ניקוי שטיחים בבית

ניקוי שטיחים בבית

שטיחים הם מוצר שמעצב את הבית וכן, מעניק לו חמימות רבה. בארצות מסוימות כגון איראן, מייצרים שטיחים שהם היקרים והידועים בעולם. היום ישנם כל מיני סוגים של שטיחים, כאלה אשר מיוצרים מחומרים טבעיים או כאלה העשויים מחומרים סינטטיים. ישנם סגנונות, גוונים וצורות של שטיחים שיכולים להתאים לצרכים של כל אחד. יש לדעת כיצד לתחזק נכון שטיחים ואם אתם מעוניינים לבצע בעצמכם ניקוי  שטיחים בבית, יש להכיר היטב את סוג השטיח וסיביו, על מנת למצוא את השיטה הטובה ביותר לניקיון מושלם של השטיח מבלי לפגוע במרקם שלו או לגרום חלילה שהצבעים שלו ידהו. מי שאוהב שטיחים יודע כי זה עולה במטלה כמו ניקוי שטיחים בבית, כאשר יש עליהם כתמים או שיש לרענן אותם.

 

יש לבצע ניקוי שטיחים בבית באמצעות חומרי ניקוי ביתיים, אשר יסייעו לכם לשמור היטב על שטיחי הבית. מצד שני, יש להזמין אחת לשנה חברת ניקוי שטיחים אשר תנקה היטב את השטיח אם בביתכם או שתיקח אותו למפעל, אם מדובר בשטיחים יקרים העשויים מסיבים טבעיים כגון משי , צמר או מעורבים. שטיחים כדולים מהווים אתגר לניקוי ולכן יש לדעת כיצד לטפל ולבצע ניקוי שטיחים בבית באופן הנכון והמקצועי ביותר. כל פעולת ניקוי שטיחים בבית, מתחילה עם שאיבה יסודית של השטיח ואז יש להתחיל עם חומר הניקוי המהול במים, במידה אתם מנקים את השטיחים בעזרת חומץ מים וסבון כלים, כאשר חומרים אלה מתערבבים יחד ומתאימים בכמות לגודל מסוים של השטיח למשל ניקוי שטיחים מקיר לקיר, לא תוכלו לבצע בעצמכם, היות וישנם ספוגים תחת שטיחים מקיר לקיר ולכן, רק לחברה המתמחה בניקוי של כל סוגי השטיחים יש את המכשור המשוכלל שיכול לבצע פעולה זו בניגוד אל ניקוי שטיחים בבית.

 

ניעור שטיחים ודרכים שונות של ניקוי שטיח בבית

לפני כל פעולה של ניקוי שטיחים בבית, יש לנער היטב את השטיח ולשאוב אותו. יש למצוא את חומר הניקוי האידיאלי לניקוי שטיחים בבית ולקרוא היטב את ההוראות.  תוכלו לנקות עם מים וחומרי ניקוי ייעודיים אשר מתאימים למטרת ניקוי שטיחים בבית או בעזרת קצף שהוא למעשה שמפו לשטיחים המבצע ניקוי יבש ללא צורך במים. יש כאלה שמוציאים את השטיח למשטח נוח מחוץ לבית או כאלה המבצעים את ניקוי שטיחים בבית בסלון. תחילה הקפידו להזיז רהיטים וכבלי חשמל על מנת שלא יירטבו. יש לזהות את הכתמים בשטיח למשל אם אלה הם כתמי שומן, כתמי נוזלים כגון שתייה וכדומה. זו הסיבה לבחירה הנכונה של חומרי שטיחים למטרת ניקוי שטיחים בבית. אם מדובר על כתם שומן יש למצוא חומר ניקוי עדין לשטיחים אשר יכיל גם חומר הממיס שומנים.

 

שימו לב שכאשר אתם מתחילים עם פעולת ניקוי שטיחים בבית, לא להרטיב את השטיח, היות ואם אין לכם מכשור מתאים כגון הזרקה ויניקה, יהיה קשה לכם להוציא את המים מהשטיח וכאן יתחיל העובש מה שיהרוס לחלוטין את השטיח ויגרום לריחות לא נעימים ולבעיות בריאותיות בדרכי הנשימה. יש לנקות רק כתמים נקודתיים ולא להתעסק  בניקוי יסודי של השטיח, היות ויש להשאיר מלאכה זו בידיהם של המומחים בדבר. חברה המתמחה בניקוי שטיחים, תבחן תחילה את סוג השטיח, על מנת לבחור את חומר הניקוי שיתאים לסיבים. ניתן  לבצע ניקוי שטיחים בבית, אם השטיח עשוי מסיבים סינטטיים כך שהניקוי יתבצע באותה השיטה של ניקוי ספות באמצעות שיטת ההזרקה והיניקה. תוכלו לקבל הנחה משמעותית אם גם תרצו לנקות את ספות ביתכם היות ורוב חברות ניקוי שטיחים בבית הלקוח משתמשות באותה השיטה גם לניקוי ספות, מזרונים וכיסאות של פינות אוכל המרופדות בבד. 

אילו שטיחים לא ניתן לנקות בבית באופן מקצועי?

למרות שישנן חברות אשר מציעות ניקוי שטיחים בבית באופן מקצועי, ישנם שטיחים שלא ניתן לבצע בהם ניקוי שטיחים בבית והכוונה היא לשטיחים פרסיים, אפגאניים, סינים וכדומה. שטיחים אלה הם יקרים במיוחד ויש להשרותם באמבטיה מיוחדת רק במפעל לניקוי שטיחים  וכן חומרים מיוחדים שיש לשים בהשריה של השטיח. השטיח עובר עוד פעולות כגון הברשה עדינה שתחדש את סיביו וייבוש טבעי לאחר שעבר יניקה של המים במכונה מיוחדת. במפעל מזהים את סוגי הכתמים ומסירים כל כתם באמצעות חומרים מיוחדים אשר מתאימים גם לסוג הכתמים וגם לסוג השטיח. לא כדאי להסתכן עם ניקוי שטיחים בבית, כאשר שטיחים אלה עשויים מצמר ובעבודת יד או כל סיבים טבעיים אחרים. שטיחים אלה הם יקרים במיוחד ופשוט מיותר ליטול על עצמכם סיכון. כאשר אתם מתעניינים לגבי ניקוי שטיחים יוקרתיים העשויים מסיבים טבעיים ובעבודת יד, שאלו לגבי חברות המתמחות בניקוי זה ואם יש להן מפעל המטפל בשטיחים אלה.

 

שטיחים סינטטיים, קל יותר לנקות ולייבש, היות וסיבים סינטטיים, נוטים להתייבש מהר וכן ניתן בקלות להסיר כתמים משטיחים אלה. זו הסיבה כי ניקוי שטיחים בבית, אם בכוחות עצמכם כשאר יש להסיר כתם או אם מדובר בניקוי יסודי של השטיחים שיתבצע באמצעות חברת ניקוי שטיחים מקצועית. שימו לב להוראות של צוות ניקוי שטיחים בבית, לאחר שהשטיח נוקה וחוטא. אסור לדרוך על השטיח לפחות במשך יממה. יש לשמוע את הוראות התחזוקה השוטפת של השטיחים שיינתן לכם מצוות מומחי ניקוי שטיחים, אשר מבצע עבורכם ניקוי שטיחים בבית הלקוח. כדאי לברר באילו חומרי ניקוי משתמשת חברת ניקוי שטיחים בבית וכן, יש להכין היטב את הבית לפני פעולת ניקוי שטיחים בבית. יש להרחיק בעלי חיים וילדים, יש לעטוף את רגלי הרהיטים בניילון, כך שהריהוט לא יירטב כתוצאה מפעולת ניקוי שטיחים בבית הלקוח.

 

החלטתם לנקות בעצמכם את שטיחי הבית? – מה אסור לעשות?

ישנם אנשים שאינם מבינים כי ניקוי שטיחים בבית, מצריך ידע והכוונה היא לא להשתמש בשיטות הישנות, כמו חבטות בשטיח מה שעשוי לגרום לא לסדקים בחלקו האחורי ולפרימה והרס מוחלט. יש להיזהר לתלות שטיחים היות והכובד שלהם במיוחד עם מעט מים כתוצאה מהניקוי הם נעשים כבדים ועשויים להיפרם. אסור להשתמש עם מברשות חזקות להברשת השטיח או לקרצופו, מה שיגרום לקרחות של השטיח באזורים שונים. על מנת לא להסתבך עם פעולה שהיא אינה פשוטה כמו ניקוי שטיחים בבית, הזמינו חברה המבצעת ניקוי יסודי של השטיחים. גם בחירה נכונה  של חברת ניקוי שטיחים היא מכרעת, כך שיש לפנות לחברה וותיקה המוכרת הרבה שנים בשוק. חברת א.א. אלופי ניקיון הקיימת כבר 19 שנים בשוק ומעניקה שירות מקצועי ואדיב ללקוחותיה הרבים בכל חלקי הארץ.

 

לחברה שירותי ניקוי רבים הכוללים: ניקוי ספות, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, דירות ומשרדים, תיקון ספות בבית הלקוח וריפוד ספות בבית הלקוח. לחברה אחריות מלאה על כל העבודות שהיא מציעה והצוותים הם מיומנים ומגיעים לאזורים רבים בארץ. החברה תייעץ לכם גם לגבי תחזוקה של סוג השטיחים הספציפיים שלכם וכן, לגבי חומרי ניקוי יעילים אש מתאימים לניקוי כתמים נקודתיים בשטיח. לחברת א.א. אלופי ניקיון, תוכלו להתקשר לגבי כל שאלה והחברה תשמח לענות לכם על כל שאלותיכם.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×