ניקוי עובש משטיחים

ניקוי עובש משטיחים

השטיחים בית יקרים לנו. אנו מטפחים ושמרים עליהם, הם מחממים אותנו בימי החורף. גם הזמנת חברת ניקיון מקצועית המתמחה בניקוי של כל סוגי השטיחים, אנו מזמינים לפחות אחת לשנה. הבעיה היא כאשר השטיח נרטב ואז מתחילה בעיה קשה הנקראת עובש. יש לציין כי ניקוי עובש משטיחים זו פעולה לא פשוטה כלל. הבעיה שעובש ופטריות מתפתחים בשטיח וזה מסוכן לבריאותם של בני הבית. יש לחטא את השטיח בחומר לייבוש וחיטוי. הריחות הלא נעימים מתחילים להיות מורגשים, ממש כמו בגד רטוב שנשכח בגיגית או במכונת הכביסה. הנוזלים שנספגו בשטיח, יוצרם גלים והשטיח אף מתקשה. הבלאי יהיה מהיר יותר והשטיח אינו אסתטי. שטיחים העשויים צמר או משי, יספגו זליגת צבע, מה שפוגם בשטיח ובמראהו. בעיה זו, מצריכה ניקוי עובש משטיחים באופן מקצועי על מנת שהעובש לא יחזור לשטיחים ואז תצטרכו להזמין שירות ניקוי עובש משטיחים..

 

לפעמים הצפה בבי בגלל תקלה במערכת האינסטלציה, היא זו אשר גורמת לבעיה של עובש בשטיח. במקרה זה, יש לטפל בהצפה ובשאר הרכוש שנמצא בבית ושהכול מוכן, זה הזמן להזמין חברה אשר תבצע באופן מקצועי ניקוי עובש משטיחים. ייתכן וכמה שעות יחלפו עד שתבינו כי השטיח שלכם כבר ספוג כולו מים. כאשר השטיח ספוג כולו רק מכשור מיוחד שמחזיקה חברת ניקוי שטיחים שמטפלת גם בבכיות של  ניקוי עובש משטיחים, תוכל לשאוב את כל המים מהשטיח ולהתחיל בפעולת ניקוי וחיטוי מקצועיים, כך שלשטיח לא יהיו ריחות לא נעימים של טחב והחשוב מכל שלא יהיה בו עובש. את השטיח יש להשאיר פרוס ולא לגלגל אוו מה שחגרום לעובש לגבור. הסכנה היא הכתמים השחורים שקשה יהיה להסירם, מה שמראה שהעובש כבר נמצא בשטיח, מה שמצריך ניקוי עובש משטיחים ע"י חברה מקצועית.

 

מה השלבים של ניקוי השטיח  מעובש באופן מקצועי?

ראשית נציג מחברת ניקוי עובש משטיחים, יאבחן את השטיח ויבדוק את חומר הגלם שממנו הוא עשוי. לאחר מכן יבחן את הנזק אשר נגרם לסיבי השטיח. השטיח יעבור ניקוי עובש משטיחים באמצעות מכשיר משוכלל. המים ישאבו מהשטיח באופן מבוקר ותהיה הקפדה מרבית לכך שלא יזלוג צבע מהשטיח, כאשר יש טיפול מיוחד לכך. כאשר יתחיל ניקוי עובש משטיחים, השטיח יעבור טיפול בחומרים שמנטרלים ריחות רעים ובקטריות. לאחר השטיפה המים ישאבו שוב מהשטיח וסיבי השטיח יוברשו במברשת מיוחדת למטרה זו. עליכם לדעת, כי שטיחים אשר אוחסנו בקיץ באזור לח יכולים בקלות לספוג עובש וגם במצבים של הצפה או רטיבות מצטברת בשטיחים. מי שהבחין בכתמי עובש, יוכל לנקות בעצמו או לפחות לנסות תחילה שיטה פשוטה שאינה מזיקה לשטיח. השיטה היא ערבוב של חומץ ומים. לאחר הניקוי הנקודתי ניתן יהיה להוציא את השטיח לייבוש כאשר הוא נמצא על משטח נקי ואסור לתלות את השטיח על מעקה או חומה בגלל שמצב זה עשוי לגרום לקרעים בשטיח. יש להפוך את השטיח על מנת שיתייבש משני צידיו.  אם הבחנתם  בכתמי עובש, מהרו להזמין ניקוי עובש משטיחים שיתבצע באמצעות חברה מקצועית.

 

החוכמה היא לעצור את נבגי העובש שרק מתרבים אם לא עוצרים אותם בזמן. חברת ניקוי עובש משטיחים מתמחה בפעולה זו. ייבוש השטיח באוויר הצח ובשמש  יסיר את הריחות הרעים ממנו כולל ריח הטחב שהוא מאוד לא נעים ואף מסוכן לבריאות. פעולה זו, של ניקוי עובש משטיחים יכולה להיות פעולה פשוטה במיידה ותפסתם בזמן את סימני העובש בשטיח. אם מדובר על מצב חמור יותר, אין מנוס כי אם להזמין חברת ניקוי עובש משטיחים שתנקוט בפעולות וחומרי ניקוי מקצועיים שייעודיים לניקוי עובש משטיחים. אם  כתמי עובש קטנים נראים על השטיח שלכם, תוכלו להשתמש בחומרים ביתיים שבם ידידותיים לסביבה  ונמצאים בכל מטבח. ניתן להכין תערובת של חומץ ומים מנקים באמצעות סמרטוט לח ונקי את הכתמים. השלב הבא, תוכלו לפזר מעט אבקת כביסה או מרכך כביסה מסוג בדין שיבשם את השטיח והריח הרע ייעלם כלעומת שבא.

 

ישנם סימני עובש על השטיח? יש לפעול מהר

יש לדעת כי עובש מיוצר מבקטריות וחיידקים ולכן הוא מתפתח מהר מאוד. כאשר הלחות בארץ שלנו שידוע שהיא גבוהה נמצאת גם בשטיחים, העובש יתפתח מהר יותר. עוד מה שמאיץ עובש בשטיחים הינו חושך. הבקטריות אוהבות חושך אך אם תוציאו את השטיח לשמש ההתפתחות של העובש והבקטריות תיעצר. זו הסיבה כי ייבוש מהיר של השטיחים לאחר פעולת ניקוי עובש משטיחים, הינה חיונית מאוד. יש לשים לב לבטיחות ולא להניח שטיח רטוב כאשר מבצעים בו ניקוי עובש משטיחים וכן, לא להציב מפזר חום ליד השטיח ולשמור כי מכשירי החשמל יהיו רחוקים מטווח השטיח הרטוב, מה שימנע סכנה של התחשמלות. בגלל שקיימים המון סוגים של עובש, המכנה המשותף להם הוא הסביבה שמאיצה ומאפשרת לנבגים להתרבות כגון לחות ורטיבות שיכולים להופיע בשטיח. למשל שטיחים שספגו לחות בגלל שטיפה של הבית כאשר נרטבו ובעל הבית לא שם לב והשטיח לא יובש באופן מידי זה המצב הקלאסי להיווצרות של עובש בשטיחים. יש לדעת כיצד לבצע ניקוי עובש משטיחים. אם אתם מעוניינים לנקות לבד, כאמור רק כאשר המצב אינו חמור כמו כתמי עובש שחורים וגדולים כאשר טיפול זה מצריך חברה מיוחדת לניקוי כל סוגי השטיחים, אשר מתמחה עם ניקוי עובש משטיחים.

 

 

ניקוי בחומרים טבעיים  לביצוע ניקוי עובש משטיחים, יכול להתבצע באמצעות חומץ תפוחים, שמנים אתריים סודה לשתייה המעורבבת עם מי חמצן וכדומה. במידה וניסיתם את השיטות הללו ולא סייעו לכם בהסרת הכתמים, מה שניתן לעשות הוא להתקשר אל חברה אשר מתמחה עם ניקוי עובש משטיחים על מנת שתוכלו להציל את השטיח שלכם ולגרום לו להיראות חדש ואסתטי ובלי לגרום לנזקים בריאותיים בקרב בני המשפחה. זה מאוד לא בריא שקיים עובש בבית. לאחר שביצעתם ניקוי עובש משטיחים בעזרת חברת ניקוי שטיחים, יש לבצע פעולות אשר ימנעו מהשטיח לפתח עובש מחדש, אחרת העובש עשוי לחזור לשטיח שכבר היה קיים בו עובש ואז אין ברירה כי אם להזמין חברת ניקוי עובש משטיחים. תוכלו לרכוש מכשיר מיוחד אשר מונע מלחות להיספג במוצרים השונים בבית כגון ריפוד ושטיחים. ניתן גם להפעיל מסנן אוויר, מה שמנקה את האוויר בחדר. המכשיר מבצע פעולת סירקולציה מה שיוריד את רמת הנבגים וכך, הם לא יתפשטו על השטיחים. גם למזגן בבית ישנם יתרונות רבים כמו ייבוש האוויר מלחות. הפעלת מזגן מייבשת את האוויר בחללי הבית. יש לשים לב שלא להתמהמה מדי עם ניקוי עובש משטיחים ותחזוקה נכונה לאחר פעולה מקצועית של ניקוי ספציפי זה.

 

מצאו את האלופים בניקוי עובש מהשטיחים

ישנן חברות רבות של ניקוי שטיחים, אבל ניקוי עובש משטיחים הינה פעולה מורכבת אשר מצריכה ניסיון עשיר. יש לפנות לחברות וותיקות אשר מתמחות בניקוי שטיחים כמו חברת א.א.אלופים בניקיון החברה קיימת כמעט שני עשורים והיא מחזיקה בצוותים מקצועיים ומיומנים וכן, מחזיקה בחומרי ניקוי איכותיים וייעודיים לסוגים שונים של השטיחים וזאת בהתאמה מראש הן לסוג השטיח והן לסוג הניקוי. החברה מציעה שירותים נוספים בתחום הניקיון כגון: ניקוי ספות, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפוי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים משרדים ודירות ועוד. תוכלו ליצור קשר עם נציג מחברתנו אשר יגיע עד אליכם על מנת לבחון את השטיח או הספות כך שתקבלו הצעת מחיר שתוכלו להשוות אותה מול חברות ניקוי שטיחים וריפודים אחרות.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×