ניקוי ספות מקצועי

ניקוי ספות מקצועי

אם אתם מחזיקים בספות שיקרות לכם, כדאי כי תחוללו בה ניקיון מופתי מלבד תחזוקה שוטפת אשר כוללת שאיבה. הזמינו ניקוי ספות מקצועי אשר יבחר נכון את חומרי הניקוי המתאימים לבד ריפוד הספה וכן את השיטה הנכונה לניקוי ספות מקצועי שאינו יזיק למרקם. חברות ניקוי ספות מקצועי, יודעות היטב כיצד לנקות את כל סוגי הספות וכן, אחראיות על כל הספות שהן מנקות. בגלל זה, אנשים רבים מעדיפים לתת את הספות שלהן לידיים מקצועיות. היום ניקוי ספות מקצועי, נערך בבית הלקוח, כאשר תוך שעה, עד שעה וחצי הספות נקיות ונראות כאילו זה עתה נרכשו מחנות הרהיטים. יש לעקוב אחר הוראות צוות הניקיון כמו למשל לאחר הניקוי אסור להשתמש בספות לפחות במשך יממה אחת וכן, אתם תקבלו טיפים בדבר תחזוקה נכונה וניקוי כתמים נקודתיים בחומרים שיתאימו לריפוד הספות שלכם ולא יגרמו לנזק.

 

יש לפנות אל חברת ניקוי ספות מקצועי שיש עליה המלצות והיא בעלת וותק ומוניטין רב שנים, כי כך למעשה תהיו בטוחים במאה אחוז שהספה שלכם תהיה נקייה ומבריקה. חברת ניקוי ספות מקצועי, אף  דואגת כי הספות תעבורנה פעולת חיטוי נגד חיידקים מה שישמור על בריאותם של כל בני הבית. תוכלו להיות בטוחים, כי העבודה תתבצע ברמה גבוהה וללא שום תקלה. לחבר ניקוי ספות מקצועי יש את המכשור המשוכלל והמקצועי ביותר וכן, חומרי ניקוי איכותיים אשר יותאמו מראש לסוג בד הספה. אתם למעשה חוסכים זמן רב של עבודה ומינימום נזק מתוך אי ידע, מה שיכול לגרום נזק לספות ולכן, מוטב כי תשאירו את עבודת ניקוי ספות מקצועי בידיהם של המקצוענים. 

 

פנו לחברת ניקוי שתקבע אתכם פגישה לאבחון סוג הריפוד

אם התקשרתם אל חברת ניקוי ספות מקצועי מומלצת, כאשר הנציג יקבע עמכם פגישה על מנת לאבחן את סוג בד הריפוד, סימן שמדובר על חברה רצינית. תוכלו אף לקבל הצעת מחיר ולהשוות אותה מול כמה הצעות, לאחר שגלשתם ברשת בחברות השוואות מחירים של ניקוי ספות מקצועי. בגלל שישנן ספות מסוגים שונים כגון ריפוד בד סינטטי, ריפוד בד טבעי, ריפוד עור אמיתי וריפוד דמוי עור ואפילו כאלה שהן מעורבות בשני סוגי בדים, מוטב לפנות אל המומחים שעובדים שנים בתחום של ניקוי ספות מקצועי. זה ממש לא כיף לחיות בסביבה מלוכלכת וכן, האבק והלכלוך עשויים לגרום לבעיות קשות ואלרגיות הן בדרכי הנשימה והן על העור. בגלל הסיבות הללו, מומלץ לתחזק נכון ולהזמין לפחות אח לשנה חברת ניקוי ספות מקצועי.

 

אמנם קשה להימנע שלא לאכול ולשתות כאשר מגיעים אורחים או שאתם נמצאים עם בני המשפחה בסלון, אבל מומלץ להימנע מהרגל זה, היות וזה בדיוק מה שגורם לכתמים רבים וקשים להתהוות בספות וכן, אין אנו יכולים לראות את רוב הכתמים מיד. דבר זה, גורם לכך שהכתמים יחדרו עמוק לסיבי הספות והכתם פשוט יהיה קשה להסרה. אם תשליטו סדר בכל הקשור להרגלי הניקיון בבית, יהיה לכם קל יותר ולא תצטרכו להזמין חברת ניקוי ספות מקצועי יותר מאשר פעם בשנה. שימו לב, גם כאשר אתם עוברים על הספה לרענון הריפוד או להסרת כתם טרי, יש להשתמש עם מגבונים מיוחדים לניקוי ספות  ולא למגבונים רגילים, היות וישנם ריפודים שונים שיכולים להיהרס בגלל חומר שאינו מתאים לניקוי הספות או לרענונן. 

 

מה מותר ומה אסור לעשות בניקוי כתמים נקודתיים? 

כאשר אתם מבחינים בכתם על ספות סלון ביתכם, אל תברישו אוו, היות ופעולת ההברשה עשויה רק להחדיר אוו יותר לעומק הסיבים. מומלץ שלכל אחד יהיה מכשיר קצף לניקוי יבש של ספות, מה שיכול לתקן את המצב ולהסיר כתמים שנוצרו על הספות. בדרך כלל, המחיר של ניקוי ספות מקצועי, יחושב על פי מ"ר כאשר תוכלו לגלוש בפורומים של ניקוי  ריפוד ספות ולדעת מה המחיר הממוצע של ניקוי מ"ר. ככל שגודל הספות יהיה רב יותר, כך המחיר יעלה בהתאם. תוכלו למדוד באמצעות מטר את הספות, לדעת מה אורכן ולחשב מה המחיר הסופי שתצטרכו לשלם על ניקוי ספות מקצועי. יש להבין את המעלות והחסרונות של חברות ניקוי מקצועי, כאשר אתם מחפשים חברה מיומנת בתחום זה. מומלץ כי  תקבעו תור ים חברת ניקוי ספות מקצועית, לפחות שבועיים לפני ואם מדובר בחגים כגון פסח וראש השנה יש לשריין תור אפילו חודש מראש ,היות וחברות ניקוי ספות מקצועי עמוסות בתקופת החגים. יש לדעת כי ככל שתשמרו נכון על ספות ביתכם, הן תישמרנה שנים רבות יותר. שימו לב לא להזמין חברה שהיא חדשה בשוק, אמנם היא תציע לכם מחיר זול יותר, אך התוצאות הן אלה שתקבענה את המקצועיות של חברת ניקוי ספות מקצועי. יש לשים לב גם להוראות של צוות ניקוי ספות, כאשר מדובר על תחזוקה או שיטות לניקוי נכון של כתמים מספות ביתכם.תמיד מוטב לשאול את המומחים שיש להם ניסיון בניקוי של כל סוגי הריפודים.

 

כאשר אתם מבצעים תחזוקה קבועה לספות ביתכם, שימו לב להשתמש עם שואב אבק, מטליות וחומרי ניקוי  אשר מתאימים לריפוד ספות ביתכם. אם ריפוד הספה בביתכם, ניתן לפירוק, ניתן יהיה לכבס אותו אחת לתקופה קבועה , תלוי במצב הספות. ניקוי ביתי, יסייע אף הוא בשמירה על ניקיון והיגיינה של הספות אבל הוא בהחלט אינו מהווה תחליף לניקוי ספות מקצועי. ניקוי ספות מקצועי, יסייע במצבים של דהיית צבע, הסרת כתמים עקשניים שלא הצלחתם להסיר חידוש מרקם וגוון בד הספות ועוד. חברות המתמחות עם ניקוי ספות מקצועי משתמשות עם חומרי ניקוי בעלי עוצמה רבה וכאלה שאינם פוגעים במרקם הספות. בדרך זו, ניתן יהיה להגיע לרמה גבוהה של ניקיון והיגיינה. 

 

מדוע לרכוש מערכת ישיבה חדשה אם ניתן לנקות אותה במחיר זניח?

היום רבים כבר הבינו, כי פעולת ניקוי ספות מקצועי עשויה לחסוך אלפי שקלים למי שחשב כי זה הזמן להחליף את מערכת הישיבה בסלון לטובת מערכת חדשה. הבעיה היא שישנם אנשים שרואים כי הספות בביתם כל כך מוזנחות שהם סבורים כי אין דרך חזרה. החדשות הטובות הן שאתם בעצמכם לא תכירו את ספות ביתכם לאחר ניקוי ספות מקצועי והן תיראינה כחדשות. באמצעות סכום זניח, ניתן יהיה להחזיר לספה את הניקיון, הגוון החי והמראה שהיה לה כאשר נרכשה מחנות הרהיטים.  לסרות ניקוי ספות מקצועי שהן וותיקות כמו חברת א.א.אלופי ניקיון אשר קיימת כמעט שני עשורים, תגיע אל ביתכם ותנקה את הספות באופן המקצועי ועם אחריות מלאה. לחברה שירותי ניקיון שונים כגון: ניקוי שטיחים, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכבניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי דירות, בתים ומשרדים, תיקון ספות וריפוד ספות בבית הלקוח.

 

לחברה פריסה רחבה באזורים רבים בארץ והיא שולחת צוותים מיומנים, כאשר היא משתמשת עם מכשור משוכלל לניקוי ספות מקצועי וכן, מחזיקה בחומרי ניקוי איכותיים אשר מותאמים מראש לכל ספה או שטיח. לחברה מאות לקוחות מרוצים אשר מלווים אותה כבר שנים וממליצים עליה בחום.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×