ריפוד ספות בבית הלקוח

נמאס מכתמים וקרדיות אבק? הספה בבית נראית כמו הצרות שלכם? רגע לפני שמחליפים, מזמינים ניקוי ספות מקצועי

ניקוי ספות בד

ניקוי ספות וכורסאות הינו הכרחי וקריטי בכל בית, מהסיבה הפשוטה שאנו יושבים על רהיטים אלה על בסיס יומיומי. הספה היא מרבץ נפלא, אך לצערנו לא רק לנו בני האדם אלא גם לקרדית האבק, שחיה באזורים ביתיים בלבד בעלי אחוז לחות גבוה וטמפרטורה של 35 מעלות צלזיוס.

קרדית האבק נפוצה גם בישראל, בשל הלחות הגבוהה ומעלות החום הגבוהות, ונמצאת לרוב על ספות, מזרנים, מיטות וכדומה. גלליה של קרדית האבק הם אלרגנים נפוצים הגורמים לתגובות אלרגיות אצל אנשים רגישים.

חברתנו מתמחה בניקוי כתמים, אבק וקרדית אבק מהספות, וזאת בעזרת חומרים מיוחדים המביאים לתוצאות הטובות והנקיות ביותר.


שיטת העבודה שלנו היא הזרקה ויניקה של החומר אל תוך הבד. בשיטה זו מחדירים בלחץ חומר ניקוי אל תוך הבד, ולאחר מכן הוא נשאב החוצה יחד עם כל האבק, הקרדיות והלכלוך – והספה נראית נקייה ומחודשת.

מטרת כל התהליך היא להוציא את כל הלכלוך והאבק מהספה, ולהשאיר את הלקוחות מרוצים, עם מחויבות מלאה לעבודה נקייה ומקצועית. אלופי הניקיון מחויבת לשירות אמין במחיר זול, בשיטה המתאימה ביותר לסוג הבד שלכם.

לאחר הניקוי יש להמתין עד 24 שעות לייבוש מלא. הטיפול יעיל להסרת כל סוגי הכתמים: שתן, טושים/עטים, שיער בעלי חיים, שומנים, זיעה, אוכל/שתייה ועוד. מתלבטים?! נשמח להעניק הדגמה חינם בבית הלקוח.

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×