ניקוי ספות בשוהם

ניקוי ספות בשוהם

אנשים רבים מתייעצים לגבי שמירה על ספות הסלון שלהם. חלק נמצאים בקשר קבוע ומזמינים מאותה חברה שירות ניקוי ספות בשוהם אם הם גרים בעיר זו. אין זה אומר שהם אינם מתחזקים בכל שבוע את ספות הבית ע"י שאיבה יסודית או כאשר הם מבחינים בכתמים הם דואגים לנקות אותם מיד באמצעות תכשירי ניקוי ייעודיים אשר מתאימים לסיבי הספה וזאת בעצתה של חברת ניקוי ספות בשוהם. מומלץ תמיד להתייעץ עם חברת ניקוי ספות בשוהם לגבי ניקוי נכון של הכתמים כך שהספות תישמרנה נקיות וללא כל נזק. יש לשמור על המרקם של הבד אם מדובר בספות בד וכן אם מדובר בספות המיוצרות מעור יש לשמור על מרקם העור.

 

שימו לב לבחירת תכשיר הניקוי כאשר אתם מעוניינים לרענן את הספות או לנקות כתמים נקודתיים. ראשית כל בעל בית חייב לדעת מאיזה סוג בד עשויות הספות של. מידע זה יסייעו בניקוי ותחזוקה נכונה של ספות הבית מבלי שיאונה להן כל רע. כאשר מגיע הזמן שיש להזמין שירותי ניקוי ספות בשוהם יש להבין כי מדובר בהליך מקצועי אשר מותאם לסוג הספות להרכב הבד או העור ולסוג הלכלוך והכתמים הנמצאים בריפוד הספות. למעשה הפעולות אשר נעשות בספה בעת ניקוי מקצועי של הספות הן: שאיבה והסרת לכלוך באמצעות יניקה בעוצמה גבוהה של המשטח ניקוי והחדרת חומרי ניקוי המותאמים לסיבי הריפוד וספיחתם בספות ובכריות השלב הסופי הינו חיטוי באמצעות פעול קרצוף בעוצמה גבוהה אשר מותירה את שטח הספות נקי.

 

באיזה חומר ניקוי יש להשתמש לספות שלכם?

יש לשים חב שבזמן ניקוי ספות בשוהם בחירת תכשיר הניקוי הנכון ושימוש בחומרי ניקוי שאינם מכילים חומרים פעילים. ניקוי ספות בשוהם עם חומר ניקוי עדיין יעשה פלאים ויגרום לספות שלכם להיות רעננות נקיות ומבריקות. לפני כל תחילת ניקוי ספות בשוהם יש לבצע שאיבה יסודית של הספות. לאחר מכן יש לעבור לניקיון היסודי של החדרת אוו יותר נכון הזרקת חומר ניקוי לספות השלב השני הוא הקרצוף ואז יניקת החומר יחד עם הלכלוך למכל מיוחד הנמצא במכונת ניקוי שטיחים בשוהם. אם יש לכם ספות העשויות מעור יש לבחור את חומר הניקוי שהוא קרם ניקוי למעשה המיועד לסוג העור של הספות שלכם. יש לשים לב כי לאחר ניקוי הספות עור עם קרם ייעודי לניקוי יש לעבור עם חומרי לחות מיוחדים שמזינים את העור ואף מבריקים אותו.

 

אנשים רבים נוטים לרכוש ספות העשויות עור בגלל שקל בהרבה יותר לנקות אותן מאשר ספות העשויות בד.  גם כתמים קשים לחדירה מבעד לריפוד עור זו הסיבה כי משפחות צעירות עם ילדים קטנים מעדיפים לרכוש ספות עור מאשר ספות בד.  חברת ניקוי ספות בשוהם תדע להתמודד עם ניקיון כל סוגי הספות עם מבדים שונים עור או דמוי עור ואפילו חומרי ריפוד מעורבים כמו למשל עור וזמש או שני סוגי בד כגון כותנה ובד סינתטי שמהם עשויות הספות. לפי שאתם מזמינים שירות ניקוי ספות בשוהם יש לומר כבר בשיחת הטלפון הראשונה מול חברת ניקוי ספות בשוהם ממה עשויות הספות שלכם אם עור או בד  ואפילו ניתן יהיה לצלם את תמונת הספות בעזרת הטלפון החכם ולשלוח לחברה כך שהיא כבר תדע באיזה סוג של ריפוד מדובר.

 

שאיבה ניקוי וחיטוי – שלושת הפעולות החשובות בתהליך של ניקוי ספות

אלה בדיוק השלבים של ניקוי ספות בשוהם או בכל עיר אחרת בארץ. בראש ובראשונה יש לשאוב היטב את הלכלוך והאבק היות ואם לא יוסר האבק הלכלוך יחד עם חומרי הניקוי והמים כאשר מדובר בספות בד יגרום לעיסת בוץ מה שרק  יחמיר את המצב. גגם אם אתם מנקים בספות כתמים נקודתיים לפני כל פעולה כזאת שאבו היטב את הספות על מנת שלא תתלכלכנה יוצר מאשר תתנקינה. ישנם תרסיסים עדינים כגון שמפו יבש אשר מתאים לריפוד וניתן לבצע ניקוי ורענון של הספות באמצעות שמפו יבש שמגיע כקצף. השמפו מנקה היטב את הספות ולאחר מכן יש לבצע שאיבה שוב. המטרה היא להיטיב עם המראה של הספות ולשמור עליהן נקיות אסתטיות ונעימות לשהייה של בני הבית ואורחים המגיעים אליכם.

 

הבעיה היא שלפעמים אין זה מדובר על כתמים כי אם על ריחות רעים כתוצאה מזיעה שומן גוף או שתן ושאר נוזלים שחדרו עמוק לסיבי הספות. במקרה זה יש  לפזר סוד לשתייה על כל הספות להמתין שעתיים ולשאוב היטב בעזרת שואב אבק. במידה ופעולה זו לא עזרה לכם להיפטר מהריח הרע הנמצא בספות הדבר הבא שאתם חייבים לעשות הוא להזמין חברת ניקוי ספות בשוהם. אם תקפידו על תחזוקה באופן סדיר ושוטף תקפידו לא לאכול ולשתות בספות הבית רוב הסיכויים הם שהספות שלכם תישארנה נקיות ואסתטיות לאורך זמן רב. שימו לב לשאוב בין חריצי הספות היות ואזור זה הינו קל לאגירת פירורים ואבק ואפילו תיקנים יכולים לבנות שם את הקן ולהטיל בו ביצים. זו הסיבה שיש לפרק את כריות הישיבה אם ניתן ולעבור היטב עם פיה צרה של שואב האבק בין החריצים או תחת הכריות עצמן אם אכן הצלחתם לפרק אותן ממקומן.

 

ניקוי ותחזוקת ספות גם בחברות ומשרדים

שירות של ניקוי ספות בשוהם אינו מיועד  רק למגזר הפרטי. ישנן חברות גדולות ומשרדים אשר מחזיקי בספות המתנה לאורחים שמגיעים למשרדים ולחברות. יש להזמין שירותי ניקוי ספות בשוהם באופן תדיר יותר מאשר הזמנת ניקוי ספות בשוהם בבתים או בדירות פרטיות היות ומדובר  בכמות גדולה של אנשים אשר מגיעים מדי יום לחברות הללו. לרוב משרדים יעסיק חברה קבועה של ניקוי ספות בשוהם. ישנם בדים שונים של ריפוד כגון בדי מיקרופייבר שהם עמידים לנוזלים. רק אנשי מקצוע בתחום ניקוי ספות בשוהם יכולים לנקות ספות מבד זה שכן הניקוי יהיה מעט שונה מאשר ספות בד רגילות. יש לציין כי גם בסלון מיקרופייבר יש סוגים שונים יש לספוג את הרטיבות ככל שניתן החוכמה היא לא להרוס את טקסטורת בד המיקרופייבר.

 

יש לשים לב ולא להשאיר שכבה דביקה על הבד של הסלון העשוי מיקרופייבר. על מנת שלא תסתבכו בבית או במשרד בניקוי עצמי של כתמים מספות מיקרופייבר מומלץ להזמין חברת ניקוי ספות בשוהם אם הבית או המשרד שלכם נמצא באזור זה ולתת למומחים לעשות את העבודה. מסתבר כי גם בחירה של חברת ניקוי ספות בשוהם הינה מכרעת לקבלת תוצאות מבריקות ומקצועיות של ספות בעלות ריפודים שונים כאשר התוצאות תהיינה מבריקות. ככל שהחבר  וותיקה יותר ך הסיכויים שהיא תהיה מקצועית יותר וכזאת היא חברת א.א.אלופים בניקיון אשר עובדת מעל ל-19 שנה. החברה מציעה שירותים בפריסה רחבה מחזיקה במכשור המשוכלל ביותר בחומרי הניקיון המקצועיים שמותאמים לכל ריפוד וכן מחזיקה בצוותים מיומנים.

 

החברה מציעה סל של שירותי ניקיון הכוללים: ניקוי בתים דירות ומשרדים ניקוי שטיחים מכל הסוגים ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות בקיטור ועוד לחברה שירות אדיב ואמידה בזמנים וכן תקבלו ייעוץ לגביי התחזוקה הנכונה של הספות הספציפיות שלכם.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×