ניקוי שטיחים מחיר

ניקוי שטיחים מחיר

החורף הגיע ואנו שוב פורסים את שטיחי הבית, אך לפני כן, הדבר החשוב הוא האם דאגתם לבצע ניקוי שטיחים מחיר? כאשר השטיח נמצא מגולגל ואינו נקי, הוא עשוי לפתח בקטריות וחיידקים למיניהם וכן, קרדית האבק אשר מזיקה לדרכי הנשימה ועשויה לגרום לאלרגיות שונות בעור. אם החלטתם לאחסן את השטיחים קיץ, מומלץ כי לפני כן תבצעו ניקוי שטיחים מחיר, אשר יבוצע באופן יסודי באמצעות חברה וותיקה שיודעת לנקות את כל סוגי השטיחים באמצעות צוות מקצועי, מכשור עדכני וחומרי ניקוי ייעודיים ואיכותיים אשר יתאימו לסוג השטיח הנמצא ברשותכם. אם יש לכם שטיחונים קטנים, בדקו אם ניתן לכבס אותם באמצעות מכונת הכביסה ובכל שטיח ישנה תווית של הוראות ניקוי.

 

יש לדעת, כי ניקוי שטיחים מחיר, עולה לפי גודלו של השטיח וניתן למצוא ניקוי שטיחים מחיר באתרי השוואת מחירים. לפעמים רבים מעוניינים לנסות ולנקות בעצמם את השטיחים, הבעיה היא שאין להם את הכלים המקצועיים ואת הידע שיש לחברת ניקוי שטיחים מחיר, וכן לא את חומרי הניקוי האיכותיים. מה שכן ניתן לנקות זה רק את הכתמים הנקודתיים, אלה הם הכתמים שניתן הסיר בקלות אם מנקים אותם מייד עם התהוותם. אם שאלתם את עצמכם מדוע אתם לא יכולים לנקות בעצמכם את השטיח עם מים וחומר ניקוי, הסיבה היא שהמכונות שנמצאות אצל חברות ניקוי שטיחים מחיר, מזריקות ויונקות את החומר עם המים. פעולות אלה נעשות כמובן לאחר שאיבה וכן השטיח עובר קרצוף עם מברשות עדינות על מנת שלא לפגוע במרקם השטיח ובסיביו.

 

יש לכם שטיחים יקרים? – אל תנסו לנקות אותם לבד

שטיחים יקרים, הינם שטיחים העשויים בעבודת יד ועשויים מסיבים טבעיים. למשל שטיחים פרסיים, סינים, אפגאניים וכדומה. לרוב, לכל חברת ניקוי שטיחים מחיר, יש מפעל לניקוי שטיחים עדינים ויקרים. השטיח עובר השרייה מיוחדת וניקוי במפעל, כשאר הוא נקי הוא יוחזר לבית הלקוח.יש לציין, כי ניקוי שטיחים מחיר, של שטיחי יוקרה יהיה יקר יותר אבל בהחלט שווה. שטיחים אלה עולים הון ועל מנת לשמר אותם למשך שנים יש לשמור על ניקיונם טיפוחם באמצעות ניקוי שטיחים מחיר, אשר נעשה באופן מקצועי ויעיל. ניקוי שטיחים מחיר הוא כמה מאות שקלים בודדים והשטיח שלכם יראה ממש חדש. יש לציין כי חברה המבצעת ניקוי שטיחים מחיר, מבצעת גם ניקוי ספות, כך שתוכלו כבר לנקות את הסלון שלכם, אשר יראה מטופח ונעים יהיה לשהות  בו ולארח בו אורחים.

 

אם כבר חברת ניקוי שטיחים מחיר מגיעה אל ביתכם, תוכלו לקבל הצעה טובה יותר של ניקוי שטיחים וספות, מה שיכול להיות אטרקטיבי עבורכם. גם אם יש לכם מזרון שמריח ממש לא טוב ומסכן את הבריאות שלכם ושל בני ביתכם, זה הזמן לנקות גם את המזרונים של הבית. האמת היא שהשטיחים מתלכלכים מהר, במיוחד אם לא שומרים על הרגלי ניקיון נכונים וכן, על תחזוקה נכונה שלהם באמצעות שאיבה טובה אחת לשבוע. יש להפוך את השטיח על צדו השני למשך יומיים ואז לשאוב את צדו ההפוך. בעזרת שיטה זו, כל הגרגירים של החול, האבק ופירורים, פשוט נופלים על הרצפה. מי שאוהב שטיחים והם מצויים בביתו, יודע כי ניקוי שטיחים מחיר של שטיחים סינטטיים, היה קל בהרבה וכן ניקוי עצמי של כתמים נקודתיים מאשר ניקוי שטיחים מחיר של שטיחים העשויים מסיבים טבעיים כגון צמר, כותנה או משי.

 

אוהבים ניקיון? אז הנה הפתרון

מי מאתנו אינו אוהב ניקיון? מי שמכיר בעובדה כי ניקיון אינו רק אסתטי כי אם שומר על בריאותנו. בשטיחים מוזנחים המלאים אבק ולכלוך וגם כתמים של שתייה ואוכל מתחפרת קרדית האבק. אם לא תשמרו היטב על תחזוקת השטחים בביתכם וכן, תזמינו לפחות אחת לשנה חברת ניקוי שטיחים מחיר, השטיח לא יישמר. שטיחים לא עולים זול, אך יש שאינם יכולים בלעדיהם, בגלל שהם מקנים עיצוב וחמימות בבית. מי שמחזיק שטיחים, ודע כי הם מצריכים טיפול וכי בשביל יופי יש לדעת כיצד לתחזק ולשמור עליהם. יש שמעדיפים לנקות כתמים נקודתיים, בעזרת חומרי ניקוי ביתיים כגון חומץ לבן עם מים ביחס של חצי, וכן, סבון כלים מהול במים או ג'ל כביסה. עליכם אף לדעת, כי ניקוי שטיחים מחיר, תלוי גם בנתונים שלו. אם הוא מלוכלך ומוזנח, מחיר הניקוי יעלה יותר, הן בשל הזמן הרב יותר שחברת ניקוי שטיחים מחיר תבזבז וכן, בגלל חומרי הניקוי הרבים יותר והחיטוי שיש לעשות בהם לאחר הניקוי עצמו. לאחר שתבררו לגבי ניקוי שטיחים מחיר, יש לקבל לפחות 3 הצעות מחיר מחברות שונות. ברגע שכבר השוויתם מחירים ואתם יודעים מה המחיר הממוצע עבור ניקוי של מ"ר שטיח, מדדתם את השטיח שלכם ואתם יודעים מה המחיר, אם תקבלו הצעה נמוכה במיוחד, עליכם להרים גבה. מחיר זה, יכול להיות זול בגלל כמה סיבות, הראשונה, מדובר על חברה חדשה בלי הרבה ניסיון והיא מעוניינת לרכוש יותר לקוחות, הסיבה השנייה שהחברה אינה משתמשת בחומרי ניקוי איכותיים. שתי הסיבות הללו, גורמות לכם לעבור מיד לחברה וותיקה בעלת שם ומוניטין שיש עליה המלצות וחוות דעת טובות.

 

ניקוי שטיחים גם במגזר העסקי

יש לציין, כי ניקוי שטיחים מחר, נעשה גם במגזר העסקי. ישנם משרדים ובתי עסק רבים המחזיקים בשטיחים מקיר לקיר ובשטיחים ניידים. חברות המתמחות בניקוי של כל סוגי השטיחים, מגיעות עד למשרדים או לבית העסק ומבצעות היטב את הניקוי. כל חברות ניקוי שטיחים מחיר, מציעות אחריות מלאה על עבודתן. בעלי עסקים או משרדים, יכולים לקבל החזר על ניקוי השטיחים, היות ומדובר על הוצאה מוכרת לצרכי מס. ניקוי שטיחים מחיר בחברות ובתי עסק, משתלם במיוחד, היות וגם המשרדים נראים נקיים ומטופחים וכן, בעלי החברות והמשרדים מקבלים החזר על פעולת ניקוי שטיחים מחיר. יש לציין, כי כמובן הוותק, ההמלצות המוניטין של חברת ניקוי שטיחים חשובים בבחירה הנכונה. זו הסיבה שיש לחפש היטב חברה אמינה ומקצועית.

ניתן לבצע גם ניקוי לקילינקות מומלצות וחשוב מאוד לשמור על קליניקה נקיה

אחת החברות הבולטות המוכרות בשוק ניקוי השטיחים, הינה חברת א.א.אלופי ניקיון, הקיימת כבר 19 שנה. לחברה שירותי ניקיון רבים אשר כוללים: ניקוי ספות, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי מזרונים, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, משרדים ודירות, תיקון ריפוד בבית הלקוח, ריפוד בבית הלקוח ועוד. לחברה צוותים אשר מתמחים בסוגי הניקיון השונים וכן, לחברה מכונות ניקוי משוכללות, חומרי ניקוי איכותיים ושירות אדיב. א.א.אלופי ניקיון מציעה את שירותיה בפריסה רחבה בערים ובאזורים רבים בארץ. תקבלו אחריות מלאה על שירותי הניקיון הרצויים לכם וכן, טיפים לתחזוקה נכונה של שטיחים, ספות וריפודים שונים הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לצרף אתכם למאות לקוחותינו המרוצים.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×