ניקוי ספות בפתח תקווה

ניקוי ספות בפתח תקווה

אנו מכירים את הכתמים שמצטברים על הספות בסלון והוא הגורם המפריע לנו. אם אתם מאזור פתח תקווה, מומלץ כי תזמינו אחת לשנה חברת ניקוי ספות בפתח תקווה. הספות שלנו מתמלאות ביצורים זעירים שלא ניתן לראות בעין אשר מזיקים לבריאותנו ולבריאותם של בני המשפחה וגורמים לאלרגיות גם לילדינו וגם לנו. את הספה כמעט לא מנקים ובחריצים בין כריות המושבים החיידקיים והלכלוך רק מצטבר. כאשר מזמנים חברת ניקוי ספות בפתח תקווה הצוות של חברת הניקיון ישאב את האבק וקרדית האבק חומר ניקוי ייעודי עם מים יוזרק לספה כאשר הותאם מראש לסוג הריפוד. השלב הבא יהיה קרצוף הספה והשלב הבא יניקה של חומר הניקוי יחד עם המים.. פעולה זו נעשית מספר פעמים עד לקבלת מים נקיים.

 

את הספה יש לייבש באוויר הצח ועבודה זו של ניקוי וחיטוי הספות אורכת בין שעתיים לארבע שעות. חומרי הניקוי המקצועיים עונים על הצורך של הסרת כתמים מהירה ויעילה להקניית מראה מבריק ורענן ואפילו ריחני כך שניתן יהיה לשבת על הספה בנוחות. החיטוי הוא אנטי בקטריאלי ומונע מחיידקים לחדור לספות. אין זה אומר שהנכם פטורים מתחזוקה קבועה של הספות באמצעות שואב אבק היות וזו הפעולה החשובה ביותר לשמירה על ניקיון הספות. יש כאלה שאף מנגבים את הספות באמצעות מטלית לחה על מנת להשלים את פעולת התחזוקה. מומלץ כי המטלית הלחה לא תהיה מבושמת למניעת שכבת דבק על הספות.

ניקוי ספות באמצעות תכשירי ניקוי לספות

אם החלטתם לנקות את הספות בעצמכם, תוכלו לנקות את הפיתוחים העיטורים בעץ הספות במידה ויש לכם ספות עתיקות יש לנקות את העץ בחומרי ניקוי מיוחדים שאף מגנים ומבריקים את העץ. השתמשו למטרת ניקוי ספות בפתח תקווה בחומרי ניקוי שמתאימים לספות שלכם.  לפני כל ניסיון ניקוי עם תכשיר מיוחד עבור ניקוי ספות בפתח תקווה יש לשאוב היטב את הספה באופן יסודי. אם אתם חשים כי קיימים ריחות לא נעימים פזרו אבקת סודה לשתיה המתינו כיממה ושאבו את האבקה בעזרת שואב האבק. יש לציין כי ניקוי מקצועי של ספות ישנות יהיה שונה מאשר ניקוי של ספות חדשות ומודרניות. כאשר מדובר על ניקוי ספות בפתח תקווה העשויות עור יש לדעת כי קיימים סוגים שונים של עור כך שיש לרכוש חומרי ניקוי ייעודיים לעור ולסוג המסוים שלו.

 

עצם העובדה שיש צריך לעשות שימוש בחומרי ניקיון ספציפיים על מנת לנקות כל סוג של ספה. יש למצוא את המענה הנכון לגבי ניקוי ספות בפתח תקווה. לא כדאי לנקות בעצמכם את הספות היות והתוצאות תהיינה מאכזבות..זה ידוע כי כל הלכלוך מתרכז בחריצי הספות ויש להקדים תרופה למכה ולא לתת ללכלוך להצטבר. אל תנסו לנקות בעצמכם את הספות באופן יסודי התוצאות עשויות להיות הרסניות ולכן אל תסתכנו והזמינו שירותי ניקוי ספות בפתח תקווה. האחריות והמקצועיות הינה של חברת ניקוי ספות בפתח תקווה.ניקוי ספות בפתח תקווה הוא הכרחי גם בגלל הניקוי היסודי והמקצועי של חברת ניקוי ספות בפתח תקווה וכן החיטוי של הספה. זהו ניקוי מורכב ויש לתת את העבודה בידיהם של המומחים לדבר. ישנם חומרי ניקוי מקצועיים לספות כמו באבקה או נוזלים שמכילים כימיקלים שונים חומרים שהם פעילי שטח או חומרים שמלבינים. יש להשתמש בתכשירי הניקוי על פי הוראות היצרן.

 

ניקוי הספות נעשה בביתכם

צוות ניקוי ספות בפתח תקווה מגיע אל ביתכם לבחון את סוג הבד של הספות או העור שממנו עשויה הספה. גם סוג הכתמים שנמצאים על הספות יבחן הצוות ויחליט באילו חומרי ניקו יש לנקות את הכתמים. יש להכין את הבית מראש להרחיק ילדים בעלי חיים חוטי חשמל מהרצפה וכן להרים ווילונות שלא יירטבו מפעולת הניקוי. הספות תהיינה נקיות ומרהיבות לאחר ניקוי מקצועי של חברה וותיקה אשר יודעת לנקות באופן מקצועי את כל סוגי הספות. אם אתם הבחנתם בכתם יש לנסות ולנקות עם חומר הניקוי באזור מוסתר של הספה. במידה והחומר פועל ללא הסבת נזק לריפוד. אם הכול כשורה ניתן יהיה להמשיך ולנקות באמצעות חומר הניקוי על כתמים נקודתיים.   על מנת שתוכלו להיות רגועים כי ספות עולות הרבה כסף יש לוודא כי אתם מגיעים אל חברת ניקוי ספות בפתח תקווה שניתן יהיה לסמוך עליה. ראשית יש למצוא חברה וותיקה ששמה והמוניטין שלה הולכים לפניה וכן המלצות תמיד מועילות.כאשר מדובר על לכלוך מוצק שאינו יכול להתפרק במים. זה הלכלוך העיקרי בספות והוא יכול להיות חול אבק בני אדם חיות מחמד וכל לכלוך אחר מוצק. כתמים של אוכל ושתייה כתמי זיעה ושומן גוף. כתמים אלה הינם כתמים חלבוניים אורגניים. יש להצטייד במסיר כתמים כמו חומר לניקוי של ספות בד. הלכלוך השלישי ברשימה הינו לכלוך מצטבר כגון כתמי צבע כתמי שתן דבק ועוד.

 

במקרים אלה רק חברת ניקוי ספות בפתח תקווה  יש להיזהר כאשר אתם מנקים בניגוד להנחיית היצרן. אסור לשפשף כתמים באמצעות מברשת קשה. אם הריפוד נשלף וניתן לכביסה במכונה יש לפעול על פי הוראות היצרן. יש לציין כי בספות קטיפה קיים חומר דוחה כתמים ואם רכשתם ספת קטיפה ניתן יהיה להסיר כתמים בקלות באמצעות מגבון לח. ספות בעלות ריפוד פשתן ניתן לנקות בעזרת מים וחומץ לבן ספות בעלות ריפוד סאטן או משי בריפוד הינו עדין במיוחד ואפילו טיפה אחת של מים עשויה להשאיר כתם יש לשים לב לא לשפשף ריפוד סאטן או  משי ולא להבריש מה שיפגע במרקם הבד את שאר האזורים בבית מנקים באופן יסודי אחת לשבוע אבל אין סיבה כי הספה לא תיכלל בפעולות הסטנדרטיות של ניקיון הבית. תוכלו להיעזר בפתרון מקצועי כמו הזמנת חברת ניקוי ספות בפתח תקווה

אם כבר לבחור בחברת ניקוי ספות בפתח תקווה אז רק  את האלופים בניקיון

אם הספות שלכם בלויות ואתם סבורים כי הגיע הזמן לרכוש ספות חדשות זה הזמן לחשוב רגע. אולי תוכלו באמצעות חברת ניקוי ספות בפתח תקווה להחיות את הספה שלכם באמצעות ניקוי יסודי אשר יחדש אותה.אין צורך להיפרד מהספות לכמה ימים היות וחברת ניקוי ספות  בפתח תקווה מגיעה עד אליכם הביתה. עליכם לקבל המלצות על חברת ניקוי ספות בפתח תקווה מחברים או מכרים כך שתהיו בטוחים כי שירותי ניקוי ספות בפתח תקווה הינו שירות אמין ומקצועי. אחת החברות הוותיקות בתחום של ניקוי ספות בפתח תקווה הינה חברת א.א.אלופים בניקיון אשר חרטה על דגלה מזה 19 שנה מקצועיות ואמינות כאשר השירות הינו אדיב תוך עמידה בזמנים. לחברה שירותי פריסה רחבים באזורים רבים בארץ ואם אתם מאזור פתח תקווה תוכלו להזמין ניקוי ספות בפתח תקווה.

 

חברת א.א. שירותי ניקיון מציעה שירותי ניקיון רבים כגון: ניקוי דירות בתים ומשרדים ניקוי שטיחים ניקוי ריפודי רכב ניקוי מזרונים ניקוי ווילונות בקיטור ועוד. תוכלו לקבל שירותי ניקיון באיכות גבוהה אף נשמח לתת לכם טיפים יעילים לגבי תחזוקה נכונה של הספות והשטיחים שבביתכם.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×