שלכם נמצאות בידיים טובות ונעשה בהן טיפול מקצועי ובאחריות מלאה. מלבד זאת נעשה חיטוי מקצועי בספות הבית מה שיגרום גם לריחות הרעים להיעלם והספה תהיה נעימה וריחנית. לאחר סיום ניקוי ספות בראשל"צ תצטרכו לשמוע להוראות צוות הניקיון אשר ראשית ייעץ לכם לא לשבת על הספה עד לייבושה המלא באוויר הצח וכן כיצד לתחזק נכון את הספה ובאיזו תדירות.

פתרונות לניקוי ספות העשויות בד ופשתן

הפתרון הידוע לניקוי של כתמים על ספות העשויות בד ופשתן הוא למהול חומץ לבן במים ביחס של 50%. אם אתם מסתייעים קבוע בשירותי ניקוי ספות בראשל"צ מומלץ כי תשלחו מונה של הכתם בספה ותקבלו את הייעוץ המקצועי והנכון ביותר להסרת הכתם. יש לציין כי ספות העשויות מבד טבעי כגון כותנה ופשתן הן נוחות יותר ולא מזיעים בהן אבל כתמים כגון שומן וזיעה חודרים בספות אלה ולכן הניקוי שלהן הינו מורכב יותר. ספות בד אף צוברות ותר אבק ולכן מומלץ לשאוב אותן יותר מאשר אחת לשבוע. בבתים שיש בהם ילדים וחיות מחמד ניקוי ותחזוקת הספות תהיה תכופה יותר. פאות בעלי חיים נראית מיד על הספות וכן לכלוך בגלל ילדים שצובעים אוכלים ושותים ליד הספות נראה מיד לעין. זו הסיבה כי יש להשליט סדר וללמד את הילדים לא לבצע פעולות אלה ליד הספות ולהרחיק את חיות המחמד מהספות.

 

ניקוי של ספות עור, הופך לפשוט יותר. ספות עור למשל מתחלקות לשתי קטגוריות הראשונה היא ספות עור נאפה שהן הידועות והפופולאריות יותר. נאפה הנו סוג עור שאינו סופג מים יש לנקות את ספות העור מסוג נאפה באמצעות קרמים מיוחדים שהאחד מיועד לניקוי שכבו השומן והלכלוך והקרם השני מחדיר לחות ומבריק את ספות העור. על מנת שנהיה רגועים יותר בכל סוג של ספה יש לנסות את חומר הניקוי במקום נסתר בספה ואז להמתין אם הספה מגיבה טוב לחומר ניתן יהיה להמשיך ולעבוד אתו. לרוב מי שמחזיק בספות עור הן משפחות עם ילדים קטנים היות והסיכוי כי כתמים יחדרו לעור כפי שהםמ חודרים לבד הינו קלוש.

כיצד מנקים ספות דמוי עור?

רבים מחזיקים בספות דמוי עור. ניתן יהיה לטפח ולשמור על הספות יפות וחדשות לאורך זמן. יש לבצע בספות ניקוי ספות בראשל"צ אחת לתקופה ע"י חברה מקצועית היות וכתמים יכולים להיקבע ולהיספג גם בספות אלה. אם תמתינו זמן רב מדי הכתמים יהיו קשים יותר להסרה. יש להסיר את האבק בכל שבוע מהספה באמצעות שואב אבק היות והספות הינו המקום הנוח ביותר למיקרואורגניזמים להתרבות. מלבד זאת האבק גורם לפגיעה בדרכי הנשימה ויש להישמר מהתפתחות של אלרגיה לאבק באמצעות פעולה פשוטה כגון שאיבת אבק באופן קבוע. אם ראיתם כתם על הספות אל תחכו עד לניקיון היסודי של חברת ניקוי ספות בראשל"צ כי אם נקו אותו מיד באמצעות פעולה פשוטה באמצעות ניגוב במגבון לח ללא בישום.

 

שימוש עם חומרים ביתיים שנמצאים בכל מטבח יסייע בניקוי נכון של הכתמים. למשל ערבוב של חומץ לבן עם מים ביחס של חצי יכול לסייע המון  לניקיון מבריק ונכון של ספות דמויות עור. יש לטבול מטלית נקייה בתערובת של חומץ ומים ולשפשף בעדינות את הכתם. יש להמתין מעט עד לייבוש המלא. גם סבון כלים מהול במים עשוי לסייע בניקוי כתמים מספה דמוית עור. יש למלא קערה קטנה עם מים וסבון ולשפשף את הכתם באמצעות מטלית נקייה. יש להספיק את הנוזלים שנותרו בעזרת מטלית יבשה לחלוטין. גם ספות העשויות עור הפוך {זמש} יש לדעת כיצד לנקות. למשל ריסוס בחומר מיוחד שנועד להסרה של שומנים וכתמים שנוצרו על הספות. החומר יתקשה ויש לשייף  בעדינות  את החומר באמצעות נייר זכוכית עדין. יש להמתין יממה ולצבוע את העור בחומר מיוחד ללא צבע. תהליך זה מחדש את הספות ומסיר לחלוטין כל כתם.

אם כבר מנקים את הספות ע"י חברה מקצועית  נקו את כיסאות פינת האוכל

כל ריפוד עשוי להישחק ולכן אם כבר אתם מזמינים שירותי ניקוי ספות בראשל"צ נקו גם את כיסאות פינת האוכל. ריפוד זה מתלכלך יותר בגלל שאנו אוכלים עם בני המשפחה ואף מזמינים אורחים. בהזדמנות זו שחברת ניקוי ספות בראשל"צ מבצעת עבורכם את ניקוי הספות תוכלו לנקות את הכיסאות של פינת האוכל ולהקנות להם לבית בכלל מראה נקי וחדש. יש לציין כי פעולה מקצועית של ניקוי ספות בראשל"צ שומרת על הספות שלכם נקיות לאורך שנים. הריפוד יקבל מראה חדש ויהיה ריחני כך שיהיה ממש נעים לשבת עליו. ספות אשר אינן עוברות ניקוי לפחות אחת לשנה סופגות נזקים ועשויות לפגוע במרקם ובצבע. הדרך הטובה ביותר היא לחדש את הספות באמצעות הזמנת חברת ניקוי ספות בראשל"צ. גם אם הספות לא נוקו לאורך זמן רב תוכלו לחדש ולהציל אותן.אל תמהרו לרכוש ספות חדשות כי חב על הכסף הרב שתוציאו לחינם. פעולה פשוטה ומקצועית שתעלה כמה מאות שקלים כמו ניקוי ספות בראשל"צ תחדש את הספות שלכם ותגרומנה להן להיראות כאילו זה עתה נרכשו מהחנות.

 

חידוש באמצעות ניקוי ספות בראשל"צ נעשית באמצעות ציוד מיוחד וחומרי ניקוי נכונים שלא יגרמו נזק לריפוד. יש למצוא חברות וותיקות בעלות ניסיון עשיר לביצוע ניקיון ספציפי זה.אם הגעתם לקריאת שורות אלה סימן שאתם מחפשים חברת ניקוי ספות בראשל"צ. על מנת לבחור נכון חברת ניקוי ספות יש לקבל המלצות רק על חברות וותיקות שהן בעלות שם ומוניטין. אחת החברות הבולטות הינה חברת א.א.אלופים בניקיון אשר עוסקת בתחום זה מעל ל-19 שנה. החברה משתמשת עם מכונות משוכללות וחומרי ניקוי מקצועיים אשר מותאמים מראש לסוג הספות שלכם. החברה מציעה שירותי ניקיון נוספים כגון: ניקוי מזרונים, ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודי רכב וניקוי ווילונות בקיטור. חברת א.א. אלופים בניקיון מבצעת גם ניקיון דירות בתים ומשרדים ומחזיקה בצוות מיומן. לאחר ניקוי ספות בראשל"צ תקבלו הוראות מדויקות לגבי תחזוקה נכונה של ספות ביתכם ותיהנו מספות נקיות ואסתטיות עד לניקוי הבא.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×