ניקוי שטיחים בגני תקווה

ניקוי שטיחים בגני תקווה

אם אתם סבורים כי שימוש מרובה עם שואב אבק לתחזוקה שוטפת של השטיחים יפגע בשטיחים, אז טעות בידכם. אם אתם מעדיפים לטאטא את השטיחים אז אתם פשוט דוחסים את הלכלוך עמוק בין הסיבים המבנה של השטיח, לא רק שהמטאטא דוחס בו את  הלכלוך והאבק עמוק יותר,כי אם תזדקקו לחברה מקצועית המתמחה עם ניקוי שטיחים בגני תקווה לעיתים תכופות יותר. למעשה כל חלקי השטיח זקוקים לאוורור גם החלק האחורי והתחתון של השטיח אשר נמצא צמוד לרצפה.. על מנת לשמור על ניקיון ותחזוקה נכונה ושוטפת של השטיח, יש לשאוב אותו אחת לשבוע לפחות ולהפוך אותו בצדו השני אחת לחודש למשך יממה.

 

השטיח סופג כתמים מדי פעם וכמה שנשמור זה פשוט בלתי נמנע. כאשר אנו מבחינים בכתם בשטיח, האינסטינקט המידי שלנו הוא לשפשף את הכתם כאשר פעולה זו רק גורמת לכתפם להתפשט יותר בחלקי השטיח. יש להימנע משפשוף הכתם ובמיוחד מתנועות  ניקוי סיבוביות. הסיבה היא גם שהשטיח עשוי מחומרי גלם עדינים ולכן שפשוף הכתמים יגרום לפגמים בשטיח. מצד שני יש לדעת לנקות כתמים בעייתיים שנותרו למשל משעווה. יש להשתמש עם קוביות קרח על מנת להקשות את השעווה כך שניתן בזמן שהיא תתקשה כתוצאה מפעולת הקרח, לשבור אותה ולפרק אותה מעל השטיח.  יש להיעזר בשואב אבק לשאיבת החלקיים הקטנים אשר נותרו משאריות השעווה. אם אינכם יודעים כיצד לנקות כתמים מסוימים שקשים להסרה מומלץ להתקשר לחברת ניקוי שטיחים בגני תקווה על מנת לקבל ייעוץ נכון מה שיציל את השטיח שלכם.

לשטיח קל לספוג כתמים ויש לדעת כיצד להסירם

אחת הבעיות הנפוצות הינה חדירה של שיער בני אדם ופרווה של חיות מחמד שחודרות לשטיח. יש להשתמש עם מגב גומי או מטאטא גומי. אספו בעדינות את השיער ואז להשליך את גושי השיער והפרווה לפח האשפה. תוכלו לקבל הוראות מקצועיות מחברה המציעה שירות ניקוי שטיחים בגני תקווה כך שתהיו בטוחים כי אתם מתחזקים נכונה את שטיחי הבית או המשרד עד לניקוי המקצועי הבא. למרות שאתם מתחזקים את השטיח נכון עם הזמן הוא סופג ריחות ואפילו כתמים שאתם סבורים שניקיתם אך הם חדרו לעומק הסיבים. רק חברה מקצועית המתמחה עם ניקוי שטיחים בגני תקווה תוכל להחזיר לשטיח את המראה החדש והרענן שלו בדיוק כמו ביום שהוא נרכש מהחנות. כאשר השטיח שלכם ינוקה ע"י חברה מקצועית של ניקוי שטיחים בגני תקווה אתם בעצמכם לא תכירו את השטיח שלכם שייראה כחדש לחלוטין.

 

גם מזון נשפך על השטיח ולכן יש לדעת כיצד למשל להסיר כתמי רוטב מהשטיחים. יש לפזר סודה לשתייה על הכתם ולתת לסודה לשהות למשך 10-15 דקות. יש לנקות את אבקת הסודה לשתייה באמצעות מטלית יבשה ואז לשאוב את האבקה שנותרה על השטיח. גפם משקאות כגון יין מיצים ועוד נוטים להכתים את השטיחים האהובים עלינו יש לספוג מידית את הכתם בעזרת מטלית יבשה ונקייה. שפכו חומץ מהול במים ביחס של חצי, חצי ונגב שוב בעזרת מטלית יבשה. יש לרסס את הכתם גם בעזרת חומר ניקוי במידה וקשה להסירו ולנגב עם מטלית לחה. אחד מהאויבים המושבעים של השטיחים הוא אפר של סיגריות. שואב אבק למשל, רק יגרום למצב להיות גרוע יותר ולכן יש לנסות שיטה יעילה אחרת. יש לגרד בעדינות את חלקיקי האפר מן השטיח באמצעות כלי שאינו חד כגון כף עץ.

כיצד ניתן להסיר מסטיק שנדבק בשטיח?

בעיות ידועות בניקוי וכתמי השטיח במיוחד כאשר ישנם ילדים בבית אשר אינם נזהרים היא הדבקות מסטיק לשטיח. יש להשתמש עם כמות גדולה של קרח ממש כשם שאנו מסירים כתמי שעווה. יש להניח למסטיק לקפוא וכך ניתן יהיה לשבור ולהסיר אותו בקלות מהשטיח. חברות של ניקוי שטיחים בגני תקווה מספרים אילו כתמים קשים להסרה. למשל כתם דם הינו די בעייתי כאשר  הבחנתם בכתם דם על השטיח, יש לספוג את הדם ולהשתמש עם אלכוהול בדרגה של 70%. טבלו מקלון אוזניים באלכוהול וספגו באמצעותו את כתם הדם מן השטיח. שפשוף עשוי לגרום להחמרת הכתם על השטיח ולכן השתמשו עם מטליות יבשות . לעיתים אין מנוס אלא להזמין שירותי ניקוי שטיחים בגני תקווה במידה ואתם נמצאים באזור זה.

 

כאשר חברת ניקוי שטיחים בגני תקווה מגיעה אליכם לניקוי השטיחים בביתכם היא נוקטת בארבע פעולות לניקוי מושלם של השטיחים. ראשית היא מסירה לכלוך יבש מהשטיח באמצעות שואב אבק תעשייתי ואז באמצעות מכונה משוכללת הצוות מזריק את חומר הניקוי המתאים במיוחד לסוג סיבי השטיח. הפעולה השלישית הינה קרצוף באמצעות מברשות עדינות ואז המכונה יונקת את החומר יחד עם המים. למכונה קיימים שני מכלים האחד עם חומר ניקוי ומים והשני מכל איסוף של יניקת החומר. המכל מתמלא בהתחלה עם מים מלוכלכים ולכן יש לחזור על הפעולה כמה פעמים ואז כאשר המים נקיים לחלוטין השטיח נקי. יש לייבש את השטיח באוויר הצח ולא לדרוך עליו עד שהוא יהיה יבש לחלוטין.

שיקום ושמירת השטיחים נעשה ע"י תחזוקה קבועה ונכונה וכן באמצעות חברות המציעות שירותי ניקוי שטיחים בגני תקווה. פעולה מקצועית זו רק תשמור על השטיח לאורך זמן ויש לבצע ניקוי שטיחים בגני תקווה אחת לשנה. ישנם שטיחים עתיקים ויקרים כגון שטיחים פרסים שטיחים סינים שטיחים בוכרים ואפגאנים שהם יקרים. גם גילו של השטיח חשוב ומצרך ניקוי עדין וזהיר במיוחד. על מנת להקל על תחזוקה וניקוי מקצועי של הטיח באמצעות חברת ניקוי שטיחים בגני תקווה או בשאר הערים בארץ, יש לרכוש מלכתחילה שטיחים שקלים לתחזוקה כגון שטיחים סינתטיים שהם גם פחות יקרים בהרבה מאשר שטיחים בעלי סיבים טבעיים או שטיחים יקרי ערך. גם שטיחי שאגי  אמנם יפים אבל קשים מאוד לתחזוקה בשל הסיבים הארוכים שלהם.

ניקוי שטיחים גם לחברות ובתי עסק רבים

חברות ניקוי שטיחים בגני תקווה מציעות שירות  של ניקוי שטיחים בגני תקווה לא רק למגזר הפרטי כי אם גם למגזר העסקי והמוסדי. הרבה חברות מחזיקות בשטיחים מקיר לקיר ולכן שירות זה של ניקוי שטיחים בגני תקווה ושאר האזורים בארץ הינו חיוני ואפילו תכוף יותר היות ובחברות ישנה כמות גדולה יותר של עובדים ומבקרים מה שגורם לשחיקה מהירה יותר של שטיחים מקיר לקיר.  כאשר אתם מחפשים חברה אמינה למטרת ניקוי שטיחים בגני תרווה יש לחפש חברות וותיקות שיש עליהן המלצות שם ומוניטין וכאלה שהשירות שלהן הינו בפריסה רחבה בארץ. חברת  א.א. אלופים בניקיון קיימת כמעט 20 שנה והיא מציעה סל נרחב של שירותי ניקיון אשר כוללים: ניקוי ספות, ניקוי שטיחים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים משרדים ודירות ועוד. לחברה שם ומוניטין ולקוחות קבועים רבים הממליצים עליה בחום.

 

החברה מציע את שירותיה בפריסה נרחבת ומחזיקה בצוות קבוע של מומחים שעברו הכשרה. לחברה מכונות משוכללות וכן חומרי ניקוי מקצועיים כאשר החברה מתאימה במיוחד לסיבי הריפוד או השטיח. חברת א.א. אלופים בניקיון מעניקה אחריות מלאה על כל סוגי עבודות הניקיון שהיא מבצעת.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×