ניקוי שטיחים ביהוד

ניקוי שטיחים ביהוד

מעטים הם האנשים אשר נהנים מפעולה כמו ניקוי שטיחים באמצעות שואב אבק. הרעש חלקיקי האבק אשר מתעופפים באוויר והפעולה החוזרת משהו גורמים לרבים מאתנו לדחות את הפעולה הכה חשובה הזאת עבור תחזוקה מינימאלית של ניקוי שטיחים ביהוד שחייבת להתבצע אחת לשבוע לפחות.  יש לנקות אחת לשנה את השטיחים  בביתכם באמצעות חברת ניקוי שטיחים ביהוד אם אתם גרים באזור זה. למשל לפני חג הפסח זוהי הזדמנות נהדרת לנקות את השטיחים באמצעות שירותי ניקוי שטיחים ביהוד. יש להזמין מראש היות ומדובר על הרבה ביקוש בתקופה זו ויש לדאוג כ לפחות שבועיים שלושה מראש תשריינו תאריך. אבק וחול מצטברים בשטיחי ביתנו באופן טבעי ושימוש בשאיבת אבק היא הכרחית לטיפוח וניקוי השטיחים והכוונה היא כרגע רק לתחזוקה שוטפת.

 

אם לא דואגים לתחזוקה שוטפת של השטיח הוא יתקשה יתפצל ויישבר. גם דריכה על השטיח גורמת לשחיקה ודהיית צבעים במיוחד בחלק העליון של השטיח. על מנת לשמור על שטיחים נקיים ורכים יש לקרוא לחברת ניקוי שטיחים ביהוד על מנת שהם ימשיכו לשרת אתכם וליפות את ביתכם לשנים רבות אם הבחנתם בכתמים שאתם מעוניינים להסיר שאלו חברה מקצועית של ניקוי שטיחים ביהוד מה ההמלצות שלה לניקוי הכתם מהשטיח. למשל שימוש עם מברשות חזקות מדי יגרום לקרחות בשטיח ויש להימנע מכך. כשאר מדובר ע שטיחים העשויים מחומרים טבעיים כגון צמר ומשי או סיבים מעורבים מחומר גלם טבעי השטיחים הללו עדינים יותר מאשר שטיחים סינתטיים ויש להיזהר במיוחד בהסרת הכתמים וכל הקשור אל תחזוקה שוטפת של השטיחים.

כל סוג של שטיח יקבל טיפול של ניקוי מקצועי באופן שונה

בגלל שקיימים סוגים רבים של שטיחים,שהטיפול בהם הינו שונה  רק חברה המציעה שירותי ניקוי שטיחים ביהוד תוכל לטפל בכל סוגי השטיחים. הניקוי יתבצע רק לאחר שהחברה אבחנה את השטיח ואת סוג הניקוי המתאים לו. למשל שטיח העשוי ממשי יטופל בשיטת ניקוי יבש. אם מדובר בשטיחים פרסיים או אפגאנים יש לנקות במקצועיות וזהירות רבה את השטיחים. השמירה על הצבע ועל סיבי השטיח חייבת להיות במקצועיות  כאשר מנקים את השטיח. זו הסיבה כי חברת ניקוי שטיחים ביהוד תדע באלו חומרי ניקוי עליה להשתמש ובאיזו שיטת ניקוי יש לנקוט. ישנן שתי שיטות של ניקוי שטיחים ביהוד או בכל אזור אחר בארץ. השיטה הראשונה היא באמצעות מכונת ניקוי משוכללת המזריקה ויונקת את חומר הניקוי והשיטה השנייה היא באמצעות קיטור. שיטה זו היא יקרה יותר אך מתאימה להסרת כתמים קשים במיוחד.

 

למשל אם תזמינו שירות ניקוי שטיחים מקיר לקיר במשרדכם אנשי מקצוע יקרצפו וישאבו בשואב מקצועי וידעו באילו חומרי ניקוי להשתמש על מנת שהשטיח ייראה נקי רך ורענן. בנוסף לניקוי שטיחים ביהוד חברה  מקצועית המתמחה במושא של ניקוי שטיחים ביהוד תחטא את השטיח ותרענן אותו על מנת להסיר ממנו ריחות רעים שהצטברו בו עם הזמן. כאשר השטיח נמצא בשימוש רב והכוונה היא למשל למשרדים, יש לדאוג לניקיון השטיח באופן תכוף יותר כך שלא יישחק או יראה מוזנח. הרושם במשרדים חייב להיות חיובי ולכן המשרד חייב תמיד להיות מצוחצח ונקי כמובן שגם השטיחים. ישנם שטיחים שנרטבו או ספגו נזקים כתוצאה של הצפת מים. במקרה זה יש להזמין חברת ניקוי שטיחים ביהוד אשר תדע היטב להתמודד עם הבעיה ולהציל את השטיח שלכם באמצעות ניקוי יסודי חיטוי וייבוש של השטיח.

ניקוי שטיחים מקצועי בשיטה יבשה או רטובה?

כאשר  מדובר על שטיחים יקרים  אשר עשויים בעבודת יד כגון שטיחים העשויים ממשי או צמר יש לשמר את הצבעים ולבצע שיטת ניקוי שטיחים יבש. הסיבה היא למנוע את גלישת הצבעים בשטיח בזמן הניקו היות וניקוי עם  מים יגרום נזק לשטיחים.. ניקוי שטיחים מקצועי יבטיח אריכות ימים. ישנם למשל בתים שזקוקים לניקוי שטיחים ביהוד אחת לחצי שנה היות וישנם בעלי חיים בבית מה שגורם לשטיח להישחק יותר ולהתמלא בריחות רעים. אם ראיתם כתם על השטיח שנוצר מנוזל כגון שתייה קלה או כל חומר נוזלי אחר יש לטפל מידית בכתם. ניירות סופגים יספגו את הכתם ומה שנותר הוא לשפשף את הכתם בחומר ביתי כמו חומץ לבן מהול  במים ביחס של חצי,חצי. גם באמצעות טקסטיל שמפו ניתן יהיה באמצעות הקצפת אבקת טקסטיל שמפו להשתמש בקצף בלבד על מנת לנקות כתם משטיח העשוי בעבודת יד. אם מדובר על כתמי שתן שנוצרו ע"י חיות המחמד בבית יש להזמין חברת ניקוי שטיחים ביהוד היות וכתם זה דרוש מקצועיות הן להסרת הכתם והן להסרת הריח הרע.

 

 

כאשר אתם מעוניינים לנקות את השטיח יש לדעת כי תליית השטיח עשויה להרוס אותו. פעולה זו הייתה נפוצה בשעות ה-70 של המאה הקודמת כאשר היו בזמנו תולים את השטיחים על מעקות המרפסות וחובטים בהם באמצעות מחבט שטיחים. היום זה כבר ידוע כי פעולה זו רק גורמת נזק ובמקום זאת יש להפוך את השטיחים אחת לחודש כך שהחול והאבק יוסר מהם. השטיח יהיה הפוך למשך יממה ואז יש לשאוב אותו משני צידיו. גם אם ניקיתם את השטיח עם מעט מים וסבון בשל כמה כתמים שנוצרו בו שימו לב לו להשאיר אותו בשמש היות והשמש גורמת לדהיית הצבעים. אם אתם מעוניינים לרענן את השטיחים תוכלו לרכוש שמפו יבש אשר מגיע בקצף. הבעיה היא שלא תמיד זה מספיק ולכן רק חברת ניקוי שטיחים ביהוד תוכל לבצע עבודה זו על הצד הטוב ביותר באמצעות ידע עשיר מכשור וחומרי ניקוי ייעודיים.

 

ניקוי שטיחים מצמר

אם יש לכם שטיחים מצמר ולמעשה רוב השטיחים האיכותיים עשויים מצמר יש להיזהר מרכישה של חומרי ניקוי מהמרכולים היות ואלה עשויים ממש לא להתאים ואף לפגום בשטיח. יש להימנע משימוש במלבינים יש לנקות באופן מקצועי את שטיחי הצמר באמצעות חברת ניקוי שטיחים ביהוד אחת לשנה כאשר לחברה יש מכשור מתקדם וחומרי ניקוי מקצועיים.  התוצאות תהיינה מרשימות ותחזקנה לאורך זמן אם תדעו לבצע תחזוקה נכונה על בסיס שבועי בשטיחי הבית. יש לקבל הצעת מחיר מכמה חברות ניקוי שטיחים ביהוד וכן אם יש לכם כמה שטיחים בקשו הצעת מחיר על כולם אם ברצונכם לנקות אותם. יש לוודא כי חברת ניקוי שטיחי ביהוד משתמשת עם חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה במיוחד אם שינם בבית ילדים וחיות מחמד.

בישראל ישנן חברות רבות המציעות שירותי ניקוי שטיחים ביהוד ובשאר הערים בארץ. יש לבחור  חברה מיומנת וותיקה כזו שיש עליה הרבה המלצות. חברת א.א אלופים בניקיון, הינה אחת החברות הוותיקות והמובילות בתחום של ניקוי שטיחים ביהוד ובערים רבות ברחבי הארץ לחברה ניסיון של למעלה מ- 19 שנה והיא מציעה שירותי ניקיון רבים ומגוונים כגון: ניקיון דירות בתים ומשרדים ניקוי ספות  ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות בקיטור ועוד.  החברה מגיעה בזמנים שנקבעו מראש ומעניקה אחריות מלאה על עבודתה. כמו כן החברה מחזיקה בצוותים מיומנים במכשור משוכלל ובחומרי ניקוי איכותיים לאחר שהותאמו במיוחד לשיטים שבביתכם.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×