ניקוי ספות מחיר

ניקוי ספות מחיר – השוו את הוותק והמחיר של החברה המומלצת ביותר בעיר

 

סלון ביתכם, הינו היהלום שבכתר וחשוב שיהיה מעוצב ונעים לשהייה והדבר החשוב ביותר – נקי. אנו שמים לב ולפעמים קצת מאוחר שהסלון שלנו כבר ראה ימים טובים יותר ופה ושם כתם מעצבן מופיע על הספות. מומלץ, כי לפחות אחת לשנה תתחילו לברר לגבי ניקוי ספות מחיר, כך שתוכלו לדעת לפי גודלן של הספות שלכם, מה המחיר של  ניקוי וחיטוי הספות. לשם כך, מומלץ לפנות לפחות ל-3 חברות אשר יעניקו לכם הצעת מחיר, מה שתוכלו להשוות באתרים להשוואות מחירים.  התחזוקה של הספות היא חשובה ולכן, יש לשאול חברה המתמחה עם ניקוי ספות, לגבי התחזוקה הספציפית של הסלון שלכם.

במידה ותהיו מעוניינים להסיר כמה כתמים בעצמכם, יש לדעת, כי לא כל חומר ניקוי עשוי להתאים לספות שלכם ולכן, מומלץ כי תוודאו תחילה, באיזה סוג בד ריפוד מדובר. יש להתחיל לנקות את הכתם הטרי, בעזרת חומרי ניקוי ביתיים, אשר יעילים יותר ומזיקים פחות. למשל ניקוי בעזרת חומץ טבעי מהול במים, אבקת סודה לשתייה ומי חמצן. במידה וישנם עדיין סימנים לאחר שהסרתם את הכתם מהספות, יש לקרוא לחברה מקצועית, אך לא לפני שביררתם, לגבי ניקוי ספות מחיר. כאשר תשתמשו בשירותיה של חברה מקצועית לניקוי ספות, ב הריפוד יראה חיוני וחדש יותר.

ניקוי ותחזוקה יום יומית של סלון ביתכם

 

בכדי לשמר נכון את הסלון, עליכם לשאוב אותו היטב לפחות אחת לשבוע. אם אתם מחזיקים בחיות מחמד בבית, יש להוריד את הפרווה שהם משילים על הספות, בעזרת כפפות גומי. ישנם תכשירי ניקוי אשר מיועדים לניקוי כתמים וניתן להשתמש בהם, רק לאחר שקראתם היטב את ההוראות על חומר הניקוי ולאחר שביצעתם התאמה בין חומר הניקוי ובד הריפוד. ישנם בדי ריפוד כגון בד אלקנטרה, אשר עשוי להיהרס בקלות באמצעות שימוש לא נכון בחומרי ניקוי שלבטח אינם מתאימים לבד ריפוד זה. ריפוד העשוי אלקנטרה, יש לנקות רק ע"י חברת ניקוי ספות מחיר, אשר ניתן לכם מראש.

 

אם מדובר על בד ריפוד רגיש, מומלץ לנקות אותו במים חמים וחומר ניקוי אשר מיועד לבדים. אם תנקו באופן נקודתי כתם שנוצר על הריפוד באמצעות מברשת עדינה. ניתן לרכוש חומרי ניקוי לספות במחירים  שונים , כאשר חלקם אפילו יקרים, אך אין זה אומר  שעליכם לרכוש אותם. את אותה הפעולה, תוכלו למצוא גם באמצעות מגבונים לחים ללא בישום, כך שלא תיווצר שכבה דביקה על הספות. ניגוב הכתם באמצעות מגבונים לחים, תספק עבורכם תוצאה משביעת רצון.

כיצד ניתן לנקות כתמי שתן וכתמי שמן אשר נוצרו על הספות?

 

כאשר בעל החיים שלכם השתין על ספות הסלון, עליכם לנקות את הכתם עם מי חמצן ולאחר מכן עם סודה לשתייה מהולה במים , ביחס של 50%. מי החמצן מנקים ומנטרלים ריח של שתן וכן, לאחר שהכתם התנקה, יש לטפטף מעט חומץ, מה שימנע מבעל החיים שלכם, להשתין שוב על הספה. אם מדובר בכתם שמן, מומלץ לנקות אותו באופן נקודתי, בעזרת סבון לניקוי כלים מהול במים חמים. יש לדעת כי יש להמתין לייבוש המלא של הספות, בטרם תשבו עליהן. את הייבוש ניתן לבצע בעזרת מאוורר או בעזרת מייבש שיער. בכל מקרה, רבים מהאנשים, מעדיפים להזמין חברת ניקוי ספות מחיר, כך שהם יודעים מראש מה הם ישלמו על ניקיון מושלם, אשר יאריך את אורח חייהן של הספות.

 

כאשר חברת ניקוי ספות מגיעה אליכם לנקות את ספות הסלון, היא מבצעת כמה שלבים חיוניים אשר יעניקו תוצאות מדהימות ומראה של סלון חדש ואלה הם השלבים:

 

  • שאיבה של הספות מקרדית האבק ואבק באמצעות שואב אבק מקצועי
  • קרצוף הבד באמצעות קצף יבש ומתאדה ולאחר מכן, באמצעות מכשור משוכלל המחדיר חומר ניקוי המותאם לריפוד, שאיבת החומר עד לקבלת מים נקיים. המכשיר מחדיר חומר ומים לספות בלחץ גבוה כאשר המטרה הינה, שטיפת הבד והסרת הכתמים. יש לדעת, כי יבוש הספה, עשוי לארוך בין שעתיים לארבע שעות.

 

כאשר אתם מתקשרים לחברת ניקוי ספות ומתחילים בבירור של ניקוי ספות מחיר, יש לשים לב, כי המחירים כוללים מע"מ על מנת שלא תהיה לכם הפתעה לא נעימה בעת התשלום בפועל. בנוסף, תוכלו למצוא באתרי בעלי מקצוע ואתרים נוספים, עמוד שבו מוצגים המחירים של ניקוי ספות, כך שתוכלו לדעת מראש מה המחיר הממוצע המקובל לשלם בעבור ניקוי ספות. יש לשים לב לגבי מחיר של ניקוי ספות בד, לבין מחיר של ניקוי ספות עטר, היות והשיטות הן שונות ולכן המחיר יהיה שונה.יש לדעת, כי למשל ניקוי של סלון העשוי מבד טבעי, יעלה יותר מאשר ניקוי סלון העשוי מבד סינטטי. שעות העבודה גם משפיעים על המחיר ולכן גם מצב הספות ישנה את מחיר הניקוי. למשל אם מדובר על ספות מוזנחות ומלוכלכות, כאשר  העבודה עליהן היא קשה יותר, המחיר ישתנה בהתאם.

 

ניקוי ספות באופן עצמאי יגרום לנזק בלתי הפיך

 

לבטח שלא הייתם מעוניינים לסכן את הספות שלכם, כאשר תחליטו לחסוך בפעולה כגון ניקוי ספות מחיר, אבל הזו הוא היקר תמיד. ישנם אנשים שניסו לנקות את ספות ביתם והספות יצאו מכלל שימוש. יש לבחור באנשי מקצוע וותיקים ומומלצים. חברה רצינית, תשלח נציג מטעמה לביתכם, על מנת שיבדוק את סוג הריפוד ואז יעניק הצעת מחיר מסודרת. לחברות אלה כאמור, יש ציוד משוכל וחומרי ניקוי מקצועיים שלא מוצאים במרכולים. אנשים שכבר הספות שבביתם וקו באמצעות חברת ניקוי ספות ידועה וותיקה, יעידו כי הספות לאחר הניקוי, נראו כחדשות לחלוטין.

 

ניקוי ספות עור על הצד הטוב ביותר

 

ניקוי ספות עור הינה משימה מורכבת ורק חברת ניקיון מקצועית תוכל לבצע עבודה זו על הצד הטוב ביותר. על מנת לשמור היטב על ספות העור, יש תחילה לשמור על ניקיון ותחזוקה קבועים, אשר מתאימים לריפוד העור. יש לאסור אכילה ושתייה על הספות. יש לעבור על הספות עם קרם מיוחד לניקוי והברקת העור, מה ששומר על העור פני סדקים שנגרמים מיובש וחום. פעולה זו נעשית לאחר שאיבה יסודית של הספות. ניקוי ספות מחיר של ספות בד ושל ריפוד עור, יהיה שונה. לרוב המחיר נקבע על פי גודל הספה, מצבה וסוג הריפוד.

 

ניקוי ספות מחיר  אשר מתבצע על ידי חברה מקצועית, היא הדרך הנכונה ביותר לשמירה על הספות. אחת מהחברות המובילות בתחום, הינה חברת א.א. אלופים בניקיון אשר קיימת מזה 19 שנה. החברה מספקת סל רחב של שירותי ניקיון ללקוחותיה, החל מניקוי בתים, משרדים, ניקוי שטיחים ניקוי ווילונות , ניקוי ריפודי רכב ועוד מגוון רב של שירותים הכוללים גם פוליש, ווקס ועוד. לחברה שירות מקצועי ואדיב, כאשר היא משתמשת בציוד משוכלל, חומרי ניקוי מקצועיים, אשר מותאמים מראש לסוגי הריפוד השונים. הלקוחות הנם בראש מעיני החברה והחברה מומלצת בחום, ע"י לקוחות וותיקים רבים.

 

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. היו אצלי היום, ניקו ספות ומזרנים,
    יצא ממש נקי,
    שירות מצויין,
    מומלץ בחום

  2. ואו בא אלינו בחור מדהים דייק בזמן חייב לציין ועשה עבודה מדהימה ממליץ ממש

  3. אני מזמינה את אא כבר כמה שנים וגם השנה עומר הגיע בדיוק בזמן ניקה ביסודיות וביעילות את הספות הכורסא וכיסאות פינת האוכל ואף חזר לבדוק ולנקות שוב כמה כתמים קטנים בכורסא הבהירה למרות שטען שכנראה לא ניתן
    אז תודה ונתראה שנה הבאה

  4. עבודה מצוינת,! נקיה ויפה.
    נענו מהר לבקשתנו ונתנו מחיר זול!
    ממליץ!!

  5. איזה כיף לנקות איתכם כל שנה ושנה פשוט מרוצה אין מילים ..;);)

  6. על שירות לא מתפשרים ! בחור שמגיע עד בית הלקוח , אנרגטי ומחויך , כשצריך לפרגן מפרגנים 🙂

  7. עומר, מקצוען אמיתי.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×