ניקוי שטיחים במשמר איילון

ניקוי שטיחים במשמר איילון

אין  כמו היופי בשטיחים הפרוסים בחללים השונים בית, אך שטיחים דורשים תחזוקה בכדי לא לצבור אבק ושמירה על מראה מטופח. יש לדעת מה התדירות הנכונה לטיפול שוטף בשטיחים וכן מתי יש להזמין חברת ניקוי שטיחים במשמר איילון על מנת שהחברה תנקה באופן יסודי את השטיחים ואף תחטא אותם. ישנן פעולות רצויות שיש לבצע בשטיחים כגון שאיבת אבק באמצעות שואב עוצמתי ביתי לפחות אחת לשבוע. יש לשנות את אופן הנחת השטיח אחת למספר חודשים, על מנת למנוע בו שחיקת יתר בשל דריכה מרובה. ישנן פעולות שאינן מומלצות בכל הקשור אל ניקוי כתמים כגון שטיפת השטיח במים. הרטבת השטיח עשויה לפגוע בו ואת זה יאמר לכם כל צוות מומחה שעובד בחברת ניקוי שטיחים בעמק איילון או בכל אזור בארץ. מי שאוהב שטיחים ידע כיצד לטפח ולשמור עליהם. כאשר אתם מזמינים שירותי ניקוי שטיחים במשמר איילון או בכל עיר אחרת החברה משתמשת במכשור משוכלל של ניקוי שטיחים כאשר לאחר שאיבת אבק מקצועית באמצעות שואב תעשייתי החברה מזריקה לשטיחים חומר ניקוי מיוחד' אשר מתאים לסיבי השטיח הספציפי שלכם. הפעולה הבאה היא  קרצוף באמצעות מברשות עדינות ואז פעולת יניקה.

 

אסור לנער את השטיחים מאבק היות ופעולה זו עשויה לפגום בו בשל כובד השטיח כגון פרימת השטיח שתתחיל מצדו האחורי. יש לשאוב ולהפוך את השטיח אחת לחודש במשך יומיים שלושה מה שיוציא ממנו את שאריות הלכלוך. אנשים רבים חשו החמרה במצבם הבריאותי בשל הזנחת השטיח וזו הסיבה כי יש לדאוג לשאיבת האבק והלכלוך לפחות פעם עד פעמיים בשבוע. הימנעו מהברשת השטיח באמצעות מברשות קשות מה שעשוי לגרום לקרחות באזורים שונים בשטיח וחבל. במידה ושטפתם את הבית והשטיח נרטב אל תגלגלו ותעמידו אותו לייבוש. זוהי אחת הטעויות הנפוצות שרבים מבצעים. יש להניח אותו בחוץ על מקום מרוצף ולהניח לו להתייבש לחלוטין בשמש ובאוויר הצח. הסכנה היא כמובן התפתחות של עובש בשטיח מה שיהרוס אותו כליל.

גלישת צבעים משטיחים יקרים

אנשים רבים אינם מקצועיים כמו חברות ניקוי שטיחים במשמר איילון ולכן קורה לא אחת ששימוש בחומר ניקוי לא מתאים גורם לגלישת הצבעים מהשטיח. במקרה כזה הזמינו חברת ניקוי שטיחים בעמק איילון על מנת שניתן יהיה להציל את השטיח מהרס. אן נשפך נוזל כלשהו בשטיח יש לספוג אותו במהירות באמצעות מטית נקייה ויבשה ואז לפזר אבקת סודה ולהניח לה להישאר כיממה. לאחר מכן יש לשאוב את האבקה באמצעות שואב אבק. ניתן לאוורר את השטיח בחוץ על מנת שיתייבש לגמרי. במידה וחיית המחמד שלכם עשתה את צרכיה על השטיח יש לשלוח אותו לניקוי או יותר קל יהיה להזמין שירותי ניקוי ספות במשמר איילון או בכל אזור שבו אתם גרים. יש לדעת כי תחזוקה כגון שאיבת השטיחים אינה מספיקה במידה והשטיח צבר כתמים שאפילו אינכם יכולים לזהות  אותם או ריחות שנוצרו בשטיח. הדבר הטוב ביותר הוא לפחות אחת לשנה להזמין שירותי ניקוי שטיחים במשמר איילון במידה ואתם גרים באזור זה.

 

חש לציין כי שטיחים שעוברים ניקוי מקצועי יחוטאו בחומר מיוחד על מנת למנוע היווצרות של כרי חיידקים וקרדית האבק. אם הבחנתם בכתם קשה שכבר נספג בשטיח שהוא בעל סיבים טבעיים זה הזמן כי תזמינו חברת ניקוי שטיחים במשמר איילון. מומלץ לא להתעסק יותר מדי עם כתמים עקשניים בשטיחים היות ומאמץ מצדכם ללא ידע מקצועי רק יגרום לנזק לשטיחי הבית שלכם. יש להיזהר מתלייה או חבטת השטיחים בגלל פרימת השטיח ועיוות צואתו. כשאר תזמינו חברת ניקוי שטיחים במשמר איילון, תקבלו הוראות מפורשות לגבי תחזוקה נכונה של שטיחי ביתכם מה שיגרום לטיפוח נכון וניקיון השטיח ושמירתו לאורך שנים.  היום המודעות לניקיון ושמירה על אסתטיקה ובריאות הפכה לגבוהה יותר ולכן רבים מזמינים שירותי ניקוי שטיחים במשמר איילון.

שטיחים שנראים "נקיים מלמעלה" אינם מאה אחוז נקיים

זה ידוע כי הפריטים הרגישים ביותר ללכלוך הינם שטיחי הבית או העסק. דריכת רגליים, חול  שיער אדם פרוות חיות מחמד שתייה ופירורי אוכל נצברים עמוק בשטיחים. אפילו אם נקפיד לתחזק את השטיחים ולשאוב מהם אבק כאשר נוצרים כתמים שלא תמיד אנו עשויים לתפוס בזמן ולנקותם. לפעמים "מלמעלה" השטיח עשוי להיראות נקי אבל בעומק הסיבים הוא עם כתמים ואפילו עובש. ריחות לא נעימים נוצרים בשטיחים עם הזמן ולכן יש למנוע אותם לא רק בגלל האסתטיות שבדבר כי אם בגלל הבריאות שלנו.אין זה אוצר שעליכם להזניח חלילה את תחזוקת השטיח הקבועה אך יש להזמין לפחות אחת לשנה חברת ניקוי שטיחים במשמר איילון על מנת שהשטיח יעבור ניקוי מקצועי ויסודי וחיטוי מיוחד שרק חברה מקצועית יכולה לבצע. העבודה של ניקוי שטיחים במשמר איילון מתבצעת לנוחיותכם בביתכם ואורכת לא הרבה זמן (תלוי כמובן במצב השטיח). המחיר של ניקוי שטיחים במשמר איילון יחושב על פי מ"ר וכן על פי נתוני השטיח. למשל אם מדובר על שטיח מוזנח במיוחד הניקוי יעלה יותר משום שנדרש זמן רב יותר לניקוי וכן שימוש עם כמות גדלה יותר של חומרי ניקוי. שטיחים יקרים במיוחד מהמזרח הרחוק עשויים מחומרים פחות מעובדים והם שטיחים מאוד עדינים שחברות וותיקות העוסקות בתחום ניקוי שטיחים משמר איילון יודעות לטפל בהם באופן מקצועי.

ניקוי מקצועי של שטיחים מקיר לקיר

אמנם אין הרבה בתים או דירות שניתן למצוא בהם שטיחים מקיר לקיר אך בבתי המלון ובחברות רבות שטיחים אלה קיימים. יש לבצע בהם תחזוקה וניקוי שטיחים במשמר איילון באופן תכוף יותר. שטיחים אלה יש לנקות כאשר העובדים אינם נמצאים בחברה ויש לתת להם להתייבש לאחר הניקוי והחיטוי המקצועי. כידוע השחיקה של שטיחים מקיר לקיר במשרדים או במוסדות הינה גבוהה ולכן זה מצריך פעולה תכופה יותר של ניקוי שטיחים מקצועי. החברה תגיע על מנת לאבחן את סיבי השטיח ותתאים את שיטת הניקוי וחומרי הניקוי המתאימים לשטיחים מקיר לקיר. מומלץ כי תקבלו המלצות חמות מקולגות או חברים אשר כבר התנסו בשירותיה המקצועיים של חברת ניקוי שטיחים במשמר איילון או בכל עיר או אזור שבו נדרש שירות חיוני זה.  יש להישמע להוראות צוות הניקיון לגבי תחזוקה שוטפת של שטיחים מקיר לקיר על מנת לשמור על מראה מטופח למשך זמן רב  וכן עד הניקוי המקצועי הבא.

 

על מנת למצוא באופן מושכל חברה וותיקה של ניקוי שטיחים, יש להזמין חברת ניקוי שטיחים במשמר איילון שהיא בעלת ניסיון רב בניקוי של כל סוגי השטיחים.בישראל ישנן הרבה חברות ניקוי שטיחים במשמר איילון ויש לבחור חברה וותיקה כזאת שיש עליה הרבה המלצות והיא עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לניקוי שטיחים ומשתמשת בחומרי ניקוי איכותיים ומקצועיים אשר מתאימים במיוחד לשטיח. כזו היא חברת א.א. אלופים בניקיון, אשר הינה אחת מהחברות המובילות והוותיקות בתחום. החברה מציעה שירותי ניקוי שטיחים בפריסה רחבה וכן שירותי ניקוי רבים כגון: ניקוי ספות ניקוי ריפודי רכב ניקוי מזרונים ניקוי ווילונות בקיטור וכן ניקוי בתים דירות ומשרדים. חברת א.א. אלופים בניקיון מעניקה אחריו מלאה על כל סוגי עבודות הניקיון והיא כבר קיימת כ-20 שנה..

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×