ניקוי שטיחים בלוד

ניקוי שטיחים בלוד

לוד הינה עיר במרכז הארץ והיא אחת מן הערים העתיקות ביותר בעולם. בלוד, למעלה  מ-80,000 תושבים, אשר משתמשים בשירות  ניקוי שטיחים בלוד בשל המודעות הגבוהה של  איכות חיים ושמירה על ניקיון ומרחב מחיה נעים. למי שמחזיק שטיחים  בלוד יודע כי פעולת התחזוקה הינה חשובה מאין כמוה על שמירה  של השטיחים וכן למען בריאות כל בני הבית. בשטיחים ישנם קרדיות אבק ולכן שאיבה פעם עד פעמיים בשבוע ועוד כמה פעולות חשובות כגון הפיכת השטיח ושאיבתו משני צידיו הינן פעולות חשובות. יש להוציא את השטיחים אחת לשבועיים לשעה בשמש על מנת לחסל את קרדית האבק שכידוע אינה שורדת בשמש. יש לברר איזה סוג סיבי השטיח שלכם על מנת לדעת באילו חומרי ניקוי ייעודיים עליכם להשתמש במקרה של הופעת כתמים לא רצויים על השטיח. כידוע כתמים יש לנקות במידי על מנת שלא יחדרו לעומק הסיבים כאשר מאחר יותר קשה יהיה להסירם.

 

יש לדעת כי ישנן כמה פעולות שאסור לבצע בתחזוקת  השטיחים כגון לחבוט בשטיח או לתלות אותו היות והשטיח ייקרע מצידו האחורי ויתחיל להיפרם אסור להבריש את שיער השטיח ועל מנת לקבל הוראות תחזוקה יש להתייעץ עם  חברת ניקוי שטיחים בלוד על מנת שהשטיח לא ייהרס או ייפגם. חל איסור להרטיב את השטיחים בגלל סכנה של עובש  אם  השטיח בכל זאת נרטב הוציאו אותו לשמש ולאוויר הצח או ייבשו אותו באמצעות מפזר חום אך שלא יהיה קרוב מדי לשטיח. ייבוש מלא של השטיח הינו בגדר חובה למניעת עובש. אחד הכלים החשובים לתחזוקת שטיחים הינו שואב אבק ואין בית  בישראל שאין בו שואב אבק. יש להקפיד על שאיבה לפחות אחת לשבוע למניעת לכלוך חיידקים והתרבות של קרדית האבק.

זה כלל אינו מסובך לתחזק שטיחים

האמת היא שזה כלל אינו מסובך לתחזק שטיחים. הכללים הם פשוטים. יש לשאוב אבק אחת לשבוע אם נראה כתם בשטיח יש לנקותו מיד בעזרת חומרי ניקוי שאין בהם חומרים פעילים ואם ניתן יש לסמוך יותר  על חומרים טבעיים יותר אשר נמצאים בכל בית כמו למשל סבון כלים חומץ לבן או אבקת כביסה כאשר חומרים אלה כמובן מהולים בכמות מים מתאימה. מי שיתייעץ עם חברת ניקוי שטיחים בלוד אשר באמצעותה הוא מבצע ניקוי וחיטוי יסודי של שטיחי ביתו יקבל טיפים יעילים  לשמירה נכונה ותחזוקה של שטיחי הבית על מנת שיאריכו ימים. שטיחי ביתנו עשויים מכל מיני סוגים של סיבים אם סיבים טבעיים או סינתטיים. יש לדעת כי הסיבים הסינטטיים קלים יותר לניקוי ותחזוקה מאשר שטיחים העשויים מסיבים טבעיים. רבים מזמינים שירות ניקוי שטיחים בלוד בתקופת הקיץ כשאר רבים מבעלי הבתים מחליטים לשמור על השטיחים באזור מוצל ומוגן עד לחורף.

 

היום חברות ניקוי שטיחים בלוד כבר מגיעות עד לבית והשטיח יהיה נקי לאחר שעה וחצי. השטיחים מתנקים באמצעות מכונות משוכללות אשר מזריקות חומר ניקוי ייעודי מהול  במים מקרצפות באמצעות מברשות עדינות המחוברות למכונת הניקוי וכן יונקות את חומר הניקוי עם המים. פעולה זו יש לבצע מספר פעמים על מנת שהמים יישארו נקיים והכוונה היא שהשטיח יהיה נקי לחלוטין ייראה מבריק וחש. לפעולת הניקוי ביסודי אשר מבצעת חברת ניקוי שטיחים  בלוד מתווספת פעולת חיטוי שהיא חשובה לא פחות. באמצעות חומרי חיטוי מיוחדים לשטיחים מסירים ריחות רעים וכן פעולת חיטוי זו מונעת מחיידקים וקרדיות אבק לחדור  לשטיחים.

תחזוקה נכונה של שטיחים עם פרנזים

ישנם שטיחים יקרתיים אשר בקצה השטיח ישנם פרנזים. יש לדעת כי כאשר שואבים את השטיח כחלק מפעולת התחזוקה השוטפת שלו יש להיזהר ולא לשאוב את הפרנזים. הפרנזים ייחלשו וייפרמו ואז יהיה צורך לשלוח את השטיחים לתיקון אמנותי שיעלה לכם לא מעט. יש להימנע משימוש בשואבי אבק עוצמתיים מדי היות והם יגרמו לשחיקה ובלאי מואץ של השטיחים בביתכם.יש כאלה המעוניינים לחסוך בהוצאות ויעדיפו לנקות בעצמם את שטיחי הבית. העניין הוא שרבים רק גורמים נזק לשטיחים באופן זה היות וגם שיטת הניקוי ללא מכשור מקצועי הידע וטעויות נפוצות כגון שימוש עם חומרי ניקוי לא מתאימים רק יהרסו יותר את השטיחים עד לגרימת נזקים בלתי הפיכים וחבל,

פעולת ניקוי שטיחים בלוד או בשאר הערים אינה יקרה. מומלץ לשלם כמה מאות שקלים ולהיות בטוחים כי השטיחים שלכם ששילמתם עליהם לא מעט יישארו שלמים נקיים ומטופחים. השטיחים הינם מוצרים רגישים ועדינים ויש לטפל בהם במיוחד כאשר הגיע הזמן בצע בהם ניקיון יסודי רק באמצעות שירותי ניקוי שטיחים בלוד. המחיר שח ניקוי שטיחים בלוד מושב על  פי מ"ר. ככל שהשטיחים יהיו גדולים יותר המחיר של ניקוי שטיחים בלוד יעלה יותר. כמו כן הפרמטרים לגבי מחיר ניקוי שטיחים בלוד  הינם גם סוג השטיח זמן העבודה והנתונים שלו והכוונה היא אם השיח מאוד מוזנח ויש לבצע בו ניקוי שטיחים בלוד חיטוי וחידוש המחיר יהיה גבוה יותר. זו הסיבה כי גם לטובתכם ולטובת השטיחים בביתכם שימו לב לתחזק נכון ובאופן קבוע את השטיחים

 

שטיחים נקיים ומטופחים ינעימו את השהייה בבית שלכם ושל האורחים

זו אחת המטרות של ניקוי שטיחים בלוד או בכל אזור אחר בארץ. כאשר השטיחים נעימים השהייה של בני הבית והאורחים המגיעים תהיה נעימה יותר וכן אתם תתגאו בבית מטופח עם שטיחים אשר נוקו באופן מקצועי. התדירות של ניקוי שטיחים בלוד באופן מקצועי משתנה בין בית לבית היות והכול תלוי באורח החיים ומי הם בני הבית אם לבית יש ילדים קטנים או חיות מחמד שגורמים לשטיחים להתלכלך מהר יותר ואף לספוג ריחות רעים. כאשר שוטפים את הרצפות יש לשים לב שהשטיחים לא יירטבו ולגלגל אותם וכן להרחיקם מהרצפות הרטובות. ישנם כאמור סוגים שונים של שטיחים אך במגזר העסקי למשל השטיחים הכי נפוצים הינם שטיחים מקיר לקיר. שטיחים אלה הינם רגישים ללכלוך ולכן תחזוקה יום ימית שלהם חשובה היות ושטיחים אלהה מחליפים את הרצפות. על השטיחים להיות תמיד נקיים על מנת שלא יהיו חיידקים בבית כן המראה של השטיחים חייב להיראות תמיד ני ומושלם.

 

חברות רבות מחזיקות קבוע בשירותי ניקוי שטיחים בלוד במידה והחברה שלהם נמצאת בעיר זו. כל בעל חברה מעוניין ברושם  טוב הן של המבקרים והן של העובדים ולכן משרד מבריק ונקי ניחן בשטיחים מקיר לקיר שהם נקיים במיוחד ומדיפים ריח נעים. ישנן חברות ניקוי שטיחים בלוד אשר מתמחות בניקוי שטיחים מקיר לקיר כאשר הן יודעות באילו חומרי ניקוי יש להשתמש לניקוי שטיחי המשרד או החברה. על מנת להצליח בחירת חברת ניקוי שטיחים בלוד, יש למצוא חברה וותיקה בעלת שם ומוניטין וכמובן כזו שיש עליה המלצות. חברת א.א. אלופים בניקיון קיימת מזה 19 שנה והיא מציעה ללקוחותיה שירותי ניקיון רבים אשר כוללים: ניקוי בתים דירות ומשרדים ניקוי ספות מזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות ניקוי שטיחים בבני ברק ובשאר ערים רבות בארץ ועוד. לחברה מכשור משוכלל ומקצועי חומרי ניקוי איכותיים וצוותים מיומנים הפרוסים באזורים רבים בארץ החברה מציעה  מחירים סבירים טיפים לתחזוקה נכונה ותשמח תמיד לעמוד לשירותכם בכל פניה ושאלה.

 

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×