ניקוי שטיחים בבני ברק

ניקוי שטיחים בבני ברק

העיר בני ברק, הינה עיר צפופה ותוססת וגרים בה אנשים מהמגזר הדתי. אנשים מבני ברק שאוהבים להחזיק שטיחים בביתם,יודעים כי הם חייבים לתחזק אותם ולהזמין אחת לשנה שירות של ניקוי שטיחים בבני ברק. אנשים רבים גם מודעים לעובדה כי קל הרבה יותר לנקות שטיחים סינתטיים מאשר שטיחים העשויים מסיבים טבעיים.  הסיבה היא כי שטיחים סינתטיים עשויים מציפוי דוחה כתמים מה שמאפשר לנקות אותם בקלות מבלי להתאמץ הרבה. שטיחים טבעיים מעבודת יד הינם שטיחים אשר עשויים מסיבים טבעיים כגון צמר ומשי או כותנה. שטיחים אלה נחשבים לשטיחים היקרים ביותר והם מגיעים בכל מיני סגנונות כמו שטיחים פרסיים סינים אפגאניים ועוד. הבעיה היא שכל כתם חודר עמוק לסיבי השטיחים העשויים מסיבים טבעיים וקשה לנקו אותם וכן מדובר על שטיחים שהם עדינים במיוחד.

 

שטיחים אלה חייבים ניקוי של חברה מקצועית שמתמחה עם ניקוי שטיחים בבני ברק. גם שטיחים מקיר לקיר ניתן למצוא בבתים בבני ברק למרות ששטיחים אלה נראים לרוב במשרדים או חברות בתי מלון וכדומה. שטיחים אלה חייבים בתחזוקה תכופה של שאיבה כמעט על בסיס יום יומי היות והם מכסים את כל החללים ותפוסים בפאנלים וברצפה באמצעות דבק. שטיחים אלה חייבים ניקוי שטיחים  בבני ברק פעמיים בשנה במיוחד אם מדובר על משפחות מרובות ילדים או משרדים שיש בהם תחלופה רבה של אנשים כגון המבקרים במשרדים והעובדים. כאשר חברת ניקוי שטיחים מבצעת ניקוי שטיחים בבני ברק היא אף מבצעת פעולה נוספת של חיטוי השטיחים למניעת חיידקים והרחקת ריחות רעים כך שהשטיחים יוצאים נקיים וריחניים כאשר הם דוחים חיידקים.

 

ניקוי כתמים נקודתיים בשטיחים השונים

למרות שאנו מזמינים פעם או פעמיים בשנה חברת ניקוי שטיחים בבני ברק במידה ואנו גרים באזור זה עדיין ישנן תאונות שונות כגון מיץ יין או כתמי מזון שומניים הנשפכים על השטיחים בביתנו. לשם כך אין צורך להזמין חברת ניקוי שטיחים בבני ברק כי אם יש לנקות באופן נקודתי את הכתם וישנן שיטות שונות ומוכרות אשר גגם יסירו את הכתם ולא יגרמו נזק לשטיחים. למשל הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לנקות כתמים שנותרו זה עתה מה שיקנה עבודה קלה יותר ופחות מאמץ וכן מניעת הכתמים לחדור לסיבי השטיח. יש להשתמש עם חומרי ניקוי  פשוטים המצויים בכל מטבח כמו למשל חומץ לבן מהול במים ביחס של חצי, חצי או סבון כלים מהול במים וכן אבקת סודה לשתייה להעלמת ריחות רעים כגון שתן וריחות רעים אחרים אשר נגרמו מזיעה של בני אדם שומן גוף וכתמים שחדרו ומדיפים ריח רע.

 

במידה ואתם מעוניינים לרכוש חומרי לניקוי שטיחים מהמרכול או מחנות לחומרי בניין אשר משווקת גם מוצרי ניקוי שונים, מומלץ כי תתייעצו תחילה עם חברת ניקוי שטיחים בבני ברק  כך שתוכלו  לדעת אם חומר ניקוי השטיחים שאתם מעוניינים לרכוש אינו מכיל יותר מדי חומרים פעילים שיגרמו נזק לשטיחים או יהרסו אותם כליל. על מנת לבצע תחזוקה נכונה לשטיח לא תמיד שואב האבק מסיר את כל הלכלוך והאבק ולכן יש להפוך את השטיח לצדו השני למשך יממה שלמה ואז ניתן יהיה לשאוב את השטיח משני צידיו כאשר כל הלכלוך הוסר ממנו. יש להיזהר מחשיפת יתר של השטיח לשמש ולמנוע להשתמש בחובט שטיחים או לתלות אותו. דבר נוסף שמומלץ שלא תעשו הוא לשטוף את השטיח במים היות ושטיח שיש בו מים והוא לח עשוי לגרום למצב של עובש שקשה יהיה להיפטר ממנו וכן מצב זה מסוכן לבריאותכם ולבריאות בני המשפחה.

תחזוקה תכופה של שטיחי הבית בשל אלרגיה לאבק

ישנם אנשים שסובלים מאלרגיה לאבק אבל מצד שני אינם מוותרים על היופי של השטיחים בביתם. אנשים אלה יצטרכו תחזוקה תכופה של השטיחים באמצעות שאיבת אבק. בנוסף עליהם להזמין לפחות פעמיים בשנה חברת ניקוי  שטיחים בבני ברק. החוכמה היא להזמין חברת ניקוי שטיחים כשאר החברה מעניקה שירות בעיר שבה אתם גרים לחיסכון בהוצאות ובזמן ההגעה של החברה אליכם הביתה. היום שירות זה הינו זמין ומבוקש היות ומשך זמן ניקוי שטיחים בבני ברק הינו כשעה וחצי עד שעתיים בכל שטיח כאשר הניקוי כולל גם חיטוי השטיחים. ישנם אנשים אשר מחזיקים בחיות מחמד  ובמקרה זה השטיחים בביתם חייבים בטיפול וכן ניקוי שטיחים בבני ברק היות וקשה להיפטר מריחות של בעלי חים ובמיוחד של ריחות שתן זיעה וכדומה. הפרווה של בעלי החיים חודרת לסיבי השטיח מה שגורם גם לריח לא נעים והשטיח אם לא יתוחזק נכון יראה מוזנח ומרופט. יש לשאוב את השטיחים בתדירות גבוהה יותר אם יש לכם בעלי חיים וכן למי שאלרגי לאבק שאיבות רבות יכולות למנוע את חדירת וריבוי קרדית האבק בשטיח.

 

יש לדעת כי הזנחת התחזוקה והטיפול בשטיחים מחלישה את מערכת החיסון בגופנו. איכות חיים משופרת תתאפשר אם תנקו נכון את השטיחים ותתחזקו אותם באופן שוטף. אם הזמנתם שירותי ניקוי שטיחים בבני ברק יש לשאול את אנשי צוות הניקיון מה התחזוקה הנכונה והאידיאלית ביות לשטיחים הספציפיים שלכם. אם תקבלו הוראות מדויקות ומקצועיות שטיחי הבית שלכם יחזיקו מעמד למשך שנים רבות. שילוב של שטיחים בחללי הבית השונים ותחזוקה שוטפת כאשר אתם מקפידים להזמין חברת ניקוי שטיחים בבני ברק לפחות אחת לשנה יבטיח עיצוב מרשים אווירה ביתית ושהייה שכולה כייף. כל צוות מקצועי של ניקוי שטיחים בבני ברק ייעץ לכם כיצד להסיר כתמים שנוצרו על השטיח על מנת לא לפגום במרקם ובנראות השטיחים בביתכם.

תוכלו לאוורר את השטיחים באוויר הצח ובשמש אבל לא לאורך זמן

זה ידוע כי קרדית האבק רגישה לשמש. הדבר הנכון ביותר לעשות גם על מנת לאוורר את השטיחים בביתכם . יש לבצע פעולה זו אחת לשבוע אבל לא יותר משעה שעתים על מנת שהשמש לא תפגע בגווני ובמרקם השטיחים. לרוב כאשר חברת ניקוי שטיחים בבני ברק מגיע אל ביתכם למטרת ניקוי יסודי של השטיחים היא תאבחן את סיבי השטיח ובאמצעות חומר ייעודי שתחדיר למכונה המשוכללת אשר מזריקה מקרצפת ושואבת את חומר הניקוי והמים השטיחים ייראו מבריקים כאילו זה עתה נרכשו מהחנות. יש להישמע להוראות צוות הניקיון כמו מתי מיתן יהיה לדרוך על השטיח לאחר הניקוי והחיטוי היות והשטיח חייב להתייבש באוויר הצח באופן טבעי.

 

גם בחירה נכונה של חברת ניקוי שטיחים בבני ברק הינה מכרעת. זו הסיבה שיש לבחור נכון בחברה  וותיקה שיש עליה המון המלצות כמו חברת א.א.אלופים בניקיון אשר קיימת בשוק כבר 19  שנה. החברה מציעה ניקוי מקצועי של שטחים ובאחריות מלאה וכן היא אף מציעה ללקוחותיה שירותי ניקיון רבים כגון: ניקוי בתים דירות ומשרדים ניקוי ספות ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב וכן ניקוי ווילונות בקיטור. ליברה שירות פריסה בזורים וערים רבות בארץ המחירים הינם סבירים וכן החברה ומדת בזמנים. לחברת א.א. אלופים בניקיון ישנם מכשירים משוכללים לניקוי ספות ושטיחים וצוותים מיומנים הפזורים ברחבי הארץ כאשר הם תמיד בדרך לעוד לקוח מרוצה.

א.א.אלופים בניקיון

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×