ניקוי שטיחים באריאל

ניקוי שטיחים באריאל

מי אינו מכיר את המצב הידוע שבו אנו מבחינים בכתמים בשטיח, או בשינוי בגווניו ומליטים לנקות את השטיח.  פעולה זו, הינה די מורכבת ועשויה לקחת זמן. רבים מתלבטים בשאלה, אם לזרוק את השטיח או לשלוח אותו אל חברת ניקוי שטיחים באריאל, במידה והם גרים בעיר זו. יש לדעת, כי הצטברות של אבק וחיידקים אינה רק לא אסתטית, כי אם מהווה סכנה בריאותית לבני הבית ולכם. זו הסיבה כי יש לבצע שאיבה בשטיח, אחת לשבוע ואם מופיעים כתמים, יש לנקותם באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים וזאת, על פי הוראות היצרן. יש לציין, כי ישנם שטיחים שהם יקרים מאוד ולכן יש לשמור עליהם על מנת שיחזיקו מעמד שנים, יש למצוא שירותי ניקוי שטיחים באריאל, אם הנכם מאזור זה, כך שהשטיח יעבור ניקוי יסודי ומקצועי וייראה כחדש לחלוטין.

 

אם גיליתם כתמים על השטיח, ניתן יהיה להסירם באמצעות מסיר כתמים וכן, עליכם להקפיד על שימוש במעט חומר ניקוי, כך שהכתם לא יתפשט הלאה והכוונה היא להרחבת הכתם. הטכניקה ידועה של ניקוי שטיחים באריאל או בכל עיר אחרת, הינה שימוש באמצעות חומץ מדולל במים, שהוא אינו מזיק לשטיחים וגורם לכתמים להיעלם. יש להשתמש עם מברשת עדינה ושפשף בעדינות את מקום הכתם, היו ושימוש אגרסיבי  עם מברשת קשה, רק תגרום להרס של סיבי השטיח והנזק יהיה רב.

 

שיטות ניקיון לא נכונות יפגמו בשטיח

אנו חשים כי ניקוי שטיחים באריאל, הינה מחויבות גדולה, כך שהשיטים היקרים שלנו לא ייהרסו. יש ליצור קשר עם חברה המציעה ניקוי שטיחים באריאל, כך שאחת לחצי שנה-שנה, השטיח יעבור ניקוי וסודי וחיטוי מחיידקים ובקטריות למיניהן. יש לשים לכמה נקודות חשובות לפני שתתחילו במלאכת ניקוי שטיחים באריאל. למשל: אל תזניחו את שגרת הניקיון של השטיחים. ראשית שאיבה קבועה, תגרום לשטיח להיות נקי ומטופח, היות ואנו נכנסים בנעליים הביתה, כאשר אנו מביאים עמנו מבחוץ, חול ולכלוך. אחת לחודש, יש להפוך את השטיח ולשאוב אותו מצדו השני. אל תטאטאו את השטיח, כי אם בצעו בו שאיבה טובה כאשר אתם משתמשים במטאטא, הלכלוך נספג עמוק יותר בשטיחים, סיבי המטאטא דוחפים את הלכלוך עוד יותר לסיבים,כך שבמקום שהשטיח יתנקה, הוא אף מתלכלך יותר.

 

כאשר אתם הופכים את השטיח, השאירו אותו באופן זה, למשך 3 ימים, כך שהלכלוך המכיל אבק וגרגרי חול ירד ממנו. כאשר אתם מנקים כתם משטיח, אל תשפשפו בתנועות סיבוביות, היות והשטיחים ברובם הם עדינים ושפשוף, יגרום לפגמים רבים. האינסטינקט הטבעי של הניקיון אשר מושרש בנו הוא לשפשף את השטיח וזה מוטעה. למשל, שפשוף, של השטיח  יגרום למריחת הכתם הלאה, דהייה של צבעי השטיח ופרימת הסיבים שלו. אסור לחבוט שטיחים. דבר זה היה נהוג לפני שני רבות כשר היינו צריכים לבצע ניקוי שטיחים באריאל או בכל עיר אחרת ולא היו אז בידינו הכלים הנכונים והמשוכללים לשאוב ממנו את האבק. כאשר מתבצעת חבטה בשטיח, הסיבים נפרמים והשטיח עם הזן, אף ישנה את צורתו, מה שלבטח אינו רצוי.

 

אל תכניסו שטיחים דקים או קטנים למכונת הכביסה

ניתן למצוא סוגים מסוימים של שטיחים שכביסה במכונת כביסה מתאפשרת, שטיחים אלה, הינם למעשה שטיחונים שנמצאים בחדרי האמבט או בשירותים. רק אם קיימות הוראות יצרן מפורשות, כי ניתן יהיה לשטוף ולנקות את השטיחונים במכונת כביסה, תוכלו לבצע פעולה זו. ישנם כתמים שקשים להסרה. למשל שמן או חמאה, יש למרוח ממיס שומנים טבעי על הכתם ולהמתין מספר דקות. את חומר הניקוי, יש לספוג באמצעות מטלית יבשה. אם אתם מעשנים או אירחתם אורחים שעישנו ואפר של סיגריות נפל על השטיח, מומלץ שלא לשאוב אותו בעזרת שואב אבק, כי אם לקחת מכשיר או כלי קהה ולגרד בעדינות את חלקיקי האפר מן השטיח, כמו למשל בעזרת כף מעץ. אם מסטיק נדבק לשטיח, רק באמצעות קוביות קרח, ניתן יהיה להסירו. הקרח יגרום למסטיק לקפוא וכך, ישבור אותו ביתר קלות וניתן יהיה להוציאו כחתיכה מוצקה מן השטיח.

 

כאשר מדובר בכתם קשה כגון כתם דם, יש להניח מטלית לחה על השטיח באזור הכתם ולספוג את הדם. יש להשתמש באלכוהול בדרגה של 70% או בעזרת מים חמים המהולים בחומץ, ביחס של 50%. יש לטבול מקלון עם החומר ולספוג את הכתם. בכל שיטות הניקוי, מומלץ לא לשפשף אף כתם המופיע על השטיחים, כי אם לבצע את וראות הניקוי הללו. מטליות יבשות, הינן מצוינות עבור ניקוי שטיחים באריאל ובאזורי אחרים בארץ, היות והמטלות סופחות את נוזלי הניקוי שבאמצעותם אנו מנקים את השטיח. השטיחים, הופכי להיות חשופים למגע של נעליים, לכלוך כמו כתמי אוכל או שתייה, אבק, כתמים של בוץ ועוד. זו הסיבה, כי מומלץ לבצע ניקוי שטיחים באריאל על בסיס קבוע, אם השטיחים הינם סטנדרטיים או שטיחים מקיר לקיר שהם נפוצים יותר במקומות ציבוריים כגון חברות, מוסדות ועוד.

 

שטיחים המתוחזקים ברמה גבוהה ייצרו סביבה ויזואלית נעימה

כתמים על השטיח אינם מראה מלבב או אסתטי. ניתן לנקות שטיחים, בשיטות מסורתיות או באמצעות שיטות מודרניות יותר. שטיחים המתוחזקים ברמה גבוהה, יצרו סביבה ויזואלית נעימה ובריאה הרבה יותר, מאשר שטיחים מלוכלכים או מוזנחים. ניתן למצוא שיטות מקצועיות עבור ניקוי שטיחים באריאל ובכל הערים בארץ. למשל ניקוי בקיטור, באמצעות מכונות ניקוי משוכללות המבצעות חדירת חומרי ניקוי ייעודיים לשטיח, שפשוף וקרצוף, באמצעות מברשות מקצועיות ועדינות אשר מתאימות לסיבי השטיח. למרות שאתם מתחזקים את השטיחים בבתכם, באמצעות שואב אבק, זה אינו מספיק, היות וקשה להתעלם מביצוע של ניקיון שטיחים באריאל, באמצעות חברה וותיקה ומקצועית, אשר תבצע בשטיחים ניקוי מקצועי ויסודי ואף פעולה מקצועית של חיטוי, לאחר פעולת הניקיון.

 

כאשר אתם פונים אל חברת ניקוי שטיחים באריאל, תסירו מעצמכם דאגות מיותרות. גם בבתים , דירות ובתי עסק רבים, פונים לניקיון מקצועי של שטיחים. תוכלו להזמין חברת ניקוי שטיחים באריאל, אשר תגענה אליכם, על הזמן המתאים לכם. אתם חוסכים לא מעט זמן וכסף, כשאר צוות ניקוי שטיחים באריאל, יגיע עד לביתכם או לעסק או החברה שאתם מנהלים וינקה באופן יסודי את השטיחים. עבודה זו נעשית באחריות מלאה. כאשר ניקוי שטיחים באריאל נעשה באמצעות חברה מובילה כמו חברת א.א. אלופים בניקיון, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים, כי הניקיון יתבצע על הצד הטוב ביותר. לחברה ניסיון של 19 שנה המלצות ולקוחו קבועים, אשר מלווים את החברה שנים וממליצים עליה בחום. לחברה, פריסה של שירותי ניקוי שטיחים, ניקוי ספות וכל סוגי הריפודים, ניקוי ריפודי רכב עד לבית הלקוח וניקוי ווילונות החברה מציעה גם שירותי ניקוי בתים, דירות ומשרדים כך שתוכלו לקבל סל שירותים מלא, תחת אותה קורת גג.

 

החברה מעניקה אחריות מלאה, על כל שירותי הניקיון שהיא מציעה וכן, תוכלו לקבל הצעות מחיר ולהשוות אותן מול חברות ניקיון מובחרות אחרות ולהבין לבד כי הגעתם לחברה הנכונה ובדיוק בזמן הנכון.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×