ניקוי שטיחים בארות יצחק

ניקוי שטיחים בארות יצחק

רוב התנועה  בביתנו היא בחדר האורחים. אנו נמצאים שם עם בני המשפחה וכן אורחים באים אלינו ולכן הסיכויים שהשטיח יתלכלך הם רבים. גם בחדרי הילדים הם לא מודעים לנושא של ניקיון של חדרם ולבטח שלא לגבי ניקוי השטיח והכתמים שהוא עלול לצבור כאשר נכנסים לחדר עם שתייה אוכל וחטיפים. בגלל שלילדים קיימת מערכת חיסונית חלשה יש לשמור על ניקיון החדר ובמיוחד לשאוב אבק מהשטיחים היות וקרדית האבק שהוא חרק שקשה לראות בעין יכול לעשות שמות בריאות הילדים. מומלץ לפרוש את השטיח בחוץ ולהפוך אותו על מנת שיתאוורר כל האבק יוסר ממנו. כאשר אתם מבחינים בכתמים מומלץ לנקו ת את כתם מהשטיח באמצעות מים גם אם האורחים נמצאים בסלון. יש לוודא כי המים שבהם תנקו את הכתם יהיו פושרים. אם תשאירו את הכתם בלי טיפול מידי ראשית הוא יצבור חיידקים ושנית הוא ייכנס עמוק יותר לסיבי השטיח  וקשה יהיה להסירו.

 

מומלץ לא לנקות באופן עצמי את שטיחי הבית במיוחד אם אינכם מכירים את חומרי הניקוי  שמתאימים לשטיחים על פי הרכב הסיבים שלהם. כאשר לא יודעים לנקות ולטפל נכון בשטיח השטיח עשוי להיפגם במקרה זה יש לפנות אל חברת ניקוי שטיחים בארות יצחק במידה ואתם גרים ביישוב זה או לחברה אשר מציעה שירות באזור זה. יש לציין כי נדרשת מיומנות רבה לפעולה כגון ניקוי שטיחים בארות יצחק או בכל עיר או יישוב אחר היות וצוות מיומן מטעם חברת ניקוי השטיחים עובד עם מכונות מקצועיות שיש בהן שלוש פעולות: הזרקת חומר עם מים אשר מתאים לסוג השטיח הפעולה השנייה הינה קרצוף במברשות מתאימו והפעולה השלישית הינה יניקת חומר הניקוי והמים.  שלושת הפעולות האלה תחזורנה על עצמן כמה פעמים עד שהמים במכל של מכונת ניקוי שטיחים בארות יצחק יהיו נקיים לחלוטין מה שמראה כי השטיח נקי לגמרי.

מדוע חשוב לנקות את השטיחים באופן מקצועי עם מכונה משוכללת?

באמצעות מכונות מיוחדות ומקצועיות של ניקוי שטיחים בארות יצחק מכונות אלה יסירו  שומן וכתמים כאשר המכונה עצמה היא למעשה גם מכונת קרצוף. למכונות היכולת להסיר ריחות רעים כגון עובש והמכונה אף שואבת שאריות של לכלוך. לאחר הניקוי היסודי והמקצועי של חברת ניקוי שטיחים בארות יצחק השטיח יישאר לח ויתייבש תוך כמה שעות. גם פעולה של ריכוך השטיח וחומר נגד עובש תבוצע במדיה והשטיח היה לאחר  הצפה וכן על פי סוג השטיח ונתוניו לפני הניקוי. יש לציין כי אם נוצר כתם בשטיח יש לספוג אותו מיד עם נייר מגבת או מטלית נקייה ויבשה וללחוץ על האזור המוכתם.יש לקחת חצי כוס מים קרים ולשפוך כמות מים אשר תכסה את הכתם ותשטוף אותו. יש להמשיך ולהשתמש עם מגבות נייר ולהמשיך ולספוג את המים ולדאוג שהשטיח יישאר  כמה שיותר יבש. המידה ועדיין אינכם בטוחים כי הכתם הוסר מהשטיח יש לפזר אבקה להסרת כתמים משטיחים ולשאוב את האזור ביום למחרת.

 

נוזל שהופך לכתם קשה כגון שמן, יש למצוא ממיס מיוחד לשטיחים אשר מצד אחד ימיס את השומן ומצד שני לא יפגע בשטיח. אם הכתם לא הוסר לאחר מאמצים מצדכם, יש לפנות אל חברת ניקוי שטיחים בארות יצחק במידה ואתם מאזור זה. הסכנה בכתמים שקשה להסיר והם די מורכבים, כגון כתמי שמן ודם שהכתמים יספגו בחלקו התחתון של השטיח ולכן יש לפעול במהרה לנקות אותם ככל שניתן ולהזמין שירותי ניקוי שטיחים בארות יצחק בהקדם.כאשר אתם מזמינים חברה המתמחה עם ניקוי שטיחים בארות יצחק יש לשים לב כי לחברה יש הסמכה וכן יש לקבל המלצות לגבי חברת ניקוי שטיחים ואם הצוות מתמחה בניקוי של כל סוגי השטיחים וכן משתמש עם מכונות משוכללות וחומרי ניקוי ייעודיים המתאימים לפעולה של ניקוי וחיטוי השטיחים וכמובן הסרה מוחלטת ומוקפדת של הכתמים.

שדרגו את שטיחי הבית וחדשו אותם באמצעות ניקוי שטיחים מקצועי

האמת היא כי פעולת ניקוי שטיחים בארות יצחק תשדרג ותחדש את שטיחי ביתכם. במקום להוציא סכום גבוה על רכישת שטיחים חדשים בבית רק כי הם ראו פעם ימים טובים יותר וכעת הם נראים בלויים והגוונים של השטיחים כבר אינם זוהרים כימים ימימה ניתן יהיה בהחלט לגרום להם למראה חדש כאילו זה עתה נרכשו מהחנות. פעולה זו אינה עולה כמו רכישת שטיח חדש ואתם חוסכים כסף ונהנים משטיח מחודש ומחוטא מה שישמור על בריאותכם ובריאותם של בני הבית. יש לציין כי אם חברת ניקוי שטיחים בארות יצחק משרתת גם את המגזר העסקי והמוסדי על בסיס קבוע זה יהווה עבורכם סימן כי החברה אכן מקצועית ואמינה. בכל מקרה גם אם קיימים כתמים בשטיח וגם אם לא תחזוקה שוטפת אינה מספיקה ויש לבצע בו אחת לשנה לפחות{יש כאלה שאחת ל 6 חודשים } ניקוי שטיחים בארות יצחק או בכל עיר אחרת שבה אתם גרים ואתם קיבלתם שם של חברה מומלצת המתמחה בניקוי שטיחים מזה שנים וכזאת שמעניקה אחריות על ניקוי שטיחים וריפודים.

 

יש לציין כי חברת ניקוי שטיחים בארות יצחק מבצעת את כל סוגי ניקוי השטיחים אם שטיחים ביתיים ניידים אם שטיחים מקיר לקיר שטיחי שאגי שטיחים מסיבים טבעיים ושטיחים העשויים מסיבים סינתטיים. גם שטיחים יוקרתיים חייבים טיפול וניקוי עדין ומיוחד כגון שטיחים פרסיים, שטיחים אפגאניים, שטיחים סיניים ועוד. כאשר תטפלו בשטיחים שלכם באמצעות חברה מקצועית בדרך זו תשמרו על השטיח לאורך זמן וכן תקבלו טיפים לתחזוקה שוטפת ונכונה של שטיחי הבית. יש לציין כי חברות ובעלי עסקים רבים זקוקים באופן שוטף יותר לשירות ניקוי שטיחים בארות יצחק ובערים אחרות בארץ היות והשטיחים נשחקים יותר בשל הסיבה כי הרבה אנשים אם מבקרים או אנשי עסקים  נכנסים לחברה והם נשחקים או מתבלים מהר יותר.

 

השטיחים שלכם אינם אמורים להוות מטלה כי אם שדרוג

זה אמנם נכון שכל מיני כתמים או כתמי לכלוך לבנים ומעצבנים עשויים לתפוס לכם את העין אבל אם אתם אוהבים עיצוב ובמיוחד שטיחים שמוסיפים המון לאווירה הביתית יש לראות זאת כשדרוג  ולא כמטלה היות ושטיחים אלה חייבים בתחזוקה וניקוי מקצועי. תיהנו משטיח נקי שנוקה באופן יסודי ע"י חברת ניקוי שטיחים בארות יצחק. אם אינכם מתפשרים על פחות ממושלם הזמינו חברת ניקוי שטיחים בארות יצחק שהיא וותיקה ואמינה כמו חברת א.א. אלופים בניקיון אשר קיימת מזה 19 שנה. החברה מחזיקה צוותים מקצועיים מהשורה הראשונה וכן מכונות משוכללות לניקוי יסודי של השטיחים זאת לאחר שאבחנה את סוג סיבי השטיח ומצבו.  החברה מבצעת אף חיטוי לאחר ניקוי השטיח וכן מציעה שירותי ניקיון רבים תחת קורת גג אחת כגון:

 

החברה מציעה שירות בפריסה רחבה בערים רבות בארץ ומעניקה אחריות מלאה וטיפים יעילים לתחזוקה של השטיחים והספות וכן הוראות בדבר הסרת כתמים טריים שנוצרו.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×