ניקוי שטיחים ביהוד מונסון

ניקוי שטיחים ביהוד מונסון

אנשים אשר מעוניינים לקשט את ביתם בשטיחים בעלי מראה חם ועיצובי עליהם לתחזק את השטיחים ולבצע בהם ניקוי נכון למראה אסתטי בריא ורענן. התחזוקה השבועית של השטיחים בבית הינה באמצעות שואב אבק אך הבעיה כי שואב אבק אינו מנקה מכתמים על השטיח. גם אם אתם שואבים א השטיחים לפעמים תבחינו בכתמים עליהם כגון כתמי שמן מיץ בוץ וכדומה. יש להסיר את הכתמים באמצעות מטלית לחה ואם לא הצלחתם תוכלו להזמין חברת ניקוי שטיחים ביהוד מונסון.  לחברת ניקוי שטיחים ביהוד מונסון יש את כל המכשור המשוכלל ביותר וכן את חומרי הניקוי המתאימים והמקצועיים לניקוי מושלם של השטיחים. ניתן להביו כי קיימים סוגים רבים של שטיחים ולא כל ניקוי יתאים לכל שטיח. זו הסיבה כי יש לאבחן את סוג השטיח לפני שאתם מחליטים על ניקוי כתם באופן נכון מבלי להרוס את השטיח.

 

יש לשים לב שלא לשפשף את השטיח היות ופעולה זו תגרום לדהיית הצבע. יש להשתמש רק עם חומרי ניקוי שהם בטוחים לשימוש ואפילו אעם ניתן לערבב חומרים טבעיים שונים אשר נמצאים בכל בית כגון חומץ לבן סבון כלים סודה לשתייה אבקת סודה וכדומה. גם אם הייתם במרכול וראיתם חומר לניקוי שטיחים קראו היטב לאיזה סוג של סיבי שטיחים הוא מתאים. לא תמיד יש להזמין חברת ניקוי שטיחים ביהוד מונסון כי אם אחת לשנה ואם השטיח יש בו כתמים עקשניים שלא הצלחתם להתמודד עימם. גם בעלי חברות ומשרדים מזמינים שירות ניקוי שטיחים ביהוד מונסון במידה והמשרד או החברה שלהם ממוקמים באזור זה. אופן תכיפות הניקוי של שטיחים במשרדים וחברות יהיה תכוף יותר משום שבאזורים אלה ישנה כמות רבה של אנשים המגיעים ומבקרים את המשרד ולכן הלכלוך יהיה רב יותר מאשר בשטיחים ביתיים.ש לנקות באופן יסודי את שטיחי המשרד אחת לחצי שנה והכוונה היא לפעמיים בשנה. התחזוקה השוטפת של השטיחים בחברה או במשרד חייבת להיות על בסיס יום יומי.

השיטות השונות של ניקוי שטיחים מקצועי

ישנן שיטות שונות וחומרי ניקוי ייעודיים למטרת ניקוי שטיחים ביהוד מונסון. חברות מקצועיות משתמשות באבקות מיוחדות אשר ממיסות שומן וחודרות לשכבות העמוקות של השטיחים. לחברות אלה קיים המכשור המשוכלל ביותר כאשר צוות הניקיון יחליט באיזו שיטה יש לנקות את השטיח אם באמצעות ניקוי יבש או ניקוי רטוב. כשאר אתם בוחרים חברת ניקוי שטיחים ביהוד מונסון תמיד כדאי כי חברת ניקוי שטיחים קבועה תנקה עבורכם את השטיחים היות והחברה תכיר היטב את השטיחים שבביתכם ותמיד תדע כיצד לטפל ולנקות אותם. יש לציין כי גם אם השטיח שלכם ראה כבר ימים טובים יותר והוא במצב מוזנח אל תרימו ידיים כי חברת ניקוי שטיחים ביהוד מונסון תגרום לשטיח שלהם להיראות כחדש באמצעות שיטות הניקוי הייחודיות המתאימות לו.

 

אם אתם מעוניינים להסיר כתמים נקודתיים תכלו לעשות זאת באמצעות שילוב של שמפו שטיחים וחצי כוס מים ולהשתמש באמצעות מטלית נקיי העשויה מבד  כותנה. יש להימנע משימוש בכוח כאשר אתם מנסים לנקות את הכתמים בכדי לא להרוס את סיבי השטיח ולגרום לשטיח להתרחב. יש לשטף את אזור הכתם באמצעות מים קרים ולספוג את האזור עם נייר סופג. יש להבריש את השטיח באמצעות מברשת עדינה ולוודא כי סיבי השטיח פונים כלפי מעלה. יש לשאוב את השטיח אחת לשבוע ולנער אותו אחת לשישה חודשים. ניקוי מקצועי של השטיח באמצעות חברת ניקוי שטיחים ביהוד מונסון רק תשמור על השטיח מטופח ונקי ותאריך את חייו.

ניקוי שטיחי שאגי

שאגי הינו שטיח עבה ויש לתחזק אותו באופן שיוכל להמשיך ולהיראות יפה היגייני ונקי שזה יותר חשוב. אחת לשנה יש להזמין חברת ניקוי שטיחים ביהוד מונסון. למי שיש חיות מחמד וילדים מומלץ שלא לרכוש שטיחי שאגי היות והם נוטים לצבור המון לכלוך ואבק ובמיוחד פרוות חיות מחמד. התחזוקה של שטיחים אלה אינה קלה היות והסיבים של השטיח ארוכים במיוחד. אם נשפך נוזל על שטיח שאגי יש לנקותו מיד וכן כל כתם אם ממזון או כל דבר אחר. אם השטיח הוא לבן ניתן יהיה להשתמש עם חומרי הלבנה עדינים. למשל אם מדובר בכתם שמנוני ניתן יהיה להסירו באמצעות סבון כלים מהול במים. כאשר אתם רוכשים שטיח יש לשאול את המוכר לגבי שיטת ניקוי השטיחים וכן תחזוקה. כמו כן אם רכשתם שטיח מצמר כדאי כי תדעו כי אלה הם שטיחים שעמידים במים ואינם דורשים טיפול רב. יש לשאוב את השטיח ואם מעוניינים בניקיון מופתי מומלץ לשאוב את שטיח הצמר משני צידיו. במידה וישנם כתמים ניתן יהיה להסירם באמצעות חומרי ניקוי עדינים ויש להשתמש  עם מים קרים. תוכלו להשתמש לשפשוף הכתמים באמצעות ספוג נקי ולתת לשטיח להתייבש באוויר הצח. אסור להשתמש בתנורי חימום כי הם רק יזיקו לשטיח. יש לבחור חברת ניקוי שטיחים ביהוד מונסון במידה ואתם גרים באזור זה. בררו כמה שיותר פרטים אודות החברה מי לקוחותיה ומה שנות הוותק שלה וכן אם החברה מחזיקה במכשור משוכלל וצוות מיומן של עובדים שעברו הכשרה מתאימה.

ניקוי שטיחים מסיבים סינתטיים

השטיחים מהסוג הסינתטי הינם השטיחים הקלים ביותר לניקוי אם לניקוי כגון הסרת כתמים שתבצעו בעצמכם ואם לניקוי מקצועי באמצעות שירותי ניקוי שטיחים ביהוד מונסון.  הסיבים של שטיחים סינתטיים מצופים בחומרים המונעים לכלוך ולחות. אם אתם מאזור יהוד מונסון מומלץ להזמין חברת ניקוי שטיחים ביהוד מונסון על מנת שהשטיחים שלכם ינוקו ויחוטאו באופן יסודי ומקצועי אחת לשנה. שטיחים סינתטיים אינם יקרים מאוד כמו שטיחים העשויים מסיבים טבעיים וכן הם קלי משקל. אם הבחנתם בכתמים על שטיח ביתכם העשוי מסיבים סינתטיים יש להשתמש עם חומרי ניקוי שאתם משתמשים לניקוי הבגדים כך שהם עדינים יותר בטוחים לשימוש. יש לציין כי לא כל סוגי הכתמים ניתנים להסרה למשל כתמי שמן תעשייתי דבק ועוד. למשל כתם דיו יהיה הרבה יותר קשה להסרה משטיח העשוי מסיבים בעיים מאשר משטיח העשוי מסיבים סינתטיים. גם העמידות של הסיבים הסינתטיים בשטיח היא גבוהה יותר.

 

רבים הם האנשים אשר סובלים מאלרגיות ומאלרגיה לקרדית האבק. אנשים אלה חייבים לשמור על שטיחים נקיים מאבק במיוחד כאשר קרדית האבק אוהבת מאוג להתחפר בעומק הסיבים של שטיחים בעלי סיבים צפופים וארוכים.. שטיחים גדולים ושעירים נוטים יותר לצבור אבק ולכלוך ושכבות של מים וגזים שאינם מתנדפים בקלות ונשארים בעומק השטיחים. זה המקור להתרבות של חיידקים. ללא תחזוקה וניקוי שטיחים ביהוד נווה מונסון ע"י חברה מקצועית השטיחים הללו יראו מוזנחים ויהוו סכנה בריאותית של בני הבית. גם בחירת חברת ניקוי שטיחים ביהוד מונסון הינה מכרעת ולכן חברה וותיקה תהיה בראש העדיפויות. חברת  א.א אלופים בניקיון הינה אחת החברות הוותיקות לניקוי שטיחים. לחברה ישנם שירותי ניקו רבים כגון: ניקוי בתים דירות ומשרדים ניקוי ספות ניקוי ווילונות ניקוי מזרונים וניקוי ריפודי רכב. לחברה מחירים סבירים ואחריו על כל עבודות הניקיון שהיא מבצעת מעל ל- 19 שנה.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×