ניקוי שטיחים בבית חשמונאי

ניקוי שטיחים בבית חשמונאי

אם החלטתם שניקוי השטיח אינו סובל דיחוי, יכול להיות שיש כמה צעדים חשובים שעליכם לבצע בכדי שפעולת ניקוי שטיחים בבית חשמונאי תצליח. ההכנה של השטיח לפני הניקוי היא חשובה מאין כמוה. אם הזמנתם חברת ניקוי שטיחים בבית חשמונאי על החברה לבדוק היטב את השטיח ולהבין מאיזה סיבים מורכב השטיח, אם טבעיים או אם סינטטיים. במידה ומדובר בשטיחים מקיר לקיר, יש להזיז ממנו כל מה שמפריע ובמיוחד רהיטים. אם ישנם ווילונות הנוגעים בשטיח יש לקפל אותם על מנת שלא יירטבו. יש להרחיק בעלי חיים וילדים מאזור הניקוי במידה וישנה לאח מבני הבית אלרגיה לאבק דאגו להרחיקו מהאזור שבו ינוקה השטיח. במידה וקיימים כתמים קשים בשטיח ידעו את צוות ניקוי שטיחים בבית חשמונאי.

 

יש לסדר את חוטי החשמל הנמצאים על הרצפה. אם ישנם כתמים שנספגו עמוק וכבר חדרו זמן רב בסיבי השטיח צוות ניקוי שטיחים בבית חשמונאי יזהה את סוג הכתם וידאג לחומר ניקוי מיוחד שיפרק ויסיר כליל את הכתם מהשטיח. במידה וישנם רהיטים כבדים שקשה להזיז אותם על מנת שהרהיטים לא יפגמו בקשו מצוות ניקוי שטיחים בבית חשמונאי שילביש כיסויי פלסטיק על רגלי הריהוט על מנת שלא יירטבו הרבה לקוחות אשר מזמינים שירותי ניקוי שטיחים בית חשמונאי באותה ההזדמנות אף מנקים את הספות בביתם או את כיסאות הריפוד של פינת האוכל. זוהי בהחלט הזדמנות טובה לנקות את הלכלוך הפירורים והכתמים אשר הצטברו בריפוד ובשטיחים וכן יש לזכור כי חברת ניקוי שטיחים בבית חשמונאי דואגת גם לחיטוי הריפוד והשטיחים.

הוראות תחזוקה נכונה לאחר ניקוי שטיחים

לאחר שהמנקים יסיימו עם ניקוי שטיחים בבית חשמונאי יש לשים לב להוראות כמו למשל: לא לדרוך  על השטיח. אם רגליכם נקיות אפשר לדרוך יחפים על השטיח. תהליך ייבוש השטיח לאחר ניקויו תלוי במידה רבה במזג האוויר. אין לייבש שטיחים באמצעי חימום כגון תנור חימום ו מפזר אוויר היות ופעולה זו תגרום נזק חמור לשטיח. כאשר מדובר על ניקוי שטיחים העשויים בעבודת יד יש להיזהר עם ניקוי שטיחים בבית חשמונאי היות ושטיחים אלה הינם רגישים במיוחד. גם גיל השטיח הינו מכריע בעת ניקוי שטיחם בבית חשמונאי ויש לזהות מה גיל השטיח. הניקוי יהיה עדין בהרבה יותר מאשר שטיח שהוא חדש יותר.

 

ישנו הבדל במחיר של ניקוי שטיחים בבית חשמונאי שעשויים מסיבים סינטטיים לבין ניקוי שטיחים בבית חשמונאי של שטיחים העשויים מסיבים טבעיים כגון פשתן או כותנה. הניקוי של שטיחים שעשויים מסיבים טבעיים ירך זמן רב יותר. אמנם שטיחים אלה יקרים יותר לרכישה אבל גם ניקויים יהיה קשה במיוחד בגלל שסיבים טבעיים נוטים לספוג כתמים לעומק ולכן תהליך של הסרת הכתמים יהיה קשה יותר. הזמן של העבודה יתארך וכן חומרי הניקו שיש להשתמש בהם יהיו בכמות גדול יותר. הכתמים משטיחים סינטטיים יורדים ביתר קלות ולכן המחיר של ניקוי שטיחים בבית חשמונאי העשויים מסיבים סינטטיים יהיה זול יותר.  גם מבחינת התחזוקה של בעלי השטיחים הסינטטיים ניתן יהי להסיר בקלות כתמים משטיחים העשויים סיבים סינטטיים באמצעות חומרי ניקוי ביתיים הנמצאים בכל בית כגון סבון כלים מהול עם מים וכן חומץ לבן מהול עם מים.

כיצד לגרום לשטיחים בביתנו להיראות מטופחים תמיד?

על מנת שהשטיחים יראו תמיד מטופחים ונקיים יש לשאוב היטב את השטיחים בבית לפחות אחת לשבוע בעזרת שואב אבק עוצמתי וכן, פעולה זו אינה מספיקה היות ויש להפוך את השטיח לפחות אחת לחודש ולהשאירו במשך יממה שלימה על מנת שכל החול האבק והפירורים יוסרו ממנו. אסור לתלות את שטיח או לחבוט בו היות ופעולה זו עשויה לגרום לפרימת השטיח בגלל שבצד השני של השטיח ייגרמו פיצוצים קטנים שרק יגדלו ויהפכו לחור משם פרימת השטיח היא קלה. אם החלטתם להסיר כתם עקשן מהשטיח יש להמעיט בניקיון עם מים ואפילו להימנע לחלוטין משימוש במים. הסיבה היא שמים אשר ייספגו בשטיח עשויים לגרום לעובש

על מנת לשמור היטב על השטיחים בביתכם יש לבצע תחזוקה שוטפת ונכונה אך יש להקפיד להזמין שירותי ניקוי בבית חשמונאי במידה ואתם גרים באזור זה. פעולה זו הינה פעולה מקצועית אשר מחדשת ומחיה את גווני וסיבי השטיח עד שהשטיח נראה חדש לחלוטין. המחיר של ניקוי שטיחים בבית חשמונאי ובכל עיר אחרת יהיה בהתאם לסוג השטיח והחישוב של המחיר של ניקוי שטיחים יהיה על פי גודלו כך שמחשבים על פי מ"ר. השוו את מחירי ניקוי שטיחים בית חשמונאי וקבלו אומדן נכון של המחירים. יש לציין כי ניקוי שטיחים בבית חשמונאי ובשאר הערם בארץ אינו מנת חלקו של המגזר הפרטי כי אם של המגזר העסקי ולכן חברות רבות בבנייני משרדים מזמינים שירות זה אחת לחצי שנה. הסיבה היא שישנה תנועה רבה במשרדים הן של עובדים והן של מבקרים ולכן  נחוץ טיפוח רב יותר וניקוי מקצועי של חברת ניקוי  שטיחים בבית חשמונאי במיוחד כאשר במשרדים מאלה ישנם שטיחים מקיר לקיר ויש לשמור עליהם מפני שחיקה.

ניקוי שטיחים  רק ע"י חברת ניקוי שטיחים ותיקה ומקצועית

הנושא החשוב של ניקוי שטיחים בבית חשמונאי הוא שקיימת מחויבות רבה לבצע ניקוי שטיחים כהלכה. הכוונה היא באמצעות חברת ניקוי שטיחים בבית חשמונאי אשר תנקה באחריות מלאה ובמקצועיות את השטיחים שלכם. שיטות ניקיון לא נכונות עשויות לפגום חזק בשטיח ואפילו להרוס אותו כליל. זו הסיבה שאם אין לכם ידע וניסיון תנו את המלאכה בידיים מיומנות של חברת ניקוי שטיחים בבית חשמונאי במידה ואתם גרים באזור זה.  יש לשים לב לא להזניח את נושא תחזוקת וניקוי שטחים היות ובית מלוכלך כולל גם הזנחה של שטיחים שהם אלמנט די בולט בבית האבק והצטברות קרדית האבק הינם אויבי הבריאות שלכם ושל שאר בני  הבית. לעיתים גם ריח רע יכול לצאת מהשטיח ולכן אחת מהפעולות החשובות של חברת ניקוי שטיחים בבית חשמונאי הינה נטרול ריחות רעים מהשטיחים.

 

לא כל חברת ניקוי שטיחים בית חשמונאי או בערים הסמוכות יכולות לבצע ניקוי יסודי של שטיחים ובאופן המקצועי ביותר. רק חברה וותיקה העוסקת שנים בניקוי כל סוגי השטיחים תוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. כזו היא חברת א.א אלופים בניקיון אשר קיימת מעל 19 שנה. החברה מציעה שירותי ניקיון בפריסה רחבה באזורים רבים בארץ. לחברה צוותים מיומנים ומכונות משוכללות ביותר לביצוע עבודה מקצועית. החברה עושה שימוש עם חומרי ניקוי איכותיים כאשר הם מותאמים בדיוק רב לסוג סיבי השטיח שלכם. החברה מציעה מגוו רב של סוגי ניקיון כך שתוכלו לקבל את המענה הנכון באותה החברה. סוגי הניקיון שמציעה החברה ללקוחותיה הם: ניקוי בתים, משרדים ודירות  ניקוי שטיחים כל סוגי הספות והריפודים, ניקוי ריפודי רכב בבית הלקוח ניקוי ווילונות בקיטור ניקוי מזרונים ועוד החברה תייעץ לכם כיתד לתחזק נכון את שטיחי ביתכם על מנת שיישמרו נקיים ומטופחים עד לניקיון הבא.

 

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×