ניקוי שטיחים ברחובות

ניקוי שטיחים ברחובות

אין בית או משרד בישראל שאינו מחזיק בשטיחים. לפעמים מדובר על שטיחים ניידים וייתכן כי מדובר על שטיחים מקיר לקיר. השטיחים מוסיפים יופי בכל חדר וכן מוסיפים לעיצוב וחמימות מיוחדת בכל חלל. יש להקפיד על תחזוקה שוטפת של השטיחים ואחת לשנה, יש להזמין חברת ניקוי שטיחים ברחובות. ניקוי יסודי חייב להתבצע בשטיחים באמצעות חומרי ניקוי וחיטוי מקצועיים וכן באמצעות מכונות משוכללות שמטרתן היא לנקות שטיחים באופן מקצועי ובטוח. לא מומלץ לבצע ניקויי שטיחים ברחובות בעצמכם, כי אם רק באמצעות חברת ניקוי שטיחים ברחובות שהיא בעלת ניסיון והמלצות ומומלץ כי תהיה זו חברה מומלצת.

 

ישנם כתמים עקשניים וקשה יכולה לגרום לכך שתצטרכו לבצע ניקוי עמוק כגון ניקוי כתמי דם וכתמי יין. חברות ניקוי שטיחים ברחובות, משתמשים בחומרים מיוחדים. אם אתם בעצמכם מעוניינים לנקות כתם קשה להסרה, ההמלצה של חברת ניקוי שטיחים ברחובות היא להשתמש עם מי סודה וערבבו בו חומר ניקוי מתאים. כתמים בשטיח אינם רצויים מכמה סיבות, כאשר אנו מדברים על מראה של שטיח נקי ואסתטי ועד להצטברות של חיידקים שאינם מסייעים לבריאותנו. ניקוי שטיחים בסיסי, נעשה באמצעות שואב אבק, אשר מסיר את הלכלוך. יש לבצע פעולות נוספות כגון להפוך את  השטיח אחת לחודש מה שיסיר ממנו פירורים ואבק.את השטיח יש להשאיר יממה ואז ניתן יהיה להפוך אותו חזרה ולשאוב אותו שוב משני צידיו.

 

מי שאוהב את שטיחי ביתו ידע גם לשמור עליהם נכון

אנשים אשר מחזיקים שטיחים ביתם, ישמרו עליהם היטב. הכוונה היא לתחזוקה נכונה וניקוי יסודי בחברת ניקוי שטיחים ברחובות. היום אין צורך לשלוח שטיחים למפעל של ניקוי שטיחים ברחובות כי אם חברת ניקוי שטיחים ברחובות מגיעה עד לביתכם. הניקיון נעשה אצלכם בבית אך יש להכין היטב את הבית לפני ניקוי שטיחים ברחובות. יש להרחיק ילדים ובעלי חיים מאזור  הניקוי וכן לאסוף את כל כבלי החשמל היות והעבודה של ניקוי שטיחים ברחובות נעשית במים ובמכונה מיוחדת. גם שיטת ניקוי בקיטור היא שיטה טובה של ניקוי שטיחים ברחובות כאשר הכתמים הם קשים מאוד. ניקוי זה של שטיחים יקר יותר אך נחוץ  רק במקרים מסוימים וזאת, לפי שיקול חברת ניקוי שטיחים ברחובות.

 

מומלץ לא לדחות פעולה חשובה של ניקוי שטיחים ברחובות,מ היות ואם הגב של השטיח הפך לקשה יותר, לא ניתן יהיה חנקות אותו במכונת ניקוי שטיחים מקצועית, כי אם במפעל מיוחד של ניקוי שטיחים ברחובות שתתבצע בו פעולה מיוחדת של השרייה בחומרים מסוימים שירככו את השטיח. יש להזמין חברת ניקוי שטיחים ברחובות כך שתוכלו לקבל הצעת מחיר וכן החברה תוכל לאבחן נכון את השטיח שלכם על מנת שתוכל לדעת באילו חומרי ניקוי עליה להשתמש יש להימנע מניקוי השטיח במים, אם אתם מנסים לנקות כתמים שחדרו בסיביו. הבעיה היא שאם השטיח אינו מתייבש הוא יפתח עובש וריחות לא נעימים מה שיקשה על חברת ניקוי שטיחים ברחובות להחזיר אותו לקדמותו.

 

שימוש בחומרי ניקוי טבעיים לניקוי  כתמים

הפחד של רבים מבעלי השטיחים הוא להשתמש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים בגלל הרכב הכימי שלהם. יש צדק בכך ולכן ישנם חומרי ניקוי ביתיים שניתן להשתמש בהם לניקוי שטיחים ברחובו או בכל עיר בארץ אם אינכם בטוחים. אחד מהחומרים הביתיים המוכרים והנפוצים ביותר הם חומת לבן מהול במים. ניתן בהחלט להסיר כתמים נקודתיים מהשטיח באמצעות חומר יעיל זה. יש לקחת מטלית נקייה ולטבול בתערובת החוץ עם המים ולנקות בתנועות סיבוביות את הכתם הנמצא בשטיח. יש להימנע משתייה ואוכל בקרבת השטיח, כך שהסיכוי כי הוא יהיה מוכתם הופך  אותו לכמעט בלתי אפשרי. גם חיות מחמד יש להרחיק מהשטיחים, היות והריח של בעל החיים אינו נעים והוא פשוט נדבק לשטיחים וכן פרוותם.

כדאי תמיד לעבוד עם חברת ניקוי שטיחים ברחובות שאתם מרוצים משירותיה. אף אחד מאתנו אינו אוהב להחליף בעלי מקצוע שונים וכן חברת ניקוי שטיחים ברחובות כבר מכירה היטב א השטיח שלכם  היות והיא  כבר ניקתה אותו בעבר. שטיחים בבית נשחקים בשל ההליכה עליהם וסוליות הנעליים משאירים הם אבק חול וחיידקים. הגוון של השטיח הופך לאפרפר. זהו קר פורה לקרדית האבק אם אינכם שואבים את השטיח אחת לשבוע באמצעות שואב אבק וכן, על מנת למנוע את היווצרותה של קרדית האבק יש להוציא את השטיח לשמש לפחות למשך שעתיים אחת לחודש. השמש מחסלת את קרדיט האבק, אשר אוהבת חושך ואבק. אפילו אם אין כתמים אשר נראים לעין בשטיח ביתכם הוא צובר עם השנים לכלוך שומני אשר נצמד לסיבים ואינו יורד מהם בשאיבה סטנדרטית באמצעו שואב האבק. זו הסיבה כי רק חברות של ניקוי שטיחים ברחובות משתמשות חומר ניקוי מיוחד אשר ממיס את הכתמים הדביקים. תהיו בטוחים כי לאחר ניקוי מקצועי של השטיחים אף כתם לא יראה בהם.

 

תחזוקה וניקוי שטיחים מקיר לקיר

ישנם שטיחים מקיר לקיר שנראים במוסדות, בתי מלון ומשרדים שונים. שטיחים אלה חייבים בניקוי ותחזוקה שוטת הרבה יותר מאשר שטיחים ניידים. הסיבה היא כי ישנם הרבה אנשים שעוברים מדי יום במשרדי החברה אם העובדים עצמם או מבקרים ואנשי עסקים המגיעים מדי יום. יש לשאוב בכל  יום את השטיחים מקיר  לקיר. כמו כן אחת לחצי שנה יש להזמין חברת ניקוי שטיחים ברחובות אשר מתמחה עם ניקוי שטיחים מקיר לקיר בדרך זו, ניתן יהיה לשמור על השטיחים ולהקנות להם מראה רענן נקי ואסתטי אשר חשוב בהחלט לשמה הטוב של החברה. בגלל ששטיחים מקיר לקיר נוטים יותר לצבור אבק, יש להקפיד על תחזוקה יום יומית של שאיבתם.

 

ישנם כאלה שמעדיפים להזמין שירותי ניקוי שטיחים ברחובות לפני הקיץ בכדי שיוכלו לאחסן את השטיחים בביתם עד לבוא החורף. יש לאחסן נכון את השטיחים על מנת שלא יצהיבו מחוסר חמצן. ניקוי זה, מנטרל לחלוטין את הבקטריות בשטיח. בקשו מהחברה כי אתם מעוניינים לאחסן את השטיח לאחר הניקוי והם יארזו ויגלגלו אותו באופן מקצועי עד שתפרשו אותו בחורף הבא בביתכם. ישנם שטיחים שיש לבצע בהם ניקוי שטיחים ברחובות פעמיים בשנה ולכן השאלה כמו מתי יש להזמין חברת ניקוי שטיחים ברחובות תלויה באורח החיים ובשמירה על תחזוקה נכונה בשטיחים. גם בתים שיש בהם חיות מחמד, יצטרכו לבצע ניקיון תכוף יותר בשטיחים בגלל הלכלוך והריחות הנספגים בשטיחים בגלל בעלי החיים הנמצאים בבית.

 

מנעו מהשטיח להתבלות באמצעות תחזוקה וניקוי שטיחים מקצועי

השטיחים שלנו עברים הרבה רגליים אם בבית או אם במשרד. דבר זה גורם לבלאי ולשחיקה של השטיח. אם לא תקפידו על ניקוי תדיר של השטיחים ותחזוקה שתלויה רק בכם השטיח לא יראה טוב. אף אחד אינו מעוניין שיהיו בביתו שטיחים מוזנחים, זה מראה על לכלוך ואי אכפתיות. כאשר אתם מזמינים חברה המתמחה עם ניקוי שטיחים ברחובות, בקשו הוראות תחזוקה וניקוי של כתמים נקודתיים. לאחר שהחברה כבר מכירה את סוג השטיח היא, על סמך ניסיונה תעניק לכם את הטיפים המקצועיים היעילים ביותר עד לניקוי היסודי הבא אשר יכלול ניקוי עמוק של השטיח, הסרת ריחות רעים וחיטויו.. יש להזמין חברה וותיקה כמו א.א. אלופים בניקיון אשר קיימת מעל ל-19 שנה ומציעה ללקוחותיה: ניקוי ספות, ריפוד רכב, ניקוי ווילונות בקיטור , ניקוי בתים, משרדים ודירות , ניקוי מזרונים ועוד.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×