ניקוי ספות מעובש

ניקוי עובש מספות

שטיחים וספות עוברים כל מיני סוגים של בלאי אשר נובעים מכתמים, נוזלים או רטיבות ולעיתים הם בלתי ניתנים למניעה. פטריות ועובש עשויים לגרום ללא מעט בעיות והכוונה היא לבעיות היגייניות. ישנם אנשים שפתאום מגלים כי ישנם כתמי עובש על הספות שלהם והם חייבים מיד לטפל בתופעה באמצעות ניקוי ספות מעובש. לפעמים נשפכים נוזלים או אפילו בקיץ שיושבים על ספות הבית ואנשים מזיעים גם מקרה זה עשוי לגרום לעובש בספות.  על מנת להתחיל בהליך ניקוי עובש מספות יש לשאוב היטב את הספות בכדי לאסוף כמה שיותר נבגים שנוצרו בגלל העובש. יש לנקות היטב את שואב האבק על מנת שהנבגים לא ידבקו בשטיחים שאתם שואבים על בסיס של תחזוקה שוטפת אחת לשבוע לפחות. פעולת ניקוי עובש מספות, חייבת להתבצע באופן מקצועי.

 

ניתן להתחיל בניקוי עצמי של העובש מהספות באמצעות כלי שתערבבו בו מים חמים ואלכוהול. יש לנגב את האזורים בספות שבהם נראה העובש. נקו בתנועות סיבוביות ורססו אחר כך עם חומר מיוחד שמתאים לחיטוי הספות. מומלץ להוציא את הספות לשמש, היות ושמש יודעה כמחסלת פטריות ועובש. גם הייבוש של הספה וגם ההשפעה של השמש על העובש יכול לסייע המון בניקוי עובש מספות. לפני שתנסו חומר ניקוי כלשהו גם אם מדובר  בתערובת של חומרים ביתיים, מומלץ לנסות את החומר שערבבתם במקום נסתר  בספה. אם החומר לא השפיע לרעה על מרקם הריפוד, תוכלו להמשיך הלאה. יש לכור, כי עובש הוא ממש כמו סוג של צמח שיש לחסלו באמצעות חומרים מיוחדים אשר מנקים ומחסלים את העובש. יש לציין כי רק חברה מקצועית יכולה  לבצע  פעולה מקצועית כל כך כמו ניקוי עובש מספות.

 

בררו מה סוג הריפוד בספות לפני שתתחילו לנקות מהן את העובש

יש לברר היטב מאיזה סוג של ריפוד עשויה הספה שלכם. לפני שתתחילו עם ניקוי עובש מספות. למשל אם הספות עשויות מבד סינטטי ניתן יהיה לבצע ניקוי עובש בספות באמצעות פיזור של אבקת סודה ולהשרות אותה על הריפוד למשך כמה שעות. יש להסיר את הכתם באמצעות שפשוף הכתם בחומץ והברשת הספות. גם מיץ לימון ומלח יוכלו לסייע בעולת ניקוי עובש מספות. יש לפזר מלח ומעט מיץ לימון על הכתמים הנקודתיים של העובש ולהמתין כחצי שעה ואז, ע"י מטלית ספוגה במים ניתן יהיה לשפשף את האזור. ספות העשויות מבדים טבעיים כגון כותנה ופשתן או משי, ניתן יהיה לפזר אבקת  סודה לשתיה , להשרות כחצי שעה ולהסיר את הכתם  באמצעות נוזל לניקוי כלים או קליפת פירות הדר לאחר שהושרו במים חמים. אלה הן שיטות ביתיות של ניקוי עובש מספות. לפעמים העובש עשוי לחזור ואין מנוס, כי אם להזמין חברת ניקוי עובש מספות.

 

אם כל השיטות האלה אינן עובדות, ניתן יהיה להזמין חברת ניקוי עובש מספות שמתמחה ומחזיקה בחומרים המחסלים ומסירים את כתמי העובש מריפוד הספות. יש לציין כי ניקוי עובש  מספות הינה פעולה מורכבת מאוד ואם אין לכם הידע והזמן או שינכם מעוניינים ליטול על עצמכם סיכון, הזמינו חברת ניקוי עובש מספות, מה שימנע מכם כאבי ראש ויקנה לכם תחושה של חברה מקצועית שתעשה הכול על מנת להסיר את העובש מהספות על הצד המקצועי ביותר. כאשר אתם מנסים לנקות לבד את העובש בספות, שימו לב שלא להרטיב מדי את הספות אחרת לא עשיתם כלום. אלה הן חלק מהסיבות שבגינן יש להזמין חברת ניקוי עובש מספות. עובש מהספות יש להסיר בדרכים מקצועיות ומכשור משוכלל כמו מכונה שמזריקה ויונקת את המים וחומרי הניקוי וייבושה המלא של הספה.

 

מדוע כדאי לבצע ניקוי עובש מספות רק בעזרת חברה מקצועית?

התשובה היא כי ניקוי עובש מספות בעזרת חברה מקצועית, יכולה לגרום לחיסול מוחלט של העובש ולניקוי יסודי של הספה שתיראה ממש חדשה והרבה יותר רעננה. פעם אנשים היו מבצעים טעויות של ניקוי עובש מספות מה שעלה להם ברכישת ספות חדשות והפסד כספי רב. אם תשלמו כמה מאות שקלים עבור ניקוי עובש מספות הספות תינצלנה ותוכלו להשתמש ולהתגאות בהן שוב כאשר יהיה נעים לשבת עליהם מבלי ריחות לא נעימים ועובש. יש לדעת כי חוסר ידע מצדכם היות ואינכם עוסקים בתחום של ניקוי עבש מספות או ניקוי ספות בכלל, אתם עשויים להדביק את השטיחים ושאר הבדים בבית. לכן, רק חברה ודעת כיצד ניתן יהיה להיזהר בעת ניקוי עובש מספות. העובש גדל אם לא מסירים אותו באופן יסודי באמצעות חומרים או מכשור מקצועי, הסכנה היא שלמרות שאתם אולי סבורים כי אין כבר עובש בספות, הוא יכול לחזור שוב. כאשר חברה מקצועית אשר מתמחה בנושא של ניקוי עובש מספות, מבצעת פעולת ניקוי עובש מספות במקצועיות אין סיכוי קלוש שהעובש יחזור לספות או יתפשט חלילה גם על השטיחים, אם הזמנתם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ניקוי עובש מספות. יש לציין, כי. ניקוי עובש מספות באופן עצמאי הינה פעולה כל כך מורכבת ופעמים יש לחזור עליה כמה וכמה פעמים במיוחד אם אתם עדיין חשים בריח של טחב מהספות. יש ללבוש בגדים שלאחר מכן תשליכו אותם לפח ואפילו כפפות ומסיכה. הסיבה היא כי עובש מלא בחיידקים וגורם לבעיות בריאות כמו בעיות בדרכי הנשימה. יש לציין כי עובש הנוצר בספות הבית לא בלבד שמכער את הספות כי אם מהווה בעיה בריאותית לכל בני הבית. לסיכום, ניקוי עובש מספות מצריך עבודה מאוד סיזיפית ומקצועית. מכונות חזקו ומקצועיות משחקות תפקיד חשוב בשילוב עם שיטות ניקוי וחומרי ניקוי המועדים להסרה של העובש באופן סופי ומוחלט.

 

מצד אחד מכונות ניקוי מקצועיות של חברות ניקוי עובש מספות מחדירות חומר מיוחד נגד עובש אך מצד שני גם יונקות את המים, מה שגורם לספה להתייבש תוך שעות ספורות. כאשר הספה נמצאת בשלב ייבוש טבעי, שימו לב כי החלונות יהיו סגורים היות וספה לחה מושכת אליה אב ולכלוך מבחוץ. חברות אשר מתמחות בנושא כמו ניקוי עובש מספות, מבצעות גם ניקוי עובש ממזרונים וכן ניקוי עובש משטיחים. הניסיון העשיר ורב השנים של חברות ניקוי עובש מספות, יפתור לכם את הבעיה הבריאותית והאסתטית שעובש יכול לגרום לספות ביתכם. על מנת לא לעבוד  לחינם, מומלץ כי כבר ברגע שהופיע העובש על הספות, הזמינו מיד חברת ניקוי ספות אשר מתמחה עם ניקוי עובש מספות על מנת למנוע התפשטות של העובש, מה שיחמיר את המצב ויסכן את בריאותכם ובריאותם של בני הבית.

 

ניקוי עובש מספות באמצעות חברה שהיא אלופה בניקוי ספות

על מנת שהיו בטוחים כי בחרתם חברה מקצועית אשר מתמחה עם ניקוי עובש מספות וכן ניקוי מקצועי של כל סוגי הספות. הוותק הינו קריטריון חשוב בבחירה נכונה של חברת ניקוי ספות. יש לוודא לגבי המלצות,  לקוחות שיכולים להעיד שהו שבעים מהשירות וכן לקבל כמה שיותר מידע על חברת ניקוי ספות זו או אחרת. בישראל ישנן חברות רבות המציעות את שירותיהן . חברת א.א.אלופים בניקיון, הינה אחת מהחברות המוכרות ביותר היות והיא גם מבין הוותיקות ביותר בארץ. לחברה שירותי ניקוי נוספים כגון: ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי מזרונים, ניקוי ווילונות בקיטור, תיקון שטיחים ותיקון ספות, ניקוי עובש מספות, ניקוי בתים דירות ומשרדים. את כל השירותים הללו, ניתן לקבל תחת קורת גג אחת. לחברה אזורי פריסת שירות רחבים והיא מחזיקה בצוות מיומן, חומרי ניקוי איכותיים ומכשור משוכלל לניקוי יסודי של הספות וזאת לאחר שה אובחנו וניתנה הצעת מחיר אשר ניתן יהיה להשוות אותה מול חברות נוספות

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×