ניקוי שטיחים ברמת גן

ניקוי שטיחים ברמת גן

למרות שאריגת שטיחים הינו עיקרון של למעלה מאלף שנה קיים שינוי בענף והוא ניקוי שטיחים.  בעבר מטלה כמו ניקוי שטיחים ברמת גן או בכל עיר אחרת, הייתה קשה עבור הרבה עקרות בית שידעו ולמדו מאימן כיצד ניתן לנקות שטיח אך גם בניקוי זה היו טעויות חמורות ואפילו הרסניות כגון חבטת השטיח תליית השטיח כאשר הוא רטוב וכבד ממים מה שגרם לא להיפרם בחלקו האחורי ועוד. היום עקרות הבית כבר עובדות ומשאירות את מטלת ניקוי שטיחים ברמת גן בידי חברות מקצועיות. החברות מחזיקות במכשור משוכלל וחומרי ניקוי שלא רק שאינם פוגעים בשטיחים כי אם שומרים עליהם לאורך שנים כאשר צוות ניקוי שטיחים ברמת גן מעניק הוראות של תחזוקה שוטפת ללקוחות שאצלם ביצעו את ניקוי השטחים. יש לתחזק בכל שבוע את השטיחים אך מומלץ בכל שנה לפחות להזמין חברת ניקוי שטיחים ברמת גן על מנת שתוכל לנקות ולחטא את השטיח באופן יסודי מה שימנע מקרדית האבק להתפתח.

 

כל חברה וותיקה של ניקוי שטיחים ברמת גן תדע לנקות שטיחים יקרים כאשר הטיפול בהם הינו עדין ומקצועי. במידה ויש לכם שטיחים פקסים אפגאנים או סינים יש לדאוג כי חברה מקצועית המתמחה עם ניקוי שטיחים ברמת גן תדע כיצד לטפל בשטיחים אלה בצורה המקצועית ביותר. מרבית האנשים שיש להם שטיחים בסלו או בחדרי השינה מסתפקים בשאיבה רגילה של הטיח באמצעות שואב אבק כאשר השטיח זקוק לניקוי עמוק ורציני שיכלול גם חיטוי ורק אז הם מזעיקים את המומחים. היום קיימות טכניקות חדישות ומשולבות כך שהשטיחים יוצאים נקיים ורעננים כאילו זה עתה נרכשו מחנות השטיחים.

 

תשכחו מכל מה שידעתם על ניקוי שטיחים

שטיחים כאמור קיימים מאות שנים ויותר אבל המהפכה התעשייתית והפתרונות של העולם המודרני הופכים את נושא כגון ניקוי שטיחים ברמת גן או בכל אזור אחר בארץ לתחום שאין כמותו. עם השנים התחילו להיראות בשוק גם שטיחים מקיר לקיר אשר נתנו מענה מושלם לחיפוי הרצפות. שטיחים אלה נראו תחילה בתי מלון ובבתים פרטיים אבל היום ניתן לראותם יותר במשרדים חברות ותאגידים לשטיחים אלה ישנם יתרונות גדולים כמו בידוד מרעשים קל לתחזק אותם והמשרדים נראים מפוארים יותר. ניקוי שטיחים ברמת גן מקיר לקיר הינו שירות קבוע שניתן בכל תקופה קצרה באמצעות שיטת ניקוי מיוחדת עם מכשור מתקדם וחומרי ניקוי ייעודים ומקצועיים שמותאמים לסוג סיבי השטיחים מקיר לקיר.

 

הקדמה הינה  תמיד הליך חיובי היות והקדמה היא זו אשר מקלה על חיינו. אם לא היו חברות ניקוי שטיחים ברמת גן ובשאר הערים בארץ אנשים לא היו רוכשים שטחים אלה משום שהם חייבים ניקוי מקצועי. זו הסיבה כי חברות ניקוי שטיחים ברמת גן ובכל הערים בישראל פשוט צצו כמו פטריות לאחר גשם  אך החברות המקצועיות הן הוותיקות והמומלצות ולכן יש לפנות לחברות אלה. אמנם שטיחים מקיר לקיר נשחקים מהר יותר בשל כמות העובדים והמבקרים במשרדים או בבתי המלון שבהם ניתן לראות שטיחים אלה ולכן הם צריכים טיפול תכוף יותר בשונה מניקוי שטיחים ברמת גן ששירות זה הוא לבתים פרטיים או דירות יש לציין כי בעלי חברות או תאגידים בתי מלון וכדומה הוצאה זו הינה הוצאה מוכרת לצרכי מס מה שגורם לשירות זה להיות משתלם במיוחד.

 

ניקוי רטוב של שטיחים או ניקוי יבש ואם כן באילו מקרים?

בעולם השטיחם והטקסטיל בכלל, השימוש בניקוי יבש נקבע בהתאם לכמות הלכלוך אבל ראשית יש לדעת מאיזה חומר עשויים הסיבים של השטיח. שימוש במים עשוי לגרום להתכווצות של הסיבים ועיוות השטיח כשאר מדובר על שטיחי יוקרה המיוצרים מצמר טבעי ישנן טכניקות שונות שמאפשרות גם לגרום לשטיחים להיות נקיים אך גם לא לפגוע במראם או צורתם. ז הסיבה שיש לקרוא לנציג של חברת ניקוי שטיחים ברמת גן על מנת שיוכל לאבחן את סוג השטיח ולהחליט באיזו שיטת ניקוי הוא יעדיף לנקות את השטיח על מנת לשמור עליו מהרס או כיווץ חלילה. בחירה של חברת ניקוי שטיחים ברמת גן או בכל עיר בה אתם גרים הינו צעד מומלץ לאנשים אשר אינם מעוניינים ליטול על עצמם סיכון מיותר אשר בסופו של דבר יעלה להם ביוקר. מי שמעוניין בשטיח נקי ומבריק, עליו לפנות לחברת ניקוי שטיחים ברמת גן מומלצת. אשר תגיע ובתוך זמן קצר בשטיח יראה כחדש עד כי גם אתם לא תוכלו לזהות אותו. מדובר על יישום של חומרים כימיים המיועדים להשיג ניקיון מושלם של השטיחים וזאת ללא מגע של מים. חומרים אלה יש לרסס על פני כל השטיח ובאמצעות שורה של פעולות ניקוי החומר פועל על הכתמים בשטיח. התוצאה היא שטיח נקי לגמרי. יש לציין כי לא כל שטיח ולא בכל מקרה יש ליישם את שיטת הניקוי היבש על השטיחים, היות והעלות של ניקוי שטיחים ברמת גן באמצעות ניקוי יבש עשויה להיות גבוהה אפילו יותר מהשטיח עצמו וכן, ישנם מקרים שניקוי יבש לא יתאים בשל סוג השטיח או ששיטה זו לא תתאים לשטיח ואפילו תגרום לו להרס. זו הסיבה שיש צורך באנשי מקצוע וותיקים בתחום שמומחיותם הינה ידע עשיר וטיפול נכון בכל סוגי השטיחים.

 

תחזוקה נכונה של שטיחים – עשה ואל תעשה

יש לציין כי פעולה כגון שאיבת אבק היא מבורכת ורצויה ליישום על שטיחים וכן מבליטה את היופי הטמון בו. שאיבת אבק נדרשת כאשר ישנה תנועה רבה של אנשים בבית או בבית העסק. יש להיזהר ממגע ישיר של שמש על השטיחים ולכן יש להגיף את התריסים במיוחד בשעות היום ובימי הקיץ. אסור לחבוט בשטיח בכדי להיפטר מהחול והאבק הנמצאים בו.  פעולה זו תגרום לשטיח להיסדק בצדו האחורי ולהיפרם. אם השטיח נרטב ממים באיזו שהיא צורה או אופן יש לייבשו ולאווררו על מנת שלא ייווצר בו עובש. כאשר אתם שוטפים את הבית דאגו להרחיק את השטיחים על מנת שלא יירטבו. במידה והבחנתם בכתם עקשן שמסרב לרדת מהשטיח תוכלו לרכוש מחומרי בניין חומר הנקרא "בנזין לבן" זה אינו דלק של מכוניות כי אם בנזין חסר צבע אשר עבר פעולות ותהליכים מיוחדים. חומר זה משמש במדע וברפואה  למטרות ניקוי. יש לשפוך מעט חומר זה על מטלית העשויה כותנה לבנה ולשפשף את הכתם. בתוך מספר שניות הכתם ייעלם ולא יישאר ריח על השטיח. חומר זה מתאים רק לשטיחים סינתטיים ולא על שטיחים העשויים מצמר ובעבודת יד היות וניקוי של שטיחים אלה יהיה שונה לחלוטין.

על מנת לדעת את כל הטיפים ולהגיע לרמת ניקיון גבוהה של שטיחים יש להזמין חברת ניקוי שטיחים ברמת גן ובאזורים נוספים בארץ כך שגם תיהנו מניקיון מושלם של השטיחים וכן מטיפים לתחזוקה וניקוי כתמים אשר יתאימו לשטיח הספציפי שלכם. אחת מהחברות הידועות בתחום הינה א.א. אלופים בניקיון אשר קיימת כבר 19 שנה והיא מציעה ניקוי ברמה גבוהה עם ציוד עדכני ומשוכלל וכן חומרי ניקוי ייעודיים המותאמים לשטיחים שלכם. החברה מציעה פריסה רחבה של אזור שירות בארץ והיא עוסקת בסוגים רבים של ניקוי כך שתוכלו למצוא שירותי ניקיון רבים תחת קורת גג אחת כגון: ניקוי ספות, ניקוי מזרונים ניקוי ווילונות ניקוי בתים דירות ומשרדים ועוד. השירות הינו אדיב והחברה מעניקה אחריות על כל עבודות הניקיון שהיא מבצעת ובמחירים סבירים.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×