ניקוי שטיחים באשקלון

ניקוי שטיחים באשקלון

שטיחים נראים בבתים, דירות, עסקים, בתי מלון ועוד. השימוש בשטיחים מעניקים יוקרה והתחושה הינה נעימה ומהודרת השטיחים חייבים בתחזוקה נכונה ושוטפת וכן, יש להזמין שירותי ניקוי שטיחים באשקלון, במידה ואתם מאזור זה. מי שאינו מתחזק נכון את השטיחים, יפסיד היות ושטיחים מוזנחים,גורמים לתחושה של חוסר אסתטיות. שטיחים מאבדים את הזוהר שלהם וכן, יגרם להם נזק רב, אם לא ינוקו ויתוחזקו כפי שצריך. גם מהבחינה הבריאותית, שטיח שאינו מתוחזק נכון ייהרס ושטיחים עולים  כסף רב.גם למען איכות חיים, יש לנקות את השטיחים ולהוציא סכום זניח בכל שנה לניקיון וחיטוי מקצועי , כאשר חברה מקצועית מבצעת ניקוי שטיחים באשקלון, במידה ואתם גרים באזור זה.

 

מומלץ לא לנקות את השטיחים לבד עם מים וחומרי ניקוי, היות ואתם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לשטיחים. עדיף תמיד שכאשר אתם סבורים כי זה הזמן לנקות באופן יסודי את השטיח, להזמין אל ביתכם או אל החברה שבבעלותכם, חברה וותיקה שיש לה וותק וניסיון בניקוי שטיחים מכל הסוגים. חברות אחראיות ומקצועיות, שולחות נציג מטעמן, אשר יבחן את סוג השטיח, ייתן הצעת מחיר ואז ניתן יהיה להשוות את הצעת המחיר מול עוד 3-4 חברות לפחות ואז לקבוע תאריך לניקוי השטיחים. יש לטפל בכתמים שאתם רואים בשטיח מיד, היות וכתמים שחודרים לסיבי השטיח, קשה יהיה להיפטר מהם מאוחר יותר. אם אתם בעלי חברה ויש לכם שטיחים מקיר לקיר, יש להזמין חברה מקצועית אשר מתמחה בניקוי שטיחים מסוג זה.

 

לפני בוא החורף הקפידו לנקות את שטיחי הבית

לרוב, בחורף אנשים יותר אוהבים לפרוש שטיחים בחללים השונים, בשל התחושה הנעימה והביתית וכן, הבית הופך לחמים יותר באמצעות השטיחים. מומלץ להזמין שירותי ניקוי שטיחים באשקלון, לקראת הקיץ, לאחסן את השטיחים שעברו ניקוי וחיטוי ולפרוש אותם שוב, כאשר הם נקיים. חברות ניקוי שטיחים באשקלון, מצוידות הן במכשור משוכלל והן בחומרי ניקוי מקצועיים, אשר מנקים היטב וגורמים לשטיחים להיראות כחדשים. בין כל סוגי השטיחים, השטיחים שהם קלים לתחזוקה, הינם שטיחים סינתטיים והם גם בין הזולים ליותר לרכישה. סיביו של שטיח סינתטי, עשויים מפול יריתן ומצופים בחומרים נגד לכלוך. את המחיר של ניקוי שטיחים באשקלון או בערים אחרות, נקבע על פי גודל השטיח כך, שזה יחושב על פי מ"ר.

 

ישנם כללים, אשר על פיהם ניתן יהיה לשמור על המראה של השטיחים. ראשית שאיבה יסודית אחת לשבוע, תמנע מאבק ולכלוך להצטבר. אסור לאוורר את השטיחים כאשר אתם תולים שטיחים, השטיחים נסדקים ועשויים להיפרם, מה שיגרום להרס של השטיח וחבל. ניתן להפוך את השטיח ואפילו רצוי לעשות זאת, אחת לחודש, כאשר החול ירד מהשטיחים ויש לשאוב את השטיח בצדו ההפוך. כאשר אתם מנקים כתמים מהשטיח, מומלץ שלא להרטיב אותו, היות והגוונים עשויים לדהות ולהרוס את הצבעים של השטיח. שטיחים מסוג שאגי, הם בעייתיים לניקוי, היות והלכלוך נכנס בסיבים העבים של השטיח.יש לדעת, כי ככל שעובר הזמן, כך השטיחים עשויים לאבד מצורתם ואחת כמה וכמה אם לא מבצעים בהם תחזוקה שוטפת וניקוי מקצועי של שטיחים מחברה מקצועית וותיקה.

 

שלבים של ניקוי שטיחים מקצועי בבית הלקוח

פעולת ניקוי שטיחים באשקלון או בכל עיר אחרת בישראל, נעשית בבית הלקוח או במשרד ואורך כמה שעות בהתאם לגודל ולמצב. זה מתחיל בשאיבה יסודית אשר מתבצעת באמצעות שואב אבק עוצמתי כשאר השואב מצליח לשאוב בוץ יבש, פירורים ושאריות של מזון קשה, אבק ועוד. השלב הבא הינו רחיצת השטיח, כאשר צוות מיומן של החברה, מזריק מים עם חומר ניקוי מקצועי שמתאים לשטיח על פי סוג הסיבים. החומר תוקף את הלכלוך, ממיס אותו. המים המלוכלכים, נשאבים למכל אחר אשר מצוי במכונה, כך שניתן יהיה לראות את ההבדל בין המים המלוכלכים למים הנקיים. יש לחזור  על פעולה זו כמה פעמים כאשר פעולת החדרת החומר לשטיח והיניקה שלו, נעשים כמה פעמים. השלב האחרון הוא להניח את השטיח לייבוש. בחורף, יש להיעזר במאווררים מיוחדים. ישנה שיטת ניקוי שטיחים באשקלון נוספת, כאשר מדובר על ניקוי השטיחים עם פחות מים ויותר בסגנון של ניקוי יבש.

 

חברה מקצועית, יודעת לנקות את כל סוגי השטיחים. ניקוי שטיחים באשקלון, מתבצע בבית הלקוח או בבית העסק של הלקוח, מה שגורם לשוב ולהשתמש בשטיחים 24 שעות לאחר ניקויים, מבלי הצורך לקחת ולהביא את השטיחים.  מומלץ להזמין שירותי ניקוי שטיחים באשקלון מחברה וותיקה שיש לה שם ומוניטין, כשאר החברה מציעה פריסה רחבה של אזורי שירות.  ביכולתה של חברה מקצועית המתמחה עם ניקוי שטיחים באשקלון וכל אזור אחר בארץ, להשיב לשטיחים מראה חדש ורענן. מומלץ שלא לדחות את ניקוי השטיחים באופן מקצועי, היות וכל זמן שהשטיחים לא ינוקו באופן מקצועי, הם יאבדו מאיכותם וממראם ולכן, פעולה זו אינה סובלת דיחוי. לשטיחים יש אויבים רבים, כמו כתמים או נוזלים חומציים. יש להמיס את הכתמים באמצעות סודה לשתייה מהולה במים. כאשר הכתמים הם מאלכוהול כגון יין אדום, יש לספוג את הכתם באמצעות מים קרים ובאמצעות מטלית יש להסיר נוזלים עודפים מהשטיח. יש לערבב ליטר אחד של מים חמים, כפית של חומר ניקוי עדין כגון סבון כלים וכפית אחת של חומץ. יש לשטוף את הכתם ובאמצעות תערובת זו יש לשפשף בעדינות באופן נקודתי את הכתם. יש לנקות את האזור בסיום הניקוי באמצעות שואב אבק.

כיצד מנקים כתמי דם מהשטיח?

כאשר נשפך דם על השטיח, יש לספוג אותו במטלית, ל מנת לספוג כמה שיותר מהכתם. יש לערבב בליטר של מים חמים, כפית של חומר ניקוי וכפית חומץ. יש להשרות את הכתם. ניתן יהיה להשתמש בתערובת זו לניקוי יבש של השטיח. ברגע שאזור הכתם יהיה יבש, יש לנקות אותו בעזרת שואב אבק. כתמי שמן, יש להוריד באמצעות חומרים של ניקוי יבש. במידה והכתם נשאר, יש לחזור על התהליך ולנקות את השטיח עם שואב אבק. כאשר בבית ישנם ילדים קטנים, כתמים כגון שוקולד יכולים להימצא בשטיח. יש לגרד את השוקולד, כאשר ממיסים כפית של חומר ניקוי וכפית חומץ בליטר אחד של מים חמים. יש לשטוף את הכתם באמצעות התערובת. כתמי קפה הינם כתמים שגם קשים להסרה מהשטיח. יש להסיר את עודפי הקפה שנשפך על השטיח. יש לערבב כפית של חומר ניקוי, כפית חומץ בליטר מים חמים. יש לשטוף את הכתם עם התערובת ולהשאיר את השטיח להתייבש. לאחר שהשטיח התייבש, יש להשתמש בחומר לניקוי יבש ולאחר מכן לשאוב את השטיח.

 

ישנם כתמים שכבר נספגו עמוק בשטיח ולכן, במקרים אלה, יש להזמין חברת ניקוי שטיחים באשקלון, במידה ואתם גרים בעיר זו. יש להזמין חברה אשר מתמחה בניקוי כל סוגי השטיחים ומשתמשת בחומרי ניקוי מקצועיים, מכשור מקצועי ומשוכלל וכזאת שיש לה שם , מוניטין והמלצות. חברת א.א.אלופים בניקיון, הינה אחת מהחברות הוותיקות בארץ, כאשר היא מעסיקה צוותים קבועים שעברו הכשרה מיוחדת. החברה מציעה שירותים בפריסה רחבה בערים רבות בארץ. לחברה אחריות מלאה על כל עבודות הניקיון שהיא מבצעת אשר כוללות: ניקוי דירות בתים ומשרדים ניקוי ספות ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות ועוד.

 

 

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. בחור מקצועי ואדיב
    תוצאה טובה יותר ממש שציפתי והכי חשוב דייק בזמנים

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×