ניקוי ספה מבד

ניקוי ספה מבד – הימנעו מתבצע ניקוי יסודי לבד

למרות שספות מעור אמיתי, היו טרנד של יוקרה ועיצוב יוקרתי, האקלים בישראל אינו מתאים, היות וספות אלה אינן סופגות זיעה ואנשים חשים לא בנוח, במיוחד במדינה חמה כמו ישראל, אשר ברוב חודשי השנה חם. זו הסיבה שבשנים האחרונות רבים חזרו למערכות ישיבה מבד, וכן, ניקויי ספה מבד יכול להתבצע באמצעות חברה המתמחה בניקוי של כל סוגי הריפודים. יש לציין כי ישנם סוגי בד שלא כולם ניתן לנקות בקלות ולכן, יש למצוא חברה המתמחה בניקוי ספות, כאשר כתמים מסוימים אינם יורדים, או שהנכם מעוניינים לרענן את מראה הספות בסלון ביתכם. לרוב אנשים נוטים לנקות באופן מקצועי את מערכות הישיבה בסלון או את הריפוד של פינת האוכל לפני בוא האביב או חג הפסח.

על מנת שתוכלו גם אתם למצוא חברה המתמחה עם ניקוי ספה מבד יש להזמין לפחות חודש מראש את החברה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתקופה שלפני החגים הגדולים כגון ראש השנה ופסח. לעיתים כאשר נוצרים כתמים טריים על הספות בסלון, חשוב לנקות ולספוח מיד את הכתם. על מנת להימנע משימוש עם חומרי ניקוי שאינכם מכירים, מומלץ להשתמש עם חומרי ניקוי ביתיים, כגון חומץ, אבקת סודה לשתייה כאשר אלה מהולים במים. ביחס של 50%. מומלץ לא לשפוך מים על הספות, מה שעשוי לגרום לעובש ואפילו להרחיב את הכתם.

 

הקפידו לזהות את בד הספה לפני שתתחילו בפעולת ניקוי  הספות

 

לרוב, כל יצרן של ספות, דואג כי תהיה תגית הנמצאת לרוב מאחורי הספות, כאשר בתגית זו, רשום סוג הבד. יש לקרוא את סוג הבד, כך שתוכלו כבר לומר לחברת ניקוי ספה מבד, באיזה סוג של בד מדובר. יש לדעת כי קיימים שני סוגי בדים: בד סינטטי ובד טבעי. זה ידוע כי אמנם בד טבעי הוא נוח לישיבה ורך למגע וכן, לא חשים זיעה בעת הישיבה על הספות. מצד שני, קשה יותר לנקות ספות מבד טבעי, היות והסיבים של בדי כותנה או פשתן, נוטים לספוג יותר לכלוך, מה שלבטח מקשה יותר על הניקוי. בדים סינטטיים הרבה יותר קלים לניקוי ולכן, קבים מעדיפים סלון העשוי מבד סינטטי, כך שקל יהיה להעלים את הכתמים.

 

אם החלטתם לרכוש חומר ניקוי במרכול עבור ניקוי ספה מבד, שימו לב כאשר אתם קוראים על חומר הניקוי עצמו, לאיזה בד הוא עשוי להתאים. רבים מרעננים ומתחזקים באופן שוטף את הספות של ביתם, אך מצד שני על מנת לשמור על הספות לאורך זמן ולהשאיר אותם במראה חדש, הם מזמינים חברה המתמחה עם ניקוי כל סוגי הריפודים. לרוב, מדובר על ניקוי יסודי של הספות אחת לשנה, כשאר החברה מעניקה אחריות מלאה וכן, הוראות תחזוקה נכונות.

ניקוי כתמים דורש בירור לגבי מקור הכתם

 

כאשר אתם מבחינים בכתם על הספה, יש לברר את מקורו, אם זה כתם שנותר משומן, מיץ, יין, שתן, קיא וכדומה. זה בהחלט יכול לסייע, לפני שתתחילו במלאכת ניקוי ספה מבד גם אם מדובר על ניקוי של כתם מקומי. ישנם חומרי ניקוי שיתאימו למשל לכתמי זיעה ושומן גוף, לכתמי שמן הנובעים ממזון ועוד. כאשר מדובר על כתם שנוצר מהפרשו גוף, יש לאזן את החומציות הטבעית ולכן, הימנעו מלשפוך מים על הכתם. כמו המים, עשויה לחדור לריפוד הספות ולגרום לעובש וחיידקים רבים שיתרבו בתוך הספות.

על מנת להקל עך עצמכם מלכתחילה, מומלץ לרכוש ספות לסלון, לפי אורח החיים שלכם בבית. למשל אם יש לכם ילדים, בעלי חיים, אם אתם מרבים לארח בסלון וכדומה. אם יש לכם ילדים קטנים, השתדלו לרכוש סלון מבד דוחה כתמים, או בד סינטטי, מה שיגרום לכם לנקות את בספות מבלי להתאמץ הרבה כמו למשל ניקוי של סלון מבד ריפוד טבעי כגון כותנה או פשתן.

תחזוקה נכונה של ספות בד טבעי

 

אנשים אוהבים לרכוש ספות מכותנה, אך הם חייבים לדעת מראש, כי תחזוקה זו של הספות, חייבת להיות תכופה, על מנת לשמור על מראה נקי ואסטטי של הספות. אם למשל בעלי ספות מבד טבעי, שמים לב כי יש כתם על הספה יש מיד לספוח אותו. אם בעלי הספות יבחינו או יזכרו מאוחר יותר בכתם, הסכנה שהוא יחדור לסיבי הבד ולא ניתן יהיה להיפטר מהכתם. יש לציין כי מחיר ניקוי ספה מבד, יחושב על פי מ"ר, כך שככל שהספה תהיה גדולה יותר, מחיר הניקוי יעלה. גם מצב הספה, מהווה גורם חשוב במחיר של ניקוי הספות.

 

אם יש לכם ילדים קטנים ובכלל, מומלץ לחנך את בני הבית שלא ישתו או יאכלו בסמוך לספות, מה שיגביר לבטח את הסיכוי להיווצרותם של כתמים מיותרים. יש לשאוב כל יומיים בערך את הספות ובמיוחד את החריצים בין המושבים, על מנת לנקות פירורים ושרידי אבק. יש לעבוד נכון עם החלקים השונים של שואב האבק, על מנת שניתן יהיה להגיע לכל פינה בספה. יש לכוון את שואב האבק לעוצמה סבירה, בכדי לא לפגוע בריפוד הספות. לפני שתחליטו נעל ניקוי ספה מבד באופן יסודי, מומלץ לברר בין 3 חברות וותיקות ומומלצות המתמחות בניקוי ספות וכל סוגי הריפודים.

 

הקפידו לנגב בעדינות ובאופן נכון כתמים מקומיים על הספות

 

אם החלטתם להיפטר מכתם שזה עתה נותר על ספת סלון ביתכם,  יש לנגב את הכתם בעדינות וזאת, לאחר שספחתם אותו באמצעות מטלית נקייה. התנועות של ניקוי הכתם, חייבות להיות סיבוביות עם כיוון השעון וכלפי פנים המעגל שיצר הכתם. המטרה היא לא להרחיב את הכתם, מה שלבטח ילכלך יותר את הספה ויגרום לה להיות בעלת מראה לא אסטטי בעליל. כאשר האזור מתייבש, מי שאינו מנקה את הספות נכון, יבחין, כי לאחר הייבוש של הספה הכתמים יופיעו ויהיה הבדל של צבע בספה. כאשר ניקיתם נכון את הספה, יש לייבש את אזור הכתם באמצעות מייבש שיער.

 

יש להקפיד כי כאשר אתם מתחילים עם משימת ניקוי ספה מבד, לא להשתמש עם מגבוני ניקוי המכילים אלכוהול. או חומרי  ניקוי חזקים המכילים חומרים כגון כלור {אקונומיקה}, מה שיהרוס את בד הריפוד. יש לדעת כי שימוש בשירותיה של חברת ניקוי ספות, ישמור על הספות האהובות שלכם לאורך זמן, מה שיחסוך מכם כסף רב ברכישת מערכת ישיבה חדשה.

 

התייעצו  עם בעלי מקצוע לפני שתתחילו לחשוב על ניקוי ספות באופן עצמאי

 

אולי בימים אלה, כאשר אנו נמצאים במשבר הקורונה, סגורים בבית, נחפש עבודות ניקיון, במיוחד לפני חג הפסח הבא עלינו לטובה, אבל חכו רגע! אולי יהיה יעיל יותר, לתת את השרביט בידי המקצוענים? מחיר ניקוי ספה מבד לא אמור להיות בשמים ואתם רק תרוויחו מכך. יש כאלה שישתמשו בשירותי החברה לביצוע ניקוי שטיחים ואפילו ישאלו אם החברה אף מבצעת ניקוי ריפודי רכב. הבשורה הטובה היא שישנה לברת ניקיון אשר מציעה סל שירותים רחב , חברת א.א אלופים בניקיון, הקיימת כבר 19 שנה, תשמח לייעץ ולהעניק לכם הצעת מחיר. תוכלו אף לזכות בהנחה משמעותית, אם תזמינו כמה סוגי ניקיון כגון ניקוי השטיחים, ניקוי ספות או ניקוי ריפודים לרכב, ניקוי מזרנים , ניקוי ווילונות ועוד.

 

לחברה שירות אדיב ויעיל, אחריות על העבודה והחברה עומדת בזמנים שנקבעו מראש. לחברה מאות לקוחות מרוצים, אשר ממליצים עליה בחום.

 

 

 

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. אחלה ניקוי ושירות
    הכורסאות יצאו חדשות
    תודה

  2. אגיע אלינו בחור מקסים עשה עבודה יסודית ונקיה פשוט אין מילים
    ממליץ בחום אחלה בחור שאפו

  3. שירות ואיכות מעולים, תודה רבה!!

  4. שירות מעולה ומקצועי !
    ממליצה מאוד

  5. מקצועי ביותר

  6. שירות מצויין. אמין ויסודי. הספות והשטיח כמו חדשים!! אין ספק שאזמין שוב.

  7. אלוף העולם

  8. עושה עבודה טובה ויפה ממליץ בחום

  9. שירות מצויין , אדיב, אין ספק שיודעים את העבודה , ממליצה בחום !!!

  10. הגיע בחור נחמד מקצועי עשה עבודה יפה , יסודית
    תוצאות מדימות ! ממליץ בחום

  11. לא שנה ראשונה ולא שניה ותהיה בטח גם שלישית וכו' מספר אחד בנקיון מספר אחד באדיבות

  12. נקיון ברמה הכי גבוהה , שירות אמין מקצועי ומצויין !
    ממליצים בחום ירדן ויואל

  13. מספר 1 בארץ !!! תודה על שירות מדהים ועבודה מושלמת

  14. בן אדם מקסים, אמין, שירות מכל הלב .. ממליץ בחום !

  15. תקשיבו חברים שירות ברמה הכי גבוהה נאמן למקצועיות ולאחריות בלי יוצא מן הכלל תותחים ממליץ בחום ובאהבה !!!

  16. שירות ואיכות מעל הכל!! ממליץ בחום

  17. עבודה טובה!

  18. חבל על הזמן מקצוען אמיתי שמסביר לך על כול מה שאתה צריך ממליץ לכולם

  19. שירות מעולה יחס אדיב עבודה מקצועית
    הגיע בחור אמין וחברות עשה עבודה מהלב אנחנו יצאנו מאוד מרוצים בטוח שנשתמש בשירות שלהם שוב!!!!!!

  20. שירות מעולה אדם אמין נהנה מהספות
    ממליץ בחום

  21. מומלץ בחום

  22. שירות ואיכות מעולה ממליץ!

  23. כמעט זרקנו את הספה לפה
    ובאמת אחרי שא.א הגיעו היא היית נראת חדשה!! מקצוענים ושירות מעולה! מומלץ.

  24. כבר פעם שלישית שאני מזמין אותם וזאת חברה מקצועית ביותר, שירות מדהים ותוצאות מושלמות! מומלץ בחום

  25. שירות ברמה גבוהה עם תוצאות מדהימות !!
    ממליצים בחום רב ❤️

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×