ניקוי שטיחים באור יהודה

 

ניקוי שטיחים באור יהודה

השטיחים הם פריטים מרכזיים בביתנו, הם מעטרים חלל מרכזי כגון הסלון, חדרי השינה ואפילו חדר האוכל והמסדרונות. אנו דורכים על השטיחים או אפילו נוהגים לשבת עליהם, כאשר אנו צופים בסרטים בטלוויזיה. בגלל שימוש תכוף בשטיח, הוא צובר אבק ולכלוך ויש לנקות אותו יסודי, לפחות אחת ל-6 חודשים.  אם אתם גרים באזור אור יהודה ואתם סבורים, כי הגיע הזמן לנקות את שטיחי הבית באופן מקצועי, הזמינו חברת ניקוי שטיחים באור יהודה, אשר תנקה את שטיחי ביתכם במיומנות, יסודיות ותגרום להם להיראות רעננים וחדשים.

 

רגליים, נעליים, אבק ופירורים, נוזלים ועודד גורמים מלכלכים, נאגרים בכל יום בשטיחי ביתנו. גם אם נקפיד לשאוב אבק ולנקות במידית, כל כתם אשר נוצר, אין אפשרות להגיע אל תחתית השטיח ולעומק הסיבים. המצב במקרה זה, שהשטיח, עשוי להיראות נקי מלמעלה, אך לעומקו, הוא עדיין מהווה כר של חיידקים, אשר מסכנים את בריאותכם. שטיחים הם מוצר עיצובי מרהיב בבית, אך זכרו אחת לשנה להזמין שירותי ניקוי שטיחים באור יהודה ,במידה ואתם גרים באזור זה.

 

שלבים מהותיים בניקוי יסודי ומקצועי של שטיחים באמצעות חברת ניקיון

 

עליכם לדעת, כי רק באמצעות ניקוי שטיחים באור יהודה או בשאר הערים האחרות בארץ, אשר יתבצע באופן מקצועי, ניתן יהיה לגרום לשטיח להתנקות היטב. התהליך כולל: ניעור, השרייה, קרצוף וכמה שטיפות, כאשר כל שטיח הניקוי יותאם לו על פי סוגו וסיביו. כאשר אתם רואים כי נוצר כתם טרי על השטיח, יש לספוג אותו באמצעות מטלית נקייה באמצעות לחיצה ואסור לשפשף את האזור המוכתם בשטיח. אם הכתם כבר חדר עמוק יותר לסיבים, היעזרו במעט מים חמים וחומר ניקוי לשטיחים. ניקוי עמוק של השטיח, מומלץ לבצע אחת לשנה באמצעות חברת ניקוי שטיחים באור יהודה, במידה ואתם גרים בעיר זו.

 

גם שטיחים מקיר לקיר, קיימים בבתים ובמשרדים במיוחד, כל שניקוי שטיחים מסוג זה, חייב להתבצע באופן מקצועי. אם יש לכם שטיחים מקיר לקיר ואתם גרים או בעלי משרד הממוקם באור יהודה, פשוט הזמינו חברת ניקוי שטיחים באור יהודה, כך שאתם כבר בהזמנה הטלפונית או בשיחה הראשונה שלכם עם נציגי החברה, תציינו שאתם מעוניינים בניקוי של שטיחים מקיר לקיר. חשוב לציין, כי מי שמתמחה בניקוי שטיחים, מבצע גם ניקוי ספות ושאר סוגי הריפודים ואפילו ניקוי מזרונים. תוכלו לנצל את ההזדמנות ולנקות באופן יסודי את  הריפוד של כסאות חדר האוכל, הסלון, המזרונים, בנוסף על ניקוי שטיחים באור יהודה.

 

ניקוי שטיח סינטטי קל יותר לניקוי עצמי מאשר ניקוי שטיח צמר או משי

 

יש לציין כי ממש כמו בניקוי ריפודים, הרבה יותר קל לנקות שטיחים סינטטיים, מאשר ניקוי שטיחים העשויים מסיבים של צמר טבעי או משי או שניהם יחד. אם החלטתם לנקות את השטיחים  הסינטטיים שלכם באופן עצמאי, תוכלו לעשות זאת, באמצעות חומר ניקוי המתאים לסיבי השטיח שניתן לרכוש במרכולים. ישנם חומרי ניקוי יבשים או חומרי ניקוי לשטיפה יסודית של השטיח. במידה והשטיח לא נתנקה, זה הזמן להזמין חברה מקצועית העוסקת בתחום של ניקוי שטיחים באור יהודה או בכל עיר שבה אתם גרים.

 

כאשר חברה המציעה שירותי ניקוי שטיחים באור יהודה תגיע אליכם לבית או למשרד על מנת לנקות את השטיחים, היא תקפיד מהרטבת יתר של השטיח, באמצעות מכשור משוכלל, אשר לאחר שאיבה חזקה של השטיח, היא תחדיר חומר בכמות סירה של חומר ניקוי ייעודי המהול במים, תקרצף את השטיח באמצעות מברשות בעלות סיבים רכים ולאחר מכן, תתבצע פעולת יניקת המים עם חומר הניקוי. פעולה זו, תתבצע מספר פעמים, בהתאם למצבו של השטיח, עד לקבלת מים נקיים, מה שכבר יראה כי השטיח נקי.

הימנעו מניקוי עצמי של שטיחים גדולים

זו בעיה לנקות שטיחים גדולים וכבדים ולכן, מומלץ כי תשאירו את עבודת ניקוי השטיח בידיה של חברת ניקוי שטיחים באור יהודה, יש לציין כי פעולה עצמאית של ניקוי שטיחים, גוזלת זמן ומאמץ רב ולכן, כדאי כי תשאירו את המלאכה הזאת בידיהם של מקצוענים שאף יעניקו אחריו מלאה לעבודתם המקצועית. כאשר אתם מזמינים חברה מקצועית לניקוי שטיחים, חשוב כי החברה היא וותיקה ומומחי בתחום. נציג החברה, יסביר לכם כיצד הצוות ינקה את השטיח. החברה אף תסביר לכם, לגבי סוג חומרי הניקוי ומדוע היא בחרה חומר ניקוי זה ולא אחר לניקוי השטיחים בביתכם או במשרדכם. מומלץ כי תהיינה לכם המלצות לגבי חברת ניקוי השטיחים ובררו אם הוא אץ מבצעת ניקוי ספות ושאר שירותי ניקיון, כך שתוכלו לנצל את המצב ולהזמין שירותי ניקוי נוספים.

 

שימו לב, כי חומרי הניקוי של חברת ניקוי שטיחים באור יהודה אינם מסוכנים לבני אדם, כגון נזקים שעשויים להיגרם בדרכי הנשימה ולכן, מומלץ אף להתרחק מאזור ניקוי השטיח וכן להרחיק ילדים ובעלי חיים. זו הסיבה שכאשר מדובר בניקוי שטיחים של חברה או בית עסק, מוטב להזמין את שירות ניקוי השטיחים, כשר העובדים לא ישהו במשרד או לאחר שהם כבר סיימו את עבודתם. כל שטיח ישן, ייראה כחדש, אם הוא ינוקה באופן מקצועי. ישנם כאלה אשר ממהרים לרכוש שטיח חדש, כאשר השטיח שלהם נרה מלוכלך ובלוי. העניין הוא שרכישת שטיח חדש, תעלה יותר מאשר הניקוי שלו ויש לדעת, כי ניקוי שטיחים מקצועי, יגרום לשטיחים שלכם להיראות חדשים, כאשר הברק והצבע יחזור אליהם והגוונים המיוחדים יחזרו לחיים.

 

כמה דברים חשובים שלא כדאי כי תבצעו בניקוי ותחזוקת שטיחים

 

בזמנו, היו חובטים שטיחים, או תופסים את קצוות השטיח במטרה לנער אותו. יש לדעת, כי חבטות בשטיח יובילו לפיצוצים בשטיח והוא ייפרם. אל תשתמשו בחומרי ניקוי שטיחים, אשר אינם מתאימים לסוג סיבי השטיח. אם ישנם כמה כתמים על השטיח, אל תנסו להסיר את הכתמים בעצמכם, היות ובשל חוסר ידע מצדכם, השטיח ייהרס או שייגרמו כתמים בהירים בשל חוסר התאמה של חומר ניקוי חזק שגרם לשטיח לדהות. זו הסיבה כי במקרים אלה הזמינו שירות ניקוי שטיחים באור יהודה, על מנת שהשטיח ינוקה נכון ותהיה אחריות מהחברה על ניקיונו. יש להישמע להוראותיו של צוות הניקיון על מנת לתחזק נכון את השטיח גם באופן שוטף.

 

תליית השטיח אסורה לאחר ניקיונו, היות ומהכובד של המים, השטיח עשוי להיקרע. יש להזמין חברת ניקוי שטיחים באור יהודה אשר מציעה שירותי ניקיון נוספים, כגון ניקוי ספות, ניקוי ווילונות, ניקיון בתים, משרדים, ניקוי מזרונים ואפילו ניקוי ריפודי רכב. יש לבחור חברה וותיקה של ניקוי שטיחים וריפודים המציעה סל שירותים מקצועי ונרחב כמו חברת א.א אלופים בניקיון, אשר קיימת כבר שני עשורים ומחזיקה בקהל של לקוחות רבים אשר ממליצים עליה בחום. החברה מחזיקה בצוותי ניקיון מקצועיים וכן, במכשור משוכלל וחומרי ניקוי מקצועיים. לחברה אחריו על כל סוגי הניקיון והא מנקה גם את כל סוגי הריפודים, ווילונות וכן ניקוי ריפודי רכב בבית הלקוח.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×